• pupen

    Potřebuji poradit s plášti, ne s dietou. Propadl jsem kolu, ale vážím zhruba 130 kg,  jezdím hlavně asfalt a po cca 1000 km mají mé Continental Speed King 26×2,1 zhruba poloviční tloušťky vzorku (vzadu). Doporučili mi KENDA Small Block kevlar. Má s nimi někdo nějaké zkušenosti anebo mi poradí jiný typ v podobné cenové relaci ? Díky

    0 0
    • roud  

      Pokud jezdíš hlavně asfalt nasaď na to naky slicky myslim že posloužej mnohem víc než normální pláště…

      0 0
    • Twister  

      Třeba Schwalbe Hurricane nebo Marathon.  Jinak máš výýbornej nick. :)

      0 0
    • Vsara  

      Mám 120 kg …Ale jezdím na Cross.

      Také jsem se zabývala, zda je potřeba jiné pláště ..... Myslím si, že není. Prostě je jen častěji měním. Vydrží mi kolem 1500 km (
      RITCHEY SPEEDMAX Comp 700×35) 1200 km (Rubena  Scylla). Kenda Kwick zatím nevím, mám je tam zatím jen 500 km. Na dvě zadní opotřebuji jednu přední.

      0 0
    • Vsara  

      A ještě jeden poznatek. Myslím si že bude aplikovatelný i na MTB. Vzešel z konzultací zde na foru.

      Pro těžší váhu je nutné hustit na maximum.

      Jinak se mi celé kolo chovalo divně. Neustále jsem měla pocit, že se pode mnou kroutí. V zatáčkách podkluzovalo a nebo odskakovalo a špatně brzdilo. A hlavně … neustále se rozcentrovávalo.

      0 0
      • fousek  

        No zrovna podkluzovani, uskakovani a spatny brzdeni bych prisuzoval spis hodne nafouklejm plastum, nebo zamkly vidli a tlumici

        0 0
        • Vsara  

          Než jsem si koupila měřák – přesněji pumpičku s manometrem, nafukovala jsem malou ruční pumpičkou a tlak „kontrolovala“ jen zmačknutím pláště rukou. … Já bláhová.

           

          Po každé vyjížďce jsem měla rozcentrované zadní kolo a téměř každý výlet mne stál alespoň jeden drát. A při jízdě v zatáčkách pocit, že se kroutí rám a že je to kolo jako z gumy. Uvažovala jsem o nějakých „protitankových“ ráfcích, nebo zkusit hustší výplet …

           

          Jako totální začátečník jsem neměla ponětí jak je to huštění důležité. … A ano máš pravdu, hodně nafouklé pneu také odskakují, ale nějak jinak. Od té doby, co hustím na max (dle údaje na plášti), je kolo stabilní, dráty vydrží i projížďku lesem, více si troufám … zatáčky, rychlosti … atd …)

           

          Začátečník stále ještě jsem a na poskytování rad se moc necítím. Přesto ten rozdíl v jízdě s dobře nahuštěnou pneu a s tím, co jsem jezdila před tím je obrovitananana­nánský. A projevuje se jak na silnici, tak v náročnějším terénu.

           
          0 0
          • fousek  

            jj akorat u podhusteny pneumatiky bych nerek ze podkluzuje a odsakuje, ale proste se zvejkne a v zatacce plave, ale to je spis otazka kdo k tomu pouzije jakej termin

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.