co všechno mejete/rozebíráte/čistíte/mažete po blátivé vyjížďce?
klasicky jsem kolo umyl, řetěz, převody.. všechno funguje.. tak zda má cenu se kolu věnovat víc
díky za rady :)
co všechno mejete/rozebíráte/čistíte/mažete po blátivé vyjížďce?
klasicky jsem kolo umyl, řetěz, převody.. všechno funguje.. tak zda má cenu se kolu věnovat víc
díky za rady :)
NIkomu nevnucuju:
Ložiska 1 – 2 sezóny vydrží, pak výměna …
Vidlice 1 – 2× servis za sezónu dle nájezdu
Pedály servis 1× za sezónu
Lanka měním po 1 sezóně
Nezávodím,nečistím – jezdím. Občas odrolím suchým hadrem, popřípadě navlhčený.
Mažu řetěz – hazku ,přesmyk, bowdeny tal 1 x ročně :-)
Prijedu, ocistim, namazu co se hejbe – retez, tlumic, vidle, teleskop. Zbytek co neupadne to tam patri..
Jinak servis dle potreby + 1× za rok tlumeni, vymena bowdenu a lanek, kontrola a promazani/vymena lozisek.. Zadna magie..
U takhle špinavého kola vidlici otřít a nastříkat silicon, umejt převody a namazat, ostatní je zbytečné pokud ti nevadí že je to špinavé :-), tomu kolu to v ničem nevadí, ale znám i takové kteří takhle i méně špinavému kolu jsou schopni věnovat přes hodinu jen aby se blýskalo :-)
Vrstva bláta na spodní rámovce kryje lak před kamínky co odlétávají od předního kola (si nějak musím odůvodnit že jsem línej to kolo mejt :-) )
Souhlasim s tvou teorii :) vrstva spiny chrani lak.
Souhlasím… tohle bych leštil dlouho :)
+1