Ahojte, vezu syna na nosiči a po pár kilometrech mně praskl rám poblíž přehazovačky.
Máte někdo tip, kdo svařuje rámy kol v okolí Luhačovic nebo Zlína?
Ahojte, vezu syna na nosiči a po pár kilometrech mně praskl rám poblíž přehazovačky.
Máte někdo tip, kdo svařuje rámy kol v okolí Luhačovic nebo Zlína?
Dost blbé místo na svaření. Řešil jsem před nedávnem podobný problém a kus pásoviny a pár nerezových stahovacích pásků to vyřešil. Kolo jezdí bez problémů dál i v terénu.
Máš fotku tvého řešení? Taktéž tam budu dávat pásovinku pro zpevnění. Doposud to vydrželo svařené nějakých 3000km, přičemž nyní to prdlo opět ve sváru. Tj. ne za svárem jak většinou u svařování hliníků bývá.
No snad mně to na tuhle sezónu vydrží a pak koupím kolo nové.
Přivařit tam vzpěru tak z 5–6mm hliníkové pásoviny.
Nebo spíš plnej trojúhelník.
Taky by šlo.
Tak už je to svařeno. Tohle by mělo snad vydržet několik tisíc kilometr. Není to plný svár po celém obdvodu trubky, tak věřím, že rám nepraskne mimo svařené místo.
No dej vědět kolik to vydrželo osobně počítám tak okolo 400 km spíše min .
První 2cm svaření vydrželo zhruba 3000 km. Uvidíme co vydrží tohle. Jinak svařoval mně to kluk, co se živý svařováním už několik let, tak věřím, že to svařil dobře :)
:D no ty kokos
Ten horní svár vypadá jak jen přilepený.
vypadá to jak vařený přes barvu/elox
Tak tohle je slušně fórový už od pohledu :-o
Foto nemám. Na prasklou část jsem dal pásovinu (speciálně ručně tvarovanou, dle tvaru trubky a což bylo nejtěžší udělat dva ohyby na tlusté pásovině) a stáhnul to.
U tvé praskliny bych dal buď trojúhelník „dovnitř“ nebo nasunul z boční strany výztuhu ve tvaru C, která by dvě trubky sevřela a samotné připevnění už dodělal stahovacími pásky.
Samozřejmě pásovina muže být i hliníková a pak to přivařit, záleží co by stálo svaření? Cca 3–4 pásky na každou trubku se cenově vejdou pod 100 Kč.
Vzhledem k tomu, ze je to alu ram kup novej…
I kdyz to nekdo polepi, tak to nevydrzi. Navic tohle misto je fakt blby.
To je zas debata, samý svářeč tady…
Svarec jak svarec, spíš ten rozebiratelny spoj s pasovinou mě zaujal. :-D
Nápady zajímavé :) Každopadně i takový rám musí zákonitě vydržet spíše dojezd sezóny. Možná snad i přežít zimu a na novou sezónu již mít rám nový.
To ostatně plánuji já. Ujet na svařeném rámu ještě tuto sezónu, ideálně dojet i zimu a od jara již na novém koni.