Zajímá mě váš názor vzít https://www.kola-online.cz/…-2019/d39144
nebo počkat na https://www.kola-online.cz/…-2020/d69509
Díky za názory
Zajímá mě váš názor vzít https://www.kola-online.cz/…-2019/d39144
nebo počkat na https://www.kola-online.cz/…-2020/d69509
Díky za názory
Máš to na závody nebo na ježdění do práce? ;-)
Do práce by to asi bylo zbytečné
To je jasné, spíš mě zajímalo, jaké závody se s takovým kolem jezdí. Poradit neumím, ale zajímá mě to.
Spíše XC maratony, Sudety některé Nova cup atd.
Modely 2020 mají asi po 3 letech novou geometrii, zadní stavba je karbon (2019 hliník) a cena je cca +10%.
Tak zrovna u Team XF 29 Issue 2019 je zadní stavba karbon. A kolo je skoro o kilo lehčí než Team XF 29 Elite 2020.
Právě jestli řešit tu váhu nebo tu novou geometrii, u modelu 2020 možnost dvou košíku na bidonu. XTR vs XT
Zvážil bych i ten typ využití. Říkáš maratony atd. To znamená, že asi nejezdíš takový masakry jakou jsou na XCO a kvůli, kterým všichni předkopávaj vidle jak na sjezďáky. Každopádně možnost druhé flašky je supr.
A tu já bych třeba s Camelbakem neřešil vůbec. Spíš ta geometrie vs. osazení. Třeba XF 999 TR, který bych osobně volil já je to taky Sram vs. Shimano…
Vlakno o ciste zavodnim XC biku a ty sem pletes camelbak a trailovy kolo…
Na některých Maratonech je to taky celkem výživné ale jedeš ten úsek jen jednou a ne několikrát jako XC.
Ani jedno, za ty penize jsou zajimavejsi kola…
Ber to tak že tyhle kola můžu mít za jiné peníze než ceníková cena
Pokud se ti líbí tak ho ber. Chybu určitě neuděláš. A nová 12-tková sada Shimano je určitě lepší než Sram. Současné SUPy mají kvalitní rámy, z vlastní zkušenosti plně doporučuji.
Jedno z nich určitě vezmu právě řeším jestli model 2019 nebo 2020.
Určitě 2020. Geometrie je jinde
Za model ISSUE 2020 je cena taky někde jinde. ISSUE je o třídu výš než ELITE. XTR, lepší kola…
Ty ceny za SUPa jsou úplně mimo… To je jak platit za Fabii půl míče a ještě se u toho usmívat…
Bohužel na jinou značku neumím sehnat takovou slevu jako na Sup
Chtěl jsem tím jen říct, že to není špatné auto/kolo, ale nemá žádnou přidanou hodnotu, aby se prodávalo za takovou cenu…
Jak se to vezme. Samozřejmě ISSUE už je za balík, ale když se podívám třeba na Spešl nebo Cannodale za 100k a je tam NX šaltr a kazeta, tak to mi hlava nebere. To má kolega na kole za 25k.
Z něčeho se profitýmy finacovat musí. Proto obcházím spešla širokým obloukem. Neříkám, že nedělají kvalitní zboží, ale za neskutečnou raketu.
Ono všeobecně vzato jsou ceny kol úplně mimo :-)
No ja bych rozhodne netvrdil, ze Shimano je lepsi nez Sram. Mluvim o X01 a vyse.
taky se mi to zda predrazeny, akorat aby se clovek bal kdy mu to ukradnou
To by sis ale pak nemohl kupovat nic. Hodinky, mobil, auto.
Kolik Kč za kolo bys dal, aby ses nebál, že Ti jej ukradou? 15k? Měl bys pak stejný požitek z jízdy, jako u kola za 80–120k?
To se dá řešit pojistkou.
A Canyon Lux je moc drahý?
Ano stojí stejně jako ten Sup.
Ale na Canyon nemám slevu. Sice má carbon kola a teleskop ale to se dá časem dokoupit.
Ahojky.
Dotaz. Koupili by jste si jetý 1500 km Superior team xf 29 Issue 2019 Xtr DT Swiss nebo připlatili a koupily nový Canyon Lux cf7 2021 XT Fox.
Díky moc za info.
To asi záleží na co to chceš. A co ti vadí na jednom, co je fajn na druhém. 1500km najeto může být málo, může to být 1500km závodů a to je pak mnohem horší. Stav podle popisu: „jetý 1500km“ ti nikdo neposoudí. Ani to, co pro tebe znamená připlatit.
Kdybych na to měl a kolo využil, beru nové. Ale já na to nemám, nezávodím a jen blbě kecám :)
Kup raději Canyona.. kvůli geometrii. Supa až od 2020.
