• vsn

    Ahoj, tady se řeší vše takže se nestydím sem napsat totální OT

    máte někdo zkušenost se Subaru? … kde koupit a kolik se dá získat sleva? … mám vybrané BRZ (Spec. S) … ale ceníková cena je při porovnání s ostatními značkami dost mimo … navíc na jiné 4 značky mám od zaměstnavatele slevu min. 16% (z Škodovky).

    Nicméně BRZ se mi hodně líbí takže bych oželel i to, že papírově ve všem horší než OC RS … ale nesmí to stát o 100k víc … 10% slevu na BRZ bych bral všemi deseti … díky

    (btw povedlo se někomu dát do BRZ kolo? … silnička tam asi půjde ale bike29?)

    0 0
    • mischel  

      Nemůžeš přece porovnávat Octavii a BRZ. Prece jsou to úplně odlišné auta. OCT RS je jen obyčejné auto, jen u nás je to nějaká modla.

      Brz máš RWD a je to spíš o zábavě než užitné hodnotě. A co Gt86?

      Do BRZ dáš sadu kol na okruh, takže si myslím, ze tam dáš i kolo.

      0 0
      • vsn  

        jasné, jsou to jiná auta … zábavnost, duše a pohledy kolemjdoucích jsou někde jinde … ale když to vezmeš z rozumové volby tak i jak ty říkáš modla O RS má lepší interiér a výkonnější motor (záměrně nepíšu lepší) … to samé Focus ST …

        ale je to tak jak ty píšeš chci RWD … chci se bavit … což třeba s Focusem ST jde (měl jsem ho na 3 dny) ale ta rychlost ve který bavil byla úplně jinde … vlítnout 130 do zatáčky a doufat že to výjde a nebo doufat že nic nevyjede je dost … a těch zatáček kde i těch 130 je bezpečných je málo …

        kdežto od BRZ si slibuji že mě bude bavit každý den v legálních rychlostech v každé zatáčce a pak mu odpustím i že je skoro ve všem horší … prostě zaújme a zabaví … ale i tak 860k za základovku (narážka na tu šedou) je dost. Proto jsem se ptal jestli se někomu povedlo vyjednat u Emil Frey nebo někde jinde slevu.

        0 0
        • mischel  

          Kdyz uz bych se rozmyslel nad koncernem tak bych skoncil spis u seatu, cena je podobna jako u oct RS. Na kazde kratke rovincr mezi zatackama budes atakovat 150 coz u Brz nehrozi.

          Brz je auto ze staré skoly v novem kabatu.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • vsn  

          odpovím na oba přízpevky zároveň:

          Mischel: Mám firemni slevu na Škoda, Kia, Peegueot a Ford. Seat mezi nima není.

          Právě že atakovat +150km/h a vlítnout přitom do zatáčky a ubráním plynu (nebo při nízké rychlosti levou nohou brzdit) si odhodit zadek mě moc neláká … proto BRZ … to bych radši skončil asi i u 370Z což bylo druhé auto o kterém jsem uvažoval … jenže praktičnost a interiér a recenze mě definitivně odradily.

          orestone:

          Toyota stojí o něco víc … i když má možný o něco lepší výbavu (black touch) .. ale v ČR je spíš populárnější BRZ.

          původní přízpěvěk měl za smysl zjistit zda se dá někde nenásilně získat sleva na skladovku …

          pokud ne, nedaleko cenově s 16% slevou už je hodně blízko Mustang 5L … Jenže mě se prostě líbí víc japonský auta a nemám páru ani o tom kolik by Mustang stál provozně. (pojistka, garančky, olej) … a taky Mustang není sportovní auto

          0 0
          • scalar  

            KIA Stinger?

