• Jaryn44

    Ahoj mám středové složení s keramickými ložisky a při otáčení klikami bez řetězu je velmi hlučné a má drobnou vůli. Kolo po záručním servisu prý ok,ale mně se to nezdá. Máte někdo podobnou zkušenost diky.

    0 0
    • Tomcat  

      I. servis se dá reklamovat.

      2, jste si jistý že to ložisko je keramické

      0 0
    • rejdy  

      A je opravdu vůle v ložisku, není to vůle samotné osy? Možná to zkresluje fotka (je to zakryté), ale na první pohled tam nevidím podložku pro vymezení vůle osy – ta je šroubovací. Tak mě – i vzhledem k tomu, co se tady za speciality občas objeví – napadlo, jestli podložku někdo při čištění osy nesundal, pak zapomněl/ztratil a kliky namontoval zpět bez…

      0 0
      • Singlespeed  

        Kliky podložku nemají, neboť nemají osu DUB, předpokládám..

        0 0
        • Tomcat  

          Já zase předpokládám, že rámci toho co nazval záručni servis nemuseli na střed sáhnout, nebo ho takhle v rámci garanční prohlídky v kontextu s najezdem to nezkoumal. Nebo rámci opravdu servisu na záruku, se řešilo něco jiného.

          No a keramický ložiska neznamená, že se nikdy nepotřebuji i nebo že to je bordelu immuní.

          Pokud si je tím servisem jistý měl především reklamovat servis.

          0 0
          • Kouba_2005  

            Reklamovat servis? A jak to dopadne? Ten hluk a vůle v klikách tam byl zřejmě už před předáním do servisu, těžko mu to způsobili v servisu. Takže jedině to, že na to nepřišli a neupozornili ho na to, vyřešit/zaplatit si to bude muset stejně sám. Záruka dva roky rozhodně neplatí pro všechny komponenty, jsou tam výluky, co se týče opotřebení. Stejně jako u auta. Tady se to může rozebírat horem dolem, ale ve finále mu to stejně nijak nepomůže, když se se servisem nedomluví.

            0 1
    • donMilan  

      A před servisem to hlučné nebylo? Předpokládám že je to nové kolo a byl to takový ten servis po měsíci provozu. Jestli to nemáš daleko tak bych jim to tam zavezl znovu jako reklamaci a nejlépe byl u toho když to budou opravovat. Obecně se bojím vždy co mě v servisu sprasí ať už je to kolo nebo auto, a stává se mi to dost často, co můžu si servisuji sám.

      0 0
      • miki  

        Můžeš mi vysvětlit jak to myslíš být u opravy?. Stejně jako s autem ten servis nevidíš co se tam děje. A je to dobře protože vím co se v servisech aut děje sám jsem tam pracoval. Tam Tě nikdo nepustí.

        1 0
        • donMilan  

          Ve Volvu to dělají za prosklenou stěnou, můžu to celý sledovat, a co je za problém domluvit se v cykloservisu ať to před tebou rozeberou jestli je tam opravdu chybka a chceš vědět co s tím je, u nás v Meridě to servisák dělá stejně na prodejně všem na očích, líná huba holý neštěstí

          0 1
          • Kouba_2005  

            Tak některý věci fakt ale vidět nechceš. Neznalý zákazník prostě nepochopí, že nijak jinak než silou (velkým kladivem) to nejde, což není úplně pěknej pohled :-) Taky málokdo snese, aby mu furt někdo čuměl na ruce nebo stál za prdelí. To přímo nesnáším, když ti někdo funí za krk a když uděláš krok dozadu a stoupneš mu na nohu. Taky v rámci BOZP si jen tak někoho nemůžeš pustit do dílny. Ulítne ti kladivo, něčím ho postříkáš apod. a ještě tě zažaluje.

            9 0
            • miki  

              Takhle jsem to nějak myslel.

              0 0
            • Tomcat  

              Stejně mezi lidma jsou různé představy co je záruční oprava , co je mimo záruční(po záruční) , co je garanční prohlídka atd… . a tedy co to obsahuje.

              Jestli to identifikuju správně ten Canyon Lux World Cup CFR nebude asi jen rok starej a nepoužívá se zrovna na popojíždění okolo chalupy .

              0 0
              • Kouba_2005  

                Jo, takovýho mám jednoho zákazníka, vždycky se diví, že bude servis platit s komentářem „vždyť je na tom napsaná vaše firma“. Asi si myslí, že když něco koupí, tak má doživotní servis grátis :-) A přitom to není idiot, jen zřejmě žije v jiný realitě.

                0 0
            • donMilan  

              Samozřejmě to chápu, taky děláme v práci věci, který nechceme aby zákazník viděl, ale když jdu k někomu na reklamaci do bytu, tak vidí tu opravu od začátku do konce když chce a nic s tím nenadělám,

              měl jsem jen pocit, že zakladatel vlákna nad tím bádá tak že by to chtěl vidět

              0 0
              • Kouba_2005  

                Jasný, tomu rozumím. Třeba když nám teď dělali novou kuchyň, tak jsem se tam zezačátku taky vochomejtal, ale vím, jak je to nepříjemný a tak jsem se zdekoval a čuměl na bednu. Když ale truhlář vykřiknul „do pípy“, tak jsem se šel mrknout … a prasklá pracovní deska :-D A to jsem fakt vidět nechtěl :-)

                Doma prostě zbytí není, když u toho chce investor být, ale do dílny bych si nikoho fakt nepustil.

                0 0
    • kubad  

      I keramické ložiska odchází, někdy je stačí namazat, je na to spešl. mazivo .

      Ta vůle je otázka ,preload kroužkem seřídit, pokud nejde tak budou ložiska KO, nebo KO kliky, ale tyhle na to moc netrpí.

      0 0
    • Jaryn44  

      Ahoj jo je canyon lux world cup cfr, určitě je tam keramika,dole to snad méli protože jsem to reklamoval a pán mě řekl že to stačí vyčistit a namazat speciálním mazivem,před týdnem jsem to přivezl a je to ještě horší,před tím tam nebyla aspoň žádná vúle. Kolo tam bylo místo 14 dní skoro dva měsíce ješté kvůli reklamaci přední vidlice,naštéstí vyménéna v záruce. Jen mě zajímá jestli nékdo máte keramiku zda je hlučnéjší,protože mám ješté gravela tam jsou obyč ložiska a ten je uplně tichý.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.