Zdravím, chci se zeptat na názory na kolo: https://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…
Má s ním někdo nějaké zkušenosti? Nebo šli by jste v této cenové relaci do jiného kola? Díky moc za info a názory.
Zdravím, chci se zeptat na názory na kolo: https://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…
Má s ním někdo nějaké zkušenosti? Nebo šli by jste v této cenové relaci do jiného kola? Díky moc za info a názory.
Je asi dobrý, ale asi by se dalo sehnat lepší. Minimálně s lepší vidlicí. (Radon/Canyon …)
Ještě napiš na co kolo chceš, jaký máš preference, výšku… Z fleku to je těžký.
Díky za odpověď, no nevím hledal jsem dlouho a tohle mi s cenovou hranici do 50 000,– Kč, přišlo jako nejlepší volba. Nejsem žádný znalec, ale malinko se vyznám. Jezdím většinou zpěvněné cesty, občas horší terén, ale po dlouhém zvažování jdu zase do HT, jelikož se sežene levněji, kvalitně osazený a na karbonovým rámu, oproti FULLU. Měřím 184 cm. S kolem chci občas zajet závod, samozřejmě né žádný extrémní terény.
mám model 2015…co konkrétě by tě zajímalo?
Já jsem s kolem spokojený, je lehké, rychlé a poměrně pohodlné. Geo mi maximálně vyhovuje.
Ze sady 1×11 jsem nadšený, do té doby jsem jezdil Sh 2×10.
Když se trochu potuní vnitřní vedení bovdenu aby nemlátilo tak v pohodě kolo. Někteří místní budou zarytě tvrdit že Sup nebrat protože praská, ale to se týkalo především starších rámů 2013 atd. Tím neříkm že nemůže prasknout, ale to může jakýkoliv jiný rám
Díky za odpověď, já teď jezdil na https://jizdni-kola.heureka.cz/…xp-949-2015/#….
Takže také 2×10, tak jsem zvědavý. Se suppem jsem také spokojen.
O co to vubec je, ten Supp?
Jak to myslíš?
supperior voe:)
Nějak nevidím v čem si pomůžeš. Asi jen vyhoď přední přehazku, řazení, převodníky a máš ± to stejné. Koukám, že jen ten rám je lepší, jinak brzdy 452 a na starém 615 je dost velký nepoměr.
Já zase nevidím pointu v tvé reakci, myslím si že přechod z 2×10 na 1×11 je posun, tedy aspoň pro mě, jelikož se snažím jezdit co nejvíce kopce v terénu a absence přední přehazovačky mi dost pomůže. Dávat na staré kolo jedno talíř mi přijde jako kravina, starý dvoj je neprodejný a investovat do staršího kola, na hliníkovém rámu, který už má něco za sebou je podle mě také kravina. Co se týče karbonového rámu, je opravitelný což mi přijde také jako velké plus, myslím si že i malinko komfortnější. Ohledně kola je o 2 roky novější, očekávám tedy i lepší geometrii. kolo které mám je rok 2014, mám na něj kupce za slušnou cenu, a toto nové koupím za 40 tisíc, což pro mě znamená vzít peníze z prodaného kola, připlatit 20 tisíc a mít toto kolo. Jestli se vyznáš více, dej tedy rovnou tip na kolo se kterým si tedy podle tebe pomůžu v této cenové relaci ;).
Jak si mám vyložit lepší geometrii? Porovnal sis je? v čem se liší a v čem ti stavajici nevyhovuje?
Možná že by bylo zajimavé i vysvetleni v čem pomuže absence presmykače do kopce…
Vubec tomu nerozumím tak se ptám…
No je tak trochu uplne stejna:)
ale prosímtě… to není možné… díval ses jiste špatně. Podivej se znova! a znova! …
Neporovnal, jen si od toho slibuji více, kolo je o 2 roky novější, doufám že tam nějaký pokrok znát bude.
Supp mě vyhovuje, proto znovu koukám po stejné značce.
Absence přesmykače, mě osobně pomůže tím, že odpadne přehazování na předku, samozřejmě počítám s větší fizickou náročností.
Jako že do kopce si to ulehčíš tím že nebudes namáhat prsty na ruce a misto toho to bude naročnější?
Ani tomu bohužel porádně moc nerozumím…
Myslím si že většina i průměrně inteligentních lidí pochopí, jak jsem to myslel, bohužel se nejedná o tvůj případ, tak ti to hold budu muset přiblížit, jako úplnému idiotovi :-). Při šlapání do ostrého kopce v terénu se většinou přehazuje s rozvahou. Když se dostanu ke sjezdu, dávám ve předu větší převod, při rychlé změně trasy, která se znova mění v kopec, občas zapomenu ve vhodný moment převod zase shodit. Tak doufám, že mě pochopíš a nebudeš si hrát na demen*a. Hoď si barevný čudlík na vocas, ať ti to lépe jezdí a už mi nepiš.
Koho poučuješ? 1×11 jsi snad ani nevyzkoušel a už sem hážeš dojmi jak profík, co vyhrál všechny XC závody na světě. Proč nedokážeš přijmout jeho názor a musíš ho ponižovat, když sám nemáš pravdu?
