neni to trochu moc? předpokládám, že to je vojetina, alespon dle fotek? jinak velikost by asi sedla:)
neni to trochu moc? předpokládám, že to je vojetina, alespon dle fotek? jinak velikost by asi sedla:)
campagnolo record carbon? a za kolik by jsi to chtěl :-D
jako campa record je fajn, ale kdyz jsem prosel katalogy a nasel z ceho je to postaveny, zjistil jsem, ze to je pekny muzeum:
hlavko, hazka: max 2003
smyk: max 2008
brzdy: max 2003
kliky: min 2007 max 2010
paky: min 2011
kola: max 2001
tak a ted mi reknete, jestli to je drahy, ci ne…
je to retro kousek, co na tom nechápeš?
proto je asi i ta cena tak vysoko, u Štěrby ví moc dobře jakou cenu nasadit a je zbytečné o ceně polemizovat
no kolo je to pekny az krásný, ale u toho „retro kousku“ maji napsano, ze to je rok 2011…což moc retro není:( a rozptyl komponentů možná víc jak 10let, byť stejné sady taky moc sberatelskej pocin není…
tot asi vse k tomu nechápání, prijde mi to proste dost neseriozní…trosku jako na aukru…
jestli ty si nepletes retro s veteranem.
podle me tohle neni ani jedno…retro bych povazoval, kdyby to bylo cele plus mínus kolem nějakého roku, nejlepe komplet, ale rozptyl 10let? Ten progres komponentů je značnej, někde i konstrukčně zásadní. Faktem tedy je, že zde na tomhle kole k plusu funkčnosti:) Ale…
A veterán je už snad i nějak definovanej, alespoň třeba u aut a podle toho bych se plus minus řídil…ale každopádně to asi nebude věkovej miš maš, ne?
Retro beru jako kolo na prvni pohled vypadajici jako nejaky starsi kousek, at uz je postaveno z ceho chce.
Moc nechapu proc to tak resis. Bud ber, nebo nech lezet. Verim, ze pokud by jsi mu napsal, tak by ti jiste tve dotazy a pripominky zodpovedel, takze poznamky o neserioznosti atd. moc nechapu.
tak to vcelku i verim, se sterbou jsem byl vzdy spokojen. jen me proste neprijde tahle nabidka uplne super duper koser(pro laika)…nemyslim ted ani tak cenu, na kterou jsem se ptal, nevyznam se v silnickach a v campe uz vubec. Ale je to proste, alespon, zavadejici…
co si pak mam myslet, kdyz to prezenu o http://www.sterba-kola.cz/…mod-di2–2011 taky modelovy rok 2011, je to ale ono, ci ono? :)
ano uz jsem tam volal, me domenky se potvrzuji, ted resime material ramu…
shanim silnicku pro otce, ocel, k sedesatinam..
kolo se mi moc libi…v zaloze jsou jeste dve…
No tipuju, ze 2011 bude rok vyroby ramu. Na to pak nahazel ruzny vetsi ci mensi lezaky, co mel na krame.
no jestli jsem to dobre pochopil, tak i ram je prave starsi(dyt sterba uz dost dlouho nejak aktivne nevari, ale nerikam, ze vubec), ale prej sezenou presne info…
ramy vari furt, ale za ty love je imho nesmysl brat sterbu. radej neco zvucnejsiho italskeho jmena. ;-)
+1
ze by konecne rada:)
rada je se na to ****** a hledat jinde
Ale tohle neni kolo pro laika, tohle je kolo pro nekoho kdo vi co chce. Kolo pro laika je nova Synapse nebo Canyon na 105.
Chces retro ocel ram letovany do spojek. Pokud to chces na vaznejsi jezdeni, tak je treba k tomu dat nejakou funkcni modernu. Nukleony jsou IMHo predchudce neutronu, a pokud vim vyborna spolehliva kola. Ty kola a starsi brzdy beru jako dan za vic retro vzhled.
Otaznik je u me pouziti 10 sp hazky a 11sp razeni, to musi byt prekopane, osobne bych volil 11sp hazku Chorus (?z hlavy nevim jestli je stribrna). Ale jestli to chodi proc ne. Muzes diskutovat o detailech jako je predstavec nebo tvar riditek, nebo proc tam je to ci ono. Jestli vic retro, nebo spis retro-modernu. Ale funkcni to bude.
