• dejmin

    Ahoj, najde se tady nejakej biker kterej ma zkusenosti s tlumičem CANE CREEK DB INLINE?

    Da se jednoduse nastavit a co funkcnost/spo­lehlivost?

    Chci si poridit kolo s timto tlumicem a mam z nej trochu obavy.

    Diky

    0 0
    • Pedro404  

      Kamarád ho měl, prej se mu furt sral, tak ho vyměnil za standardní CCDB. Prej ta spolehlivost obecně neni nic moc.

      0 0
    • X-biker  

      Nastavení je šílené pokud nejsi fanda nastavování tak můžeš udělat více škody než užitku, na druhou stranu chodi velice hezky. Nepolehlivost a drahý servis je celkem ******* :(

      Ale fungl nový by snad mohl chvíli vydržet, Krab Cycles opravují rychle, ale ty ceny za repase jsou opravdu šílené proti FOXu.

      0 0
    • psedma  

      jakým způsobem se tento tlumič sere?

      0 0
      • X-biker  

        Me 2× za rok přestal držet tlak a jednou totálně vychcal olej. Servis u Kraba, drahé díly a s repasema jsem spoko nebyl. Todle už mi domů nesmí!!! Nehledě na to, že jsem pořád nebyl spokojený s nastavením a víc jsem testoval a točil hejblatky než jezdil. Lze udělat základní nastavení, ale to bylo totálně nejezditelne a přetlumene což nesnáším. Takže buď do toho budeš hrabat ze startu a najdeš si nějake nastavení, které se ti bude zdát dobré a když tě to někde pokope nebo zpomalí tak do toho budeš znovu hrabat a rozjebeš si to úplně a nebo se v tom budeš šťourat furt :-D někoho to může bavit tím si jsem jistý, někdo ani neví co to má dělat a proč atd. Není to úplně easy každopádně to chodí fantasticky to se musí uznat! Díky této zkušenosti se vyhybam komponentum s tímto nastavením (nyní jsem oželel tlumič Fox X2 a vzal kolo s nižší výbavou na RS Monarch a měl jsem to nastavené za par minut a teď to jen prifouknu pokud budou cinkat dorazy).

        0 0
        • wilda81  

          Řeč je o Inline. Pokud se nepletu, tak ty jsi měl klasický CCDB. Moje zkušenosti jsou opačné. Tlumič fungoval celou dobu bez problémů, ale servis byl fakt drahý, tak jsem ho poslal dál při prodeji rámu. Já zase raději přitáhnu kompresi než přefukovat kvůli dorazům.

          Jinak k tématu. U Inline jsem slyšel/četl nejčastěji o stuckdownech, nechozeni stelovani kompresí a úniku tlaku.

          0 0
          • X-biker  

            Prvni rok incline byla stejna katastrofa jak muj klasicky velky CCDB. Verim, ze zmenili tesneni atd ale repase za 2500–3000 a zaruka mesic nebo 30hodin nebo tak nějak no na to jsem nemel moral se zkušenostmi s bezproblemovymi foxy nekolik let… (krom jednoho zavahani, repasi v zaruce, ktera byla vyresena behem par dni).

            0 0
            • wilda81  

              Aha, myslel jsem, že jsi měl jen velký. Jinak souhlas.

              0 0
              • X-biker  

                Ano jen velky ale mam info o incline z dobrého zdroje, ale verim, ze uz jsou vychytane a funguji, ale pece potrebuji nejspíše vice nez ostatní kvůli složitější konstrukci.

                0 0
        • psedma  

          no tak to jsi mě moc nepotěšil… právě bych si chtěl zkusit s tím chvíli hrát… Současný Monarch mi přijde, že by mohl chodit líp, ale do vnitřního nastavování se mi moc chodit nechce…

          0 0
          • Risanek  

            Mám na něm zatim 1700km a za mně spokojenost – možnosti nastavení nekonečné to že to někdo neumí – tak proč si to pořizuje? Je to specifický tlumič pro lidi, kteří si chtějí hrát s nastavením a ladit. Spolehlivost je věc druhá, ukáže čas. Je-li pravda že repas stojí 2500kč komplet, to mi zas tak hrozné nepřipadne. Mám v živé paměti jak jsem dal kdysi 3500 za Talase u Svece a výsledek byl bídný, tak jsem si to začal dělat sám.

            0 0
            • saintjv  

              mam za to ze repas nestoji ani tech 2 500. Sada tesneni je 800 + prace a vychazi to pod 2000. Jen pro info.

