Zdravím, potřeboval bych poradit s výměnou širokých pneu za uzší (takové co jsou na krosovém kole), protože jezdím převážně na cestě nebo v lehkém terénu. Jde mi o to, jakou velikost pneu a ráfek bych měl koupit. Díky
Zdravím, potřeboval bych poradit s výměnou širokých pneu za uzší (takové co jsou na krosovém kole), protože jezdím převážně na cestě nebo v lehkém terénu. Jde mi o to, jakou velikost pneu a ráfek bych měl koupit. Díky
Hledej průměr 26" a šířku co se ti bude na podívání v krámě líbit. Třeba 2", co já vím. Ráfky netřeba měnit. Vyměnit gumy umíš, ne?
Jasně, díky za radu… Teď jsem ještě hledal na foru a právě 2" je už prý maximum, nad to už to prý moc krosový pneu není… Jinak, logicky mi jde o zmenšení valivého odporu, takže jsem ještě našel, že je dobrý se zaměřit na pláště, které zvládnou vyšší tlak.
Cross je 28", ty potřebuješ 26". Nějaký semislick nebo tak něco. Fakt to není raketová věda, prostě tam prdni to co za dobré prachy seženeš.
Ok, díky… A chci se ještě zeptat, stojí to vůbec za to? Jako zlepší se to nějak citelně?Jinak, já bych si koupil krosový kolo, ale nekup to, když máš možnost koupit takové kolo za 5000 kč a k tomu bylo ježděný jen kolem baráku.
No to zalezi co tam mas ted. Asi nejaky drapaky co? Pak se to zcela jiste zlepsi. Nemusi to bejt nutne to nejtenci co sezenes, spis jde o vzorek, kazdopadne na vyber je toho hodne.
Jo jo, drapaky ještě originální co byly s kolem… Ještě jsem googlil a máš pravdu http://www.gps-routes.info/index.php?… prostě nezáleží moc na tloušťce, ale na tlaku a vzorku (čím více bude styčné plochy, tím líp)
V dílně bych měl mít 2 ks lehce jeté sliky 26×1.5, pokud máš zájem a přijedeš si pro ně, tak jsou tvoje.
Rozhodně bych zájem měl, pošli mi zprávu kdy a kde a já si pro ně přijedu…