• crom

    trhnuti plaste z boku u rafku.stava se vam to taky?za par let se mi podarilo thrnout tri plaste IRC MythosXC,Maxxis Ignitor,WTB WeirWolf.vsechny zadni.jezdim sice trochu nesetrne po kamenech atd.ale tohle se mi zda moc.zadni rafek Alexrims TD17 a na zimaku Alexrims crostini,foukam na 50psi a vazim kolem 100kg.co delam za chybu:-)??nebo je to normalni?

    0 0
    • McBlacky  

      jestli myslíš utrhnutí patky tak u kevlarů se to stává

      0 0
    • mar_tin1  

      ja som po par jazdach predral plast schwalbe litle albert (drateny) pri rafiku na kord. rafik alex td17. plast som v pohode vyreklamoval…

      0 0
    • mates555  

      Pokud máš V-brzdy můžou to bejt moc nahoře nastavený špalky…jedna z možností a častých příčin…

      0 0
    • Loner  

      nahoře lezou závlačky a vyměňuješ gumky pozdě – pokud máš Včka ušetříš na gumkách a zahodíš plášť.

      0 0
      • kudlanka32  

        se mi nikdy nestalo ze bych zavlackou rozparal plast.....u okraje nahore ma byt cca 1mm mezera, spis 50psi mi prijde moc a to musi strasne drncat…

        0 0
    • Hejdik  

      100 kg je hold zátěž,ale stále stejná závada? Taky mě taky nenapadá nic než brzda.Nebo máš prostě smůlu.To chce někde se rychle rozjet z kopce tak na 80–100 km/h,dole nebrzdit,vletět do křoví a když se nezabiješ,tak jsi té smůle ujel :)))

      0 0
    • McBlacky  

      ted mě napadlo jestli máš véčka, nemáš náhodou na jednom místě promáčklej ráfek směrem k nábě /do elipsy/ pak to v tom místě špalek odírá až to prodře…

      0 0
      • mastihuba  

        mě se to před čtrnácti dny stalo taky a zrovna todle jsem kontroloval a prodřený to nebylo. Spíš bych to svedl na starej steřelej plášť. Už jsem jej průběžně jezdil asi čtvrtej rok.

        0 0
        • Mamut  

          Raz som vytrhol dratenu patku z WTB Velociraptora. V meste mi jeden somar skocil pod kolesa, tak som prudko zabrzdil a este stocil riaditka. WTB ma asi vybornu adheziu k asfaltu, pretoze drat ostal v rafiku a plast som od neho vytrhol.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • crom  

      diky za nazory,myslim ze tema spalkama to nebude,sice jsem jeden z tech plastu trhl na kole s veckama,ale mam tam rezervu aby nedrhly o plast.spis se priklanim ze to bude rafkama,ale ty asi menit nebudu:-(

      0 0
    • jIrI___  

      Při umývaní kola jsem na plášti narazil na nějaké začinající „trhlinky“ na boku pláště. Jsou vzdáleny v pravidelných intervalech, zhruba po 1/3 obvodu pláště. Nevíte, čím to může být způsobené?

      0 0
      • Lone1  

        Jezdíš neustále na podhuštěném plášti.

        0 0
        • jIrI___  

          Plášť neměl nikdy míň než je doporučené minimum, ale taky mě tahle možnost napadla jako první.

          0 0
          • Ricci  

            Ja fukam pri 106kg okolo 45 PSI zadok a nikdy sa mi to nestalo a podla mna 35 PSI na zadnom je na 100kg malo…

            0 0
            • jIrI___  

              Ten plášť je zadní, vážím 80 kg a foukám 40–45 PSI. Nicméně tenhle plášť už má celkem sjetý vzorek, ale pár stovek km na něm ještě odjezdím a budu doufat, že mi duše nevyleze bokem :) U žádného jiného pláště se mi to ještě nestalo, tak zjišťuju, jak těmhle prasklinkám předcházet.

              0 0
              • zichis  

                nejezdit ve žlábkových kolejnicích :-) Je to asi blbost, ale mě to připadá, jakobys skutečně vjel do nějakýho žlábku, nebo jel kolem obrubníku, a ten ti drhnul o bok krosmarku.

                0 0
                • drtyc  

                  borci, kde vidite ty trhlinky? ja tam nic natrzenyho nevidim a pokud jde o takovy ty skoseny svetlejsi tlusty cary, kde se drzi vic bahno, tak to dela plast, kdyz se krci pri ostrym brzdeni a neklouze po rafku, ne? takze vsechno v poradku.

                  0 0
                  • Pijer  

                    Jo to je ono, ty čáry budou víc a víc vidět až to v nich praskne. Chová to jako když budeš na jednom místě překládat papír až se roztrhne

                    0 0
                • jIrI___  

                  Tím žlábkem to klidně může být, jezdím jeden sjezd, kde pravidelně nějakou dobu jedu úzkým, od vody vymletým žlábkem v hlíně. Tohle mě vůbec nenapadlo :). Takže se mu začnu vyhýbat.

