Takový přístup k zákazníkovi sem ještě nezažil, takže se podělím o zkušenost s jednim nejmenovaným cykloservisem v centru Havířova(nápověda: jahody).
Dne 27.7.2010 bylo předáno kolo cykloservisu ----- v Havířově.
Byla požadována výměna bowdenů a lanek přehazovačky, instalace nových řadicích páček a nových zapletených kol. Objednávku nových komponentů měli vyřídit oni s tím, že pokud některé díly nebudou skladem měli mne o této skutečnosti hned informovat, aby se provedla objednávka zboží jiné značky, které by bylo skladem.
Dohodnutý termín předání kola s provedenými úpravami byl 6.8.2010. jde o moje druhé kolo do bike parku a počasí bylo pořád deštivé, tak sem termím moc neřešil
Dne 6.8.2010 se ozval technik s tím, že požadovaná zapletená kola nebyly skladem a řadící páčky teprve objednal, výměna bowdenů a lanek nebyla taktéž provedena.
Technik evidentně zjistil až tento den, že tam má nějaké kolo s kterým měl něco udělat…
Termín se posunul na 10.8.2010.
Pro kolo sem si přišel až 12.8.2010 dopoledne kdyby náhodou technik nestíhal… technik mi ale řekl, že to bude mít dokončeno až odpoledne.
Jaké překvapení, když odpoledne bylo kolo v absolutně stejném stavu jak sem ho předal…
Nakonec sem kolo ten den převezl do druhého nejmenovaného TEAMového servisu v Havířově, kde stihli vše objednat a udělat veškeré úpravy do dalšího dne.