Ahoj,zvažuji koupi této sedlovky,má s ní někdo nějaké zkušenosti?
Ahoj,zvažuji koupi této sedlovky,má s ní někdo nějaké zkušenosti?
uvažoval jsem o ni a pak koupil TS :)
Ty uz jsi koupil dalsi TS?
to bylo předtím, ne teď
Kdyby u TS šlo vedení vnitřkem,tak bych ji taky asi vzal
jaky duvod? Nic proti E13 nemam… sam jsem ted koupil kola a premyslim o 9–46 kazete… ale spis bych vzal Fox transfer performance 30,9 × 150
Tak na ty kola jsem zvedav, pak dej vedet..chtel jsem od jednoho kluciny kupovat, ale po chvilce psani mi to sam rozmluvil, at se na to vykaslu, ze zrovna dvakrat tuhy nebyly a ty naboje ho taky nenadchly..
otazka jaky… ja mam na ceste novou generaci TRS+ 29 s 28mm vnitrni sirkou na druhy generaci naboju… scheize byly ty prvni na tech oversize lepenych nabojich co se treba davaly na Capry a pod… ty naboje nebyly uplne gut… tak uvidime
Hele, ty kola mě vcelku překvapily… zatím drží vcelku bez problémů, s plášti jsem neměl imho problém s nasazováním/zouváním (což je fajn) a celkově působí i vcelku dobře, co se týče zpracování – jediné co, tak mi přijde, že v rámci záběru jsem měl lepší pocit z klasiky (hope náboje + wtb ráfky, které jsem jezdil na předchozím kole) – možná je to jenom placebo a musel bych to vyzkoušet na stejném kole, ale rozhodně si myslím, že na tom něco bude, protože to někteří popisovali stejně na fóru :)) – co se týče tuhosti, tak vzhledem k tomu, že na nějaké velké skákání ještě nedošlo, tak moc sloužit nemůžu, nicméně ani pod mojí muší váhou a dosavadním stylem jízdy se zatím nekroutí, takže to asi tak špatné nebude…
Důvod, že je mechanická, to Fox není nebo ano?
Pár km jsem na ní najel… trochu chytla vakl, ostatně jako každá jiná teleskopická sedlovka – tedy zatím se chová dle očekávání.
Bohužel, na objektivní hodnocení má odjeto málo …
Kolik si na ní najel? Vakl mají všechny,nebo tedy aspoň neznám teleskop bez vaklu…
asi 30 hodin slušné sody
vakl má lehce větší, než mají kolegové – jeden má najeto cca půlku co já, druhý ji má nově.
Obecně mě na ni štve způsob, jakým vyjíždí – nesmíš ji zbrzdit, jinak se nechytne v poslední poloze. Na druhou stranu – když se posere někde v parku – pořád ji můžeš rukou zaaretovat v pozici v jaké potřebuješ a můžeš z ní udělat „polohovatelnou“ pevnou sedlovku.
Já si ji nevybíral, byla na kole… :-). Nicméně prozatím jsem neměl tu čest se sedlovkou, která by přežila rok bez reklamace – tuhle počítat nemůžu, bo je defakto stále „nová“ ;).
K jaké by si třeba porovnal ten vakl? Máš zkušenost třeba ze sedlovkama od Giantu?
Právě,to že je mechanická,to se mi na tom líbí.Kdyby třeba TS sedlovka měla vnitřní vedení,tak bych šel i do té.
Giant … mno do strany měl myslím větší, ale zase tím, jak nebyl (asi ..) mechanický, tak držel nahoře. Tady je vakl i když zatlačíš na sedlo. Ale sedne si to nevím …1–2mm dolů … cca. Každopádně se to s používáním asi zvětšuje – oproti kolegům mám tu vůli větší.
Řeším to jen proto, že jsem spíš „servisák“ než jezdec. Při jízdě o tom samozřejmě nevím.
Sakra,tak teď mám dilema…
To má ovládací páčku jen na řazení 1×11,viď?
Ano, je to pres MatchMaker … Alespon ja to tak mam na kole. Nicmene muzes si koupit MisMatch na Shimano brzdy, MatchMaker pro Sram anebo objimku. Ale pokud to nekoupis s kolem, na 99% budes mit objimku ;) …
zase to vnější vedení není nijak omezující u TS
Já vím,ale chi to do rámu,je to lepší
otázka, jestli i ta sedlovka pak bude lepší-)
Tak systém je přeci stejný ne?
