Hledá se adept na novej tacháč- stači zakladnější funkce, jednoduchost,spolehlivost. Akorat premyslim zda zkusit drat nebo bezdrat.
Zatim adepty jsou Sigmy
Budu vděčen za každej napad,rady ci inspiraci…
Hledá se adept na novej tacháč- stači zakladnější funkce, jednoduchost,spolehlivost. Akorat premyslim zda zkusit drat nebo bezdrat.
Zatim adepty jsou Sigmy
Budu vděčen za každej napad,rady ci inspiraci…
Tady to máš levnější :-). http://www.bikez.cz/…06-dts-white
vim…odkazy jsem dal jen pro insipraci..jinak ten bilej u Hnoje je uz dlouho vyhlidlej, hodil by se ke kolu..
Jo ty seš ten co má ty kola ze Hnoje :-D. Tak to pak jo :-).
jojo:-)..vidim ze uz su proflaklej:-D
Sem klikl drát, ale mám ten 1606L, je dražší, ale má např: další odpočítávání vzdálenosti a času (s nulováním), můžeš tak např. přesně podle mapy najít nějakou odbočku, když je jich víc, nebo nejsou vidět. Podsvícení displeye není taky špatný
Taky mam 1606, ale bezdrát a abych pravdu řekl, tak ty funkce, které má navíc oproti 1106 (odpočítávání vzdálenosti a času atd.) jsem nevyužil ani jednou. Ale podsvícení displeje se občas hodí :-)
Já jsem ho naopak pro tyto funkce koupil :-)
ta funkce odpocitavani je tam popsana jako- programovatelné počítadlo kylometrů dílčí trasy???
jinak to tvrdy y sem zkopcil z webu…ale i tak sila:-D
Asi jo, já mám ten bez kadence. Dá se natavit nula km aji nula čas a přitom ty denní km to neovlivní.
ok..diky za tip…zaradim do vyberu..
Jo, to nastavení dílčí vzdálenosti sníží frekvenci vytahování mapy v novém terénu a kufrování tak o 50%.
to neva:-))..stejne me druhych 50% kufrovani zabere vytahovani fotaku a foceni singlu a krajiny:-D
Jo ale drátěný, stál asi 700
jj, přeně tenhle mám. I s tím měření kadence. Kdybych ho ale nekoupil za 800,– tak beru ten 1106 DTS.
a kdes ho koupil za 800?
To byla taková náhoda. Jednou jsem se díval na bikestore.cz co nového a narazil právě na tenhle tacháč slevněný tuším z 1800,– na 790,– protože se zrovna asi stěhovali a měli výprodej skladu. Hned jsem se ho objednal a druhý den se díval a už byl za 1200,– :-). Takže celkem štěstí.
programovatelné počítadlo kylometrů dílčí trasy
LUXUS :-D
„můžeš tak např. přesně podle mapy najít nějakou odbočku, když je jich víc, nebo nejsou vidět“
To asi bude nějaký předstupeň gpsky :-)
Hoši, serte na to a kupujte Cateye :D
Pedem se omlouvám za využití tohoto vlákna. Mám Sigmu 1106ku bezdrát, a každou chvíli blbne- nemá signál. Mám ho na představci a snímač jsem měl v pravo, otočený dozadu nahoře i dole a blblo to, teď ho mám nalevo otočený dopředu a zase blbne. Poraďte jestli jste řešili podobný problém. Dík
Tady soudruhovi Maňasovi to paradoxně dělala slabá baterka v lampičce vedle tachecu. Mně zase ten drát vysazoval, když se unavily kontakty u baterie, stačilo je napružit a je klid.
:) znám to. Vyjedu odpoledne ven, pomalu se šeří, a najednou mi přestane fungovat tachometr. Řeším, jestli se mi pohnul snímač, jestli je slabá baterka, jestli padá rosa a tachometr kvůli tomu přestává fungovat… Nakonec zkouším zapnout a vypnout blikačku. A výsledek?
Sigma 1606L DTS + blikačka Sigma Quadro se nijak neovlivňují, zatímco blikačka Smart funguje jako rušička signálu tachometru.
smart polaris mě dělal to samé, jak u bezdrátového flight decku, tak i na sigmě 2006 smart sice dělá solidní blikačky, ale s napájecími obvody se moc nesere… škoda.
