Titan 1×11 GRX sadou, celkem dobrá koupě kdyby někoho zaujalo. Hlavně rám je specialitka. Zvažujte rychle, je teď k dispozici jen v omezeném množství a pak až v lednu.
Titan 1×11 GRX sadou, celkem dobrá koupě kdyby někoho zaujalo. Hlavně rám je specialitka. Zvažujte rychle, je teď k dispozici jen v omezeném množství a pak až v lednu.
Mít volný šede, jdu do něj.
Škoda titanu na takovou ptákovinu.
Napise nekdo kdo ma titan od MRX :)
Jak to s tímto tématem souvisí? To není gravel, ale plnohodnotné MTB, které má i s odpruženou vidlicí o kilo méně.
A předpokládám, že nejsi takový mimoň, abys nevěděl, že těch 10 ks rámů nevyráběli MRX, ale nechali si je udělat u někoho, kdo to s titanem umí. Takže řešíš nápis na rámu?
Ten decathlon to taky jiste nevaril sam, ake uvaril mu to nekdo kdo to umi.
:D
Takže řešíš nápis na rámu
Chápu tu pointu, že MRX není o nic větší značka Deka.
Jde pak jestli si někdo zaplatí onu samolepku na ověřeném rámu, kde si dal někdo práci s konstrukcí a neokopíoval jen nějaký rám co se jinak dělá v duralu / oceli . Což pak je ona škoda materiálu.
Nebo si zaplatil za lepší kus , který je možné někde najít třeba i pod jiným lepším jménem a má to nějaký význam. Samo vyjde to i dráž.
Mnohé OEM firmy, Vám udělají i série naprosto nepoužitelných, nepohodlných, nebo měkkých nebo praskajících rámů. Protože oni jen a pouze vyrábí , konstrukce bude na zadavateli. Takže pokud se neprokáže chyba ve výrobě, není to stejně na nich.
Decac je trosku jinde jako znacka. :-))
Hlavně penězi které do toho může dát. Jenže předmětem podnikání není poskytovat high-tech a high-end sportovní vybavení.
ano i ne Decathlon sponzoruje sportovce a týmy na evropském i světovém poháru UCI
měl vlastní silniční World tour team (jeli jako stafaž TdF 2006?) dnes Pro tour a junioři /U23
takže mají vývojový team co dělá i na vrcholných/závodních modech (silnice/ ted přidali i XC)
jak znám francouzské firmy (pro jednu pracuju) tak pokud se daří, mají interní vývojáři docela volnou ruku na výrobu omezených serii a prototypů
Pokud dostaneš jako hlavní zadání udělat co nejlevnjší rám, protože o cenu jde v Dekáči na prvním místě, tak s tím jako vývojář nebo výrobce neuděláš vůbec nic. Použito bude zcela jistě konstrukčně a výrobně nejjednodužší řešení, které těžko využije vlastností titanu jako materiálu. Nehledě na to, že existuje spousta titanových slitin a způsobů jak je zpracovat a na tomhle rámu bude pravděpodobně použito to co je nejlevnější. To, že se na tom podílí Dedacciai na věci nic nemění.
Naopak, když přijde úkol udělat něco do World Tour nebo World Cup, tak vývojáři dostanou volnou ruku, protože nemusí šetřit a výsledek bude úplně jiný.
Jsou to dvě naprosto rozdílné věci.
Souhlasím s poznámkou
ale přesto si nemyslím že je ten rám odfláknutý
konstrukce trubek je velmi podobná i jiným výrobcům (Gilbertson/Rible)
bez možnosti mechanických destruktivních zkoušek
věřím ,že používají to co tvrdí
a Decathlon je sice masovka s důrazem na budget ale tento model asi moc ne
pokud vezmu že na ALLTRICKS(eshop vlastněný stejným majitelem) byl vyprodán během minut
a původní marketing byl že půjde jen o omezený run (podobně jako model 9.5 Titane)
u budgetovek jako třeba RC520 se nestává že se vyprodají tak rychle (no ted je pravda taky nejsou k dispozici)
jen pro pořádek před pár dny jsem si jej koupil
a jsem spokojen
Nechceš sem pak lupnout nějaký detailní fotky svárů a tak?
tady
stačí?
