Často se na různých servrech/bazarech/ESHOPECH!! objevují TLD Motoshorts jako nové za 1300kč i níž. Prosím berte v potaz, že jde o padělek s jedovatými výpary. Jako distributoři TLD víme, že tahle cena je nereálná. Výrobce stejně jako distributor se distancuje od jakýchkoliv zdravotních problémů vzniklých používáním padělků.
Tenhle problém mají všechny značky. Doporučujeme si ověřit podezřelé prodejce u dodavatele v sekci prodejci, který ručí za původ a kvalitu výrobku.
Zaznamenali jsme i výskyt padělků u GP GLOVES. Vyznačují se nadměrně rychlým opotřebením.
Padělky jsou často nerozeznatelné od originálu. Problémy mohou přijít až při kontaktu s vlhkem nebo mechanickým namáháním.
Zahraniční prodejci jsou takřka nepostižitelní speciálně ti čínští, odkud někteří prodejci nakupují. Pokud však padělek koupíte v Čechách, braňte se a v případě zdravotních problémů máte nárok i na odškodné!!
Prodejcům hrozí trestní stíhání!!
Co za nebezpečné látky padělky obsahují nebo obsahovat mohou:
Nikl – jeden z nejčastějších alergenů, trpí jim především ženy a může nepříjemně podráždit kůži. Může být součástí zipů.
Ftaláty – nadměrná množství ftalátu se mohou objevovat na plastech (nápisy TLD) nebo i v textílii. NARUŠUJÍ REPRODUKČNÍ SYSTÉM A U MLADÝCH CHLAPCŮ ZASTAVUJÍ RŮST PENISU.
Azobarviva – karcinogenní, v evropské unii zakázané, což samozřejmě čínské prodejce nijak nezajímá.
Kadmium – (těžký kov) karcinogenní, škodí ledvinám plícím i kostem.. barvivo na sklo a plasty, bohužel se používá i na oblečení
Formaldehyd – karcinogenní, toxický, silný alergen, který můžete nalézt u výrobků, které se tváří jako bavlněné a tudíž kvalitní a nezávadné
Používaná lepidla a výpary z nich – mohou poškodit reprodukční systém, způsobit nepříjemné vyrážky lidem s citlivější kůží
V některých diskuzích jsem četl, že se jedná o originály na černo vynesené z továrny. Ujišťuji vás, že to tak není. Na průběh výroby dohlíží zaměstnanci značky a dodaný materiál je na přesný počet. Není reálné, aby někdo odnesl například 100 kusů. Sama továrna také nebude na černo prodávat, protože zisk k risku ztráty klienta a poškození jména u dalších značek je značně velký, nemluvě o tom, že materiál ani potřebné ,,know how“ pro výrobu textilu nemá.