Trance X1, nebo něco jiného... do 60tis. ?

155 nepřečtených
  • smatly3

    Chtěl bych poradit s vývěrem fulla 120/120mm, do 60 000,– Jezdím všude kde se dá. Lesní zpěvněné,ale i nezpevněné cesty.Občas i nějaký sjezd. Mám GT Avalanche, ale moc to na něm drncá. A po celodením ježdění mě občas bolí záda. O víkendech najedu za den cca 80–120km. Hledám tedy něco s porobnou geometrií. Ročně najedu 7–8 tis./km. Bylo by to na pohodové ježdění a žádné chrtění. Nebo mám spíše něco stavět?

    zde je odkaz:

    http://www.giant-bicycles.com/…/9578/50430/

    0 0
    • cyborg  

      ja byl z Trance nadsenej. Kupoval sem X3 a postupne do nej narval dalsich cca 20.000,–

      Krasnej univerzal, ale ten cenovej skok X1 oproti treba modelu X2 mi prijde moc velkej. Nic zasadniho navic nedostanes.

      A zamrzi ze Giant dava Talas az na nejvyssi model. Ja si Talas na kolo dokoupil a je to super vecicka.

      0 0
      • antt  

        ahoj, můžu se Tě zeptat, jak využíváš změnu zdvihu u toho talase? Nezůstal si třeba jen u u těch 150mm? Jak se to kolo chová do výjezdu s výšším zdvihem vepředu?

        0 0
        • cyborg  

          tak ma to tri polohy 110–130–150, zmenit polohu trva cca 1sec a zvladnu to i v pomerne narocnem terenu ci sjezdu a vyuziti se samo primo nabizi

          110 – pouzivam jen do prudsiho stoupani, nemusim se tolik hrbit aby se predni kolo nezvedalo, je to prijemnejsi na zada. Nebo treba na asfaltu kdyz fouka protivitr. Navic mam FIT patronu nastavenou na meko takze i v terenu vetsinou pri volbe 110 casto rovnou i vidlici „zamykam“. Lepe se slape ve stoje

          130 – to je moje defaultni nastaveni – z 90% odjedu takhle

          150 – davam jen na sjezdy, kdyz potrebuju sjet schody atd.. hezky to nakopne kolo dozadu a zehli to o dost lepe a je to hravejsi. Jet s timhle nastavenim do kopce je masochismus.. vic se to zveda a celkove je to min pohodlny

          Umim si docela i predstavit ze bych si pohral s predstavcem atd abych mel defaultne 150 a do kopce by to pak bylo jeste lepsi.

          Jenze me ze vseho nejvic stejne bavi to kotlit z kopce dolu a tam je zase lepsi kdyz to kolo trosku nakopnes..

          0 0
          • antt  

            díky za postřeh, určitě to posune možnosti toho kola mnohem dál. Snad někdy pošetřím a zkusím :)

            0 0
            • cyborg  

              mnoo..puvodni rok jetou vidli sem prodal za 7k a mirne jetyho talase koupis kolem 10k.. nakonec to nevyjde tak draho

              0 0
              • antt  

                tak já tu mírně jetou bez locku za 7 asi neprodám a možná ani nechci a jetou kupovat taky nechci. Naskytla se mi možnost koupit tu samou, novou se zdvihem 140mm a lockem za slušný peníz a ještě k tomu na splátky bez navýšení, od dobrého kamaráda, pro mě výzva, tak vyzkouším, popřípadě po sléze prodám obě a pořídím něco na způsob toho talase :) Ale opět bych chtěl novou

                0 0
    • vitki  

      zdravim, ja by som sa prizivil na tomto vlakne, pomaly zacinam rozmyslat na fullom aj ja z podobneho dovodu ako zakladatel tohoto vlakna. Rozmyslam nad zdvihom max 120 mm, chcem aby to aj islo na lesnych cestach a aby bol ten bike aj trochu „hravy“ na singlacoch. Kedze meriam 191, rozmyslam aj o 29". Okrem inych kandidatov som narazil na tohto scotta sparka. Nemate niekto skusenosti s tymto typom odpruzenia (biku)

      http://www.scott-sports.com/…61171/221700

      0 0
    • smatly3  

      nebo to může bejt i jiný kolo, ale prostě něco hravýho a ne žádný chrtění,,,,,,,

      0 0
      • cyborg  

        no on ten trance ty tvoje pozadavky dost splnuje. System odpruzeni je vybornej. Je to proste cistokrevny AM kolo.