              0 0
            • psedma  

              jo kdyby se tak inline dal servisovat doma, to by už pak byla jasná volba :-)

              0 0
    • Hadato  

      Trochu oživím tohle téma. Začínám si pohrávat s myšlenou náhrady tlumiče na mém Intensu. Do oka mi padl právě CANE CREEK DB INLINE/IL Air díky široké možnosti nastavení a malým rozměrům. Máte nějaké zkušenosti z poslední doby? Jak je na tom tlumič se spolehlivostí po náhradě nových těsnění a pístků? Kazí se to pořád nebo už to funguje bez problémů? Máte někdo dlouhodobou zkušenost? Popřípadě, kdyby se někdo chtěl zbavit daného tlumiče v 200×57 mm rozměru, tak pište do SZ.

      0 0
      • TJK  

        co mas ted a co si od toho slibujes?

        0 0
        • Hadato  

          Teď tam mám Fox Factory CTD. Chtěl bych trochu větší podporu na začátku a uprostřed zdvihu (tam by snad měla pomoct pomalá komprese) a lepší schopnost zvládat větší rány (tedy možnost změny Vysokorychlostní komprese). Ten stávající tlumič sice celkem bere malé nerovnosti, ale oproti Auronu vepředu tam moc podpory neposkytuje. Tokeny moc nepřipadají v úvahu, už tak je to dost progresivní.

          0 0
        • Hadato  

          To opravdu nikdo jiný nemá žádné zkušenosti s CCDB IL/Inline Air?

          0 0
          • tonik666  

            Me se inline moc nelibil, ale mohlo to byt ramem.

            S CDDB Air jsem maximalne spokojen.

            0 0
            • Hadato  

              Do rámu potřebuju něco bez piggyback, takže CCDB Air nepřipadá v úvahu. V čem konkrétně ten Inline nevyhovoval? Možnosti nastavení nebyly dostatečné?

              0 0
              • my_dudesty  

                Já na starém biku přecházel z fox rp23 na CCDB Inline a bylo to supr, byť jsem se v tom tehdy ještě tolik neorientoval. Každopádně s tou rp23 s XV komorou mi chyběla nějaká progrese pro dopady na placku při zachování rozumné citlivosti a sagu pro normální ježdění a s CCDB jsem si to byl schopen nastavit k plné spokojenosti.. Jen ta spolehlivost byl *******, jednu chvíli jsem přemýšlel o tom rebuildu na CCDB IL Air, ale pak jsem vyměnil úplně celý bike.

                0 0
                • Hadato  

                  Co se konkrétně kazilo a jak často? Nepátral jsi po spolehlivosti toho CCDB IL Air oproti tomu Incline?

                  0 0
                  • my_dudesty  

                    Myslím, že se zavzdušňoval, prostě čvachtal a pak už to netlumilo úplně jak má. Já ho koupil z druhé ruky prý po servisu a do roka se zas určo zavzdušnil, byť jsem toho kolem Brna nenajezdil tolik. Pak jsem ho dal na repas a novému majiteli taky vydržel bez čvachtání s bídou sezónu nenáročného ježdění.

                    U Kraba mi to právě vysvětlovali, že IL Air má líp vyřešená ta těsnění a že by měl vydržet víc, ale stálo to tuším kolem 9–10k (běžný repas asi za 3k + nové díly), tak jsem to v tu dobu neřešil.

                    0 0
                    • Hadato  

                      Tak to není úplně dobrá reference… Takže poptávka bude tedy po tom IL Air nebo předělaném Inline. Díky za info! Ještě dotaz: Jaký byl rozsah nastavení tlumení/komprese? Bylo to dostatečné i pro lehčí jezdce?

                      0 0
                  • wilda81  

                    Moc nerozumim na co se ptas. Však IL = Inline, ne?

                    Osobně bych pro zacatek zkusil na CTD sehnat Vorsprung komoru.

                    0 0
                    • Hadato  

                      To právě není. Inline je původní verze která trpěla častým zavzdušňováním. Později přišel upgrade pístku a těsnění a možnost předělávky na IL (má větší vzduchovou komoru).

                      0 0
                      • wilda81  

                        Obávám se, že moc lidí nerozlišuje inline/IL jako verzi před/po úpravě. Je to prostě jeden tlumič.

                        Vůbec mě nenapadlo, že bys uvažoval o staré verzi, která se sypala úplně každému.

                        0 0
                        • Hadato  

                          No, chtěl jsem více informací. Na netu sice člověk něco negativního najde, ale většinou lidi píšou jenom negativní zkušenosti. O té staré neupravené verzi moc neuvažuju. Zajímala mě ta upravená verze nebo pak ta nová IL.

                          0 0
          • JMT  

            Mám pružinovej inline a proti předchozímu monarchu je to super. Nastavíš jak potřebuješ. Jediný mínus je v mym případě 200g na váze a to je mi popravdě uplně ukradený za to jak to chodí.

            0 0
            • Hadato  

              Díky za info. Ten pružinový jsem jel (dokonce byl na rámu pro jeho nákupu) a byla to pěkná žehlička. Chtěl bych ale vzduch, ať hmotnost neleze příliš nahoru a ať se nemusím trápit s laborovaním s pružinou.

