Ahoj, kyve se mi teleskopická sedlovka ze strany na stranu.Po rozdělání krytky jsem zjistil , že je ulomená plastová objímka viz foto. Prosím nesetkal se s tím někdo?
Díky za odpověď.
Ahoj, kyve se mi teleskopická sedlovka ze strany na stranu.Po rozdělání krytky jsem zjistil , že je ulomená plastová objímka viz foto. Prosím nesetkal se s tím někdo?
Díky za odpověď.
Neni to objimka a neni ulomena, je to kluzne pouzdro a je podelne rozriznute. Na rotacni vuli nema to pouzdro vliv. Ta vule je normalni, nekdy je vetsi, nekdy mensi.
Děkuji za odpověď. Jen mě to zarazilo, že to nedělalo a teď se to vychyluje na každé straně tak o 3mm
Muzes to pouzdro povytahnout nahoru a uvidis. Vule se u vetsiny sedlovek po case zvetsi.
No sice me taky jako prvni napadlo, ze je to delene pouzdro, ale ty okraje opravdu vypadaji jako praskle… ale mozna jen klame fotka.
To bude spis vazelina, kdyby to bylo praskle, tak by tam nebyla tak velka mezera.
Jsi si jistý, že jde o normální rotační vůli? Autor píše, že se sedlovka kýve, což já chápu jako změnu úhlu vnější a vnitřní trubky.
Jistý si nejsem, ale se stranovým kýváním jsem ještě u sedlovky nesetkal, jen s předozadním a ani to není tak velké, u dlouhodobě ježděné sedlovky, že by to bylo 5 mm. Takže jsem předpokládal jen špatný popis problému.
Pro Milda6: Na obrázku níže jsou součástky sedlovky. Uprostřed nahoře je to pouzdro, které je pod maticí a uprostřed dole je další pouzdro, které je na konci vnitřní trubky sedlovky. Ty dva kousky vlevo jezdí ve vodících drážkách a vymezují rotační vůli. Jsou plastové, tak se asi čacem obrousí, u jiných sedlovek jsou mosazné, ty vydrží déle.
Fox to má třebas takto:
Takže tak velkou vůli to může mít? Jen abych něco nepokazil ještě víc, není to levná záležitost.
Ono záleží co je to za sedlovku. Některé levné kusy (typicky osazované na nová kola pod značkou výrobce kola) mívají vůli docela velkou, maximálně tak 6mm na špučce sedla mezi krajníma polohama. Lepší sedlovky mívaj vůli menší, třeba Reverb po zajetí mívá do 2mm.
Reverba plánují a všiml jsem si, že prošel nedávno modernizací. Nevíš náhodou jak je to s vůlí u těch nových kousků?
Nekupuj, sere se ovladani, mel jsem.
Co? Tenhle novej jsi měl? Sem četl snad kde co a lidi to chválí s výjimkou mrazů kde to tuhne. Odvzdušnení je také velmi zjednodušené tak nevím co by mělo být za problém.
AXS? Pochybuju, ze to je teleskop pro bezne lidi.
Ahoj. mám toho nového. Nepatrná malá vůle tam je, ale řekl bych, že nic zvláštního. Žádná velká mezera se nekoná.
A mohl bys mi říct kolik eventuelně to změřit nějak? Díky.
Hele to ti fakt nezměřim. Když vezmu za sedlo, tak s tim zacvakám do stran a nějaká mezírka cítit je. Ale minimální. Nevím, jak bych to změřil
Proč by si chtěl nekdo dobrovolně koupit Reverba, když je na trhu X lepších, spolehlivějších a často i levnějších variant??
+1 :-D
Edit: snad jedině Reverb ASX by mohl být pro někoho zajímavý
Tyjo tady proti němu jste nějak zaujatí ne?
Vždyť to všude chválí jako jednu z nejlepších teleskopek.
To asi bude tím servisem nebo nechápu co by se vám na tom mohlo kazit když jde celý rozebrat, má dobře vyřešené odvzdušnění, servisní kit je dostupný a chod pěkný.
Mě jde spíš o to zda se časem nezvětšuje vakl.
Takový ty levnější teleskopky s vaklem 1cm to opravdu ne.
Když si servisuju komplet vidlici na sedlovce nevidím žádný problém.
Chvali, ale ber v potaz cenu, za to mas 5 low cost sedlovek, ktery ti vydrzej pravd. o dost dele nez cely AXS.
Šak já nechci AXS ale klasiku.