Mám úplně stejný problém – Smart Polaris mi ruší signál u Sigma BC 1106 DTS.
Máte někdo nějaký tip na světlo podobné konstrukce, výkonu a ceny, které by tento problém nezpůsobovalo? Šlo by ten Polaris nějk odstínit?
Nekdo tu popisoval vylepovani predni blikacky alobalem.
to jsem byl možná já – obalil jsem polarise hliníkovou izolepou a částečně to pomohlo – ale pořád to blbne; sice už podstatně méně, ale blbne.
v poho..klidne zneuzivej:-)
Mam ten samy a bez problemu, nemas slabe baterie ?
Jezdim jak bezdrat, tak drat a u bezdratu me u Sigmy hodne vadi, ze se pri zastaveni delsim nez par minut uplne vypne, takze se pri dalsim rozjezdu musi manualne znovu zapnout. Takrka pokazde, kdyz vyjizdim treba od nejake obcerstvovny to zapominam pustit. Takze mne se bezdrat libi a funguje zatim bezchybne, ale to automaticke vypinani kvuli setreni baterii vysilace a prijimace je pro me duvod proc dalsi tachac bude mit draty :-(
Tenhle problém ale není vlastnost bezdrátů, ale problém té Sigmy, že to má blbě vyřešený.
tohle je pro mě celkem důžitá zpráva:-(..tohle nevyčtu vce specifikacich..dik za info..
Polar (CS100) se mi taky vypne, ale je tam interval celá hodina a navíc současně během té hodiny se k němu nesmím přiblížit s hrudním pásem, takže jsem to ani nevěděl, že se vypíná, až se to jednou zjistilo u manželky, která hrudní pás dost často nevozí a seděli jsme někde na jídle déle než hodinu.
trocha ta vyuzijem ,ake mas skusenosti s tym polarom cs 100
Pokud chceš vědět něco konkrétně tak se ptej, obecně jsem to tu už v historii popisoval několikrát a celý znova to sepisovat nebudu.
Šmarjá, něco se děje, neleze na Tebe něco, jseš v pořádku?
:-)
Ani ne, ale už mi to prostě přestává bavit psát pořád znovu a znovu, co už jsem tu psal.
Nedivím se Ti. Ale nečekala jsem to. Vždycky projevuješ tolik trpělivosti a pořád dokola vysvětluješ a vysvětluješ.
PS: když jsme na vás v Kokořínsku čekali, rozvíjeli jsme teorie, jestli nemáš texty někde zkopírované. ;-) Tolik trpělivosti, jakou máš, se jen tak nevidí.
Nemám, ale vůbec by to nebyl špatný nápad.
Nevim, ale podle mne to tak maji vyresene vsechny Sigmy a znamy ma Cateye wireless a dela mu to to same, akorat myslim, ze ta casova prodleva je delsi. Nemeril jsem to, ale u Sigmy to odhaduju na 5–10min, po kterych se tachac vypne, kdyz nedostava od cidla signaly.
Neříkám, že to tak nemůžou mít všechny Sigmy (taky proč by to některá měla jinak), pokud mají, tak to teda mají prostě pěkně debilně vyřešený všechny.
No ja mam Sigmu 2006 a rek bych ze se po vyjeti sama zapina, ale ne vzdy, ona bych rek ze si zije tak trochu vlastnim zivotem, vetsinou se zapina a vypina dobre, ale jsou chvile kdy bud neukazuje tepak, nebo neukazuje rychlost, nebo neukazuje nic, vysku ukazuje porad, ale plus cca 30–50m pod nulou se ji nechce ukazovat rychlost atd. Tim nechci rict ze je to spatny tacho, treba fura lidi s ni nema problem, ale i dost lidem nefunguje tak jak ma. Ja to neresim, ja se na ni koukam kdyz se nudim (treba asfalt v ceste), ukazuje furu cisilek a cesta lip utika
Od jak ziva mam radsi drat! Bezdratum nejak neverim! Mel jsem sigmu BC 1606L DTS A musel ji3× vyreklamovat a pak ji upe vratit. Ted mam Black Burna 3.0 (drat) a jsem spokojenej
Mám Sigmu BC 1606L, tedy drátovou verzi Tvého starého kompíku, a taky jsem ji už vyreklamovala. A párkrát se ppoblém objevil i u nové, naštěstí opravdu minimálně. Takže ono to možná nebude o drátu či bezdrátu.