              0 0
              • JMT  

                hele 200g na váze tlumiče nepoznáš :-) a pružinou jednou dáš a máš vyřešeno :-) nebo dej tu laditelnou…

                0 0
              • my_dudesty  

                Hele jestli máš Coil verzi, tak bych vůbec nevymýšlel Inline na vzduchu, jen si koleduješ o problémy :D Zkus koupit pár bazarových pružin ať najdeš správnou tvrdost a pak si pořiď nějakou lehčí – Valt, Ti, SAR apod. A pokud je ten rám stavěný na pružinu, tak by to chtělo spíš asi něco s velkou vzduchovou komorou, ale říkáš, že tam na to není místo. 200–300g navíc někde u středu nebude takový vopruz, se raděj před švihem pořádně vyser a váhu máš dorovnanou :D

                Co to je vůbec za bike, že je tam tak málo místa?

                0 0
                • Hadato  

                  Měl jsem, ale už je pryč (poslal jsem ti pryč při nákupu rámu).

                  Je to Intense Spider, původně na nějakém vzduchu od Rock Shox. Tu pružinu tam dal předchozí majitel a mě se to zdálo jako overkill, tak šla pryč. Dal bych tam něco jiného s piggyback, ale chci zachovat místo na láhev. Už s tím Foxem to tam jde hůře, než bych chtěl.

                  0 0
                • JMT  

                  tak tak

                  0 0
    • Stingray  

      Mám inline čtvrty rok, dvakrát prošel servisem protože se zavzdusnil. Tlumak je to super, ale cena za servis už tak super není. Nevíte někdo, kde sehnat sadu těsnění? Krab je sice rychlej, ale nd samostatně neprodá..

      0 0
      • Hadato  

        Máš ještě starou verzi bez nového pistku?

        Jinak těsnění by měla jít koupit na http://www.daempferklinik.de/…k-db-inline/

        0 0
        • Stingray  

          Mám starej s novým pistkem. Dík za odkaz, akorát se mi tam nezobrazuje cena?!

          0 0
          • Hadato  

            Na Googlu to píše 4–13 eur nebo tak něco. Další možnost je https://airnshox.com/category.php?…

            0 0
            • Stingray  

              Dík, se s těma gumička nějak roztrhl pytel najednou :-) když jsem to před pár lety hledal, tak nebylo nic. Takhle myslím udělá servis Kamil za normální peníze..

              0 0
              • my_dudesty  

                A není na ten Inline i potřeba nějaké proprietární nářadí? Já se na servis Inlinu Kamila ptal cca před 2 lety a rozhodně nevypadal, že by se mu do toho chtělo ;)

                0 0
                • Stingray  

                  No asi jo, je tam taková hvězdice. Klidně ať to žvejkne sikama, je mi to fuk, hlavně když to nebudu muset dávat ke Krabovi.

                  0 0
                  • JMT  

                    JC bike to udělá top a za dobře

                    0 0
                    • Stingray  

                      Díky omrknu

                      0 0
                    • mirorek2  

                      Tam chci teď posílat i x2, které u švece fakt neumí

                      0 0
                      • goofy  

                        Hoďte pak info, jak jste u JC Bike dopadli. Mám tu jednoho CCDB Air už zase skoro rok vysypaného, ale ke krabovi se mi to posílat nechce.

                        0 0
                        • suslos  

                          Proč? Co jsem tam řešil CC tak vzdy Ok.. cena jako všude jinde a bylo to vzdy rychle

                          0 0
                          • goofy  

                            Cena. Mám ho tu už jenom jako zálohu, a abych zase dával 3,5, tak nevím. Předtím mi to dělal jeden místní uživatel za třetinu, ale bohužel už to nedělá.

                            0 0
                            • suslos  

                              Aha… to mám cenově jiné zkušenosti. Ne však s timhle tlumicem no

                              0 0
                    • embi  

                      No za DPX2 si rekl 3400, za servis vzducove komory potom 2000. To mi neprijdu uplna lace.

                      0 0
                      • mirorek2  

                        si děláš prdel ne?

                        0 0
                      • JMT  

                        No a kolik to stojí jinde ? Jesli je v tom nějakej drahej servis kit… obecně to tam vždy bylo trochu levnější než švec/krab a pod… ale jesli hledáš někoho kdo to ojebe, posere ale bude to stát málo, tak můžeš zkusit pokustóny z shocktherapy :-)

                        0 0
              • mirorek2  

                Když jsem se ho na cc dbil ptal, oháněl se zkříženýma rukama :-)

                0 0
    • stanley83  

      Ahoj – uplynul nekakej cas a tlumice CC by nemusel delat jen krab. Takze moje otazka – nevite o nekom kdo by udelal servis CCDBIL Coil v Ostrave a okoli?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.