Pokud jde o Ritchey, tak s radou WCS jsem spokojeny. Ani si nepamatuji, ze by si tady na B-F nekdo stezoval ze praskaji. Napr. predstavec ma nizsi tuhost, nez CNC, nebo karbonove predstavce vehlasnych znacek, ale zase ma nizsi vahu i cenu ;)
Pokud jde o Ritchey, tak s radou WCS jsem spokojeny. Ani si nepamatuji, ze by si tady na B-F nekdo stezoval ze praskaji. Napr. predstavec ma nizsi tuhost, nez CNC, nebo karbonove predstavce vehlasnych znacek, ale zase ma nizsi vahu i cenu ;)
Anketa: Jakou mají životnost lehké komponenty dle Tebe, jak postupuješ Ty u řidítek, představce, sedlovky?
Jak už se psalo mnohokrát,praskne vše:-)
Chacháá, kdyby jen „praskali“ :D
Ted je jen otazka jak se to stalo.
To je fakt :) .. muselo to dostat pořádnou pecku.
no tak to je jasny, ze uz si majitel toho kousku moc stezovat nebude… jakpak dopadli radcove? prezili v relativnim zdravi a bez trvalych nasledku?
Podle mě sou to kvalitní tuhý komponenty kdykoliv bych do nich šel znova…
Tak to, ze je WCS predstavec tuhy snad nemyslis uplne vazne.
Jinak MTB riditka WCS jsem jezdil 6let a jeste je i s kolem prodal a bez problemu bych je vozil znova
tu tuhost myslim spíš ke carbec komponentům hlavně sedlovka je tvrdá jak šutr a co se týče představce tak vzhledem k jeho váze je tuhost na hodně dobrý úrovni…
Nikdy jsem nemel s nicim od Ritchey problem a to ani s radami COMP a PRO. Kazdopadne riditka a sedlovku se dneska vyplati spis karbonovou, stoji to za to. Jen jestli muzu radit, tak riditka zkus spis karbonovy FSA – maj lip vyreseny zuzeni od predstavce a jsou sirsi a i levnejsi.
A po kolika tisich km by jsi doporucoval preventivne vymenit PROckova riditka (prumer 25,4) ?
WCS gripy taky nepraskají (mechovky) a max. spokojenost. 8– )))
Praskly mi rovná řidítka Ritchey Comp. Je možné, že tomu přispělo přílišné utažení. To nevím; je to už přes 5 roků zpět, tehdy ještě klasický průměr trubky. Dlouhodobě vozím karbonovou sedlovku no name za 1 tis. Kč s délkou 400 mm s 325 g a 3 mm tloušťkou karbonové stěny. Uvažuju o lehčích komponentech. Při mé váze 82 kg s pevnou vidlicí, kdy občas vozím těžkých batoh, právě zvažuju pro nové kolo, kde užít ony vyšší lehké komponenty. Aneb u sedlovky uvažuju, že zůstanu u 325 gramového držáku, na kterém se budu subjektivně cítit bezpečně i po třech letech provozu. Řídítka chci vlaštovky, Ritchey dělá WCS i PRO v délce 660 mm. Těch WCS se částečně bojím díky zkušenosti s prasklými řidítky, provozem pevné vidlice. Je to pořád ona otázka, jestli těžší PRO vlaštovky mají tlustší karbonovou stěnu, lze očekávat vyšší výdrž než WCS.
Zúžení FSA ovetsize oproti Ritchey máš na mysli, že FSA provedení je lepší konstrukčně, technicky či jen lepší pro umístění harampádí na řídítka jako tachometr, polar, světlo, apod..?
Vezmu to od konce.
To zuzeni je zalezitost rovnych 600mm OS riditek, jde ale jen o lepsi umisteni harampadi na riditka. Jak je to u vllastovek netusim.
Co se tyce praskani, tak bych z techto duvodu sel do nejakeho karbonu. S tloustkou steny a nebo porovnanim odolnosti nemuzu slouzit. Zkus zapatrat po internetu.
