• 20Tom01

    Dobrý den, už dlouho uvažuji a koupi nového kola… Konkrétně street trialového. Můj rozpočet je 30 000,– Za tuto částku se dá sehnat nějaké slušnější kolo například na trialsection, ale není to zrovna to, co by jsem si představoval… Potom je tu ještě jedna možnost a to si kolo sestavit, ale v tom se vůbec neorientuji… Nevím co a jak. Má váha je 70 kilogramů výška 180 centimetrů. U těch sestavených… Přímo z obchodu je hlavní problém to, že mají špatné brzdy… Děkuji za jakoukoliv radu ;-)

    0 0
    • Vilém  

      Pises, ze maji spatne brzdy. Co je na nich spatneho? Soude podle vlakna kde vybiras nove brzdy mi prijde, ze zkusenost mas nulovou, tak me ten odsudek trochu zarazi.

      0 0
    • JFtryall  

      Aha mysleli jsme ze uz to kolo mas. :-) ja bych spis na ty zaklady postavil neco na ciste streetovem nebo 4X ramu, za tricet poskladas super kolo. Zvolil bych tam klidne i odpruzenou vidlici typu epicon, treba na 120mm, at je to univerzalnejsi a pro zacatek to odpusti i dost chyb. Pro trial je dulezite mit vys riditka, aby se dobre drzela rovnovaha na zadnim kole a snadneji se delal bunnyhop atd. Brzdy viz vlakno. Taky kombinace pneu bych volil nejake univerzalnejsi typu Nobby Nicku nebo neceho podobneho. Kdyz ses uplnej zacatecnik, tak zjistis, ze orientace ciste na street neni idealni. Rozbijes tam kolo i sebe, zaklady bys spis mel nabirat v lese a v klasickem trialu, kde se pada na mekky. :-) docela pomuze i skatepark, pumptrack. A teprve az jsou zaklady pevne pod kuzi, tak se posunout dal.

      0 0
      • Atilla  

        Narazil jsem na tenhle rám, za ty prachy myslím slušný základ

        http://www.last-bikes-shop.com/…25.sf/en_GB/?…

        0 0
      • 20Tom01  

        Já mám kolo, ale trialové… Jak jste psal o těch základech v lese, tak ty už mám… Mám ho cca rok a půl, ale je to trial… Věčně skákat po zadním kole, překonávat překážky, závodit atd… Street trial je přeci jenom volnější sport… Můžu se u toho trochu rozvášnit, dělat nějaké triky, které na trialu nejdou… Přijde mi, že tomu dosti rozumíte, byl by jsem rád, kdyby jste mi nějak poradil, jak seskládat nějaké slušnější​ kolo, ale bez té vidle… Tedy takhle, bez odpružené vidle :-)

        0 0
    • Nimrod  

      podle mě je otázka, jak moc to chceš hnát do trialu a jak moc do streetu… nicméně bych se vykašlal na nový kolo a koupil něco jetýho

      0 0
      • 20Tom01  

        Ale problém je, že rady u nás 24" streetove kolo se blbě hledá… Málokdo ho prodává a za 30 000 se dá koupit nové, docela i slušné ;-)

        0 0
        • Nimrod  

          ad brzdy: řešíš blbosti. jezdil jsem trial na véčkách a neměl jsem problém. když jsem měl hs33, tak jsem asfaltoval co to šlo, ale kdybych je měl v pořádku a dal slušný špalky, nebyl by problém. kotouče na tom s maximálním výkonem o moc hůř nebudou… a kdyby přece, řešit při výběru kola zrovna brzdy mi přijde nesmyslný, když se daj snadno vyměnit…

          ad 24": vidíš, to jsi nikde nezmínil, že chceš nutně 24" :-) a když máš triala v ruce, víš, jakou geometrii by mělo tvé budoucí kolo mít?

          ad nové kolo: …a tím se dostávám k tomu, proč nekupvoat nový. fakt chceš utratit 30 litrů za nový kolo, když ti dost možná nesedne geo a pak se ho budeš snažit prodat za 1/2 nákupky?

          vykašlal bych se na lpění na 24" a možná koupil i nějaký jetý celopevný street kolo za 15, když chceš trial omezit. uvidíš, co to bude chtít a pak kdyžtak poladíš třeba jiným rámem, zadním kolem, tvými oblíbenými brzdami atd., financí ti na to zbyde dost

          0 0
          • 20Tom01  

            Street trialové kola jsou většinou 24" dělají se i 26" ale to mi přijde, jako kravina a 20" používají děti a nebo lidu, co jezdí trial… Když si koupím zničení kolo za 30 000, tak ho přece nemusím prodávat za polovinu, vyměním třeba jenom rám ne? :-) Ale ojetá street kola se hodně blbě shánějí :-(

            0 0
            • Nimrod  

              pokud bude ta 26" dostatečně krátká, což většinou jsou, tak by to neměl být nejmenší problém, navíc vždycky můžeš místo 26" dát 24", pokud to uznáš za vhodné

              20" maj také své výhody, ale o dvacítkách jsem kupodivu ani neuvažoval :-)

              edit: jinak býval kdysi author exe na 24" jako asi nejlevnější street 24" kolo. nevím, jak je tomu dnes

              0 0
              • 20Tom01  

                Už jsem se koukal, pořád se prodává, ale musel bych investovat do brzd… má pouhá véčka ve předu a v zadu mechanické kotoučové, teď vážně nevím, co dělat :-( ale já nepotřebuji to nejlevnější… Můj rozpočet je maximálně 30 000 nejlépe něco okolo 25 000,– v zadu… Exe stojí něco okolo 13 000,– a jeho vidle nemá uchycení na brzdič kotoučové brzdy a ani uchycení na kotouč… byla by s tím vážně práce.

                0 0
                • Nimrod  

                  však za ušetřené peníze můžeš koupit záplety a brzdy, alespoň se to nerozpadne :-)

                  0 0
                  • 20Tom01  

                    Každý má na to jiný názor… Někdo mi radí si ho nechat sestavit, někdo zase koupit ojeté, někdo nějaké levnější a vybavit dle libosti… Jsem teď vážně zmatený a nevím co dělat :-(

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.