tak ještě jednou www.dfens-cz.com/view.php?…
Se mi normálně udělalo špatně. Že jsou některý lidi hovada to vím, ale tohle je prostě nechutný.
co nadelas. sou ruzny lidi.
moc pekne je tahle „story“ zazdena myslenkou s mnoztvim zeleza z citem pro prednost. cituji „… že se má jezdit hlavou a ne striktně podle předpisů, protože když na věc dojde, tak má mít přednost ten, na jehož straně je více železa, jelikož bude mít doslova drtivou převahu“.
z toho jasne plyne ponauceni, ze az pojedu do prace oblibenou Tatrou, varianta domichavac betonu, tak se o prednosti nemusime bavit :), budu mit 20tun, kdo ma vic?
krasnej zivotni postoj.
A ze to s tym zelezom napise niekto, kto sa po cestach pohybuje na motorke … Alebo to je iny honzazzr? Pochybujem …
Automíchač 7 m3 na Tatře 815 má maximální povolenou hmotnost 25.000 kg, v praxi často kolem 30.000 kg. Tvoje výhoda se zvyšuje ;-)))))
Mýval jsem víc. Buldozer Stalowa Wola 40tun. S tím se ale nesmí na silnici:o(
Mýval je dobrej......ale Koala lepsi.
Jsme tu, koukam, vsichni docela lingvisti, ne ? :-)))
tento web se zde, na b-f uz probiral casteji. co me mrazi je fakt, ze temito clanky davaji pisatele na d-fense navody nekterym prostoduchejsim obcanum (nic proti nim) k urcitemu chovani vuci nam.
Nojo. Někdo holt vystuduje NEhumanitní obor a má hned pocit, že jedině on umí to plkání humanistů řádně rozetnout svým nezkaženým selským rozumem, protože se drží při zemi a vždycky všechno odedře…
D-Fense je fajn číst jako extrémní názor a zasmát se nad formulacemi – což autoři asi také chtějí. Někteří z nich hloupí nejsou, jejich myšlenky v jádru taky ne, jen jsou podány hodně černobíle. A chyba je, že plno lidí to bere smrtelně vážne.
Kdybych si ale měl vybrat jestli D-Fense zrušit nebo ne, řekl bych ne. Čtu to rád. Rád se bavím, i když nelze úplně souhlasit…
Já to nemůžu číst, vždycky se u toho strašně nase…naštvu.
Tenhle článek je ale opravdu hroznej… chce to číst spíše ty psané pod nickem D-FENS.
nechci nikomu brát iluze ani hochům z D-F křivdit, ale z původně relativně trefných glos záměrně podávaných v ČB „aby to tak říkajíc vyniklo“, se IMHO časem stala platforma, kde autoři předvádí slovní masturbaci ve schopnosti užívat jejich vlastní newspeak anebo v horším případě ventilují vlastní bolístky a někdy mindráky a předhánějí se při tom, kdo předvede víc „nasranosti“, která je už trochu nudným lightmotivem těch stránek.
neni to uz to co to byvalo, ale este stale sa raz za cas najde podareny clanok:
Ano – výjimečně neagresivní článek s i s celkem jemným humorem. Bohužel zapadne v tom co se tam jinak vytváří – skoro, jako by tam nepatřil.
no jo, honza zzr, superman na motorce, kterýmu v dětství někdo z cyklistů nachcal na pískoviště. každopádně tyhle články, ze kterých nenávist jenom kape, dávají spoustě lidí pocit, že musí vzít právo do svých rukou a cyklisty z cest vymýtit… což je samozřejmě špatně. jenže dfens je soukromý server a může si publikovat co chce. nám nezbývá než se na cestách chovat solidně a nedávat dementům za volantem příležitost k hovadskému chování. tím ale samozřejmě nemyslím, že budem jezdit kanálama, frustráti za volantem nás nesmí vyhnat z cest…
Jen bych rád věděl, jaký je rozdíl mezi dementem za volatnem a dementem na kole… Tahle zobecňující glorifikace cyklistů k ničemu nevede – spousta mamrdů je v obou táborech v množství nikoliv nepatrném.