Ahojky.
Dotaz.
A Co říkáte na kolo Superior Team Xf 29 Issue 2020
DT Swiss ,Shimano Xtr.
Na pohodové ježdění. Polní lesní horské pěšinky. A taky asfalt.
Díky.
F.
Ještě prosím dotaz. Ta barva nápisů hologram Chrome co teď dávají Superiory na kola viděl to někdo na živo na sluníčku jaké to dělá odlesky?
F.
Nechci zakládat nové téma a tak se přidám k tomuto.
Mám XF 919RC r. 2022, které je osazeno ráfky Stars J30D, 32H. Tyto ráfky jsou použity i na vyšších karbonových modelech 929 a 939. Nikde není zmíněno, zda jsou ráfky Tubeless ready. V servisním manuálu na konci zmiňují tip, že doporučují přejít na bezdušový systém. https://superiorbikes.com/…u-02-web.pdf Na stránkách výrobce tento typ není uvedený, nejspíš se jedná o OEM označení. http://www.stars-rim.com/defaulten.aspx
Napsal jsem do Superior jak to tedy s těmito ráfky je a dostal jsem odpověď od paní Kneblové, že ráfky nejsou tubeless ready. Takže tady máme rozpor proti manuálu.
Máte někdo k tomu nějakou svou informaci, zkušenost? Trošku mi to nesedí, že kolo za 80tis např. zde: https://superiorbikes.com/…f-939-rc/858 nemá ráfky TR.
Děkuji.
Jsou pro bezduš.
Super, děkuji:-D
Není zač
Psal jsem ještě jednou paní Kneblové s odkazy na manuál atd. a odpověděla mi, že tyto ráfky opravdu nejsou Tubeless Ready. Je někdo, kdo to přesto hodil úspěšně na bezduše?
Děkuji.
Co vidíš?
No tak vidíš!!!
Nevidim ty rafky na webu, ale podle fotky to vypada ze to jsou sirsi J25D coz rozhodne je profil co bude dobre fungovat na bezduse. Osobne jsem to na techto rafkach nedelal, ale jsem si 99.976% jisty ze to pujde. Pokud nejsou nejak moc nakoply.
Neznáte někdo váhy těchto ráfků, které Superior osazuje na kola.
Zvažuju, jestli mám záplety na XP 909 nechat, přeplést na zeslabované špice a AL niple nebo úplně vyměnit (nechce se mi do toho moc investovat, ale chtěl bych aby to trochu lehčeji manželce jezdilo…
SUP XP 939 2022
Př.kolo komplet 2kg
Zad.kolo komplet 3kg
Dráty jsou zeslabovaný.
Rozebírat na prvočinitele se mě to nechce:-)
Mám to zrovna rozebrané, dráty jsou tam nezeslabované – 32špic 230g. Ráfek má 610g. Niple hliníkové DT Swiss – 32 nyplů – 16g. Přeplétám na DT Swiss Revolution. úspora 80g na kole. Kde se ale dá nejvíc pošetřit váha jsou náby výměnou za vyšší verze. Dávám XT. Zde je úspora okolo 300g celkem. Celkové přemontování tedy přináší 460g úsporu. Pak jsou tady ještě pláště. Uvažuji nad S-works Fast Track, ale ještě si nejsem jistý.
Omlouvám se, ta váha ráfku bude asi o něco nižší, měl by jsi tam mít šířku 25 a ne 30mm jako já.
Člověk by řekl, že vyměníš hlavně ty 610 g ráfky a ne náboje, které mají prd vliv.
Možná později:-D
Dlouho mi to nevydrželo…objednal jsem DT Swiss XR 391 :-D
Díky za info, nechám to tak a případně později tam dám celá nové kola – ty karbonové Ghosty by se tam slušely
Přesně tak, je to stejné jako J25D jen 30mm vnitřní šířka. Ráfky jsou ve 100% stavu, žádný ťukanec. Příští měsíc nahodím bezduše a dám vědět nějaké zkušenosti. Teď na zimní ježdění nechám současné pláště.
Tak dnes kolo za tyhle prachy bez TR je snad omyl nebo špatný žert. Spíše omyl. Pokud je to pravda tak bych to nebral. Jedině že chceš jezdit duše, ale na tomhle typu kola snad jinak než bezduse ani nedává smysl.
duplicita
Prosím, nevíte někdo rozměry ložisek zadní stavby(viz. foto) u kola Superior XF 999 TR 2019?
https://archive.superiorbikes.com/…-black-black
číslo dílu 013.0003.00086–372 – je to celá sada, rozměry menších ložisek v přepákování znám, jde mi o ty dvě větší dole.
Díky
Kdyby někdo potřeboval, tak jsou tam 6902V-2RS