• Crave

    Tak jsem se konečně rozhoupal do koupi nového kola, vybral jsem si Cube LTD 29 2014. Všechno sedělo, kolo jsem nějak detailně nezkoumal, tak jsem zaplatil a šel domů. Doma jsem zjistil, že mi mezi ráfkem a pláštěm trčí nějaká plastová destička nebo to aspoň tak vypadalo. Říkám nic, vezmu to zpět do prodejny, kupoval jsem to u p. Kočaře v Brně, super chlapík, rozhodně doporučuju, a zjistili jsme, že to bylo způsobené v jednom místě přetočeným páskem na ráfku (výrobní chybka) a ta část trčela ven (v prodejně si toho nevšimli, jelikož barvy na ráfku jsou podobné, tak to splynulo). Tak jsme ji vyměnili za novou a frčel jsem domů.

    Tak snad už je všechno připravené k první jízdě. Tak jsem si chtěl ještě dofoukat zadní kolo a vidím, že je tam obráceně nasazený plášť. To už není možné, říkám :D…By mě zajímalo, čemu se při skládání tohoto kusu kola ti pracovníci věnovali, že si těchto dvou věcí nevšimli – co mě ještě čeká? Snad už jen samé pozitivní věci.

    Tak jsem si říkal, že bych mohl tento topic věnovat diskuzi, jestli jste se při koupi nového kola setkali po přivezení domů s nějakými podobnými vadami?

    :)

    0 0
    • Rychlej turista  

      Už jeď :-)

      0 0
    • Rychlej turista  

      Už jeď :-)

      0 0
      • pepek  

        Ale daleko od servisu bych nejezdil, na takovém kole může nastat cokoliv, dokonce prý i defekt.

        0 0
    • Breakpain  

      Zadni plast se otaci proti smeru jizdy, aby vic zabiral v terenu = umysl. Vec vkusu, si ho otoc, jestli to tak neches.

      0 0
    • Dejv94  

      Některé plášťě jsou obousměrné (jeden na předek, druhý na zadek)

      0 0
      • Crave  

        Já mám Schwalbe Rapid Rob 2.25…

        0 0
        • worlusho  

          Podle tvaru figur je to směrový dezén, osazuje se podle záběrové hrany jako Racing Ralph model 2010, řekl bych, že to má i stejný tvar figur.

          0 0
    • Jamin  

      To je v pohodě, kamarádovi prodali v Atombiku dámský kolo a všiml si toho asi až po dvou měsících.

      0 0
      • raw 4  

        ne, fakt? :-D

        0 0
      • worlusho  

        Tak tomu se vůbec nedivím, když jsem tam byl reklamovat křivě svařenou zadní stavbu rámu, tak mi málem ulomil páku na RWS ose, chtěl to sundavat jako by tam byl RU. A když mi kolo vraceli s novým rámem, tak jsem při předání na jeho poznámku, že je vše seřízeno a připraveno k jízdě utrousil něco ve smyslu důvěřuj , ale prověřuj, což se mu moc nelíbilo a po letmém pohledu jsem mu řekl, že se nesmí divit, vždyť neumí ani nandat desítkový řetěz od rybářů. Prostě byl nasazen opačně.:)

        0 0
    • Vilém  

      Ja bych na to vubec nesedal, vratil ho a chtel penize zpet.

      0 0
    • wilda81  

      Čekal jsem smršť problémů s brzdami avid a nikde nic. Že by jen další B-F pověry? :)

      0 0
      • mr.antik  

        brzdy avid většinou na novém kole fungují dobře…

        0 0
      • karel d.  

        sam mam na kole avid Elixir 1, tudiz podle bf naprosta katastrofa, nicmene po 1500 km v hodne kopcovitych terenech jsou brzdy – svete div se!, stale v poradku a ja jen porad cekam kdy se naplni ta proroctvi o nekonecne serii potizi cekajici udajne na kazdeho neznaleho majitele techto prokletych brzd!(Mimochodem, doufam, ze se jeste dlouho nacekam).

        0 0
        • BLACK1E  

          V ideálním případě po druhé nebo první zimě až se řádně zadělaj třmeny. Pak už to s novejma deskama nebudeš seřizovat minutu ale hodinu a půl.

          0 0
          • Evilcleaner  

            tak vždycky je tu možnost nechat vyměnit pístky, pak budou chodit zase dobře. nicméně vzhledem k tomu že elixir 1 jsou něco jako sh brm 395 a ty stojí lehce přes litr a výborné deorka se dají koupit za dvojku, tak by člověk musel být hodně velký fanoušek avidu aby do nich investoval takové prachy na servis.

            0 0
    • Heblik  

      Ano prodali mi kolo kde neslo zaradit vic jak 8 kolecko na kazete. Nasledne se mi po 80km najezdenych kilometrech vytocila asi ze 2/3 leva klika nevsimnout si toho asi bych si nekde dobre namlel. Po garancni prohlidce mi vratili kolo s ustipnutym lakem kolem pruchodu na bowden a porad mi tvrdi,ze nejde seridit presmykac 2×10 Sram X7 tak aby pri zaberu neskrtal retez pri zarazeni velky talir/ nejmensi pastorek. Uz se nedivm, ze si tady serizujete kola vetsinou sami.

      Opravdu je tak velky problem s tim presmykem na 2 talir dneska? Doted jsem jezdil 3 talir a 3 roky jsem na to nesahnul a slo to jak po masle.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.