právě proto píšu, že bychom se měli chovat tak, abychom nezavdávali příčinu… bohužel spousta mamrdů na kolech opravdu jezdí na červenou a jako dobytek
Ano, ale (zatím) neznám web kde by psali něco o autofašistech
DODATOK K PRAVIDLÁM CESTNEJ PREMÁVKY č. 411b/2007 Zb. ZO DŇA 25. 11. 2007
Týmto dodatkom sa upravujú doteraz platné pravidlá cestnej premávky o tieto nové pravidlá:
c v krúžku – hríbik A1, Honza ZZR
gulaté razítko
čiara pre určenie toho, čo je to camión, osobné auto, motorka používame STN
Nevím co některé na tom článku tak rozčílilo. Nepřekypuje teda zrovna něhou, ani politickou korektností, ale v zásadě má pravdu. Tady se razí nějaká presumpce viny a nedotknutelnost cyklistů. Vyšetřování ještě nebylo ukončeno, ale ten řidič už je lump, jenom proto, že jel ve Škodě RS a dovolil si srazit cyklistu. To je asi jako když jakýsi vyžraný chytrák obviňoval z agresivity kolaře jezdící na RM Adrenaline. On to řidič té oktávky asi nemá také snadné, žít s tím, že někoho zabil, ať už to zavinil nebo ne, nebude žádný med a navíc na něj hází v médiích špínu skupiny jako AutoMat a pod., které si na takových případech rádi přihřejí polívčičku. A s tím, že přednost má nakonec vždycky ten kdo má větší auto, nevím jak vy, ale já když už musím s kolem na silnici, tak podle toho jezdím.
je to tak. v istych veciach tam pravdu ma, a v podstate aj s tou myslienkou s tym vacsim autom, len ta sa nesmie brat zase tak ako som to napisal v tej ironii vyssie :)
Věc té nehody je nyní věcí pozůstalých, řidiče a jeho snad zkroušené duše a hlavně policie. Hrozná je agresivita s jakou se někdo umí postavit proti určité skupině obecně. a to platí pro obě strany. a radikální řešení? To už tu myslim párkrát bylo a vždycky to byl *******.
Tak setkat s tímhle člověkem se nechci ani jinde. Jeho slovník napovídá, že je velmi! humanitně nevzdělaný. Hurá zpět do školy a znovu probrat výrazy jako fašismus a pod. Je mi z něho opravdu ouzko. Nejsem z Prahy ale tam odkud jsem, motorkáři ani tuningáři předpisy nedodržují. I děda s čapkou v užovce je ale rizikem. Jsem taky řidič ale to neznamená, že jsem hovado. Jsem cyklista ale to neznamená, že jsem hovado. On omezený hovado je a to i kdyby do smrti jezdil jen metrem. Občas mě někdo vytláčí a jasně ohrožuje autem a myslí si asi něco ve znění předpisů. No nazdar, už vim co je to za lidi.Jezdit s citem se dá i s dodržením předpisů, policajti milujou argumentaci nepřizpůsobení jízdy podmínkám.A to k tomu citu. Nestačí mít cit pro to kdo je asi těžší.Určitej rozdíl ( nepatrnej ) mezi přejetou žábou a přejetym cyklistou tu přeci jen je. No nic… Taky na kole jezdim podle citu a nedodržuju striktně předpisy a to hlavně když jsem na hlavní nespolíhám na hlavní apod. Jinak bych byl už mockrát tou žábou.Takhle agresivního anticyklistu jsem naštěstí ještě nepotkal. Co takhle úplně zakázat cyklistiku, to by bylo OK?
No já nevím hoši. Na kole jezdím od jara do podzimu, slouží mi i jako dopravní prostředek do práce a k článku toho týpka témeř nemám výhrady. Trošku emotivně to zabarvil a to je tak jediné co mu lze vytknout. Pokud jsem na kole tak přednost dle tonáže vozidla ctím odjakživa a vždy budu. Je ti to potom ***** platné, že jsi v právu, když si už v životě nezajezdíš – a to zdaleka nemusíš umřít – stačí pouze nějak fajnšmekrovsky zlomená noha. Je bohužel smutnou pravdou, že v každém hromadném seskupení lidí se statisticky vyskytuje víc chujů než normálních lidí.
Každej kdo není úplnej magor má respekt před hrubou silou – (když ne tak se přirozenej výběr posrtará o to, aby dlouho nekazil genofond). To ale neznamená, že budu milovat hovádko, co se hrubou silou ohání ;-)
vůbec nepochybuji, že jsi HonzaZZR. J.
myslim ze ne..