Mám s ní najeto cca 600km, zatím i v rámci „teplotních“ rozdílů drží dobře (zajíždí/vyjíždí naprosto bez problémů – např. oproti reverbu, který už jsem v podobných teplotách někdy musel nechávat vysunutý…), chod je průměrný (jak už bylo napsáno, jakmile není člověk úplně mimo sedlo nebo něco zabrání v plném výjezdu, tak se zasekne na druhé poloze – na druhou stranu zase oproti command postu od spešlu vyjíždí naprosto přirozeně a dá se na to zvyknout), co mi ale vadí je vakl… nejdřív jsem měl klasický (beru dle reverba a ks leva) stranový (cca 1–2mm do stran od výroby, nic hrozného), nicméně čím víc jsem jezdil, tím se vakl zvětšoval a brzo asi poputuje na servis, jelikož už se „točí“ celá hlava (i přes všemožná dotažení, apod) a to cca v rozsahu 1 cm (a zvlášť během jízdy člověk neví, jestli mu střílí plášť nebo nemá náhodou osmu na zadním kole) – imho na druhou stranu by i kvůli „složitosti“ neměl být servis nějak těžký a doma neuskutečnitelný, takže po zimě se uvidí :)) – co se týče jízdě v „bordelu/blátě“, tak tam imho taky zatím docela překvapila, nicméně v podobných podmínkách najela zatím vcelku málo na pořádný verdikt, takže tak… myslím si, že za ty peníze to není úplně špatný kup – nicméně člověk musí počítat s tím, že je to pořád spíš průměrná sedlovka než něco extra (navíc pro gramaře to taky není hezký pohled :)) – cca 730g, ale zase + je určitě páčka včetně gripu, kterou zatím řadím k těm nejlepším, co jsem měl možnost zkusit)
Tak jsem pomalu přesvědčený,že zůstanu u Giantu,zatím jsem s ní neměl žádný problém a cenová relace je taky někde jinde.
Neboj, Giant ze zase rad „vydre“ ta kluzna cast … Ono si moc nejde vybrat …
Něco pozitivního tam pro mě nemáš? :-)
no … není tak drahej O:-) ?
A pak,že tam nic nenajdeš :-)
Ahoj, kamarád má taky tuhle E13 a vakl do stran je protože se povoluje ta část co drží sedlo (kus na kterym je zámek sedla). Musí se to nějak rozšroubovat a znovu sešroubovat či co. Kamarád tam nakonec dal epoxid, protože se mu to stávalo furt a celý to drží v nějaký mikrodrážce. Chceš abych zjistil detaily?
Rad bych znal detaily.
Uz jsem to taky utahoval ale porad je tam malinka vule jak popisujes.
Krom teto vady jsem naprosto spokojenej.
Sice neni vahove nejlehci ale jeji jednoduchost mi za tohle stoji.
Zadnou vzduchovou nebo kapalinovou nechci ani videt. Je to jen na problemy.
Tak tady na tomhle odkazu: https://thehiveglobal.zendesk.com/…ice-Assembly-
Step 12. Je tam vidět, že hlava se zámkem drží na takovym miniaturnim mosaznym píčusu aby se netočila. A když se trošku povolí a sedne si ten hlavní šroub, co drží celou hlavu k pístnici, tak se to začně hejbat. Povoluje se to zřejmě samovolně. Kamarád zalepil hlavní šroub lepidlem na kov, takže už se to nikdy nepovolí:) Ale to je samozřejmě trošku svérázný řešení – sedlovka nepůjde už nikdy rozebrat.
taky jsem to měl jak točící křeslo,ted lepeno(loctite) a zatím ok
Díky moc za info, jak jsem psal, přes zimu to asi rozeberu a pořádně prohlédnu…:)) – ale to lepidlo asi taky vyzkouším…
Někdo nějaky zkušenosti ze sedlovkou BikeYoke??
A co Crankbrothers highline 160mm???
Mám Highline, ale jen 125 a po odjeté sezóně nemůžu říct křivého slova.
Recenze jsem četl taky dobrý
IMHO lepší volba než Giant…
Technický dotaz – včera jsem se vrátil z vyjížďky a přišlo mi, že mám sedlo do strany.
Vzal jsem za něj (za sedlo) a byl jsem schopný s ním otočit do strany bez extra velkého odporu – nejsem si jistý (už byl večer), ale mám pocit, že jsem točil teleskopickou části sedlovky, která zajíždí do těla sedlovky. Tělo sedlovky v rámu se IMHO neprotáčelo – dnes se nato podívám za světla.
Každopádně dotaz do pléna – řešil někdo něco podobného a „jak z toho ven“?
Jop, to je naprosto normální – protaci se většinou v horním úchytu. Rozebrat, vyčistit – příp. někomu omlatit o hlavu a jezdit dal…
Horní úchyt – myslíš zámek na teleskopické části?
Já mám pocit, že zámek sedlovky drží pevně a točí se teleskopická část v těle… mrknu nato, udělám si „značku“ ;).
Ok, rozeberu a pořeším to, snad to bude stačit…
díky, bylo to ono ;)