Ahoj, nevíte prosím náhodou jakou mají tlošťku nové XTR kotouče 160mm a kotouče A2Z TY-SP32? Jde mi o to, pokud by se kotouče A2Z použili do XTR brzdy, aby to neškrtalo. Někdo mi říkal, že XTR kouče jsou užší. Díky za radu. Kolu zdar
Ahoj, nevíte prosím náhodou jakou mají tlošťku nové XTR kotouče 160mm a kotouče A2Z TY-SP32? Jde mi o to, pokud by se kotouče A2Z použili do XTR brzdy, aby to neškrtalo. Někdo mi říkal, že XTR kouče jsou užší. Díky za radu. Kolu zdar
Tloustka na skratani o desky nemela vliv.Leda, ze by ty pripadne sirsi, skrtaly o trmen, ale to by musely byt sakra siroky:)
Napsal jsem to jak tatar:)Proste pokud das uzsi(sirsi) kotouc, tak vzdalenost desek od nej, bude po „napumpovani“ pakou, stejna.
jak pise vilem, je to nepodstatny, ale oba kotouce maji silu 2mm.
i pokud by byl 1,8mm tak to není problém
Oživím staré vlákno mou současnou zkušeností. Cca rok jsem jezdil kotouče Avid HS1 160+180. Původní síla kotoučů 2mm. Po roce a cca 6000km mají 1,7mm. Protože jsem musel vyměnit desky, řekl jsem si, vezmu i nové kotouče, a to SM-RT76, Icetech nepotřebuju. Kotouče jsem přivezl a změřil – a pro mě docela překvápko síla 1,7mm.Ještě jsem to ověřoval jinde, jestli to není nějaká slabší OEM na nová kola, ale i tam mně potvrdili, že 1,7mm je ok. Tak si říkám, jak nás ti výrobci drbou, SH doporučuje výměnu kotouče při 1,5mm. To znamená sjetí desetiny mm z každý strany a hupky pro nové. Vím, že řešení to moc nemá, ale musel jsem to dostat ven…