            0 0
            • vsn  

              to je GT … je krásnej to jo .. ale jako mě baví hledat moje limity na kole tak to samé s autem … chci se svétz, chci se sklouznout … u Stingera ani nejde vypnout stabilizace … (BTW aktuálně mám Kiu RIO 2006) divím se, že ještě při mém stylu zacházení jezdí)

              0 0
              • scalar  

                Tak novou Corvettu, ale neptej se, jak do ní dát kolo :-)

                0 0
    • Speedster1944  

      tohle je troll ? :D Octa vs BRZ – naprosto odlišné auta na jiné použití.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • RomanH  

      Otec ted kupoval noveho Forestra v Nemecku. Oproti CR usetril cca 200t Kc. Bral ale konkretni vystavenej kus.

      0 0
      • deekay  

        Coz by zrovna u toho BRZ nemuselo byt tak nerealne, vzhledem k tomu ze tam moc doplnkovy vybavy nakonfigurovat nej­de.

        0 0
    • vn25  

      Doufám že až se budeš chtít bavit tak tě nikdy v zatáčce nepotkám

      0 0
      • Kanec  

        To nemá cenu ani komentovat. Už jen to, že vybírá auto s tím, že bude vlétat do zatáček a že čtyřkola ho z ní vyveze lépe a radostněji a s větší zábavou. A výběr těch aut je naprosto nesmyslný, kdy porovnává šrot simple never RS a pak si sedne do kovaného hot hatche Focus ST, popřípadě RS a nebo do muscle caru Mustangu. :-) Tak tomu říkám porovnání.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • -b-n-x-  

      Pokud uvažuješ mezi oktavkou a brz, jdi jednoznačně do té oktavky. Pro tebe by toho brz bylo škoda.

      0 0
    • embi  

      Ford Focus ST – 2.3 litru ecoboost – 280 k a skvelej podvozek.

      Lepsi jak Ofce RS a praktictejsi nez BRZ.

      0 0
    • Lachtis  

      Čau,

      no, píše Ti to každý, tak to psát nebudu s tím porovnáním :-).

      Nicméně aktuálně řeším podobné téma, resp. koupi nového (nebo zajetého) vozu…

      Hale, ORS je super univerzál, je to celkem velké, prostorné a už v základu solidně vybavené auto, které si v Čechách drží svou hodnotu, což je taky plus. Dále je to rychlé auto, píši záměrně rychlé, ne sportovní. A jezdí za super spotřebu, když chceš. Současně mám OCT 3 1.8 TSi 132 kW a nemůžu si vynachválit, proto chci zůstat u ŠA. Navíc mám taky na nové ŠA slevu, u Octy konkrétně 17%, což je sakra znát. Ještě bych teda radši „nového“ Supa ve sportline a s motorem 2.0 TSi (bez 4×4), ale tam už je to o 100tk výše (ikdyž mám 17,5 % slevu)…

      Jinak kolo převážím v kufru, samozřejmě se sklopenými sedadly.

      Měl jsem spoustu značek aut (BMW, Škody, Peugeot, Renault, VW) a ačkoliv je Octavia strašná modla v ČR a vidíš ji všude, a já si nikdy nedovedl představit, že něco takového budu mít a chtít :-), tak musím uznat, že to už chápu :-D. Neříkám, že je to nejlepší a nejrychlejší auto na světě a že nemá mouchy, taky bych radši třeba nové BMW řady 5 :-), ale za ty prachy, obzvlášť s našimi slevami, dostaneš prostorné, vybavené a velmi rychlé auto, které i umí jezdit za relativně good spotřebu.

      0 0
    • Kuba78  

      jak tu pisou moji predrecnici, porovnavat oktavku a BRZ dost dobre nelze. oboje jsou dobra auta ale pro jinou klientelu a jine uziti. mohu pouze obecne ohledne subaru jako znacky, neb v rodine mame tri forestery od roku 2007 (respektive, jeden 2007, druhy 2013 a treti 2018). Je to proste jine auto pro jine uziti. Pokud hrozi ze aspon cas od casu potrebujes 4×4 pohon (zima, snih, bahno, jizda na chalupu v zime apod) tak asi neni co resit, tam subaru jasne vitezi. Kde se muj superb v zime zastavi a s blikajici diskotekou na palubce se ani nehne, tam staci nahodit za forestera lano a vytahne me do kopce i bez retezu. Pokud nepotrebujes a nikdy nevyuzijes 4×4 pohon tak jedine co asi ocenis je spolehlivost benzinoveho boxera a subaru obecne. je to odolne a nic se na tom nesype. jedine co si vzpominam, tak na tom nejstarsim vloni odesel kompresor klimatizace. po 11 letech. Toliko obecne o subaru.