No hele, jde právě o to ovzdušnění/zavzdušnění. Prostě proč to dělat složitě, když to jde vymyslet ještě složitější… Teď je to údajně lepší, ale stejně jsme loni na podzim jeli s bandou na traily a kámošovi po prvním výšlapu nejde sedlovka dolů (asi 3 měsíce stará). Byli jsme u chaty, ale bez odvzdušňovací sady neuděláš nic. Přitom dole na parkovišti s tím párkrát pumpoval a pohoda. Ano může se to stát u každé, ale kdybych dva týdny předtím neměnil na kopci kámošovi lanko, které se mu urvalo, a oprava trvala kolik? Deset minut? A mohl v pohodě jezdit dál s plnohodnotnou sedlovkou. Ano. Pokud se to posere tak, že to nedrží ve zdvihu, tak už s tím člověk neudělá nic, ale to ani s tím Reverbem. U něho je navíc to ovládání, které si taky v terénu na koleni neopravíš…
V pohodě s tím nemám problém. Jde mi primárně o vakl a servisovatelnost.
Vakl 1mm ok víc jak 2mm netoleroju.
Servisovatelnost – nechci kupovat střeva, patrony a td za tisíce.
1 mm na špici sedla? buhehe
BikeYoke Revive, 9point8 Fall Line – servis pravděpdobně nebude potřebovat. Já Fall Line servisoval po 3 letech jen pro pořádek…
A 9p8 já po dvou letech a stálo to nový pístek za čtverec…
A BY si oservisuješ sám za litr, to je za mě nej sedlovka na servis, co jsem zatím dělal.
Bike yoke mam a muzu doporucit.
Super chod, vakl minimalni, samoodvzdusnovaci, lehky servis.
Ta cena je adekvatni.
Asi jediné nad čím jsem krom Reverba uvažoval. Ale to hydraulické ovládání je prostě návykové, u lanka prostě takový chod páčky a její citlivost/dávkovaténost není a nikdy nebude. Možnost nastavení rychlosti je taky moc fajn.
Vakl na špici sedla je prakticky nulový.
Zatím spokojenost.
Ale kdybych chtěl lanko vzal bych BikeYoke
Hele tak to má kámoš blbě odvzdušněné ale to není chyba Reverbu.
V zimě mnohem častěji zatuhne lanko ve vedení než jakékoliv problémy s reverbem. Je trochu pomalejší když mrzne ale to snad každá sedlovka.
Reverb je z těch co mi projdou rukama jedna z nejspolehlivějších sedlovek, a 99% problémů je nekompetence mechanika nebo uživatele, ale pokud není člověk úplně marnej tak to dáš na kolo a rok dva na to nemusíš sáhnout.
Nakonec to tuším šlo na reklamaci – problém v páce. Ale to je jedno. i kdyby si to někdy blbě odvzdušnil, tak když se ten problém vyskytne, tak ho bez zázemí servisu nevyřešíš. O tom to je… :-)
Jinak mám na kole Transferku 3 roky, a nevím o ni.
Stejne jako nevyresis zamrzly/zarezly lanko. Coz vidim v praci parkrat do tydne. Zrovna min. tyden prisly dve holky ze jim obema najednou prestaly fungovat sedlovky, jedna prave Transfer a druha OneUp nebo Giant, v obou pripadech lanko bylo problem, a jedna teda potrebovala servis ale hlavni problem bylo lanko. Delate tu z toho jako kdyby dratovy sedlovky byly dokonaly a reverb hroznej pruser protoze je to hydraulika, ale ja mam zkusenosti se stovkama sedlovek a vic problemu vidim s lankama, tak nevim o cem to je :)
To byly celkem umělkyně asi. :-) Nebude to tím, že těch lankových je mnohem víc než Reverbů? Je to jedo. reverrb mi domů nesmí, a v dnešní době spousty spolehlivých sedlovek nechápu, že si to někdo dobrovolně koupí. Jak už jsem psal dole: na odvzdušňování mi stačí, že mám brzdy.
btw: jak dlouho jsi to lanko měnil? Moc ne, co? :-)
Hele vzhledem k tomu ze vetsinou je problem spis housing nez lanko, tak ta vymena je mnohem vetsi ojeb nez odvzdusnovani. Presvedcovat te nepotrebuju, at si kazdej jezdi co chce, ale internet je plnej hejtu na reverb pritom to je jedna z lip fungujicich sedlovek a mozna ne 100% blbuvzdorna, ale pri normalnim zachazeni super spolehliva.
