Nějaký tachometr do 3000kč.
Nějaký tachometr do 3000kč.
Určitě bezdrát a hlavně záleží co chceš, aby uměl. Já mám třeba VDO M5 a jsem spokojený, na mé potřeby stačí.
No mám starou Sigmu 2006. Nějak stávkuje. Jde a nejde. Nemá někdo zkušenosti čím to je.
Baterka
A jaká je motivace pořizovat si tachometr za 3 tisíce? Respektive jaké funkce od něj vyžaduješ?
Za 3 tisíce bych bral Sigma Rox 7.0.
Ten nemá žádný snímač. Měří jen na bázi GPS, tedy neobyčejně žere baterku (akumulátor), která vydrží řádově hodiny, kdežto u ne-GPS tachometrů vydrží baterie řádově měsíce až roky.
+1
Tak jasně, pokud chce obyčejný tachec.. (on to vlastně napsal už v názvu, že). Ta sigma je zajímavou alternativou oproti dražšímu Polaru nebo mnohem dražšímu Garminu. Já bych ale už do ne-GPS jednotky nešel, výhody u mě jasně převažují nad tím, že to nevydrží 3 roky na jeden článek. To si musí každý rozhodnout sám.
3 roky vydrží možná tak drátovej. Baterka v bezdrátovym tacháči (Sigma ROX 6.0) mi vydrží okolo 280h celoročního ježdní.
Jednak jsem přeháněl a to číslo střelil od boku, jednak samozřejmě záleží, kolik toho člověk za ten rok najede ;-).
Nejlépe pazdrát.
Za tri litry urcite s dratem, za ty prachy se jeste srat s vypadavanim spojeni a menit baterky ve snimacich, neni nad dostatecne dlouhy vedeni.
Nikdy se me nestalo, ze by me vypadlo spojeni a baterie menim jednou za 2 roky, coz je uplne smesne. Za rok najedu cca 5 tisic. Zalezi na jakou znacku narazis.
Jak rikam, neni nad dostatecne dlouhy vedeni…
Mám asi osm let Cateye bezdrát a nikdy s ním nebyl problém. Nic nevypadává a baterka vydrží snad dva roky…
Asi nejpodstatnější je aby to umělo gps. A pokud už nějakou sportovní gps máš tak nevidím důvod pořizovat tacho. Jezdím s hodinkama od Garminu a aktuální rychlost mě vůbec nezajímá. Co jsem měl kolo s tacho tak to dost rozptylovalo od čumění na cestu :-))
Měl jsem bezdrátovou sigmu 16.12 a zbavil jsem se jí. Přišlo mi divné, jak dlouho jí trvá na to přijít, že už jedu, tak jsem se jí zbavil a pořídil GPS tacháč, který můžu mít bez problémů na více kolech…
Dik za rady. Budu to muset nejak rozlousknout.
Bezdrátový Sigma Rox 6, samozřejmě záleží na požadavcích. Nedávno ho někdo nabízel na bazaru kolem 2000 Kč komplet, kadence,tep. Obchod 2700 Kč a výš. Mám na něm najeto asi 400 km a zatím šlape pěkně jak má.
Já cca 8500 a take jsem docela spokojeny.
baterie v tqchometru vydrzi cca 280h celorocni jizdy, senzory cca 340h a v tepaku jsem jeste nemenil (ted okolo 450h).
Jediny co me trosku stve jsou ty bajonetovy aretacni zapadky ne tele tachometru – jsou mekci nez by mely byt a trochu se ozvejkavaj.
Já koupil nedávno VDO M6. Pro mě je důležité:
Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal o sobě. Myslím si ale, že je poměrně dost lidí, co to vnímá podobně.
Jinak za mě klidně drát, problém je, že tachometry s více funkcemi jsou často jen bezdrát.
Hodiny, km a vejsku merim dratovou sigmou. Baterka vydrzi 2 roky anikdy zadny problem.
Na HR a mapu mam Forerunner 230, ale vozim ho jen obcas – musi se to furt dobijet.
GPS jako hlavni tacho bych urcite nebral.
VDO jsou super, taky bych doporucil. Jest bych pri vyberu zohlednil odpruzenou vidlici, pak bude bezdrat asi jasna volba. Jestli to ma na silnici nebo kolo s pevnou, nebal bych se ani dratoveho, pokud staci zakladni fce jak jsi dobre napsal. Ja mam VDO MC 2.0 ci tak nejak, starsi dratovy model, koupil jsem ve vyprodeji za par stovek. Libi se mi hlavne vyskove mereni. Po 2 tydnech na kole a prijezdu domu odchylka 20 metru. A mozna i to by bylo nizsi, kdybych se jej naucil vzdycky rano nejak prekalibrovat. Takovou presnost GPS nikdy mit nebudou a to ani pro mereni rychlosti a najete vzdalenosti. Ono hlavne zakladatel moc nenapsal na co to chce, staci i Sigma Speedmaster 5000 za 2 stovky, ta ma v podstate vsechno dulezite.
Hodne lidi me zrazovalo od bezdratu. Signal obcas na prd a slaba vydrz baterky. Tak jsem furt premyslel,ktery a manzelka to vyresila za me. K vyroci svatby mi koupila dratovy :))