      konkretne u BRZ se samozrejme 4×4 zaobirat nemusis protoze to nema, ale podle toho co sem cetl videl a slysel tak je to v zime velmi zabavne auto. na hrani rozhodne lepsi nez oktavka. na prevoz lednicky na chalupu asi bude lepsi ta okravka.

      a posledni vec – subaru neni az tak uplne bezna znacka kterou by si kupovali az tak uplne bezni zakaznici. A neni levna. Kupuji si to ti, co potrebuji a oceni (a bohuzel musi zaplatit) jeji kvality a zaroven taky trochu skalni fandove znacky.

      0 0
      • mirorek2  

        BRZ ale není 4×4, zatímco o3rs ano (haldex)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Lachtis  

          Vždyť píše, že BRZ není :-). A O3RS se v 4×4 nedělá, teda dělá, ale v „tdddddd“ a z dotazů žadatele je patrné, že o chrochtáku neuvažuje a zvažuji jedině benzin.

          0 0
          • mirorek2  

            no tak to je moje nevědomost, bral jsem to jako samozřejmé, že nakonfigurovat si šáde můžeš jakkoli i s benálem a 4×4

            edit: to jsou fakt chuji, asi tam je nějakýaudi problém :-)

            0 0
            • Lachtis  

              nn, benzín RS nešel nikdy v 4×4.

              Jediné, co z výkonných benzínů šlo jako 4×4 byly 1.8 motory a nyní 2.0 Tsi, ale nikdy verze RS ani v minulosti!

              0 0
              • mirorek2  

                dvojka vím, bo ji mám :-) ale u O3 mi to přijde jako mrhání potenciálem 180Kw jen na předek

                0 0
                • Lachtis  

                  2ková Octavia se dělala ve verzi RS v 4×4? Tedy 2.0 TFSi 147kW, prosím o odkaz?

                  O ničem takovém teda nevím…

                  A pokud vím, tak 2ková, se dle mého názoru, ve verzi RS nedělala ani v chrochtáku, ale u RS TDi si jistý nejsem, neb mě dehet nikdy naštěstí nezajímal.

                  0 0
                  • mirorek2  

                    Myšleno: vím, že není a nebyla 4×4! Mám rs tdi takže chrocht jo, bohužel…

                    0 0
    • THORX  

      BRZ nebrat

      0 0
    • THORX  

      Za ty prachy nestojí

      0 0
      • mirorek2  

        řídil jsi to?

        0 0
      • -b-n-x-  

        ok, ale ktere srovnatelne auto stejne kategorie bys doporucil?

        0 0
    • THORX  

      Kolik máš na to peněz?

      0 0
      • -b-n-x-  

        Thorxi, to se ptas zakladatele vlakna, nebo reagujes jiz na nejake tvoje vlakno?

        0 0
      • kubad  

        Když chce kupovat nové Subaru a hledá možnost cca 10% slevy tak snad umíš počítat

        0 0
    • THORX  

      Bral bych AR Gulia

      0 0
      • -b-n-x-  

        No jo, ty jsi uz shodil 20 kg, tak machrujes ze bys do toho byl schopen nastoupit co :-)

        Hele, kdy uz je tady AR Gulia, tak proc uz potom nee treba nejaky JAguar, levnejsi Aston, nebo treba Mazda MX3? Kdyz uz teda srovnavame jabka, hrusky, svestky, tak jeste pridame boruvky a pomerance :-)

        0 0
        • THORX  

          28kg mám dole, nic lepšího za ty prachy není než Gulia

          0 0
        • oddie  

          Samý krámy, bral bych jedině Teslu :D

          0 0
          • zdenal8  

            Nj, ale jedině kdyby to měli v benzínu za cenu základní dacie. Co jsem četl o kvalitě, tak nic moc.