Umeni holek na to nemelo moc vliv, proste opotrebeni a zima. Resim housing sedlovek v shopu nekolikrat tydne.
Tak ono zase tech lankovejch sedlovek je ted mnohem vic.
Reverb je v principu blbě vymyšlenej, a jediný co ho teď po asi 10 letech existence zachraňuje, je odvzdušňovací ventil, který vymyslel BikeYoke před třemi lety. Navíc hydraulické ovládání Reverba je tak problémové, že BikeYoke přišel s kitem, kterým se předělá Reverb na lanko, a lidi si ho kupují (i když stojí 2 litry).
Je tu plno lepších sedlovek, které nemají problémy typu Reverb, ani netrpí vaklem, dříve přišli s delšími rozměry, jsou celkově kratší, a nemají debilní hydraulické ovládání.
OneUp Dropper
BikeYoke Revive/Divine
Fox Transfer
9point8 Fall Line
SDG Tellis
PWN Components…
Yep Uptimizer
Tentokrát i Crankbrothers Highline je lepší varianta…
Presne tak, Reverb nebrat.
Ja koupil reverba bez packy, predelal na lanko, ovladani mam na pacce presmykace a zatim dobry :) s hydro bych to fakt nechtel.
Ok jaká z nich má po třeba roce dvou vakl 1mm?
Případně jaký mají?
Nechápu proč ti jde pořád o vakl, zvlášť jestli je to předozadní či stranový (a ne pružení nahoru – dolů).
9point8 nemá žádný, BikeYoke taky ne. OneUp něco má. Nic z toho při jízdě nevadí.
Potvrzuji, že ani na XC kole, kde je primární jízda v sedle, běžný vakl teleskopu asi 2mm na špičce sedla vůbec nevadí, ani o něm nevím. Sedlovky Giant a Kind Shock.
Ohledně reverbu nerozumím, proč se pořád drží hydraulického ovládání, když už u vidlic i tlumičů ho přestali používat.
udrzuju v chodu 2× xlock full sprint. odhaduji ze to odvzdusniji 1× max 2× rocne vetsinou pri servisu vidle tlumice. jinak o tom nevim. kdyz mladej jeste zavodil tak jsem mechanicke ovladani lankem ladil kazdy mesic. jo jeden xlock se mi jevi ze je obcas od oleje, takze az dorazi serv. kit tak se optam jak to rozebrat. ale jinak za me sama pozitiva
Protože to chci právě na XC a vakl mi prostě vadí. Ten 1mm bych toleroval ale viděl sem teleskopky vo měli 5mm a to bych na kole opravdu nechtěl takový šmejd.
Ok kouknu na ně.
I kdyby měla větší vakl tak to nemůžeš poznat. Taková 27,5 sedlovka se hýbe mnohem víc.
Jestli to chceš na XC, tak si kup 9point8 Fall Line R – je navíc velmi lehká a zrovna Fall Line nemá prakticky žádný vakl.
Vypadá zajímavé co do váhy.
Co znamená prakticky žádný vakl? To jest kolik?
Prostě tak, že je fakt pevná, nic znatelného. Mohu porovnat s OneUpem a BikeYokem a z nich je na tom nejlépe, a slouží nejdéle.
Sorry ale 1mm budeš hledat dlouho. Možná na nějaký nový sedlovce ale i tak to bývá víc. Je to kus od kusu ale ani top sedlovky nejsou bez vůle.
Nevíš o čem mluvíš.
To tvoje zastavani se Reverba jsem tady uz slysel. Mel jsem dva na dvou kolech, jeste s externim vedenim, a byly to mrchy nespolehlivy, ktery me opakpvane za provozu vypekly, servis neservis. Vytekalo to pres tesneni, ktere zaviralo olejovou komoru-povoloval se tam zavit (dle servisu).
Jsou lidi co jim reverb funguje. Kdyby byl Reverb tak uzasnej, tak kde by se vzaly ty stovky negativnich recenzi?
Proste je nachytlny k tomu, aby se do olejove casti dostal vzduch.
Kzdopadne od te doby co existuji spolehlivejsi sedlovky neni duvod jit do Reverba
Počkej já měl celou dobu za to, že tady mluvíš o té aktuální verzi C1 co je teď po kompletním předělání vnitřku a ne o staré první verzi.
To dost mění situaci.
“Predelavka vnitrku” je jen kosmeticka, princip zustava stejny.
Jediny co meni situaci je odvzdusnovaci ventil.
