V Rebě se kromě U-turn verzí zdvih nastavuje vnitřně. Když vezmu z druhé ruky 80mm, budu na zvýšení na 100mm potřebovat nějaké součásti?
V Rebě se kromě U-turn verzí zdvih nastavuje vnitřně. Když vezmu z druhé ruky 80mm, budu na zvýšení na 100mm potřebovat nějaké součásti?
jen šikovné ruce, jinak ta REBA má 85mm :-)a jsou v ní dva 15mm plastové spacery, jeden vyndáš a si na 100mm zdvihu
Takže na zvýšení zdvihu nepotřebuju spacer, na snížení by tomu bylo naopak? Je to tedy potřeba vyfouknout, rozdělat, vylít i olej? Nějaké imbusy nebo něco složejšího někde „hluboko“ uvnitř?
Ještě jeden dotaz. Má to délku krku 21cm a já mám teď 22cm a jeden 1cm kroužek. Jde to namontovat i úplně bez kroužku, abych se dostal na těch 21cm?
K tomu druhému dotazu – ano, můžeš to namontovat i úplně bez kroužku.
tady o tom je pro sida…pro rebu je to stejný…
podložky vyhodit můžeš…
taka tak aspoň to nemůsím hledat :-)
Jestli jsem dobře prohlížel obrázek (http://www.bike-forum.cz/…ges.ajax.php?…), tak v té rozdělané vidlici je jen jeden spacer? Pokud mi teda půjde o vyndání spaceru, tak můžu nechat poměrně hodně věcí uvnitř, ne? Bude potřeba vylít nejdřív olej? Z obrázku se zdá, že by to nemuselo být nutné, pokud tu vidlici nanakloním, tak by to mohlo jít všechno vyndat vrchem, co?
no…odělat nohy a vyteče ti olej na mazání…paky bych si odšrouboval nahoře ten ventil…a zespodu odděláš ten pojistnej kroužek a spodem to vytáhneš…tlumící část nemusíš rozebírat a tlumící olej nemusíš vylejvat…
podle tohoto http://www.youtube.com/profile… by ti to mělo být jasný…
Díky, co jsem viděl, tak přesně toto bych dokázal pomrvit. Informačně to stačí, už vím vše, co jsem potřeboval.
od 2009 má 80/100/120 a 20mm spacery
jasan, ale nepředpokládám že by bral z druhé ruky 2009 model :D
já jen pro upřesnění…:-)
I to se dá, ale tento je z 2008. Verze TEAM. Je za to 5000Kč rozumná cena? Jeto rok, výměna oleje a celkový servis. Myslím, že bylo měněno těsnění nebo stíráky.
cena ujde pokud je vidle OK budeš spokojený, případně se nechat poladit a poservisovat za dobrou cenu v TT
O tom jsem uvažoval, ale nechal bych to až při případných problém z jedné vody načisto.
V servisu do druhého dne za 200,– včetně výměny oleje.
Kde?
Já to tak měl v Brně u Hanáka. Ale ve všech servisech by to snad měla být ± stejná cena
No, já si tam nechal udělat loni na podzim posezónní servis, měnil se pouze olej, cena 590,– Jinak s Hanákem max. spokojenost
Kdeeee? Ja za to platim 450.
tak to sou blazni… videl si starej olej? :)
Taky nechápu-buď jsou od charity, nebo blázni.
Viděl, napsaný na účtence :). Ale jde hlavně o tu změnu zdvihu. Ale tak je to autorizovaný servis, snad si nebudou kazit svoje jméno kvůli takovým blbostem.
No pokud učtují za hodinu třeba jen 400,– tak nevěřím, že někdo je schopnej tu vidlu svědomitě rozdělat, vyčistit a vyměnit olej za půl hodiny. A měnit to bez vyčištění vidle je myslím na . . .
Abych ti pravdu řekl, tak je mi úplně fuk co tam s ní dělají, hlavně že se mi pak vrátí v mnou požadovaném stavu. Měl jsem tam vidlici na zvýšení zdvihu už 2× a vždycky pak fungovala tak jak má a nebyly žádné problémy.
Jo a jen abych to upřesnil, byl to Recon. Nevím, jestli mezi ním a Rebou jsou při zvyšování zdvihu nějaké rozdíly.
Neni tam rozdil.
No já jsem tam měl před týdnem kolo na prohlídce vidlice (vzhledem k tomu, kolik na ní je najeto, spíš jen kosmetické dolití oleje) a dotažení výpletu a platil jsem bez tří koru 500 Kč. Ale teď během února teda mají – 10% na díly a –20% na práci servisu.
Budeš potřebovat akorát oleje, jednak na mazání do vnějších noh a druhak redrum na vzduchovej pístek.
Není náhodou REDRUM jak na mazání vidle, taki pro vzduchové pístky ? Já mám pocit že je na obé, je hustší než tlumičový
Nad pístek by měl bejt čistej redrum. Na mazání kluznejch pouzder pude použít taky nebo motorovej s viskozitou 15W a nebo mix motorovýho a redrumu. Rockshox píše akorát kolik a jakou viskozitu… Když tam nedáš tlumičovej s nízkou viskozitou, kterej ještě není primárně zaměřenej na mazání, tak je to vcelku jedno.
No já mám zato že REDRUM je na mazání vidle a pístků … Není ho potřeba sněčím míchat, nalít do noh a písků a jede se. Tlumičový je moc řídký a hned steče, REDRUM je hustej a drží na všem …
Jo, souhlasím, neřek jsem že neni na mazání vidle, jen že neni životně důležitý používat na mazání zrovna čistej redrum a dá se použít i něco jinýho.
Už jsem zjistil vše, co bylo třeba. Rozvíjí se tu diskuze na jiná témata, nemám čas to plně sledovat, takže vlákno zamykám, ať to není zbytečně nepřehledné.