Zdar, ake mate skusenosti s tymto systemom? Ja mam konktretne novy lyrik rc2dh dual pos air 2012 oem. Uvazujem ci sa mi ho oplati vymenit pokial je novy, ak budem vediet ze sa casom pokazi.
Zdar, ake mate skusenosti s tymto systemom? Ja mam konktretne novy lyrik rc2dh dual pos air 2012 oem. Uvazujem ci sa mi ho oplati vymenit pokial je novy, ak budem vediet ze sa casom pokazi.
skoda, som myslel ze to je spolahlive proti 2step
řešilo se to už mooockrát – počti si v tomto vlákně
http://www.bike-forum.cz/…osition.html
sral jsem se s DPA hodně dlouho, nefungoval už nový ,vyměnil jsem ho nakonec za DPC, Uturn a stejně jako lukasakamitro jsem skončil u TAD snižování od Suntour
u starsich rocniku RS bych o tom ani neuvazoval…
Ukaze cas, jestli to RS uz alepson trochu vychytal a u Piku to bude fungovat… Buhvi…:)
jinak mam uz dve sezony Pika RCT3 160mm DP a jak jsem se toho na zacatku bal, tak to je v pohode… Uz dve sezony maka, jak ma.
ja ted poridil vidli Revelation XX s DPA a hydraulickym Xlocem, ale nastavenou na 110–130 chod. Chtel bych se zeptat, jestli je normalni, kdyz nastavim vidli na svou vahu na 175psi, tak pri chodu 110mm se mi zda vidla strasne mekka a pri 130mm chodu je vidla tak akorat. Spis bych to potreboval obracene :D aby pri 130mm chodu byla vidla mekoucka a pri 110mm chodu trosku tvrdsi (jako normalni Reba treba) ..... 110mm jezdim XC a na 130mm jezdim sjezdy nebo nejaky horsi teren …
je to normální a to jak to popisuješ je nepochopení účelu – to snižování je fíčura jen na výjezdy a myslím že je v manuálu výslovně napsáno že agresivnější jízda na nižším zdvihu může vést k dorazům a tedy poškození vidle.
ja to pochopil a cetl, ale prouzivam ji proste tak jak jsem psal :) ..... jen jsem se ptal, jestli se tak chova normalne :)