Byl by zde nekdo ochotny a udelal si cas na sepsani,mnohokrat omilaneho tematu plaste a vse kolem?
Nejlepe seradit kam ktery patri a podobne?Je jich snad tisic a vybrat si dle zkusenosti atp.
Byl by zde nekdo ochotny a udelal si cas na sepsani,mnohokrat omilaneho tematu plaste a vse kolem?
Nejlepe seradit kam ktery patri a podobne?Je jich snad tisic a vybrat si dle zkusenosti atp.
a co jako chceš? silniční, trekové nebo mtb? předpokládám, že ti tu nikdo nebude vypisovat všechny kategorie. trošku si to specifikovat můžeš, teďka je to jako dotaz na úrovni chci kolo.
google.com
tak mame cerne plaste, obcas se vyskytne nejaky s cervenym prouzkem, s tema mam spatnou zkusenost nesly nasadit na rafek a potom tu mame bile plaste, ty se mi zase nelibi.
ale já mám pythona se šedým pružkem :-)
se vzorkem do terénu, bez vzorku na asfalt. Trekingové hybridy a jiné jim podobné jsou tak říkajíc na všechno ale nic neumí pořádně. Stačí?:D
Pláště rozdělujeme na pršipláště a pláštěnky. Pršipláště jsou samčí, pláštěnky jsou samičí.
nodoprdele
když koupíš něco od schwalbe nebo conti tak neuděláš chybu :-)
Takže třeba má koupit Schwalbe Muddy Mary ve VertStaru na ježdění po cyklostezkách? :-)
trailstar směs bude stačit :-)
:)
ok tak ty si koupim:-)
hohohooo výborný, jsem si to zkusil představit :-D
ja tedy ne.
Google zná všechny pláště
jaký název, taký obsah…
jestli ti je opravdu 35, tak to potes hehehe
a jestli si z nas delas srandu, tak taky good! :-)
a kua dekuji:-)takze jinak…
35 mi opravdu je google znam velmi dobre ale babo rad, v tech tisicich…Abych tedy upresnil.
MTB 29er 80% asfalt…aby drzely jak za sucha, tak za mokra nejlepe.To hledam ja.Ale spise jsem myslel, kategorizovat.
Vlitne sem nekdo jako ja:-) napriklad hledi, nevi hleda vybira a zase nevi.
Vidíš, když něco načteš, uděláš od oka takový seznam ty, tak budou jiné ohlasy ;)
tolik asfaltu? To už je skoro na fredy :)
Jinak RaR zadek RoR předek
FF jsou na suchou hlínu, ne na asfalt.
tak přeci jen nejezdí jen asfalt :)
Tu trochu lesa projede na odolnějších asfaltových. FF moc asfaltuodolné nejsou – seberou jediný kamínek široko daleko a po pár km, pokud ho neočistíš, máš defekt. Toto hladký silniční plášť nedělá. A naopak, v terénu se na FF nic nelepí, bo je zaprášený a stačí se v něm od kamínků sám čistit.
Kojak
Nebo Marathon Supreme. Sice jsem je nejel, ale v tomto věřím Mlokovi, který je tady obšírně popisoval a jezdil s nimi i po lese :-)
nebo SuperMoto 8o)
Supreme klidně ano, ale také mají svoje nevýhody:
DaSnail už to zmínil rychlejší variantu.
Supermoto jsou ještě o znatelně rychlejší, ale zase na druhou stranu Supermoto jsou šlupky (běhoun i boky).
A Supermoto taky nejsou pro každého, přeci jen už jsou trošku těžší (29" verze má v reálu 650–670g). A už je třeba mít aspoň 19mm ráfky (i při použití s dušemi, bez duší ještě širší, na bezduše ale stejně nejsou moc vhodné).
No do terénu se vůbec nehodí, já je mám a hned první vyjížďka v terénu a poškodil jsem ho z boku.
Problém není v plášti, ale v jezdci – buďto ignoruje vlastnosti pláště a jezdí nad jeho možnosti nebo neumí jezdit. Katastrofa potom je, pokud ignoruje vlastnosti pláště a jezdí nad jeho možnosti a ještě k tomu neumí jezdit :-)
u dnešních lehkých xc pláštů nad jejich možnosti jezdí každá bába s nůší :)
To by odpovídalo, už dlouho jsem žádnou nepředjel a to je zřejmě důvod, proč už nemívám ani defekty :-D
Já ho poškodil když jsem jel po nějakém kamení, tak jsem ho lehce říznul z boku, naštěstí zatím drží. No byla to moje chyba, měl jsem jet pomaleji
Boky u Supreme i Supermoto jsou ± stejně odolné jako třeba u RaR. Možná dokonce odolnější.
Takže pokud napíšeš tohle kvůli bokům, tak to samé můžeš napsat o úplně všech obyč verzích bikových Schwalbe.
Kdo s tím má problémy, tak musí sáhnout po odolných verzích. To je ale už otázka priorit.
Odolnější verze jsou o něco těžší a hlavně hůře jedou.
Jinak jsem na Supreme těch terénu neodjel tak málo a problémy jsem neměl ani s odolností boků. Taky jsem je vozil na celopevňáku, kam se hodí a kde i když jsem občas nějaký ten opravdu terén dal, tak jsem tam jel daleko pomaleji než bych jel na fullu (kde vozím odolnější pláště).
Tak to jsem měl asi nějakou smůlu, protože to byla první vyjížďka na nových pláštích a musel jsem trefit nějaký ostrý šutr nebo nevím co. Ještě nikdy předtím se mi to nestalo.
Stane se. Ale měla by to být výjimka.
Ve 26" a 2" je to dobrá možnost.
Ve 29" je k mání pouze hodně úzká verze (1,35"). To bych nebral, když nechce jezdit jen asfalt. Tedy ve 29" vlastně Kojak neexistuje, už je označený 28" x 1,35" :-)
si podlehl marketingu? 29er na 80% asfaltu?
Tak cross je ve své podstatě taky 29, třeba si jen spletl pojmy :)
za to jsem dostal tak pred 2rokama zmrdano ze to tak neni :D
nikdo mi ale nedokazal rict v cem je rozdil tak jsem se statecne hadal dokud neprisel mlokCZ – pak uz to bylo jasne :D
Mlok napsal reakci na A4 a ty si nebyl schopný odpovědět stejně dlouhým textem :D
Doufám, že považuješ za crossy i ty vysokozdvihový 29er fully :).
na tech jsem jeste nejel a ani jarda to nevozi takze vubec nevim co si mam o tom myslet asi nejaka slepa vyvojova vetev ;-)
Já zas hledám plášť 26 palců, aby držel za sucha, za mokra jel ***** rychle a vůbec se nesjížděl.
Držel tlak, nedal se říznout a nešla by vyzout patka :) až ho budeš mít koupím si celou bednu :D
a vážil 400gr jsi zapomněl :)
Hlavně aby to bylo do 300,– a v kevlaru.
A vytáhnul mě z 20 cm vrstvy bahna konzistence průjmu.
plášť který se nebude sjíždět tě za mokra vyšle ven z točky, že neřekneš ani ***** :)