Ovladani je stejne
Uvedomujes si ze ten princip je vice mene stejny na vetsine sedlovek? Ze ovladanim oteviras ventil co dovoli propustit olej a pak je tam nejaky IFP na oddeleni vzduchu a oleje. Sedlovky nejsou zadna veda a Reverb v tomhle neni o moc jiny.
Do olejove casti se dostane vzduch kdyz za to tahas kdyz to neni kompletne roztazene. U prvni verze A1 se to mohlo stavat i beznym pouzitim ale stacilo vymenit IFP za novejsi design a ty sedlovky s novym IFP uz ten problem vice mene nemaji.
Ten zavit se povoloval kdyz servisak nevi co je Loctite 243. Coz prekvapive nevi spousta lidi co Reverb dela. Oservisoval jsem jich stovky a v 99% pripadu jim vubec nic neni, jen se tam dostal vzduch spatnym pouzivanim (vytvarenim podtlaku).
Pri normalnim pouzivani je Reverb mnohem spolehlivejsi nez vsechny oneup a podobne cartridge sedlovky si muzou nechat zdat.
Jenze pres ten zavit pry odchazely zbytky oleje, takze loctite ti byl k prdu
Nesmysl. Ten závit drží o-ring a musel by být dost povolený aby pustil nejaký olej. Čemuž loctite předchází. Oservisoval jsem tak 50–100 A1 sedlovek a ani jedna se nevrátila s nějakým problémem. Vím přesně o které matici mluvíš a vím že byla tehdy problematická, ale bavíme se o 10 let starých sedlovkách a jak říkám, po správném servisu a update IFP ani s těmi už pak nebývaly problémy.
Netvrdím že to je dokonalá sedlovka, ale je mnohem lepší než řeči na internetu tvrdí a podle mojí osobní zkušenosti lepší než většina na trhu. Nikomu to necpu, ať si každý jezdí co chce jen mě nebaví furt číst že hydraulické ovládání je blbost přičemž je naprosto bezproblémové a v mnoha situacích spolehlivější :)
Je fakt, že po padesáté oservisované reverb sedlovce už k nim mám taky vztah :-))
Když se to dělá všechno správně tj komplet sadou (ve kterých je ale neskonalý bordel od RS, třeba něco chybí, něco přebývá, i když má člověk správný part no) , která ale stojí ranec, tak je to po servisu zas super funkční a opravdu jako nové.
Problém je, že tady komplet sada na A Reverba vnější vedení stojí dvojku, co si máš pak říct za servis že…
Zvláště tady na Hané nikdo nechce dát navíc ani kačku, „to kolo stálo tolik, tak to musí přece vydržet“ :D to bude asi i ten problém s množstvím starých nefunkčních reverbů, lidi kola jezdí do smrti komponent obecně bohužel
A jake to byly verze? :)
A1 byvala nespolehliva *****, A2 nic extra ale da se, B1 je docela v pohode a C1 v podstate bezproblemova.
Na Reverb byvalo tolik spatnych recenzi, protoze byly doby kdy to byla nejcasteji osazovana sedlovka na seriovy kola. Prave s tema rannyma verzema A1 a A2.
Na Reverbu se vakl mírně zvětší hned při zajetí a pak drží. Max mm 3mm celkem na špici sedla. Navíc pak při servisu jde zmenšit výměnou tyčinek za větší průměr – dřív přímo byly součástí servis kitu, teď už ne ale v servisech to furt mívaj v zásobě.
Co konkrérně je na Reverbu C1 špatně? Prodával jsem jich několik, všechny bezproblému fungujou. Ovladání je méně náchylné na zimu – jde to pomocí bleeding edge trochu přetlakovat a pak to krásně funguje i v zimě.
Případné odvzdušnění samotné sedlovky je teď pomocí bleed valve práce na pár minut
Asi tak. A dobře odvzdušněné je to spolehlivější než lanko.
A to jako v čem? :-D Na zimu přetlakovat, na létu podtlakovat, tančit kolem kůlu, aby se to povedlo dobře odvzdušnit… :-D
Na Transferce mám za 3 roky druhé lanko, a to jsem ho měnil jenom preventivně, bo se mi zdálo, že ho tam mám už dlouho. Výměna za 5 minut i s vytahováním vercajku. navíc řadicí lanko sebou neustále vozím, takže není problém vyměnit kdekoliv v lese v případě problému. :-)
Ne. Proste odvzdusnit a nenechat tam zadny vzduch, staci u toho premejslet. A pak na to taky nekolik sezon nesaham. Prvniho reverba jsem mel na kole 3 roky bez odvzdusnovani nebo cehokoliv, oservisoval jsem ho jen pred prodeji. Dalsiho jsem koupil, nasadil, a pak jsem odvzdusnoval az kdyz jsem to daval na novej ram a musel rozpojit.