Na 1×11 (32z x 10–42)nebudeš mít tak nízký převod jako na 2×10 (22–36z x 10–36).
Domněnky nepovažuj za argumenty.
supp… fizický… hold… přední přehazovačka… očekávaná lepší geometrie…
No, nevim nevim, kdo je tady za idiota :-)
Původně jsi hovořil pouze o jízdě horekopcom. Teď do toho taháš jakousi hypotetickou situaci, ve které je však paradoxně výhodnější řadit přesmykačem. To mi přijde velmi úsměvné. Ale kdo chce kam…
Jo, a ta geometrie je na obou diskutovaných kolech NACHLUP STEJNÁ.
Hale já se od začátku ptám, co by kdo koupil v mé situaci, v kolech se nějak extra nevyznám, právě proto jsem chtěl slyšet někoho názor, jestli je to tedy blbost, přechod z momentálního kola na tohle, co by jste tedy v mé situaci dělali vy? Jaké kolo by jste koupili aby jste se posunuli ku předu?
Jezdil více. Kolo tě lepším jezdcem neudělá.
Samozřejmě jsem stejného názoru, myslím si že právě jezdím dost, proto také chci poněkud lepší kolo.
Jediná věc, která může být na tom novém kole objektivně lepší je rám, co o váhy. Jinač je to kolo co do komponentů velmi podobné. Záplety stejné, vidla, která má jen jiné tlumení, kokpit ±, samozřejmě, pohon rozdílný.
Pokud opravdu toužíš po změně, nech si zaplést lehčí kola kde bude XD ořech, kup NW převodník a adekvátní x11 zbytek. Osobně sem zastáncem toho, že úbytek na váze stejně nejvíc poznáš na kolech… Nechal bych i to 2×10, ale tohle je věc osobní preference.
Právě u toho co jsi napsal si pruměrně inteligentni člověk myslí že nevíš která bije, proto jsem se slušně zeptal a čekal jsem co napíšeš :) Jo a kratil jsem si čas při čekání na večeri :D
To co jsi zde psal jako osobní nazor sis pravděpodobne vyčetl nekde z nejake diskuze nebo možná z nejakeho PR nebo testu v cykloservisu :)
U kola se stejnou geometrii čekat lepší geometrii, přechod z 2×10 na 1×11 je posun zvlast pro tebe ale tipuju že jsi teda 1×11 jeste ani nejel a udávat jako výhodu v jizdě do kopce v terenu když prijdes nejspis o nejlehci převod ( teoreticky – nevim co tam budes mit za prevodnik, i kdyz to podle me nevíš ani ty sám nebo budeš vozit to co ti tam namontujou a tim to skonci)
Soudit lidi bez toho aby je človek znal, ohánet se nejakou inteligenci a byt vulgárni přece do diskuze vubec nepatrí ;-)
Abych ti odpovedel, tvoje situace je naprosto jasná… chces si koupit nove kolo tak si ho kup, protože to chces. Nevymýslej si nejaké duvody a vyhody proč ho musíš mit :) Pokud bys nové kolo nechtel kup si NW převodnik za 500,– a vyzkousej si 1×10 ;-) Zkušenost za 500 je fajn zkušenost ;-)
Uklidni emoce. …a trochu respektu…Dík
Nevím jak ty, ale mně řazení do kopce s 3×10 přijde mnohem pohodlnější než 1×9. Nevím jak to je u 2×??, ale tvoje argumenty i tak jsou mimo mísu.
Abych to tedy vysvětlil – Když shazuješ řetez vepředu, tak to zabere chvilku a vzadu nemusíš házet nahoru třeba o 7 převodů, ale jen o 3. Cvakneš dvěma prsty a máš přehozeno. Každopádně záleží na situaci.
Máš jemnější odstupňování.
Komponentově jsou cca stejný jen se liší rámem. Sežeň si karbonový rám a nw. převodník, ušetříš.
Určitě je to pohodlnější, jestli se bavíme o fizické náročnosti.
Četl si celou mou situaci? Mám kolo které prodám za 20 000 Kč (odkaz nahoře). A kolo které uvádím, mám možnost zakoupit za 40 000 Kč (úplně nové). Teď bych chtěl znát tvůj názor, jak by jsi se v této situaci zachoval.
Karbonový rám se dá sehnat za 10k a za nový komponenty stejné třídy bych nedal dalších 10k.
Aha, mohl by jsi naházet tedy na nějakém obchodu do košíku celé kolo stejné třídy za těch 20k? Moc by jsi mi pomohl :-)
Jestli za tohle máš dát 40 a z toho reálně 20 tisíc, tak do toho běž. Někdo ti sice poradí Canyon/Radon, ale tam se nedostaneš na celkovou cenu 40 tisíc. A že koupit rám za 10 a 10 tisíc nechat na komponenty? To napsal nějakej chytrák, protože za 10 tisíc neosadíš holej rám ani kdyby ses posral. Já bych do toho šel okamžitě.
Suppa nebrat, slyšel jsem že jim hodně práská rám:-)
Jo jo v cykloporadne na FB je krásně praskla zadní část supu