                  0 0
                  • Flegmatik  

                    Jenže když si vezmeš to místo, kde jsou ty trhlinky (čáry), tak je to v užším místě, běhoun je o dost širší a tím tak toto místo kryje. Proto bych to jízdou ve žlábku nezdůvodňoval – to by ses tam musel ve skutečnost zaseknout.

                    0 0
          • drtyc  

            no doporucene minimum je taky pro minimalni zatizeni. staci se podivat jak je to u auta… nosnost pneumatik a foukani napravy pri minimalnim a maximalnim zatizeni.

            takze jak pise Ricci pokud mas 80+vaha kola a dalsich blbosti co s sebou vezes a plast je vyrobcem udavany treba od 110kg (schwalbe to nosnost uvadi) max 55psu tak foukat kolem 40ti pokud si zadobrzdic nebo drifter tak mozna jeste vic a stvat by se to skoro nemelo ale prasknout by to nemuselo pokud to zrovna nedostane jeste treba ranu pri nejakym ostrejsim brzdeni.

            0 0
      • Flegmatik  

        Taky sem nedávno vyhodil jeden plášť. Po nějaké době vypadal jako ten tvůj, zanedlouho se to protrhlo na pár místech úplně a duše lezla ven. Sundal jsem ho, až se na kole nedalo jezdit – kolo začalo vibrovat díky nevyváženosti, byly tam boule. Nevím čím to je, možná stářím. Holt ty kevlary asi toho tolik nevydrží. Jako rychlou náhradu jsem tam dal stejný, jetý plášť, ale s drátěnou patkou, který má asi už 9 let a je v pohodě (stará zásoba).

        Možná udělám zítra fotku, pokud si vzpomenu.

        0 0
        • Pijer  

          Přesně jak píšeš, mně to udělal SmartSam. Nejdřív to co je na fotkách výše a následně se to protrhlo úplně. Je tedy pravda, že to bylo po 4 letech a víc než 8tis. kilometrech. Byl už jenom taková šlupka, ale nějak jsem si na něj zvykl a nemohl se s ním rozloučit. No a on asi vytušil, že to loučení by bylo obtížné a tak to takhle vyřešil :-DDD

          0 0
        • jIrI___  

          Tohle je obyčejný drát, kevlary nevozím :)

          0 0
          • Flegmatik  

            Aha. No, ještě by mě zajímalo srovnání plášťů s vyšším TPI, kolem 120 a víc. Zde by ta vlákna měla být tak nahusto, že by k tomuhle trhání docházet nemělo a pláště by měly být celkově odolnější.

            0 0
        • Flegmatik  

          Tak tady jsou ty fotky. První dvě jsou z pláště, který jsem už odepsal, ač vzorek ještě sjetý úplně není. Ty čáry byly v podstatě po celém obvodu a na několika málo místech se to protrhlo úplně. Na třetí fotce je stejně starý a stejně jetý plášť, který se ještě používám (oba Hutchinson Python MRC High). Na poslední fotce starý drátěný devítiletý Python (Air Light), první verze, kterýho jsem dal jako dočasnou náhradu.

          0 0
          • jIrI___  

            Schválně jsem šel do dílny a vyfotil Hutchinson Bulldok MRC High, jetý zhruba 200 km na předním kole… Nějaké „zárodky“ tam jdou vidět už i po tak malé kilometráži.

            0 0
            • Flegmatik  

              No vidíš to. Nějak ty kevlary od Hutchinsonu stojí za prd. Na jednom se mi to stalo po 50 km – díra v boku, vylezlá boule od duše. To jsem si říkal, asi nějaká špatná směna, se může stát, tak jsem to vyreklamoval a dostal jiný.

              0 0
    • Hynas  

      Zajímavé…tohle všecko, jak to tady píšete, se mi v životě nestalo. Že bych jezdil na bezdušově na dušových pláštích příliš opatrně anebo jsou ty WTB opravdu jiné?

      0 0
    • kcvalin  

      Na jare jsem mel takhle znicenej plast postupem casu jsem zacal razit teorii, ze jsem ho nahlodal naftou – jak meju retez v pracce a ono to z ni tece, tak to teklo i na plast a pak jsem to jen trochu utrel… Vubec nevim, jestli teda nefta nejak reaguje s gumou, kazdopadne, ted si na to davam pozor a nevidim ani naznak takovehoto opotrebeni – a to mam zase karmu.

      0 0
      • pstasek  

        Nafta je skutečně na gumu potvora. Konkrétně přepadový hadičky u vstříků u diesla měnim docela často, protože je ta nafta prostě časem prožere.

        0 0
        • pepek  

          Já tam mám furt původní (12 let), tak asi máme jinýho dodavatele paliva :-)

          0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      ..dneska ten materiál nic nevydrží, jeden XC závod a úplně nový NN byl v ha**** :-( To by se mi na 780g WTB MOTORAPTORECH určitě nestalo…

      0 0
      • Pijer  

        Ty už jsi se po akci „cyklostezka v Modřanech“ dal dohromady? A ten závod byl WTB?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.