Ok… Ty si odvzdušňuj i sedlovky, mě stačí, když odvzdušňuji brzdy… Na sedlovce si nechám lanka, protože mi to přijde jako mnohem blbuvzdornější systém opravitelný prakticky kdekoliv :-)
Stačí odvzdušnit jednou za rok na podzim, pak to běhá celej rok. Je to prace na pár minut, rychlejší než brzdy, které za ten rok odvzdušňuju resp. měnim kapalinu minimálně 2×.
Věřim, že když to člověk párkrát udělá a získá nějakou zkušenost tak pak je to snadný, ale já když to dělal jednou tak mi to přišlo jako vopruz v porovnání s lankem. Jjinak je pravda, že mi chodila dobře jenom s minimálním vaklem cca rok než jsem přešel na větší zdvih.
pokud tě sere vakl, tak 9point8 :) ta se do strany nehne a funguje bez keců i v –10°C
Tady se to rozjelo. Sem rad ze se ozvali i lidi co mají velké zkušenosti s Reverbem jelikož se mi zamlouval.
Nicméně zvazim i 9point8.
Ano vakl mě štve ale i tak začínám tu teleskopku vnímat jako něco co chci, respektive asi převládají pozitiva nad vaklem a servisem další věci.
Jak sem psal, oservisovat sedlovku v tom nevidím problém když už si dělám komplet velký servis vidlice i brzd nebude to horší spis naopak.
Jinak díky všem za názory.
Taky koukám jak se to rozjelo
Ahoj borci, mám toto kolo https://www.stevens-bikes.cz/…ean41994.php a chtěl bych teleskopku dokoupit, ale mám dotaz, pro venkovní vedení tam není na přichycení bowdenu navářka a vnitřní nevím zda půjde třebas prostrčit dírou kde je přesmykač, někde jsem četl že jde udělat vnitřní a provrtat díru do rámu, je to OK? Nebo by jsem zničil či narušil statiku rámu?
Díky za názory.
Jestli přesmykač nemáš tak dírou pro něj a jestli ho máš tak bych to venkem přidělal k bowdenum co máš po spodku horní rámové trubky.Já to udělal takhle
Když uděláš díru na vhodném místě = dál od svárů, tak to nejspíš vůbec ničemu vadit nebude. Osobně bych to na tomhle rámu zkusil, nabízí se tam díra zhruba v místech, kde to teď vstupuje do přesmykače, ale je to každého věc jak se k tomu postaví. V opačném případě by se bowden dal vést podél sedlové trubky pomocí stahovacích pásek, ale nabídka sedlovek s vnějšim vedenim není taková jako těch s vnitřním.
Loni jsem vrtal díru pro vedení teleskopu do rámu Pitch od Spešlu. Vrtal jsem v místě jak to má RB, viz. druhé foto.
Jo super, díky. Já to zkusím provrtat, přece jen je to hezčí než když je ještě pod prdelí kabel :D
Mám průměr 27,2 sedlovky, tak kouknu na vnitřní vedení.
Díky mistři.
Jestli je tam kostka na přesmyk, je tam díra se závitem stejně, provrtat závit, zahloubit na pěkno směrem dolů a je to.
Teleskop s venkovním vedením prostě nechceš :-)
Škrtalo mi to občas o nohu ten venkovní vývod ze sedlovky, není to ideální
bzzzz páska :-) když to jde hned dovnitř do spodní rámové trubky, tak ten oblouk je cajk
zas lepší jak pod prdelí kábl
No nevím. Já ho vozím 3 sezóny a za mě úplně super věc… :-) Nezaznamenal jsem sebemenší problém, a když potřebuji vytáhnout sedlovku, kvůli bordelu nebo čemukoliv jinému, tak jenom odháknu lanko a vytáhnu sedlovku ven. :-)
Já to nemám rád od doby, kdy se to už nevím komu na rychlebkách namotalo do kola a samo urvalo
Nevím no. asi to tam při troše smůly zaháknout nějak jde, ale zatím se mi to naštěstí nepovedlo a už asi ani nepovede… :-)
Jo vždy jak z nějakého důvodu potřebuji vytáhnout sedlovku, tak si vzpomenu na tebe a vedení po rámu…jak to vše jde lehce s minimem práce:) Vzhledově to uvnitř lepší asi je, ale praktické už moc ne.
no jo, ty máš konec lanka u objímky, myslel jsem typy jako reverb a kindshock co to mají u hlavy a při každém zasunutí ti přebývá kus vedení
Nove KS uz taky maji takoveto uchyceni. U ext. sedlovky uz bych to jinak nechtel ani nahodou.
