• krosmen

    Zdravím vespolek. Právě mně dorazila zmíněná vidlice a v návodu jsem se dočetl, že se k mazání nohou má používat teflonový olej. Doted'jsem používal silikonový. Je tedy ke zmíněnému účelu teflonový vhodnější, nebo je dokonce silikonový na některé vidlice přímo nevhodný?

    Taky mezi vidlicí a rámem(MRX) by měl být asi nějaký mezikus, ale nevím jaký a kde ho sehnat. Může někdo poradit? Předem díky.

    0 0
    • tigermoth  

      Jo, v manuálech suntouru píšou u teflonu, silikonový olej je podle mě lepší, udělá film a nešpiní se to tak. Tím „mezikusem“ asi myslíš hlavové složení. Tam záleží na rámu, je bu¡integrované, polointegrované nebo klasické s miskama venku. Ty budeš mít asi jedno z těch prvních dvou. Jaký máš rám?

      0 0
      • krosmen  

        Rám mám MRX cross elite, hlavové složení integrované. Měl jsem na mysli jakousi podložku mezi dolním ložiskem a vidlicí, něco tam evidentně schází. Možná to zůstalo na staré vidli, která je ted' v servisu…

        0 0
        • tigermoth  

          Tak to je bazmek nalisovaný na vidli. Sundáš ho ostrým plochým šroubovákem, páčením po obvodu, na novou vidli naklepneš např přes dřevo.

          0 0
        • Patar  

          Tu novou vidlici si nechej raději v tom servisu také namontovat-pochopitelně po zafrézování korunky,

          zakrácení sloupku a naražení nového ježka .vše servisním nářadím.

          0 0
          • krosmen  

            Vidlici (předchozí) už jsem krátil, na naražení ježka si troufnu taky. Akorát nevím, proč je potřeba frézovat korunka a kde se vlastně nachází?

            0 0
            • Patar  

              Dosedací plocha pro dolní åožiskový kroužek je málokdy kolmá na osu rotace.

              0 0
              • n04r3d  

                tak dřív odejde věneček za 8 Kč

                opravdová tragédie

                0 0
                • Patar  

                  A potom praskne hlavová trubka. Takových defektů jsme loni opravovali cca 30. Řemsslo je už úplně v pr…

                  0 0
                  • krosmen  

                    A mohl bych se s tou úpravou vidle obrátit na Váš servis?

                    0 0
                  • maajkee  

                    30 takových defektů? To je nějaký divný. Vím, že ofrézování zpravidla nedělá, na sériových kolech tuplem ne, ale popravdě já jsem prasklou hlavu dlouho neviděl. Když už má někdo prasklou hlavu, tak to jsou cca 10 let stará kola a starší.

                    Podle mě co při nerovný ploště nejvíc trpí je právě ložisko.

                    0 0
                    • Patar  

                      Nahrnulo se to k nám, protože nikdo tyto defekty neopravuje. Většinou se takové rámy šrotují. Převažovala zn. CANYON, kde byla trubka prasklá dole i nahoře.

                      0 0
                    • scalar  

                      Nedávno jsme měl v ruce hliníkový Scott Scale s prasklou hl. trubkou u hlávka, rovnou z výroby, nejetý.

                      0 0
    • pakun  

      Ať nezakládám nové téma, tak se zeptám tady.

      Jakou šířku pláště pojme vidlice SR Suntour NRX-E

      http://www.srsuntour-cycling.com/…-E-5894.html

      Díky, nikde nenmohu najít info či nějaký okótovaný obrázek.

      0 0
      • pakun  

        Tak vidlice pojme plášť max 50mm široký a 722mm průměr.

        Ale to jsem řešit nechtěl, já se chtěl zeptat na servis vidlice (po1 roce) SUNTOUR NRX-E. Jestli to zvládnu sám, jestli tam nejsou nějaké záludnosti, na co si dát pozor, jestli je něco potřeba měnit při rozebrání či stačí jen vyčistit …

        Vidlice funguje bez problému, bláto neviděla, občas déšť.

        Mám vidlici asi tuto: SF13-NRX-E-DS-LO-R-lite-CTS-700– nebo tuto: SF13-NRX-E-DS-LO-R-lite-700– .

        Nevím, protože na vidlici je nalepený jen maticový čarový kód a žádné označení. Jen na korunce vidlice je vyraženo č.: TI00744746.

        Vidlice má na levé noze dole nastavitelný odskok a nahoře možnost uzamčení LO (Speed Lock out).

        V levé noze je tlumící patrona (cartridge) a pravá je vzuchová.

        Díky za rady či video.

        https://www.srsuntour.com/…-E-6265.html

        0 0
        • pakun  

          Kecám, vpravo je tlumící, vlevo vzduchová :)

          Kolik tam příjde oleje do té vzduchové? Díky.

          0 0
        • pakun  

          Žádná zkušenost? Chápu, takovouto low-end vidlici asi nikdo nemá :-)

          0 0
          • tompca  

            Nejdříve se podívej, jestli má vidlice na vnějších nohách otvory se závity pro uchycení blatníků a ty zacpi šroubky s těsněním ( těmi plastovými ucpávkami by ti tekl olej ven). Mám sice vzduchovou vidlicí NCX, ale vnitřek je podobný jako u starého Epicona, dával jsem do každé nohy 10ml motorového 5w+molitany pod stíráky a do vzduchové komory 5ml převodového 80w, tlumící patronu jsem nechal jak je.

            0 0
            • pakun  

              Díky. Jo plastové ucpávky vnějších otvorů tam jsou, možná trošičku mokvá pravá. Ty molitany normálně koupím?

              0 0
              • tompca  

                Kupoval jsem je na ebay nebo Ali, už se nepamatuji, nebo se v okolí poptej v servisech ( 30 mm molitany).

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.