Ne…já bych prosil komplet sakum pikum
Ať konečně vidím, že to není krátký :-)
jako takto
Mě se to za ty prachy líbí :)
Od pohledu teda zadna slava.
Prosím Tě, mohl by ses mi ozvat na eichler.jan@seznam.cz? Měl bych pár otázek, dík;)
A co chceš vědět tak tajného?
Hele tajného vůbec nic, ale protože bydlíme kousek od sebe, tak jsem chtěl požádat, zda bych se na něj mohl podívat v reálu :)
Dát tam místo napisu Triban třeba Van Rysel nebo Dedacciai, tak neváhám. Takhle by se mi doma smáli. Ale kolo je to fakt pěkný za ty prachy. Za to není obyčejně ani rám (a to to vaří v Itálii, ne v Číně jako zbytek značek). Pro porovnání Mason Bokeh Ti ze stejný fabriky na trubky stojí přes 100k jen rám.
Tak než jsem se rozkoukal, tak je v Mku pryč :D Eště 3min zpátky byl. Kdo ho pak zrecenzujete? :)
On rozdíl u jiných firem neni jen v napisu ale profilování tribek a třeba provedení zadní stavby. Tohle vypadá na zabitý material. A nebo v tom ze takovou stavbu maji na silnici a nikoliv na gravel.
Koukal jsem, ze treba Reilly Gradient T47 nebo Mason Bokeh Ti si s tou zadni stavbou vyhrali mnohem vic. Popr. Enigmy. Tak ja zas budu jen snit a vesele prohanet alu Bokeh :D
Bez toho si stím pohrát to přece nemá jinak smyl.
Špatný vtip…
Pokud někdo chtěl lowcost titan už ho má z Ali a spol. Pro ostatní tu je Salsa , Moots , Kingdom a jiní kteří kolům opravdu rozumí.
Low komponenty na titan, A zadní stavba nevypadá že využívá pružnosti titanu skoro to vypadá stejný střih jak hlína, tak to bude hezká sbíjecka.
V tomhle s tebou nesouhlasím. Když mi jde o super jízdní vlastnosti, na karbon nemá ani nejlepší titan. A rovné trubky u kovových rámů vypadají líp než divně pokroucené. Navíc jako majitel titanového rámu na rovných trubkách Morati SC 1.1 a bývalý majitel většího množství kovových rámů vím, že je to spíš jen marketing a zohýbaná zadní stavba nepracuje o moc líp než rovná.
klidně kulaty, ale třeba jde o napojení zadní stavby nebo vlis u převodníků Který fakt z toho a i SC 1.1 pohodlný kolo nedělá. „živost“ to dostane i tvarovanou stavbou ale třeba napojením na planžetu nikoliv přivařené natupo k středu a sedlové trubce.
Pochybuji že ti karbon vydrží bez ohledu na podmínky ( +30/-30°C) to co dobře udělaný Ti nebo i ocel rám.
Objektivně bude mít jakýkoli karbonový rám lepší vlastnosti než tenhle titanový. Takže u titanu zbývá jen ten punc exkluzivity a výjmečnosti, ale s rámem z Dekáče toho moc nenamachruješ.
Koupit si titan od Tribanu je pro mě asi takové jako si koupit limuzínu od Hyundae.
…od Dacie nebo Lady.
Nevim jak ostatni, ale ja bych bral titan hlavne kvuli odolnosti a zivotnosti, ktera mne prijde vyssi nez u jinych materialu. Co se tyka Hyundai, tak dela i modely, ktere se u nas neprodavaj a myslim, ze by sis tam klidne vybral i tu limuzinu :-).
Přesně, dat na to kola a Ultegru, tak je to docela hezkej zimak, což nemyslím nijak špatně :-)
Jo ono to totiž má i tu geo takovou divnou na gravel.Kratky a vysoký mi to přijde…jako triban
To se mi fakt nelíbí…taky to nemyslím ve zlém :-)
Za podobnou cenu ma titan i planetx. Tam se mne ten ram libi vice, ale osazeni jen sram a samotna ramovka je draha.
Geo je standart, asi klame fotka. 71,5 hlava, 520mm vyska, delka kolem 574, zadni stavba 425mm, hlava 175mm. Brano na Lko. To je docela univerzalni.