            0 0
    • THORX  

      Nebo jestli jen čistě sporťák tak Fiat 124 spider

      0 0
      • petrx  

        nebo si trochu připlatit a vzít rovnou tohle https://www.autoweb.cz/…predstavuje/

        0 0
      • Kuba78  

        pokud jsme se uz dostali od oktavky pres BRZ k malym sportackum a ma to byt nove, tak jednoznacne nova MX5, je za podobne, respektive o fous vetsi penize nez BRZ, ale je to moznost mit kabrio, u tohoto typu auto je to vyrazne lepsi pozitek. za ty penize pry neni zabavnejsiho kabria. Fiat Spider neni nic jineho nez novodoba Barca, podle me jsou zabavnejsi auta.

        pripadne, pokud je pan ochoten pustit o neco vetsi chlup a ozelet stehovani lednice, tak 370Z ale to uz je cenove o neco vyse, ale ne zas o tolik. nicmene ten motor je famozni.

        octavia RS neni nic jineho, nez proste obycejna oktavka, bezny rodinny vuz, s tvrdsim podvozkem (mozna), optickym kitem (urcite) a o fous lepsi akceleraci a schopnosti jizdy rovne (coz je diametralne odlisne od schopnosti jet zatacku pod plynem). Pokud chce tazatel mit slusne skoda auto na presun s dobrym motorem, postaci mu obyc oktavka nebo superb s TSI dvoulitrem pokud

        to jeste delaji. neni treba RS. Pokud chce trochu zabavne auto, BRZ neni spatna volba, jsou i jina. zalezi na budgetu.

        abych jen nepindal teoreticky co se tyce zminenych – mx5, 370, oktavku RS, fabii RS i bezne skodovky s TSI od malych po v6 sem jezdil pripadne jezdim. BRZ sem v ruce nemel, jen nekolik forestru a legacy, od dvoulitru po sestivalec (krome toho dieseloveho boxeru, fuj). Z motoru a jejich projevu u me jednoznacne vedou boxery a famozni sestival nissanu (ale sestivalec subaru byl jeste lepsi), TSI je slusny a dobry, dokud se nerozsype. prevodovky jezdim posledni roky jen automaty – DSG, CVT, roboty.. CVT je linejsi ale pohodova zalezitost pro velmi pohodlne automobily, s DSG se da jezdit a radit sportovne a natrit to vsem manualum v zatackach i sprintech ale popravde.. do maleho mrstneho sportovnejsiho auta bych asi bral bud automat s padly nebo spise stylovejsi manual.

        a pokud zabavne auto do zatacek, pak samozrejme kabriolet.

        0 0
        • Kanec  

          No. Nedá tam kolo. ;-)

          Sežeňte mu někdo slevu u subaru a toto vlákno se může uzavřít.

          0 0
          • Kuba78  

            ale no tak. gentleman ktery prijede do bike parku sestivalcovym kabrioletem pouze sunda ridicske kozene rukavice a jeho enduro bicykl mu vynda komornik ktery jej privezl doprovodnym vozidlem..

            no a pokud nema komornika, neni naprosto zadny problem vozit kolo sam. https://www.google.com/search?…:

            0 0
            • Kanec  

              :-)))) , no tak dobře. Kolo se uveze. Beru zpět. Jen ta zábava a zatáčky ve 150_ti s tím kolem, nevím, nevím.

              0 0
    • zdenek007  

      Kup si tu oktávku v dieslu. BRZ je pro tebe škoda…Nemůžu si pomoct, ale tady na b-f by to mohlo znít takto:

      máte někdo zkušenost se Specialized? … kde koupit a kolik se dá získat sleva? … mám vybraného Tarmaca (Disc Expert) … ale ceníková cena je při porovnání s ostatními značkami dost mimo … navíc na jiné 4 značky mám od zaměstnavatele slevu min. 16% (z Superioru).