Chybí mi v anketě „nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat vyšší řady komponent, takže pocit bezpečnosti je pro mě spíš z nouze ctnost“
Když už jsme u toho WCS, má cenu kupovat ty „lesklý“ ? Nebude to hned ošklivě zapatlaný? :o)
to záleží na tom jestli to zapatláš nebo ne ;O]
Tak dík :D
Mam riaditka a sedlovku wcs carbon a zatial skoro po roku max spokojnost :-) a nejaku preventivnu vymenu po najazdeni xx km by som neriesil, na starom biku mam al riaditka 140g a drzia tm snad 12–13 rokov bez problemov a to tam mam pevnu vidlu, a nesetril som ich teda vobec :-D
No ja prave nevim, jestli preventivne nemenit… http://www.bike-forum.cz/…l-14451.html
Ja zatim menil po cca 15tkm.
Nuz stavaju sa veru aj taketo veci :-(
Ale moze sa ti stat, ze vymenis dajme tomu po dvoch rokoch riaditka a stane sa ti taka buracka a znicis vlastne novy komponent…
myslim, ze zivotnost kvalitnych komponentov by mala byt aj viac ako 15tkm, ale to zavisi od vela faktorov, hmotnost jazdza, teren v akom jazdis, styl, pocetnost padov
bike v terene teda nesetrim, ale vazim cca 60kg :-D
ale pokial su financie na vymenu, jasne ze je lepsie vymenit za nove, a vyvin ide dopredu a teda aj kvalitnejsie :-)
pokial su financie na vymenu, jasne ze je lepsie vymenit za nove, a vyvin ide dopredu a teda aj kvalitnejsie
Kavltinejsie riaditka lepsie zatacaju?
Samozrejme :-D
Trochu divna reakcia.....
Mozes si dat namiesto karbonu alebo titanu aj rucku od metly, zatocis aj s tym :-DDD
ja bych ještě vydržel :)
Já to moc neřeším a vozím vše od pellse.Cena lidová a vydrží hodně.
heh to vydrží hodně bych netvrdil u sedlovek a sedel osobní zkušenost :O(
Jasně že jo:-)Ber to z nadhledem.Karbon sedlovky maj nic moc.Ale co se týká hlíny tak vše v poho.Sedlo mi prdlo po pár 1000 km:-)Nej sedla selle Italia a za pár kč ultraform TI od kellyse.
Karbec sedlovka mi drží bez problémů už 3 sezony (ťuk, ťuk :-) ), sedlo bylo bez problémů 2 sezony a pak jsem přišel na to, že mi vic vyhovuje díra, takže šlo do světa. Takže já si nemám na co stěžovat, asi mám štěstí na dobré kusy.
nejdriv koukam na material a pak na vahu. vyhrava pevnejsi material a pokud jsou to podobne pevne slitiny, tak vyhrava to tezsi.
Zatim spokojenost jeste jsem na tom nevyjel :-)
máš nakřivo víčko představce(takže aji ježka)bych řek
Na biku mi sedlovka WCS carbon praskla, tak doufam ze nepraskne i ta na silnici nez poridim neco lepsiho:)
Takže sedlovku WCS raději ne, zůstanu u ověřené těžkotonážní, :o).
Ted je samozrejme otazka proc praskla.
Myslím, že často „pomáhá“ přetažení. Neříkám, že by se mělo utahovat momentovým klíčem, ale nedotahovat to na fest, když zajíždí… .
Nuz mal som predtym pellsku a ta zachadzala, isla prec…kupil som wcs-ku a ani sa nepohne
tiez by som rad vedel preco praskla?
sedlovka WCS v pohodě přeila mejch dejme tomu 85–60 kilo vůbce bych se jí nebál nvm jak ji gorgov dokázal zničit…
Snad nam odpovie ako sa mu to podarilo :-)
myslim ze je velmi pevna a kvalitne spracovana, je to spickovy vyrobok
jj taky si to myslím napsal sem špatně to rozmezí 85–90kg :O)