Je takto poskodeny stred BB30 FSA kluky na superiore xp930 2009 normalne po 46km na maratone kde bolo nepriaznive pocasie ? vid foto
Je takto poskodeny stred BB30 FSA kluky na superiore xp930 2009 normalne po 46km na maratone kde bolo nepriaznive pocasie ? vid foto
Anketa: je to narmalne alebo je chyba v sposobe utesnenia
NE
jenže ty máš Cannona a tam se mě tohle nikdy nestalo, střed sem rozdělával max 1× za rok po sezoně a tohle tam nikdy nebylo.
m´ma letos na BB30 už nějakou tu tisícovku a tohle jsem tam taky nikdy neviděl…
je to na C'dale nejak lip zatesnene?
Me letos po asi 5 zavodech v desti, kde celou dobu prselo (tj asi 20hodin jizdy ve vode a nekdy i pod vodou) dostala voda asi vsude, do nab, do stredu, do vidlice tak ze je KO.
Me to normalni prijde a nevim co proti tomu delat.
u Cannondale je navíc jedno těsnění mezi krycím kroužkem ložiska a ložiskem, takže tam ten bordel tak lehce nemůže, a to asi bude ten podstatný rozdíl
v mojom pripade mi to normalne nepride po 46km aby sa toto dostalo dovnutra, to je ako utesnene. si zober, ze takto by boli utesnene naboje, vidlica a pod.
A to podle fotky poznáš, že je bordel i v ložisku?
vím jak vypadaj moje kliky po x kilometrch když jsem je měl sundaný a takovejhle brajgl tam rozhodně nemám jinak se podívej jak je narvanej bordel mezi těsnění a ložiska to bohatě stačí na to že to nemá najeto ani 50km nemyslíš ???
No já minulej tyden čistil hlavovy složeni a spodni ložisko bylo totálně zamrdany a zvenku zreznuty, řikám si to už musi byt KO, oddělal sem to těsněni a tam na mě vykoukla žlutá vazelínka :-) (a to sem na to od jara nešáhl)
Tak to je o konkrétnim ložisku v každym případě tím že mu tam takhle leze bordel to bude dost náchylný :O(
To asi jo, ale nechápu, v čem je u supu problém, dyť je to snad nějakej standard a mělo by to být všude stejně udělany, ne?
těžko říct kde je problém, ale prostě u Supu je :-(
kolem krytky ložiska leze bordel, dost pomůže těsnění co tam má Cannondale a pak možná přesnost rozměru, pokud je tam mezara může tudy lehce bordel dovnitř.
na fotce jsou složené kliky Cannondale skuste to někdo porovnat s FSA
jo no, tak krytka která je označena šipkou u supu s fsa klikami není. ale nevím jestli by to neměla byt zaležitost přímo FSA. jinak je to v podstatě stejné
Na MTB Cannonu BB30 nevozim, ale na silnicnim ano a funguje to skvele a na klikach je napis Made by FSA. Takze podle me je BB30 funkcni zalezitost a FSA k tomu umi delat kvalitni kliky, ale Superior to ma udelane nejak na h…
JJ ta krytka tam fakt neni…a pak to tam leze samo:) dá se to někde sehnat? nebo to maj ciste jen Cannondale kliky?
koupit krytky Cannondale jdou solo, nebo vyrobit je to celkem jednoduché.
cena těch Cannondale krytek je 7 euro + 5 euro těsnění
Paráda…kamarád ma totoz problém na tech BB30, že se mu to taky zanáší…teda ne jak kolegovi, co to tu psal, kterou to sundal po dvou letech, ale kdyz se prolítne nekde v terenu, tak pak mu v tom krupe…zkusime tohle…:) třeba to přestane:)
Prosím tě, ještě nejakej odkaz na ty krytky by byl? nebo návodek, jak to vyrobit?:D
doplnim info bolo to poslane vyrobcovi na reklamaciu. neuznal ju. podla mna to nie je zanedbana udrzba ked sa toto stane po 50km odjazdenych v nepriaznivom pocasi.
mozem to dat vymenit, ale co ziskam funkcne loziska, ktore sa po par km v zlych podmienkach opät znicia.
p.s.: riesil uz niekto podobnu reklamaciu u supa a ako sa staval vyrobca.
Mam BB30 na Supu Team Racing CRB, zatim jsem na to nesahnul, vse se toci hladce, v desti a bordelu najeho nepocitane.