Z jakeho Columbusu je ten ram?
na „vaznejsi“ jezdeni bych nikdy nebral starou ocel v mufnach. ta ma proste vzdycky (nekolika)radove :-) horsi vlastnosti nez novy hlinik, ktery navic muze byt i levnejsi.
pro imydz, coz hadam je i tento pripad, proc ne. ;-)
Presne tak. Navic bude mit neco se soudobou vybavou a nebude muset slozite resit treba nakup dratu do kol, ktery se uz x let nevyrabi, nebo shanet predstavec na palcovy krk atd atd atd.
hmm, hmm…
hmm, tohle naradi uz muze byt nachylnejsi k defektum a hlavne ultra blbe sehnatelne a jeste za velky penize, no… ze by danajsky dar?
jj, imydz tu fakt hraje roli, ale zas nechci, aby to byl krumpl a uplne o muzeum/vytrinu tu taky nejde… najezd fakt do tech 3000–3500 ultra max…
Za svy omezeny zkusenosti, po vymene ramu ze stary oceli za novejsi plast je to o neco rychlejsi a vic to jde za pedalem, ale zas me to tolik nebavi na kostkach. Ale ze bych si pomoh o nekolik radu, to nevim.
aha, tak ja to chapal spis tak, ze to nekde vrze, pac je to uz nekde v mufne „rozlepene“, nebo tak. jasne, tuhost bude u hliny i uhliku jinde, ale o to tu uplne nejde, to bych nechtel houzevnatou zvejka ocel(fulla:)…
ze se zda stary ram linejsi bych pro beznou jizdu zanedbal. mne nejvic vadi palcova hlava a vidlice ve sjezdu. pokazde, kdyz presednu z 1 1/8" aheadu na palcovy zavit, musim si chvilu ve strachu zvykat, jak je to gumovy a predstavuju si katastroficke scenare. po par km tyto myslenky z hlavy vytesnim, to je jasne. ;-)
Moje hlava ma limit o dost niz nez Eddyho hlava.
:)
zatim nevim z ceho to je…
co myslis tim vaznejsim a modernou?
1/ najezd bude tak do 3000–3500t/rok. tvl, te racha. jezdi vic na biku, ci trekingu, silnici ma staryho, ale udrzovanyho peugeota z roku asi 94 na sh600. toho bych uz nechal odpocivat:)
2/ modernou myslis, ze uz to za modernu vymenili = duta osa u klik, paky (ty prevody teda nejak nestimujou:). Kola moc jasne taky nejsou, jsou psane Nucleony, ale na fotce je novejsi Neutron + asi Nucleon na zadku…
Hale a chce ocel on a nebo ty?
Karbon bude kazdopadne tak o kilo a pul lehci. Zas za podobny penize nebude na rekordu ani chorusu.
3000km/rok uz myslim vaznejsi jezdeni je.
Modernou myslim neco co nema sytice, ma aspon (9)10 rychlosti a nema kola s 32 kulatyma krizenyma dratama.
tak zcela uprimne tata zadne nove silnicni kolo „nechce“, jen tak o nem prilezitostne basni, tyhle stary strojky ma fest rad(kdo ne), a melo by jit o darek s ultra wow efektem:) proste neco jako kdyz koupis fakt kvalitni nuz, luxusni whisky, ci vino…jen o fous cenou jinde… radost mu to udela velikou, tim jsem si jist na 1000%
ale mozna, vzhledem, k ty peugetce? ze by teda fakt new model?
Kolik na to máš času? Co nechat svařit rám od SingleBe nebo Pietra, navěsit na to třeba stříbrný Chorus a nějaká lehká kola?
WOW efekt delaj hodne pismenka na ramu a to se nezlob SingleBee udela mozna na B-F a jeste tak u bika. Za par let po nem mozna nestekne ani pes. Pietro radsi ani nekomentovat.
Tady jde o neco uplne jineho. Mufny, filigranska rucni prace v detailech, zrcadlovy chrom o tloustce nekolika palcu, bezovy boky plastu atd.
presne tak. gravirovane logo znacky na ramu, idealne i predstavci apod. ;-)
viz níže…;)
++1
ty vado, asi to letos vubec nestihnem:) na 65let si te od roku 2018 beru jako poradce!
