Zdravím,
rád bych se podělil o drobnou zkušenost s koupí, respektive nekoupením kola agang capo 20" pro kluka v e-shopu Sportkohout(Kladno).
Kluk už se naučil hezky jezdit a přestože je mu teprve 4,5 roků, vypadá pomalu na orbitu od authora jako vosa na bonbóně.
Dal jsem mu vybrat z pár kol, důležitým měřítkem byla samozřejmě váha.
A vybral si agang capo 20" model 2012, 9,5kg, dle katalogu, v kohoutu nabízejí za velmi slušnou cenu, tak jsem rovnou v neděli večer objednal.
V pondělí po obědě poslal dotaz, kdy asi budou expedovat.
večer, jelikož jsem neměl žádnou odpoveď, jsem se dotázal znovu.
Přišla velice strohá odpověd, že už již psal, bez toho aniž by dotyčný uvedl co psal. Nejsem blbej, abych psal znova, kdybych měl informaci a požádal, aby poslal co tedy mi chtěl sdělit a já neobdržel.
Ráno, když mi, „skoro“ prodavač volal, tak mi sdělil, že je jejich systém udělal chybu a musí mi započítat k ceně poštovné.
Když jsem se zeptal, proč mi tuhle informaci nesdělil již včera, tak se mi dostalo odpovědi, že pokud se mi něco nelíbí, tak si můžu objednat jinde. Celkově byl rozhovor tak „příjemný“, že jsem ho hodně rychle ukončil, následně jsem se po sms dozvěděl, zda vím jaké jsou marže atd., což mě moc, jako koncového zákazníka nezajíma.
Objednávám z bike e-shopů dost často, někdy blbost za pár stovek, jindy za pár tisíc, ale s takto arogantním jednáním jsem se dost dlouho nesetkal, ze strany prodávajícího.
Kdyby dotyčný „prodavač“, který se nebyl schopný ani představit, slušně vysvětlil situaci, bez problémů se dohodneme na poštovném.
Nechtěl bych si představit jednání v případě reklamace.
Klukovi jsem nakonec objednal core nipper, které si následně vybral a mělo zde dobré recenze.
A v kohoutovi bych si nekoupil ani koncovku na lanko, i kdyby měl krám ve stejném baráku.