Ale podle fotky se neda soudit, ze lozisko je v haji. Na aute jsou loziska casto v horsim stavu, uplne orezla a toci se krasne a bez vule. Na kole totez. Takze z ceho soudis, ze je poskozeny?
no každopádně by po 46km nemělo být tolik bordelu u ložisek,
Porad nechapu v cem je problem, na tom kole se ma jezdit a ne zkoumat, v kterem zahybu je bordel nemajici vliv na funkci.
předpokládám že tohle bude asi vydávat slušné pazvuky :-)
no třeba ja mám supa(jen letos, dalsi sezonu už ho mit nebudu) mam na tom najete asi 10 000 km v zime ve sněhu, sračkách a zavodních km asi tak 1000(z toho polovina taky ve sračkách) a nemám s tím žadný problémy, akorat to 2× za sezonu rozdělám a vyčistím, ale je fakt že ten bordel a hlavně voda se dostava i na osu a kdyby tam zustala dýl, tak konec.
tak este raz uplne od zaciatku:
po odjazdeny maratonu v nepriaznivom pocasi 46km ostali kluky zatuhnute, tazko sa tocili a zvuky lupania. dovtedy vsetko tak ako malo byt. bajk sup xp 930 2009. je mi jasne, ze do stredu sa dostali necistoty.
1.kontaktoval som vyrobcu s tymto problemom a on priznal, ze FSA im priznalo, ze u modelov 2009 sa moze vyskytnut tento problem, ale ho aj odstranili novym tesnenim. pokial, ze mam bajk v zaruke mam ho poslat, tak som ho poslal.
2. ta fotka co tu je od vyrobcu s vyrozumenim, ze reklamaciu neuznavaju z dovodu: zanedbana udrzba. pokial si zaplatim loziska opravia to.
p.s.: nejde mi o zaplatenie lozisk, s tym nemam problem. len trosku mi prijde, ze vyrobca si sam kaka do ust. najprv prizna chybu a potom povie zanedbana udrzba.
preto sa pytam ci ma niekto s tymto skusenosti, ci je taketo znecistenie po 46km normalne, lebo podla mna nie. jednoznacne je to pekne povedane blbo vyriesene utesnenie.
zaslal bych dotaz na výrobce jak může bejt zanedbaná údržba když to takhle vypadá po první vyjížďce xD xD xD to je fakt výsměch…
Myslis vyrobce klik a nebo ramu?
toho výrobce co mu neuznal reklamaci ;o]
Nevim jak na Slovensku, ale kdyz uz mu jednou reklamaci neuznal, tak je potreba nejspis postupovat jinou cestou.
já jsem asi divnej ale nejdřív bych to ještě zkusil po dobrym a pokud by s nima nebyla řeč potom bych volil jiné cesty ;o]
není mě jasné jak je to kolo staré a co má najeto, pokud je to po najetí 46km nebo je kolo prakticky nové tudíš nemohl zanedbat udržbu, těžko posoudit když to voggi nenapsal tak bych šel po reklamaci nekompromisně,
Prave, operujem tu se zlomkem informaci. Nejdriv neni jasne, jestli se mu stred normalne toci a resi jen tu spinu u lozisek a ted neni jasne kolik ma kolo najeto atd.
Nečteš pořádně ;-) píše že kliky mu šli ztuha a proto to reklamoval a rozdělali mu to až při ní.
Je takto poskodeny stred BB30 FSA kluky na superiore xp930 2009 normalne po 46km na maratone kde bolo nepriaznive pocasie ? vid foto
po odjazdeny maratonu v nepriaznivom pocasi 46km ostali kluky zatuhnute, tazko sa tocili a zvuky lupania. dovtedy vsetko tak ako malo byt. bajk sup xp 930 2009. je mi jasne, ze do stredu sa dostali necistoty.
cely zde
Ja vim, ale to jsme se dozvedeli az po x hodinach a ne v zakladajicim prispevku.
bajk mam druhu sezonu, najazdene uz nema zrovna malo, ale jazdi sa na nom cca 98% asfalt, pripadne asfaltove lesne cesty, trosku neupravene lesne cesty. V podstate blato a oyajstnz teren zazil az teraz.
p.s.: cacsina zvas co kupi novy mtb tak mu za tyzden nalozi 2× tolko ako ja za dva rokz :)))
predchadzajuci bajk v zivote nemal podobne problemy v nicom co mal tento a veru ten zazil kolkokrat fakt nakladacku. sup sa ma ako vo vaticke.
A na to máš fula 120/120?
xp 930 2009 neni 120/120
Sakra, sem si to spletl s tim trekem z cyklobazaru z vedlejšího vlákna :-)
Nemyslíš, že by bylo vhodný napsat všechny podrobnosti HNED? Nejdřív to vypadalo, že máš zánovní kolo a po prvních 46km ti to udělalo toto a až teď z tebe vyleze, že už ho jezdíš dva roky a kliky jsi sundal poprvé zřejmě až teď.
no však jezdí asvalt, a tam není prách špína bláto a voda tak co by to psal :-(
a celkový počet km aspoň přibližně taky není potřeba, nějaká udržba k čemu po dvou letech zareklamovat :-(