Mozno hlupa otazka. Zaujimalo by ma, ci fukate gumy na presny tlak, alebo iba tak od oka priblizne. Lebo pumpu s tlakomerom zatial nemam :-).
Mozno hlupa otazka. Zaujimalo by ma, ci fukate gumy na presny tlak, alebo iba tak od oka priblizne. Lebo pumpu s tlakomerom zatial nemam :-).
tak si pumpu pořiď silnička pokud nemá v gumách 7–10 barů tak vůbec nejede…
já foukal silničku vždycky do tý doby,co stačil kompresor..:D
Tak tento postup, pokud nemáš stavitelný pojistný tlakový ventil na kompresoru, je dost o hubu, protože jak pláště, tak i ráfky mají předepsané maximální tlaky, které při přefuku mohou sice vydržet, ale taky nemusí a pak by to mohlo být AU AU !!
myslím že spíš dojde kompresoru dech než překročíš max tlak u silničních gum :-)
Když to má slabší motor, tak asi jo :-)
kompresor vetšinou dává max 8barů :-)
Já foukám od oka, nemám čím měřit (měřák na kompresoru odešel do důchodu). A foukám jak kdy, když vím, že pojedu asfalt, narvu tam vzduchu hodně. Před terénem klidně ufouknu.
tak si ju kup a uvidis jak zle si to doteraz robil.
a ak mozem poradit najlepsie velku dielensku aby si to mal za pol minuty vybavene a neprckal sa zo sto fuknutiami minipumpickou pol hodiny.
kup si pumpu s tlakoměrem, sice ty levné nebudou kdovíjak přesné, ale aspoň budeš foukat vždy na stejný tlak
nj, taky mám dojem že to co ukazujou bude trochu mimo. Neodolal jsem tescomanometru za 30Ká, na první pohled se zdá že funguje jak má, brzdička brzdí, stěrače stírají, ale asi ukazuje míň, než je skutečnost. Chtělo by to přecejchovat.
Bajka tak nějak podle pocitu a plánovaného terénu, silničku natvrdo podle manometru. V červnu jsem dostal velkou pumpu s manometrem, můžu vřele doporučit. Dřive by mě asi nenapadlo zkontrolovat a dofoukat všechna kola v garáži najednou, teď v pohodě. :-))
od oka priblizne