Mno ja jsem pred tim mel tu sigmu taky dratovou ale chciplo tam osvetleni a pak jsem jako omluvu dostal prave bezdrat.. a ten byl ete horsi…
jj to co ti sigma predvadela na kokorinsku je spis o sigme, ale tyka se to novejsich modelu, treba stara BC 500 to nedela a navic ma rychlejsi obnovovaci frekvenci
A musím přiznat, že slovo odjakživa psané Tebou mě velmi pobavilo. :-) Díky. :-)
Mno pravda ze opravdu nevim jak se to spravne pise… :-) Ale hlavne ze mi rozumite..... :-DDDD
Pravopis jsem nerozebírala, spíše mě zaujala hláška jako taková od člověka Tvýho věku. :-) Včera jem četla něco podobnýho - tentokrát to bylo „za mlada jsem…“. V profilu měl dotyčný uvedeno věk 18 let. :-)
Mno vidis ale ja se jak dedek vetsinou citim pac po 100km rano vstavam po ctyrech… :-DDDD
Po štyroch vstávajú batolatá. ;)
menej treba tych piv a poldecakov pri jazdeni vypit, menej :-D
Tak ja zas občas používam frázu: „raz, keď budem veľký chlapec…“. Ale u muža je to v poriadku, pretože žiaden muž nikdy nebude veľký chlapec. :)
:-D Nebyl sem to já? :-D
Mam 2 bezdraty a 2 dratovy. Moje volba by byl drat. Mas o starost min, jednak kupovat baterky, jednak to semtam prestane fungovat, nebo je ruseny.S dratem krom obcasneho zoxidovani kontaktu nemam zadnej problem a navic je lehci.
Mel jsem bezdratovou Sigmu (BC1200) Spokojenost asi 2 roky, pak to zacalo zlobit a pozdeji to uplne prestalo fungovat. U Sigmy je dobry ze k ni funguje i klasicka dratova kabelaz, kterou jsem nasadil a spokojene ji uzival. Po nejakem case jsem vyhral na zavodech bezdratove VDO. Paradni Cyklocomputer, tak jsem se rozhodl ze dam bezdratu zase sanci. Asi po dvou mesicich uplne umrel. Takze na kole mam zase Sigmu s dratem a jsem zase spokojenej :)
Mám Lefty a tudíž, trochu problém s tachometrem. Vyřešit se to ale dá.
Ze začátku jsem měl Sigmu drátovou s magnetem na kotouči a fungovalo to bezproblémově. A jako všechny geniální vynálezy je to nádherně jednoduché a spolehlivé.
Ale chtěl jsem trochu tunit a bezdrát se mi zdál stylovější. Teď mám tedy asi čtvrt roku bezdrát 1106 DTS přes adaptérem na Lefty a s origo magnetem na drátu. A taky velká spokojenost.
Trochu jsem se bál, měl jsem totiž v minulosti analogovou bezdrátovou starou Sigmu a ta měla problém i v létě, natož v zimě.
Uvidíme co v zimě.
a jakej mas kotouc na leftne ?? resim stejnej problem ale jeste nemam ten adapter kotouc mam 203mm a az dorazi adapter budu chdit a zkouset co tam bude pasovat
Mám jen 160 mm. To jsou pro Tebe na poloměru asi 2 cm navíc. Myslím že to půjde, ale adaptér bude muset být na Lefty výš (směrem ke gumovému vlnovci). Bude to chtít si s tím nastavením trošku pohrát.
Pokud nastane problém, magnet na kotouči je vždycky jistota (i když pak je adaptér na nic :-()
dik no ja si myslim ze dokonce vic jak 2cm ale bude to chtit to vyzkouset a pomerit
nevim jak to vypada u normalnich qalitnich, ale mel sem chvili nakej levnej shitskeja na nem sem mel dve vyrazny vady:
1: co cidlo na vidlici je velky jako krava
2: kdyz sem k tmou prilozil mobil, nebo se to prinlizilo, k necvemu takoyvmu, tak sem mi tam samy nacitaly kilometry a to sem se potom ani nedivil, kdyz sem mel maxinmalni rychlost 99,9km/h.
a tak by me docela zajumalo, jak to je treba tady u tohohle za nakych 6stovek, coz neni zas moc
(bezdratovej)
Čau, já bych se přikláněl k drátu. Je fakt, že kablík můžeš někde přervat, ale spraví to pájka. Pokud zoxidujou kontakty, tak se to snadno vyčistí. Oproti tomu bezdrát je háklivej na rušení, většina těch lejvěnších má zbytečně obrovské komponenty, žere to baterie, atd. Mně stačí bezdrátovej sporttester, vyměnil jsem 2× baterii v pásu, protože furt nějak nefachčil a nakonec to bylo baterkou v hodinkách. Akorát to stálo dost peněz.
