mam autor vision (99 rocnik) a pomaly sa zacinam bat ze sa mi pri nejakom zjazdiku moze nieco zlomit (unava materialu). Dake komponenty som uz povymienal ale vidla a kostra (aj dalsie) su stale povodne … je dovod na obavy?
mam autor vision (99 rocnik) a pomaly sa zacinam bat ze sa mi pri nejakom zjazdiku moze nieco zlomit (unava materialu). Dake komponenty som uz povymienal ale vidla a kostra (aj dalsie) su stale povodne … je dovod na obavy?
nech se překvapit, ale kromě gramařských závodních kousků je vesměs vše předimenzováno, tzn. bezpečno, leda že by to mělo za sebou nějaký fakt hrubý násilí.
Jedině častěji kontrolovat možné mikroprasklinky. Mám Sector 2000 a do terénu už beru jiné kolo (a když už Sector, tak docela „zadrženě“). Je ale fakt, že rám má najeto docela dost (52 kkm). Rám mi prakl v životě 4×, nikdy to nebylo fatální, že by se v momentě přepůlil, rozsypal – vždy jen praskla některá z trubek. Horší je prasklý krk vidlice (to jsem jen viděl u borce na favoritu), dobrý jsou i prasklý řidítka.
Mám zimáka,najeto asi 40tkm,vyměnil jsem vidlici(pevná),řidítka a představec.Uvažuju taky pedály a nové rychloupínáky,zbytek by měl vydržet.
mám ocelovýho Ritchey p-20 a protože váží cca 1700g a byl vevnitř zrezlej(ošetřoval jsem ho antirezinem)tak tam mám strach, ale u sectora z roku 2000 bych se nebál je to poctivý železo a ten vision byl z čeho to už byla hliník?
no nevim o jeden pad vic nebo min…to je fuk…
Moc bych se nebál.Když se o kolo staráš mělo by být vše ok.Jen jak píší nahoře,častější kontrola svárů u rámu.Jednou jsem viděl prasklý rám,který byl zevnitř ůplně zrezivělý.
pokud to ma hodne najezdeno, tak mimo rady zde zminene bych zvazil vymenu riditek a mozna casem i predstavce (bude to i lehci a mozna hezci:) asi nejvic ty riditka. jinac by nemel byt problem…
Tady je taky jeden stařík,dával jsem ho do kopy a vše drží jak má.Rám je těžký jak prase,je to pořádný kus železa.Stáří kolem 1995.
Ještě foto