Rozvor je jako starej Diverge, tam stačilo dát 700×40 a kopal jsem si do vrtule
V elku má triban jen 1016…
Novej Diverge 1046, Ghost 1050 atd (jo to jsem se koukal na Ghosta jak jsi psal, že je to stejnej rám co máš, no a ono to má skoro stejnou geo jako moje kolo…jen střed je rozdíl.Ghost s tím před lety celkem předběhl dobu…i s místem na 2" :-)
Hmm prijde mi to nejake divne, vzdyt ty delky sedi skoro stejne. Ma Spesl jiny offset?
https://geometrygeeks.bike/…0-ti-2021-l/
7 mm delší zadní stavba a offset má Spešl 55
Kolik má triban něznáju
Stejně je zajímavé, že v eMku váží 9,99 kg a ostatní velikosti (a to i menší) váží 10 kg :-)
Dotaz
Kdo má zkušenost s GRVL 900 Ti?
kdo jste si ho koupil nebo vyzkoušel?
Mě se zdá jako dobrý model pokud někdo má 60k na gravel a smíří se s 1×
za 60k jsou často Al modely ale dají se sehnat i karbonové se stejnou výbavou
label Triban / Decathlon není u mě vada
MOOTS nebo Litespeed začínaji výše jen za rámovou sadu
a Dedacciai beru jako jistou zaruku kvality oproti unknown číně z allibaby
Pozor, ani Deddacciai není pro některé zdejší pojem kvality a hned to kolo pohaněli…
Nene je to hyper kvalitní a vážená značka (děda to říkal ) Která když nemá co dělat, tak jen tak
aby nevychladly nástroje dělá OEM rámy třeba i pro highend sportovní značku Decatlon :-D
Co to plácáš?
Podívej se na koho reaguje.
Dedacciai je hlavne zakazkova kovovyroba ( zadate si vyrobu celku ci soucastek dle dodane dokumentace – podobne jako molochy typu MUBEA)
Cyklo vyroba pod vlasni znackou DEDA/DEDACIAI je minoritou
Specializuji se spis ne stredni a mensi serie vyrobku pro vetsi spolecnosti v automotive
A co jiné typy (na titan do cca 60kolíků) Osobně mě zajímá Tempest od Planet-X.
Tip na typ za 60 tisíc v titanu jen tak jiný nebude, pochybuji, že by se něco dalšího mimo Číny našlo…
Van Nicholas je jeden z dalších výrobců tady v Evropě prodávající"low" end titanové rámy/kola. Recenze mají poměrně dobré.
Sonder camino mě celkem zaujal a stojí do 60k
Sonder se mi líbí dost…ta normální dural verze s karbonovou vidlicí..Levný, přitom dobrá geoška.To bych bral a k tomu vrazit prachy do pořádných kol místo titanu :-)
Dobra geoska? Nahore si mrmlal ze dekac je kratkej a vysokej a todle sou desny stafle. T
L 1062 Sonder
L 1016 Triban Ti
Sonder je delší o hodně…
Kdyz se podivam na dalsi rozmery, tak jsme si jistej, ze ten Triban ma blbe uvedeny rozvor. na CS rozdil 10mm, i kdyby mel triban stnadardni offset 45mm tak to je dalsich 5mm. A pris stejnem stacku ma decathlon jen o 5mm kratsi reach. Takze ano, rozvor bude kratsi, ale nevim kde by tam nabrali tolik a kreslit se me to nechce. Jinak jsou to oboji posedem sileny stafle.
No to jsem si už říkal taky…že nechápu kde ten rozměr rozvoru Titan Triban ztrácí.Je to možný že je tam chyba
Normální Triban rc500 gravel jsem koukal má L 1016 a HA 73°
Rozvor mají ale všude 1016
Takže tenhle titan bude asi opravdu jinej ale čísla se jim pletou :-) https://geometrygeeks.bike/…avel-2019-l/
Tak na geometrygeeks jsou casto nake chybky.
Ale proste to nesedi.. i proti memu Ricimu v 53…
Já jsem to vyřešil takto, ale po titanu pošilhávám.
Ocel s karbonem a na Recordu.
Werk na recordu? Dobra uchylarna .)
Jako místo titanu skončit u werka :/