Drát. Neviděl jsem bezproblémový bezdrát a zároveň se mi nikdy nestalo, že bych o něco chytil nebo drát jinak poškodil. Mám dráťák Cateye od 2001, vždycky vedený po kabelu kotoučové brzdy tak, aby nikde neplandal, a funguje ideálně. Všechny ty w/l, co jsem měl potom, akorát dělaly potíže: voda, baterky, jiné.
Zatím najeto cca 900km s bezdrátem Cateye CAT Vectra Wireless a zatím naprosto bez problémů.
Neříkám, že to je značkou Cateye. Dal jsem to jen jako příklad. Počkej, až projedeš prvním pořádným deštěm. Nebo až se vyskytne zdroj rušení. Ap. W/L je OK, ale drát, tím, že nijak nevadí ani nepřekáží, je rozhodně sázka na jistotu.
Zdroj rušení ? Dej nějakej příklad zdroje rušení signálu !
Draty vn, troleje, mobil, predni blikacka, elektronicke predradniky vybojek.........
No koukám jako vejr !
Mobil standartně v ledvince u pasu, blikačka umístěná hned vedle toho zběsile bliká, a podle toho jak to je tady uvedený by mělo bejt nejsilnějším rušičem signálu každý auto který projede kolem protože v rozdělovači a cívce vzniká asi to nejsilnější rušení který můžu na silnici potkat(a který dokáže rušit i PMR vysilačku) a potvora jeden funguje úplně normálně. S trolejema to nevím – ty tady nemáme!
Zrejme slusnej oddil. Nikdo netvrdil, ze ten tvuj je na tom v tomto smeru spatne.
Né né – já nechci slepě obhajovat bezdrát a už vůbec né ten svůj . Je určitě rozdíl mezi bezdrátem za 200,– a bezdrátem za 900,– ale já jenom nemám představu o síle toho zdroje rušení, kterej by mohl ovlivnit signál jdoucí na přímou vzdálenost 30–70cm. Pakliže by začal ten comp blbnout asi bych hledal chybku jinde.
kdybych tachac daval na svoje puvodni xc kolo, tak tam pude drat (80 vidla,vecka)..ale ted mam fulla 120 a kotouce, tak me prijde vhodnejsi vrazit tam bezdrat ,nez tam nekudma plest drat od tachacu..
Drát přece omotáš kolem hadičky (bowdenu) přední brzdy, takže se nikam neplete..
nerikam ze to nejde:-),ale ze jednodusi by byl bezdrat..
vykasli se na tacho ]:-).
no popravde na starym kole jsem si koupil tachac, po cca mesicu a pul sel dolu pac me sralo se koukat na ty cisilka a pote ho prodal i s kolem:-D…na novykolo ho chcu jen skrz denni vzdalenost a celkovou..nic jinyho ani ,,nepotrebuju":-)))
:-))) No já mam bezdrát.. funkcí má 7. A přesto že je z tesca a stál cca 250kč :-))))))))) tak nevypadá špatně :-))
mám stejný a u prodejce kellys jsem za něj dal 7OO ale možná mám můj více funkci.
Asi před měsícem mi začal špatně ukazovat, při větších rychlostech neměří vůbec.
Napadlo mě, že to bude asi špatná baterka v čidlu ale kupovat novou se mi nechce abych potom zistil, že je špatný tachometr.
Nemá někdo zkušenosti?
Ja jo ja mel z OBI se stejnym softwarem a kolem 50 az60km/h mi ukazoval pak max speed 99,9km/h bylo to u tram trati a kamosovi delal to samy
to mě fungoval v pohodě, až poslední měsíc blbne, ze začátku to jen přeskakovalo. Jel jsem 40km/h a ukazovalo 40km/h a chvílema to na vteřinu to třeba přeskočilo na 15km/h. A teď mi ukazuje jen max do 20km/h když jedu rychleji tak prostě stejně ukazuje okolo 20km/h.
