• Medviedok

    Zdravim, zabite ma ak to tu uz bolo. Ak nie, tak poprosim o vyjadrenia, ci ma nejaky zmysel uprednostnit Center Lock pred 6dierovym upnutim alebo naopak. Pripadne, ci sa treba vyhnut inym standardom – narazil som na pekne naboje, ale maju 4 diery. Zozeniem na to bezne kotuce, alebo budu problemy?

    Dik.

    0 0
    • Vilém  

      U me vyhrava 6 der. Clovek neni odkazanej na Shimano a muze si vybrat kotouc jakej chce.

      0 0
    • Archer  

      Naboj mas nejspis GT/Hadley nebo Cannondale?

      4 diry meli brzdy CODA a stary Magury.

      Podivej tady:

      adapter

      kotouc

      4 diry ma taky rohloff

        
      0 0
      • Medviedok  

        nasiel som naboje DT Huegi – take male skvosty :) Ale nie su zrovna lacne a nepacia sa mi tie riesenia s adaptermi, ak sa im da vyhnut. Kazdopadne dakujem.

        0 0
      • Jaromír  

        a Formuly. ty DT Hugi co píše medvídek budou na 99% na formuly. dovozce jich má snad ještě do teď. nedělají se od cca '98. náboje sou to ale super, můžu jen doporučit.

        0 0
    • kubad  

      4-díry už se nepoužívají je to starší systém, náboje už se snad ani nevyrábí, kotouče možná seženeš, ale složitě.

      6 děr/CentrLock viz historie

      0 0
    • Archer  

      U mne vyhrava centerlock. Jednoduse namontujes a sundas. Neni riziko strhuti zavitu nebo hlavicki u sroubu.

      Pres adapter (vyrabi uz skoro kazdy – DT, Shimano, Formula, Alligator, A2Z…) das na CL i 6-derovy kotouc.

      Problem bude jen s plovoucimi kotouci na 6-der – unasec je prilis silny na adapter.

      Pokud neresis brzdy Hope a plovouci kotouce – vybirej podle funkcionality, kvality a ceny naboje, pripadne zapleteneho kola. Uchyt neres, dnes uz se da sehnat vsechno i na CL i na 6-der.

      0 0
      • prtavec  

        Tak s tim strhnutim zavitu bych nesouhlasil.

        Zrovna u CL se mi uz jednou povedlo strhnout pojistnou matici. Nastesti matici, ne zavit v naboji.

        A neslo o zadnou velkou silu na utahovani

        0 0
    • Tomcat  

      Jsem pro 6der

      Duvodem je sirsi nabidka naboju a kotoucu. Klasiku jde lepe nouzove servisovat malej torx nebo imbus se do batohu vejde a povoleni\ztrata az tri sroubu nema fatalni nasledky. System nekolika pripojnych bodu kotouce se pouziva i u motorek.

      System centralni matice je mozna vice tuhy, v dilenskych podminkach rychlejsi montaz , pevny unasec lepe odvadi teplo a vic brani deformaci kotouce. Problemam je vyssi cena (je to patentovane), nepatrne vyssi hmotnost a ne moc dobra nabidka naboju a kotoucu. Dale v polnich podminkach to je neopravitelne neservisovatelne protoze multiklic na opravu nestaci

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.