        Posed je zprimenejsi, takovy vyletovy a kochaci, pritom se da v klidu ujet jak 100km marathon tak si dat brutalni sjezd v alpach..celkem dobe se mi na nem i skace. Bunnyhop neni problem narozdil od chrto fullu

        0 0
        • smatly3  

          byl bych právě rád i za jiný návrhy, abych si udělal přehled z čeho následně vybírat

          0 0
          • madcat  

            http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

            ušetříš 10 litrů, nebo

            http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

            něco málo přes limit

            0 0
            • smatly3  

              Nebudu zakládat nové vlákno, Chtěl bych poradit s vývěrem fulla 120/120mm, do 60 000,– Jezdím všude kde se dá. Lesní zpěvněné,ale i nezpevněné cesty.Občas i nějaký sjezd. Mám GT Avalanche, ale moc to na něm drncá. A po celodením ježdění mě občas bolí záda. O víkendech najedu za den cca 80–120km. Hledám tedy něco s porobnou geometrií. Ročně najedu 7–8 tis./km. Bylo by to na pohodové ježdění a žádné chrtění. Nebo mám spíše něco stavět? Které teda z těchto tří?

              GT Sensor 1.0

              http://www.gtbicycles.cz/…zena-sensor1?…

              Cannodale RZ One Twenty 1

              http://www.cannondalebikes.cz/…-one-twenty1?…

              Giant Trance X 1

              http://www.giant-bicycles.com/…/9578/50430/

              0 0
              • AleZ80  

                Z těhle bych šel určitě do toho Trance, protože Maestro, taper krk, pevná přední osa, brzdy, kliky.

                0 0
              • Azmir  

                ZA tu cenu mi to všechno přijde nic moc, systém bude asi nejlepší u giantu, ale výbavou moc neosloví, to by se mi spíš líbilo něco takového:

                http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

                http://cyklonemcik.cz/…robnosti.php?…

                http://www.bike-discount.de/…een-8–0.html

                http://www.bike-discount.de/…bon-8–0.html

                0 0
                • smatly3  

                  To radši kvalitní rám, než méně kvalitní s lepšími komponenty. Kvalitní komponenty vyjdou na míň než pak celej novej rám. A ten canyon se neprodává někde v česku?

                  0 0
                  • Azmir  

                    canyon prodává pouze přes internet, nemají žádné obchody ani pobočky, ani reklamu a proto jsou schopni docílit nízké ceny. Jinak co ti na karbnoovém radonu s kmotnosí kolem 11,5kg na foxu a XT přijde špatné?

                    0 0
                    • scret  

                      napr. ten jejich system mas vyzkouseny nebo jen koukas na osazeni?

                      0 0
                    • Vegan  

                      HorstLink je jeden z nejaplikova­nejsich a nejproverenejsich systemu zaveseni zadniho kola, ktery se na MTB pouziva, vice zalezi na naladeni tohoto systemu i pohyb jednotlivych cepu o 1mm muze myt docela zasadni dopad na naladeni, ale zrovna canyony tohle maji celkem dobre odladene.

                      Spise bych se mezi zminemych Trancem X a Canyonem Nerve rozhodoval podle toho co preferujes za projev v pripade maximalizace pohodli i na ukor rychlosti bych ho vubec nebal v pripade, ze pohodli neni priorita #1 a chces spis vyrovnane naladeni na rychlost / funkcnost tak bych sel spise do Trance X s tim, ze si budes muset zvyknout na lehky pedalkick ktery sebou Maestro nese.

                      Pokud se jedna o to, kdy ti tady nekdo doporucuje neco a na zacatku to uvede tim, ze je to mene pohodlne, ale zatracene rychle… no a pak na konci napise, ze se to chova jako kdyz to ma 20–40mm vice zdvihu… tak tyto doporuceni bych rovnou ignoroval… jedna se o uplny protimluv. Pokud ma neco vice zdvihu tak to musi nabizet vice pohodli pokud neni naprosto nevhodne nastaven tlumic. A k Treku konkretne pouziva jednocepove zaveseni zadniho kola, avsak v ponekud nestandartnim provedeni a diky tomu ne uplne overene provedeni. Tim nerikam, ze konkretne ten nize jmenovany trek je spatny, ale ja jel dva rozdilne ramy od Treku s takto aplikovanym jednocepem a oba se chovaly dost odlisne.