Ale asi to bude baterkou v čidle na vidlici
U mě funguje celkem dobře až na to že pokud cestjete vlakem s kolem zejména soupravo citi elefant tak vám to naměří že jedete 80 km/hod a k dobru vám přičte asi 10km navíc ale mě šlape i při vyšších rychlostech
mám bezdrátový VDO / C 10, myslím – musel bych se kouknout doma/, baterie ve vysílači na vidlici vydrží i pár roků, ale v compu se vybíjí poměrně rychle a v kondici nevydrží ani rok, při ochlazení pak číslice hodně slábnou k nečitelnosti. když to shrnu – bezdrát nemá pro mě tolik výhod, abych uvažoval, že si ho koupím znovu. budu potřebovat koupit nějaký nový a z nabídky nejsem moc nadšený – většinou ovládání jedním tlačítkem, vypadá elegantně, ale než se člověk někam prokliká… nebylo nad starý „kateje“ se dvěma, asi taky skončím u Sigmy, která se drží klasického ovládání /asi bc 906/
jeste malej dotaz: ktera znacky se daj dat na predstavec? na riditka to asi nevrazim…Sigma?VDO?
Cateye :)…na nic jinýho sem nenarazil…
sigma jde taky na představec, aspon já tak model 2006 vozím
Sigma 1606 DTS jde taky na představec.
Bezdrát Echowell W9. Mám ho třetí rok, natočeno má asi 10500km, pořád první baterky jak v tachometru tak ve vysílači. Žádný rušení se za celou dobu neobjevilo a to ani pod dráty VVN. Signál přenáší spolehlivě, nikdy jsem neměl problém.
zkusil jsem drat i bezdrat, ale ten uz nechcu ani videt. Mel jsem sice VDO, ale byly s nim jen same problemy. Napred vadna vysilaci jednotka, kterou nastesti vyreklamovali, a tesne po zaruce umrel pro zmenu vlastni tachac. Tak jsem se zase vratil k dratu.
Sigmu BC1106 DTS jsem koupil minulý týden a hned jde na reklamaci. viz thread Sigma … problém :(
Super, tak jsem se přesvědčil, že bezdrát taková výhra nad drátem neni. Sice už mam přetrženej drát díky nějakýmu blbečkovi, kterej pod kopcem udělal příkop a posléze jsem se hlavou napřed proletěl vzduchem, ale spájkoval jsem to a fáchá dál a bez problémů :)
jeste jeden malinkatej dotaz: pamatuje si sigma udaje po vymene baterek?..nebo ktere tachace si pamatuji nastaveni po vymene baterek?
Moje drátová 1606L si pamatuje: průměry obou kol, ujetou vzdálenost pro obě kola,plus celkovou, ujetý kilometry pro obě kola a celkový. Takže po výměně baterie zadávám jen čas. A vynulujou se údaje z posledního tréninku, plus stopky, nic důležitýho.
Kecám. Místo jednoho z „ujeté vzdálenosti“ či „ujetých kilometr“ si dosaď „čas“. Pamatuje si kilometry, časy. průměry. A takové to nastavení jazyku a tak.
No když už sem to otevřel.. Tak:
bezdrát ciclo master 434
a
tepák sigma onyx pro
se „ruší“ když stojím u kola jedu konst. rychlostí 1,9kmh :-/
No to je perfektní. Víš, kolik budeš mít najetejch kilometrů za rok, když budeš kolo skladovat u postele a budeš ulehat i s tepákem? Předem Ti gratuluju. :-)
Kdovi jak to bylo loni s Maňasovou desitkou, pokud si dobre pamatuju, tak jednu dobu rikal, ze tachac mu funguje jen kdyz blika blikacka:-DDD
Mam Cateye Strada Wireless – vozim ho na predstavci. Mam ho z USA za nejakych 650,–
kurna, jak se delaji ty odkazy??
a nejaky navod na ten odkaz by nebyl :-)
napis cateye..oznac to..nahore se ti zpristupni link a unlink..tak das link…hodis url..moznost otvirani se v novem nebo stavajicim okne…a to posledni nevim presne co tam je…nejakej nazev ale nevim ceho…