      Nicméně Tarmac se mi hodně líbí takže bych oželel i to, že papírově ve všem horší než Superior Team XF 29 Issue… ale nesmí to stát o 20k víc … 10% slevu na Tarmaca bych bral všemi deseti … díky

      (btw povedlo se někomu dát na Tarmaca expediční tašky a blatníky?

      0 0
      • Espen  

        :-D hodně pobavilo, přetransformoval si to parádně.

        0 0
    • Pavel  

      Tohle je ještě lepší!

      0 0
      • Martin  

        Kecá, T/F nikdy neměl nadsvětelný pohon. To bude nějaký vykuk :D

        0 0
        • Kuba78  

          vsak pise, ze to chce nove motory.. standardni sie-sie uz mu asi nestacily. Treba doufa, ze nekomu jinemu se na srotisti vali motory z korelianskeho transporteru.. :-)

          0 0
    • Pytlik  

      Co skladovku? Nebo predvadecku, ale zrovna u tohoto typu auta,kde to kazdy na predvadecce turuje co to jde, spis tu skladovku..Kupoval jsem forestera a na zajimavejsi slevy se u Subaru nejak moc netvarili…

      Napr.

      https://m.automodul.cz/homepage/search?…

      0 0
    • fantozzi  

      Ja letos dostal slevu na Outbacka MY19 cca 7 % (80.000,– Kc), ale objednaval jsem v zari 2018 a auto dostal koncem brezna 2019.

      0 0
    • logoman  

      S BRZ jsem jel, za me desny motor (nelibil se mi zvuk) a celkove pusobilo vydechle. Technologie taky nejsou uplne top, treba couvaci kamera mela dost zasekany obraz.

      Ale jizdne hodne fajn, super pozice za volantem, razeni super, vzhled se mi taky libil. Octa je rychlejsi a praktictejsi, ale jinak nemastna neslana …

      Kolo nacpes i do BRZ.

      0 0
      • McBlacky  

        pořád to je jen motor s 205Nm posazeným do vysokých otáček. Takže točit, točit, točit a poslouchat zvuk. Když se nelíbí, tak rozhodně nebrat.

        0 0
        • Lachtis  

          +1. tím nechci BRZ obhajovat, ale přesně jak píšeš, tyhle „staré“ atmosférické motory se musí točit, o tom je ten motor. „Problémem“ dnešní doby je, že lidi jsou zvyklí na vysoké krouťáky a pak když sednou do něčeho, co nemá alespoň 300nm, tak řeknou, že to nejede, ale přitom je ten motor kolikrát výkonnější, než jejich TDi :-).

          To se mi takhle stalo, když jsem kdysi prodával svůj 2.0 atmoseféru a přijel mladý kluk s otcem a tatínek měl samozřejmě nejlepší motor na světě, tedy diesel a to ještě v turbu, a když moje projížděl, řadil už při 4 tis. otáčkách, a že ten motor nejede :-D. Tak jsem se mu snažil vysvětlit, že takhle ne a pak když jsem ho svezl, trochu sklapl a snad i poznal, že v pružnosti byla moje atmosféra, oproti jeho dehnu, ve všem lepší.

          Jen s tím ti lidi prostě neumějí pracovat…

          Já už jsem si taky navykl na turbo benzíny, ale vždy si rád sednu do staré poctivé atmošky, kde ty koně musíš ždímat do maxima, je to prostě jiné svezení a neříkám, že špatné :-)

          0 0
          • logoman  

            Sedl jsem do toho z R6 3.0 atmosfery 315 Nm, takze taky zadny delo, ale neco co musis tocit … Ale i tak byl motor BRZ vyrazne nejslabsi strankou celeho auta.

            0 0
            • Fazzy  

              Srovnávat 3,0 v6 s dvoulitrem, kterej má jen o víc než 50 menší krouťák, navíc až v 6500 ot.. jo to dává smysl.