                      0 0
                      • smatly3  

                        spíše bych preferoval pohodlí než rychlost, na rychlejší přesuny bych si nechal toho GT avalanche, viz profil

                        0 0
                        • smatly3  

                          a ještě u treku ,když jsem koukal na geometrie ,tak mě to příde už moc dlouhý, já radši vzpříměnější posed

                          0 0
                        • Vegan  

                          Hele ja na tvem miste bych prisetril 20k a pak bych se rozhodoval mezi Blurem LT a Mojo Ibisem. To jsou kola ktera na svuj zdvih jedou fakt hodne dobre, v kerbonove verzi nabizeji hezkou vahu a diky VPP/DW-Link pri dobrem naladenim a pri svem zdvihu nabizi fakt perfektni pohodli, ale mato sve, ale jednak cena dale oboji ma pedalkick vyraznejsi nez napriklad canyon a opravdu to nebude nikdy rychle jako 100mm full zavodak. Nic mene bych se nad tim urcite zamyslel uz jen proto, ze diky zdvihu ti bude stacit i kdyz te diky zdvihu zacne teren vic bavit.

                          Stale ale plati, ze ani Trance X neni spatna volba.

                          0 0
                          • smatly3  

                            a nějaký odkazy a zkušenosti máš?

                            0 0
                            • Vegan  

                              Blura LT tu jezdi napriklad Hanz, VV a muzes se na zkusenosti zeptat sam. Ibis mojo tu take par lidi jezdi, ale neni nad vlastni zkusenosti a tudis mohu jedine doporucit si to pujcit a vyzkouset, pokud vim pujceni techto kol neni problem, pokud mas moznost si to pujcit v Praze.

                              Oboje jsem mel moznost projet a vim, ze me by to max vyhovovalo jako universal ja bych pro sebe idealne volil Ibis Mojo HD, ale u me je problem trosku financi, mam ted jine investicni priority a zas o tolik bych si ted uz nepomohl i kdyz posun by tam byl.

                              0 0
                              • smatly3  

                                a cena těchto kolo se pohybuje okolo kolika penězí? nějaký webovky mají?

                                0 0
                                • Vegan  

                                  No narovinu jak jsem psal je to cca +20k k tvym 60k

                                  Distributor Santa Cruz

                                  Distributor Ibis

                                  Nejake cenikove ceny ( o nichz se da bavyt ) Ibis Mojo SL Santa Cruz Blur LT Santa Cruz Blur LT C

                                  0 0
                                  • Vegan  

                                    jeste jsem zapomel, ze trebas ibisy se daji za celkem lepsi ceny koupit v Polsku nebo pokud mas nekoho v US tak za o dost lepsi cenu. Tady v CR je to trosku boj :-/ s dovozci.

                                    0 0
                                    • smatly3  

                                      JOu dík za reakci, ale ta cena je už opravdu vysoká…

                                      0 0
                                      • Vegan  

                                        Jop vim sam sni mam problem, tak pak beru zpet a radeji to neprojizdej mel by si brouka v hlave.

                                        Pak bych se vratil k Trencovi a mozna i k X2 a za usetrene penize bych nejak upgradoval a nebo Canyonovi.

                                        0 0
                                        • smatly3  

                                          na toho ibis mojo , měly recenzi na mtbs.cz a tam mě taky zaujal, ale cenu tam radši nepsali :D ale koukám že asi zůstanu u trancu , myslíš že by to šlo předělat na zadní pevnou osu ?

                                          0 0
                                          • ClAyD  

                                            Nešlo, maximálně 10mm „polopevná“ osa.

                                            Jinak taky hodně dobrej je Liteville 301, ale to je asi taky trochu mimo..

                                            0 0
                                          • ClAyD  

                                            Nešlo, maximálně 10mm „polopevná“ osa.

                                            Jinak taky hodně dobrej je Liteville 301, ale to je asi taky trochu mimo..

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              tak za 80 už se na tom dá vcelku slušná sestava vymyslet

                                              0 0
                                              • Lister  

                                                Už zase lovíš :-)

                                                0 0
                                                • kubad  

                                                  :D

                                                  přemýšlím jestli si nechat Mk.10 nebo Mk.9 každopádně jedno černé L ko bude k mání

                                                  0 0
                                                  • Lister  

                                                    Myslím, že pro tento rok jich tu bude až moc – vždyť jenom ve stříbrné tu budou nově dva.