tak čas je do listopadu. ale:
1/ pietra neznam, kouknu
2/ singlebe neumi, zatim, mam pocit, udelat svoji vidli, krome te na tu nějakou festku, či co. Což nahradit ji nějakou karbonkou by asi nebylo od věci
3/ netuším cenu a dodací lhůty
4/ otec o singlebe nikdy neslyšel, bude to ten wowefekt?, ale to se dá asi napravit, ale je to další práce, marketing:)
5/ tím by mohl skousnout i brutal finish:)))))
6/ chorus ale furt stojí nějakejch 27t
7/ kola tedy zatím netuším: má tak 80kg, ale moc pod 10t to nepůjde
to jsme s prachama někde jinde…se obavam…nez jsme chteli/muzeme bejt:))))
Ještě mě napadlo postavit to zhruba jako Hroch. Rám retro od Špicara. Kokpit a sedlovku Ritchey Classic s CT obloukama (představec přes expander), sada Campagnolo Athena Silver od Šírera, kola na stříbrných nábojích AmClass Micro58/RD205 a nízkých stříbrných ráfcích…:)
ty vado, tos poslal fakt stranky:_ na jedne jsou tri mini neostre fotky a na druhe, pro jistotu, neni fotka ani jedna…:)))) to je fakt pro opravdove znalce a fajnsmekry…
Taky jsem se na tebe mohl vy*rat…;) Špicar není žádný super e-shop, ale rámy tam má krásné. A jak vypadá Athena Silver je taky vyloženě těžký zjistit…
si delam prdel, ne:) dik… ale obecne mi vadi to, jak je to v zoufalem stavu…dnes to po chvilce cviku cvakne i telefon za 15t… compact za 5t
Hele Špicar je, tuším, z Jilemnice. To je Chru nebo Prahy 2h autem. Možná by ti to kolo poskládal komplet rovnou on. a nebo mu zavolej o víc fotek. Pěkných rámů kolem 58ky tam mí víc…;)
zacatkem zari jsem v jilemnici, resp. na Benecku na dost prodlouzenej weekend, ale vzhledem k tomu, ze stejne pojedem dolu do vinoteky pro visnove vino, k reznikovi pro spekacky a maso…:) dik… prostuduju i ten dost nevalnej studijni material:( nechapu…
jen ceny jsou casto nesmysl. :-)
To je sice fakt, ale pokud by byly ty rámy v tom stavu, tak by to klidně odpovídalo…
16 papiry je strasny ranec za toho kopiho. aji polovicka by mne pripadala dost na hrane. :-)
co se da koupit o dvojku draz http://www.cyklobazar.cz/…olnago-c-4o/
njn…
Mozna bych ho nenapadne natuknul, neco jinyho je neco okukovat a neco jinyho na tom jezdit :-)
jj, poladim to/bude sondaz, precejen to neni za babku, a aby z toho bylo nejaky fopa, uz jen po funkcni/uzitne strance, po par mesicich, ze by se toho treba i bal, nechtel znicit, nebo tak, to nechci… o muzeum tu nejde…
Columbus Genius
Dobrá sada…
ale taky dobry MUZEUM(ted vazne), rok 1991 – max 95 je taky dobra soda…
ale jeste se vratim k SingleBe a troufnu si porovnat asi neporovnatelne, tak sorry:
nivacrom(genius byl prvni nivacrom – udajne jejich prvni trubka pro TIG svarovani = mufny jsou prezitek:) by mel mit plus minus stejne parametry jako Reynolds 931, ale uz jen ram z R725 u SB stojí 14500plus… kolik by stal z R931?
Kolik vazi otec? Light steel = light rider, a ram je dost velky.
do 85kg, měří 183cm.. a celkově jezdí na kozách…
Hele a chce vůbec nějaký kolo? Zatím to podle tvých favoritů vypadá, jako kdybys mu chtěl oplatit nějaké dětské křivdy :-)
to jsem řešil již výše. podle tebe je tedy rok výroby, materiál, technologie, osazení i velikost za trest nebo jak to mam chapat? sry..
Hele, všechny argumenty ti poměrně jasně a srozumitelně sepsali Hroch, JSt a ječňák. Chceš to číst ještě jednou?
nemusíš, problematiku jsem docela zaregistroval, díky všem za prospěšné komenty.
Ale jestli to nějak jadrně a zárověň věcně shrneš, zlobit se nebudu.
BTW: jen jsem odpověděl na Hrochův dotaz váha jezdce/velikost.
a jestli narážíš na to, že jsem konstatoval, že jezdí na kozách, tak to je prostě fakt…jako sry, ale se 183cm jezdit na 21"? takže tohle by na něj bylo asi korekt
Upřímně mě se to kolo i za tu cenu líbí. Minulý rok jsem uvažoval o oceláčku od Štěrby postaveném na míru. Kdybych to nechal takhle postavit na zakázku, tak se skoro na tu původní cenu dostaneš. Takže podle mě je ta cena úměrná kvalitě.
Jak už tu někdo psal, u Štěrby ví, za jakou cenu to dát. Oni kolům rozumí a nemyslím si o nich, že by byli nějací vydřiduši.