ust - patky nesadnu, plast hadze

10 nepřečtených
  • ...

    horkotazko som nahodil 2 nove ust plaste nn na novo vypletene kolesa (xm819). pri fukani velkou pumpou chytili bez problemov, ale patky nesadli dobre. nafukane na priblizne 3,4bar – obmedzenie od mavicu. plast viditelne hadze – mozno 2–3mm pri pohlade na dezen. ak pozriem na pruzok pri rafe, tak aj ten sa pohybuje. cize problem zrejme bude, ze nesadli patky a nie, ze by bola vada na viditelnej casti plasta (bocnice). skusil som bez mydlovej vody a aj s nou – nepomohlo. plaste boli asi mesiac von z krabice rozlozene a prehodene na makkom podklade. na prednom (nn 2.4 triple 2010) to hadze viac. na zadnom (nn 2.25 pacestar 2011) menej. plaste su z bike-discount.de, prisli v original krabici.

    ak davate nove plaste, stava sa vam to? alebo mate po nafuknuti uplne rovny plast? moze sa to zlepsit, ak ho pojazdim?

    ak sa vam to stava, co s tym robite?

    0 0
    • mirav  

      já jsem házení švalbe plášťů vyřešil nepoužíváním švalbe plášťů

      0 0
    • jonti  

      Klidne tam dej 4,5 atm a zkus to narovnat rukou. Ten max tlak na kratkou dobru prekracovat muzes. A saponatovou vodu urcite, co nejvic na plast i rafek.

      0 0
      • Vilém  

        A ty 4,5 atm to udrzi?

        Nevim jaky je limit, ale jednou jsem takto nahazoval noveho Pythona na crossmaxy, nechtelo si to sednout, tak jsem namydlil a trosku prifouk (myslim, ze pres 4,5atm to nebylo) najednou rana jako z dela. Ja byl asi hodinu hluchej, python byl na vyhozeni, protze mu prdnul kord a crossmax hazel tak 2cm do strany.

        0 0
        • kubad  

          při obouvání bych šel do max povoleného tlaku na plašti, pak už to rádo střílí :-) taky sem to zažil.

          ráfek to vydrží, ale po usazení upustit na provozní tlak.

          0 0
          • ...  

            na rafku je obmedzenie 3,3bar na 2,3" plast. 2,4" by som tam podla nich ani nemal davat. tiez som videl viac prasknutych 819 hlavne okolo ventilovej dierky. no a navyse ten moj rafik je podvyziveny – 33g podla mna niekde bude chybat. preto som nechcel presahovat mavic obmedzenie.

            moze im pomoct jazda? teda inak, zajtra som uz velmi chcel ist na bajk a nechce sa mi spojazdnovat zalozne kolesa, predne som rozobral a nedokoncil udrzbu.

            0 0
            • kubad  

              Inflate the tire energetically until the tire beads lock into place. The locking action can generate a series of short sounds due to the tire rising

              to its final position. Inflate up to 5 bars to be sure that the tire is firmly in place. Being locked in place does not make the tire/rim system

              completely airtight, but it does guarantee that the tire is properly held in place. In this way, the tire will be properly placed in the rim groove

              and you can ride without risk of it rolling off the rim.

              Adjust the tire pressure to your type of riding and preference.

              Adjust the tire pressure to your type of riding and preference. Caution: When using a UST® rim with a classic tire and tube, the adjustment of

              the pressure is not “without risk”, just like on “all UST®” assembly (tire + rim).

              0 0
              • kubad  

                výtah z návodu, takže to v klidu naper do 5atm, a až to sedne uprav tlak

                0 0
    • kubad  

      pořádně namazat patky mýdlem a nafoukat na max.povolený tlak na plášti, pokud to ani tak nesedne může být křivý plášť

      0 0
    • scret  

      jak pise kubad… hlavne mydlit, mydlit a mydlit:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.