                                                    Za 80 by to asi šlo, osobně rozpočet raději nepočítám, protože bych došel k šestimístné částce a to by mě rublo :-)

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    to rad slysim:D

                                                    Tak az to bude aktualni, napis mi mejla…

                                                    Skodajen ze to ma tapered hlavu a ja zrovna loni koupil RVL na klasiku:( sice esteticky nicmoc, ale dalo by se to poresit redukci prinejhorsim…

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    redukce je v ceně, tohle řešit nemusíš, LTV to tak dodává :D

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    to mi nedelej:D ja tu B-F nemeckou tuctovku snad budu muset mit:D

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    Uděláme sraz – sjede se polovina BF :-)

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    Počkej, ty chceš vyměnit svou MK9 za MK10?

                                                    Není to tak dlouho, co se ti Fox tlumič nezamlouval a Bosse sis nakonec taky nekoupil, takže jsem si říkal, že ten přechod na 160mm asi nebude tak horký, ale že by nakonec ano…?

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    no zvažuji varianty :D

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    jen at vymeni,MK9ka zbude alespon na mne:D

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    Ještě že Kubad si nekoupí stříbrného :-)

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    me by se hodil cernej ram k bilejm SXum:)

                                                    0 0
                                          • Vegan  

                                            jak pise CIAyd, neslo jen ta polopevna 10mm coz je ale takze znacny prinos pro tuhost zvlaste ve verzi RVS od DT, ale potrebujes i jinou nabu coz bych stejne resil co nejdriv.

                                            0 0
                                            • smatly3  

                                              a jakou simtě nábu, plánuju potom koupit kola na nábojích hope evoII

                                              0 0
                                              • scret  

                                                ideal! delaji se ruzny redukce na ruzny osy…

                                                0 0
                                                • smatly3  

                                                  a myslíš , že by top teda šlo ? Já zase tomuhle extra nerozumim, chtěl bych pak na to kolo do 10 000kč, a asi bych to řešil přez hnoje , jen mě jde voto jestli to vůbec pude, nebo jestli tam budu muset nechat jen klasiku

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    Hope jde přeskládat prakticky na cokoli,

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    no ale kdybych bral toho gianta trance tak co by šlo teda dát dozadu za osu? 9 nebo 10mm, tomuhle moc nerozumím……radši bych chtěl pevnou…ale pokud to nepude tak se z toho nezblázním

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    pevnou 10mm třeba DT RWS – pasuje do běžného rámu, jen potřebuješ vhodnou nábu

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    prava pevna vzadu je 12mm a tu tam nedas…

                                                    Takze jediny co tam das, je „neprava“ pevna, coz je napr. 10mm RWS upinak… neni to samozrejme tak pevne jako 12ka, ale je to rozhodne lepsi nez klasick.upinak…

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    takže tam bude klasickej náboj třeba ten hope, jen pak bude vyměněný rychloupínak ?

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    klasický naboj s rychloupínákem tam bude, a jestli pujde předělat na 10mm RWS se dá říct až když řekneš co je to za značku a typ toho klasického náboje

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    chtěl bych Hope Pro2 a něco natom pak postavit

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    TADY kua

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    promiň radši se stokrát zeptám, jako tomuhle zrovna moc nerozumim

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    :D

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    Co třeba DT370??

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    ty neznám, ale spousta lidí když jsme pročítal forum si ty hope chválila

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    370ka ne

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    proč?

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    ne – jako že nejde předělat na 10mm osu

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    aha tak to jo , takže teďka ještě jednou jestli chápu dobře , kdybych dal dozadu ten hope pro2 na 10mm a ktomu ten upínák DT RWS tak to bude fungovat?

                                                    0 0
                                                  • ClAyD  

                                                    Jo, ale budeš potřebovat adaptér asi..

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    anebo koupi nabu primo na 10mm RWSko, to tusim jde…

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    anebo rovnou koupit na 10mm RWS, tusim to tak jde…

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    musíš použít zadní Hope ve specifikaci 135×10mm

                                                    pak to bude v klidu pasovat

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    jou díky, za vysvětlení a omlouvám se že jsem tak otravoval, teďka aspoň vim co mám kupovat

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    Hnoj bude vědět :D

                                                    0 0
                                                  • smatly3  

                                                    jo v to doufám :D:D:D

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    škoda, jestli mi doma zůstane Marin viset, tak by se zpevnění zadní partie hodilo.

                                                    0 0
                                  • Lister  

                                    Ty ceny nejsou vůbec nezajímavé, ještě nedávno bylo SLko dražší.

                                    0 0
                                    • Vegan  

                                      Sam vis, ze cenikove ceny u takovychto ramu jsou ciste orjentacni, kdyz se nekdo snazi cena jde i o 20% dolu.

                                      0 0
                                      • Lister  

                                        Vím moc dobře. Problém byl, že jsem chtěl jedině SL-R a tam i hodně sražená cena byla trošku moc.

                                        0 0
                                        • Vegan  

                                          jj ty ceny jsou moc no, ale jak rikam znat nekoho v US kdo to vozi tak se dostanes na hezkou cenu.

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            pokud to protáhneš přes celníky, to je poměrně složité poštou skoro neřešitelné u nového rámu

                                            0 0
                                            • Vegan  

                                              na to jsou jiste triky :), ale psat je tu verejne jiste nebudu jak jiste chapes :)

                                              0 0
                                  • scret  

                                    uprimne receno, nedokazu si predstavit poskladat za 30tis. zbytek biku, tak aby to silne nekulhalo za ramem:(

                                    Ram dejmetomu 50, vidle kolem 13, kola minimalne 8–10 a za zbytek toho moc uz nekoupis… Takze realne bych to videl spis k 90ti nez 80ti:(

                                    Kdyz koupi Canyona tak ma za 60tycek slunou palbu a kolo to spatny rozhodne nebude… Anebo pripadne koupit TranceX a jeste trochu poladit…

                                    0 0
                      • mirabike  

                        tak za 1. Trek není jednočep :-O jaxnato přišel..??

                        a za 2. přečti si o DRCV technology a pochopíš, co jsem myslel (než se začneš rozepisovat o „protimluvě“)- to chování jakoby měl větší zdvih se projevuje až při větším zdvihu (takže v drsnějším terénu – a tam je pak pohodlnější) ale při normální xc jízdě (1. polovina zdvihu) nežehlí drobné nerovnosti tak dokonale, jako konkurenční 120ky, ale je výrazně svižnější – a není to nastavením tlumiče, ale právě kinematikou 4-čepové zadní stavby…

                        0 0
                        • kubad  

                          4 čep musí mít 2 čepy mezi středem rámu a osou zadního kola, nějak se nemůžu dopočítat u toho Treku, zbytek nekomentuji radši :D

                          0 0
                          • jeffino  

                            v téhle recenzi borci píšou, že je to 4 čep http://www.bikeandride.cz/…h-1–29-test/

                            citace:

                            Základem samotného rámu je čytřčepová zadní stavba s tlumičem uchyceným pod horní trubkou, která je specifická integrováním čepu do osy zadního kola – konstrukce ABP (Active Braking Pivot)

                            Takže co to teda je??? nějakej kočkopes??? moc to nechápu.

                            0 0
                            • jeffino  

                              ty fuely to maj podle mě stejně.

                              0 0
                              • pepek  

                                Borci sice píšou, ale je to blbost a nepřesný překlad.

                                0 0
                            • AleZ80  

                              Tak, tak, Treky maj ty čepy integrované do osy kola, tak si toho asi David nevšiml.

                              0 0
                              • kubad  

                                ale všiml, jenže to nic moc neřeší

                                0 0
                                • pepek  

                                  No co co, kdyby to mělo véčka, tak je to šestičep a to je rozhodně víc, než je spešl.

                                  0 0
                            • kubad  

                              když ani neumí pojmenovat system tak to je pak těžké, má to 4 čepy je to 4 čep samozřejmě :D

                              jinak jak sem psal nahoře musí být 2 čepy mezi rámem a osou zadního kola, aby kolo nechodilo po kružnici

                              0 0
                        • Vegan  

                          Jak pise vise kubad. Stred zadniho kola se pohybuje po kruznici se stredem hlavniho cepu otaceni zaveseni zadniho kola, tedy muzes chtiti jak chces, ale jeto jednocep a s tim nic nenadelas ani, kdyz se rozkrajis. jedine cim se Trek lisi ve svem pojeti jednocepu v dopadu na funkcnost je to, ze zadni trmen brzdy je az za cepem a tudis neni na ramenu jednocepoveho zaveseni a to ovlivnuje chovani pri brzdeni, ale nic jineho. O 4 cepove kinematice a prubehove krivce horstu tu nemuze byt rec.

                          0 0
                          • mirabike  

                            OK… dráha z. kola je jako u jednočepu (kruhová).. nejsem zase natolik znalej, abych znal definici čtyřčepu (prostě jsem počítal čepy zadní stavby) takže sorry ;-) … ale kdyby ta kinematika přepákování neměla svůj účel pro průběh zdvihu v závislosti na charakteristice tlumiče, tak by se na to inženýři od treku asi vys*ali a vyrobili skutešnej jednočep žejo… navíc můžu potvrdit, že narozdíl od jednočepu je EX na šlapání hodně netečnej, dopředu jede jako ďas a v terénu „péruje“ skvěle…

                            0 0
                            • kubad  

                              problém u 4 čepu je patent Spešlu v USA :D proto soudruzi u Treku neumí udělat 4 čep a musí to všelijak obcházet, a ono to moc dobře nejde řešením je třeba VPP nikoli ty berličky co tam cpou u Treku ( už i Merida to chápe :D )

                              0 0
                              • mirabike  

                                no a zrovna ne Spešlu jsem jel – přišel mi, že líp žehlí drobný nerovnosti, v těžším terénu tak nastejno (i když na houpavý cestě v sedle jsem měl pocit, že mě víc vyhazuje ze sedla a přitažením reboundu přestal žehlit) a za pedálem teda nešel jako Trek ani zdaleka..

                                0 0
                                • kubad  

                                  tak záleží na jakém spešlu, a jaks to měl nastavené

                                  0 0
                                • Vegan  

                                  tohle prave hodne dokaze ovlivnit interni nastaveni tlumice u Foxu drive compresion tune nyni tusim boost Valve a Rebound tune – jak se to nazyva nyni ani nevim.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Přesně tak, navíc je tu ještě další stěžejní faktor a to jezdec. Když někdo neumí šlapat, tak pak na citlivějším méně se zamykajícím fullu může být nešťastný. A přitom při slušném šlapání může jet daný full velmi dobře.

                                    0 0
                            • Vegan  

                              netecnost na slapani, muze a casto byva zapricinena internim nastavenim tlumice jez byt neni propedal zaply tak ma jakoby lehce propedal zaply stale… jak jsem napsal reseni treku ma oproti standartnimu jednocepu vyhodu v tom brzdeni, ale na prubeh bude dopad 0.0nic.

                              Jak pise Kudab resenim je VPP ( Santa Cruz – jez ma take na to v US patent ) DW-Link ( reseni velmi podobne VPP a tam nevim kdo ma patent) a ted celkem nova vec sdruzeny cep coz ma tusim Yeti a je to cep umisteny na vnejsim obvodu vnitrniho prstence jednoho velkeho cepu, ale to je mozna zatim jen ve vyvoji, nevim, zda se to uz nekde pouzilo.

                              0 0
                        • MlokCZ  

                          DRCV je pouze obcházení problému. Nedokázaly vyrobit vhodný průběh zadní stavby aby to stačilo s klasickou verzí tlumiče a museli to obejít složitějším nestandardním tlumičem.

                          Mně to přijde jako pěkně debilní řešení.

                          A jak už bylo uvedeno, čtyřčep to samozřejmě není.

                          0 0
                        • scret  

                          nevim, jak jsi na to prisel ty, ale kubad ma pravdu!:)

                          Trek je prepakovanej jednocep! Zadnej ctyrcep…

                          0 0
                • AleZ80  

                  Tak samozřejmě, 60 bych za toho Trance taky nedal, ale kdyby na něj byla alespoň 25% sleva, tak už by nebylo co řešit.

                  0 0
              • scret  

                Canona bych nebral, klidne bych vybiral mezi znackama GT, Giant, Ghost, Canyon – u toho najdes asi nejlepsi pomer cena/vykon a pritom to nejsou vubec spatna kola…

                0 0
                • Pumsc  

                  co bude líp žehlit dolekopcom? sensor nebo trance?:)

                  0 0
                  • scret  

                    muzu srovnavat ve stejnem zdvihu Reign/Force… Sensora jsem jeste nejel… Oba jsou dobre systemy, ale kazdy ma trochu jiny jizdni projev, me vic z kopce sedej Gianty, ale priznavam ze z velke casti to dela i hodne podarena geo…

                    0 0
                    • Pumsc  

                      jj,ne že bych takovou odpověd nečekal:-),gt se mi strašně líbí,giant volí rozum…

                      0 0
                      • scret  

                        ja bych asi o Sensorovi moc neuvazoval, nejspis nebude rychlejsi nez Force a pritom ma min zdvihu… Obvzlast kdyz se da ted sehnat karbon.Force za super cenu!

                        0 0
                        • Pumsc  

                          ještě furt?co jsem hledal tak už je nevidím…vim jak byl carbon force kolem 40 což je good…

                          0 0
                          • scret  

                            Jeste cca pred tydnem stal jeden karbon.Force na prodejne koloshopu… Velikost nevim… Pak Marathon atd.

                            Bratru za cca 60tis. na top komponentech – CMaxy, XTR apod.

                            0 0
                • Sidewinder  

                  Tady na foru jsem videl dost fotek praskle hlavy u Canyona.. Toho bych se docela bal.

                  0 0
                  • scret  

                    praskne vsechno!:)

                    Ano, fotek je tu dost.. Reklamace nastesti v Canyonu resi v pohode… a mozna je to praskani take zpusobeno vetsim zatizenim nez na jake je kolo urceno… navic jsou to docela lehke ramy…

                    Jinak v mym okoli jezdej tusim 3–4 Canyony a zatim vsechny v poradku…

                    0 0
      • gallardo  

        stumpjumper je hravej :) a projet si ho neni problem. Po roce jezdeni max spokojenost. Navic pokud sezenes velikost, tak u modelu 2011 se dostanes na slusnou cenu…tady treba c verze

        0 0
    • mirabike  

      co takhle něco z řady Treků Fuel EX – oproti konkurenci trochu méně komfortu, zato skvjělá tuhost a rychlost jde za pedálem líp, jak spousta chrtích 100vek (mohu potvrdit)… ve vyšších modelech nejen Tapered hlava a přední 15-osa, ale i X12zadní osa… a DRCV pružení se chová jako o 20–40mm větší zdvih..

      0 0
    • AleZ80  

      Nevim teda jakou potřebuješ velikost, ale tady maj pěknýho Felta kompletně na XT. Nebo by nebyl špatnej tenhle Lapiér, když by se vyměnil tlumič, aby se dal vypnout propedal.

      0 0
      • Lister  

        Že je tam napsané skladem, znamená u Nevixu asi tak to, že se nachází v katalogu značky, které zastupují. 90% věcí uvedených skladem na krámě asi nikdy neměli a navíc většina ani nepůjde sehnat.

        0 0
        • AleZ80  

          Maj ho i na mojekolo.cz, v 18" a 20", o korunu dráž.

          0 0
          • Lister  

            Tam bych tomu věřil víc, v každém případě žabožrouti nevychází nijak dobře v poměru cena výkon a navíc tohle má vzadu 100mm.

            0 0
    • smatly3  

      jo ještě doplním, výška 187cm a váha 75kg

      0 0
    • smatly3  

      tak už jsem si vybral teďka potřebuju poradit, které bude lepší, a které popřípadě koupit

      buď tento za 60tis Giant Trance X1 2012

      http://www.giant-bicycles.com/…/9578/50430/

      nebo tento bych taky ho sehnal za 60tis Giant Trence X1 2011

      http://www.giant-bicycles.com/…/8178/46627/

      0 0
      • kubad  

        já bych asi volil 2011

        0 0
      • Lister  

        No to není úplně jednoduché – nebo možná je, protože ta kola jsou srovnatelná, 2011 má lepší tlumič a méně nastavitelnou vidlici, 2012 to má logicky přesně naopak, jinak jsou kola opravdu hodně podobná. Takže je to vcelku fuk a můžeš klidně volit podle toho, které se ti víc líbí.

        0 0
        • smatly3  

          no líbí se mě víc ten černý, ale pořádně nevim jak by šly popřípadě vyměnit představce, ten 2011 má overdrive, a ten 2012 ovedrive2…tak abych ho popřípadě vůbec sehnal

          0 0
          • kubad  

            Představec Syntace F119 ti tam sedne, takže se nemusíš bát

            0 0
          • Lister  

            Tak je pravda, že na tuhle jejich novou ultrasupermega­fíčuru jsem nemyslel

            0 0
            • kubad  

              tuhle fičuru mě rozum nebere, proč už tam nenechají 1,5" komplet :-(

              0 0
              • scret  

                kvuli tomu, aby to bylo supernekompati­bilni:))

                Taky bych dal budto tprd anebo rovnou komplet 1,5…

                0 0
                • Vegan  

                  V klidu dalsi krok tedle super mega cool picoviny bude dole 1.6" a nahore nechaj 1.25", aby za dalsi dva roky opet posunuly cisla nahoru a tak furt az budem asi ridit volantem kvuli udajne vysi tuhosti :) Je to jen o tom, aby prodavali cela kola a ne samostatne ramy.

