Při jízdě mi uniká vzduch na tlumiči a to kolem 50 psi do půl hodiny (při ježdění) ale když je tlumič v klidu tak z něj neuteče ani jeden pes a ani kočka. Nechal jsem tlumič přetěsnit a dělá to i po tom. Nevíte, čím by to mohlo být? Rám AGang Ninja
Při jízdě mi uniká vzduch na tlumiči a to kolem 50 psi do půl hodiny (při ježdění) ale když je tlumič v klidu tak z něj neuteče ani jeden pes a ani kočka. Nechal jsem tlumič přetěsnit a dělá to i po tom. Nevíte, čím by to mohlo být? Rám AGang Ninja
Anketa: V servisu mi řekli, že by to mohlo být tím, že je tlumič křivě v rámu. Je to možné?
jestli je křivě bys viděl když ho montuješ – dotahneš jednu stranu a druhá strana by šla mimo.
Napadá mě zkusit ho zamontovat do rámu, ale nedotahovat (jen navolno aby nevypadly šrouby) a chvilku s tim cvičit, pumpovat apod.
Na kolik ten tlumic foukas? Pri dofouknuti musis s tlumicem parkrat propruzit, aby se vyrovnali tlaky mezi pozitivkou a nechativkou.Na ninje s vividem air jsem v zime trochu jezdil a nic podobneho se tam nedelo a ani na soucasnem kole s nim nemam problem.
Hele, prostě to foukám na 200 psů, protože to během chvilky jde pryč. Celkem dost mi to žere nervy…prý se AGangu žádný vidid na reklamaci nevrátil.
neres reklamuj, bud je to vadny tlumic nebo krivy ram, ale to by teda muselo byt mega krive to si nemyslim, problem bude v tlumici
A napadlo Vás, že problém může být zima? Tedy změna vlastností materiálů v důsledku teploty?
Mně teda ne, protože se mi to děje už od června. Čili tlumič byl použîván v poměrně šorokém teplotním pásmu.
ahoj, zkusím oprášit vlákno..
Mám taky Vivida air R2C a po necelých 2 rocích jsem to také spozorval. Uniká mi tlak cca 20–40 psi když na tom jedu po cca půl hodině. Když kolo stojí tak nic, jak hoši píšou výše.
Myslel jsem že je bude i částečně tou zimou, ale děje se to asi tak od června. Normálně foukám na 180 psi a spadlo to vždy na 160 psi. Teď například o víkendu jsem to narval na 200 a po vyjížďce jsem byl opět na 160 psi.. (skladuji ho v garáži při 12stupnu a venku bylo –5 asi). Ale že by to bylo zimou si nemyslím, to tak případně max 10psi (u Vidlice jsou to 5psi).
Napadlo mě to hodit taky do bikelive at se na to mrknou. Podařilo se to nák vyřešit?
Minulou zimu sem jim tam taky dával tlumák na servis a borec mi tam dal blbě těsnění, že když sem doma chtěl propružit tak to nešlo až pak z válce začal syčet vzduch :D
Pak mi řekli že se tam posunulo těsnění… A to tam ty servisy dělá borec co je hlavní školitel mechaniků RS..bo něco takového jsem o něm četl.
dík za jakoukoliv radu
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
Ja to zkousel i bez cepivky a nevidel jsem unik,
Brzo ho tam.vratim do servisu ze to furt blbne tak at vymysli neco jineho nez klasicky rocni servis
Btw, klidne bych i zkusil ten vnitrek vymenit, nahodou nakej link na stranku s tim dilem nemas?
Zdravim, nekdo tam pred lety psal, ze u foxu se ma neco namazat, nevite nahodou co presne? Mam stejny problem