              0 0
          • McBlacky  

            Dneska manuál s motorem bez turba je dobrej jen na úplně volnou silnici. V současném provozu je ve všem lepší turbo s automatem. Abych pokaždý když bude možný předjet dával 2–3 a vytáčel do 5–6t a pak zase 4–

            6ku když to z nějakýho důvodu nejde je fakt voser. Stejně tak při velkým výkonu efektivně jet v poslední třetině otáček a do toho stíhat brzdit a podřazovat s meziplynem do zatáček. Moc práce a za chvíli to vyčerpá a omrzí :) proti tomu luxus podřazovat pádlama a moci jet ve dvojnásobným spektru otáček s turbem je jinde.

            Neberu, že to někoho baví, jen si nedokážu představit takovým režimem jezdit déle než pár minut.

            0 0
            • -b-n-x-  

              Covece, nejsem zadny zavodnik, ani „sportovni“ jezdec, ale kdyz jsem nekdy mel moznost jet s nejakou takovou atmosferou, tak me to bavilo :-)

              0 0
              • McBlacky  

                jasný, já píšu za sebe. Na sváteční svezení je to hezký.

                0 0
              • McBlacky  

                jasný, já píšu za sebe. Na sváteční svezení je to hezký.

                0 0
              • Janes  

                Mě to baví pořád, asi je to tím, že jsem vyrostl na Škodovkách. Mám sice jen seniorsedana Corolla 1,6, ale baví mě právě i ten nabízený rozsah emocí. Když se mi nechce nic, jedu " na klobouka" , ticho, klídek, pohoda, spotřeba i pod 6 lt. A když mám náladu, tak těm 135 koníkům proženu faldy, motor bzučí jako hejno vos, a adrenalínek je taky. Žádný turbo mi už do auta nesmí.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  A kolik rocne najedes v aute?

                  Od 30 tisic rocne poznas i to, ze automat setri unavu…

                  0 0
                  • Vilém  

                    Taky jsem na automat vzdy koukal skrze prsty, ale od te doby co mlada dostala sluzebaka se 7sp dsg, uz bych ho chtel do kazdyho auta. Ale treba v lexusu me automat nijak neuchvatil, ten koncernovej mi prijde mnohem lepsi.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Zajimave. Pritom to ma byt ne moc dobry automat.

                      0 0
                  • -b-n-x-  

                    Ve chvilich kdy jezdim nejak vic, tak me vetsinou vadi jine veci nez ten manual a atmosfera.

                    Ale je fakt, ze pri rizeni ve meste je AT rozhodne mnohem lepsi zalezitost.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Tak sedack, automaticka klima, zatmavovaci zrcatka, poradna svetla s natacenim do zatacek.

                      Adaptivni tempomat…

                      0 0
                      • zdenal8  

                        Až na ten adaptivní tempomat bych řekl tak min. 10 let starej focus.

                        0 0
                      • -b-n-x-  

                        No ja myslel, spis ruzne objizdky, kolony, kokoti ridici, d1, atd…

                        Samozrejme s nekterym autem se tyhle uskali snaseji lepe, nez s jinym :-)

                        0 0
            • Greyhound  

              Zas to nedramatizuj – atmosféra je úplně v pohodě, akorát musí mít dostatečnej objem, pak je to příjemný svezení. Když přesednu z 3.0 s turbem do 3.0 bez turba tak mě spíš sere to turbo než naopak.

              0 0
            • Kuba78  

              ac nerad, musim souhlasit. jako majitel TSI 1,8 s DSG7 musim uznat, ze na bezne jezdeni je to proste lepsi nez treba Primera SE kterou jsem kdysi mel – a to melo motor SR20DE byl naprosto famozni a drzak. ale proste dnes se nenosi vytacet motory do cervenyho pole aby to jelo. Nicmene, kdyz mel clovek chut poslat to do zatacek a do cervenyho, tak to byvala zabava..

              0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce