Zdravím.
Musím se podělit o příběh s neuznanou reklamací na tretry Specialized.
Reklamoval jsem po roce a dvou měsících od koupě bot, poškozený šev v patní části zvnějšku boty viz foto. Problem se vyskytoval u obou bot a prodavač mi sdělil že nic podobného zatím neřešily. Závada byla opravitelná naprosto jednoduchým zpusobem a to opravením švu. Po necelém měsíci mi přišla SMS stím že je reklamace vyřízena. Ani slovo o tom jak jestli kladně nebo záporně :( volam tam a je mi oznámeno, že reklamace byla zamítnuta s oduvodněním že se nejedná o výrobní vadu… krásné zaklínadlo :((
připomínam že boty stály 3.390,– a bylo mi doporučeno abych je odnesl k nějakému ševci na spravení to byl vrchol všeho …
Ja osobně už nechci nic s logem „S“ ani vidět natož si koupit … přístup Spešlu je tristní stejně tak i Pek sportu…
Děkuji za pozornost .