                  0 0
                • mr.antik  

                  aby mohli svůj představec prodat za 1800,–

                  0 0
            • Kamikaze 591  

              A o co tam konkrétně jde?

              0 0
              • kubad  

                1,5" dole nic problematického, 1,4" nahoře není výběr vidlic ani představců

                0 0
                • Vegan  

                  Tak redukce se budou jisto jiste delat, ale kdyz koupis hotove kolo nechas puvodni vidlici a budes chtit jiny predstavec tak je to pruser.

                  0 0
                  • kubad  

                    už sem to psal Syntace F119 slušná váha super tuhost cena no nic moc :-(

                    0 0
                    • Vegan  

                      No vzdyt rikam pruser… cena za hloupy kus hliny je proste pruseroidni.

                      0 0
                    • smatly3  

                      Tak jsem jim přímo psal na ofiko dovozce, a ten jejich představec stojí 1390,– což je slušná pálka…

                      0 0
      • Frostty  

        Líbí se mi více model 2012, ale výbavou bych řekl že bude lepší 2011 :-).

        0 0
      • Sidewinder  

        Vybavou jednoznacne 2011 .. ale pokud jde o vzhled, tak ten cerny Trance je proste pecka. Jsem moc rad, ze se takto nemusim rozhodovat ja :-)

        0 0
        • smatly3  

          právě že ten černej je super…jenom jsem chtěl vědět jestli je mezi nima nějakej zásadní rozdíl…

          0 0
        • Lister  

          Vybavou jednoznacne 2011 ..

          V čem vidíš tu jednoznačnou výhodu? Nerejpu, fakt se ptám, uděláme hlubší rozbor :-)

          0 0
          • Sidewinder  
            • tlumic RP23 ma nastavitelny PP, proti RP2.
            • brzdy XT vs. SLX
            • XT kola o dve tridy lepsi nez tovarni p-xc2
            • sloupek OverDrive2 je strasnou komplikaci pri vyberu predstavce i pripadnevymene vidlice

            Uz jen kvuli tem kolum by stalo zato zvazovat, jestli nejit radeji do mene hezke barevne kombinace ne?

            0 0
            • hctr  

              ja bych si teda nekoupil kolo, ktere se mi designem nelibi, coz je presne pridad 2011ctky navic nove slxka brzdi lepe nez stare xtcka, takze bych sel do toho cerneho.

              0 0
            • Lister  

              Ano RP23 je lepší než RP2, ale ani ten není špatný a propedal se přece jezdí vypnutý. Navíc u nového modelu j uvedená lepší specifikace vidlice, takže se to vyrovná – pokud tedy vidlice na starém modelu je opravdu bez zamykání.

              Kola jsou asi lepší, ale nevyjádřil bych to 2 třídami – ač firemní, tak pořád klasické záplety na konusech.

              Osobně bych chtěl raději nové SLX brzdy než staré XT.

              Se sloupkem samozřejmě souhlas.

              Ano, starší kolo se může jevit jako lepší volba, ale rozhodně bych to nevyjádřil slovem jednoznačně – záleží na preferencích – třeba mně se u starého vůbec nelíbí pláště, zatímco na nových bych jezdil klidně.

              A pokud jde o design, tak tam je ten starý samozřejmě někde úplně jinde než nový model – ten nový mu totiž nesahá po kotníky :-)

              0 0
              • smatly3  

                No tak stejně bych to jezdil všechno odemčený…teďka mám epicona a natom jsem to měl zamčený snad jenom na zkoušku ,jestli to vůbec funguje. A ten černý se mě líbí prostě víc

                0 0
              • Sidewinder  

                Tak jo uznavam, ze slovo „jednoznacne“ je az prilis jednoznacne.. beru zpet a nahrazuji slovem „spise“.

                0 0
      • scret  

        sel bych do 2011ky hlavne kvuli OverDrive 2 – to zas tajvanci neco vymysleli, nejdriv daly na gianty Pressfit a ted tohle… az se jdou zahrabat!

        U 2011ky je zas na prd vidle – udajne zrovna FITky jsou snad nejmin citlivy foxky a navic to bude pocitam nejaky OEM Rko, takze uplna hitparada to taky nebude…

        Takze salamounsky 2011ku a vymenil bych vidli:)

        Barva je irelevantni…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.