Bylo to roky zpět… a ano je to debilní.
Jo tak to jo. Tohle bylo debilní řešení… :-)
To je, měl jsem ho taky… :-)
Jojo je tam kostka, zkusím to tímto způsobem, díky
Já ještě doplním toto, našel sem to teď ráno a myslím, že pěkně ucelený přehled ohledně teleskopek.
Test nových sedlovek je pro mne k ničemu. Nástřel jak fungují nové, můžou rovnou napsat, všechny fungují…
Je to investice i 10k tak mě hlavně zajímá spolehlivost po třeba dvou třech letech a servisní náročnost a náklady po záruce. Třeba OneUp můžeš s klidem hodit do pudlice s vydřenou pístnicí a vychcanou patronou.
Kdybys to četl dost těch sedlovek mají v dlouhodobém testu.
Ale ano servisovatelnost je důležitá. I to je pro mne důvod zůstat u původního vyberu.
četl jsem to, jak to vyšlo
OneUp patronu lze opravit. Podělat se může i 9,8 viz výměna pístku za cenu OneUp.
Mě to nemusíš říkat, teď mám patronu oneup rozebranou a návod jsem tu dával. Ofiko ale není sada… Mě se sere všecko ano i 9p8, jsem dobrý tester krámů na kolo :-)
Zdravím
nevíte někdo jak vyřešit umístění ovládání sedlovky na stejné straně jako ovládání vidlice. Mám vybranou sedlovku OneUp V2 a páčka jde jen pod řídítka, ale tam už je zamykání vidlice a tlumiče. Díky
Nejjednodušší je si tu zamykací páčku přehodit doprava nahoru.
Koupil jsem Giant svislou packu a kousek jsem ji zkratil a vejde se mi to vlevo v pohode
Orbea Squidlock 3 s teleskopem
Ta se povedla, koupil jsem ji ted na vidli a tlumic a mit sedlovku, tak ji beru na vse.
To vypadá dobře. Jen ta cena, když už mám ovládání pružení, tak by mi asi stačila samotná páčka jako je ta na ten teleskop.
Tak jsem koukal ještě na Giant a to bude asi ono. Díky
Jj, draha je, ale oproti hnusu co jsem mel od Foxu..
Na rock shox asi nedělají, co?
Nevim, jaky ma RS krok, ale myslim, ze by to mohlo jit. A packa tahem odemyka, tak zalezi jak to ma Rs dle roku vyroby a tlumic neznam. Ja na RS pouzival na vidli packu presmykace.
Zkusím tady – tip na co nejlehčí a aktuálně skladem někde dostupný teleskop 30,9, klidně nízký zdvih, potřebné vysunutí z rámu cca. 200mm, takže třeba DT Swiss je asi mimo. Maximální možná délka zasunutí je také 200mm. Díky
Transfer SL?
Díky, zkusím najít skladem
One up skladem je.
Nevim jestli je nejlehčí, ale odlehčená verze 9point8 skladem je https://protocycles.cz/…75-150b.html#…
Pak ještě Bike Yoke dělá nějakou odlehčenou verzi Divine SL.
Ta z odkazu je dlouhá, potřebuju max. 400 celkovou a tahle má 435 :-(
Mají skladem i se zdvihem 125mm a ta má jen 375mm. Jinak vyrábí i se zdvihem 70mm a 100mm, ale ty teď asi nejsou.
Našel js Transfer SL 100mm skladem „za deset“, je lehčí, levnější......... nějaký zásadní důvod, proč do něj nejít a brát 9point8 nebo Divine SL – ta jestli jsem to dobře pochopil, jde zkrátit podle potřeby?
U ani jedné neuděláš chybu, řekl bych:) Mě osobně se líbí 9point8, že funguje na nízké tlaky, vyrábí ji v Kanadě a že se dá koupit s hlavou s offsetem, což by se mi teď hodilo. Zkušenost s nimi ale nemám. Jezdím oneup.
Vadí teleskopické sedlovce, když je dlouhodobě v zasunuté pozici?