Varování - inzerát Mavic Crossmax

171 nepřečtených
  • cvalda69

    Zdravím,

    varuji před prodávajícím Jakubem Berkou, z Královéhradeckého kraje, Broumov, jbprodej@gmail.com nebo obdobná adresa.Prodává kola Mavic CrossMax SLR, http://www.cyklobazar.cz/…max-slrdisc/ Přední kolo má zničený ráfek na výměnu, prasklá bočnice lepená jakýmsi epoxidem, v inzerátu o tom ani slovo. Mohu doložit fotografie i komunikaci.

    0 0
    • maajkee  

      Tak to je ****!

      0 0
    • Mastr  

      a jak to víš, že jsou to zrovna tyto kola ? :-)

      0 0
      • karliner  

        Asi mu je prodal :-)

        0 0
      • cvalda69  

        Snadno, přesně tyhle fotky byly na inzerátu, na který jsem je, já pitomec, koupil. A pak s problémy a s prodělkem vracel. Navíc, i kdyby to byl jiný pár, přístup prodávajícího je natolik nefér, že je myslím třeba to dát vědět.

        0 0
    • McBlacky  

      sám jsem nedávno sháněl Cmaxy SL nebo ST a po tom co jsem osobně několikrát viděl nebo si dokázal zjistit, šetřím na nový.

      naprasklý ráfky, popravený ořechy, zohýbané dráty. Nebo třeba jeté sezonu rekreačně a na dohledaných fotkách jsou viděl 3 roky zpět při závodním použití.

      Pro dražší kola jezdím osobně, lidi jsou fakt zmrdi. Skoro lituju, že utrácím před prodejem dražších věcí prachy za komplet servis.

      0 0
      • scret  

        presne tak, navic kolikrat za olitany kola chtej nehorazny prachy…

        0 0
      • Tomcat  

        Souhlas

        0 0
      • maedva  

        Pokud jsem nekdy kupoval zapletene kola, nebo neco takoveho vzdy jsem si pro to jel osobne…

        Popripade kdyz sem sam prodaval karbonove vyplety, nebo cele kolo radeji sem je kupujicimu dovezl, nebo se domluvil na puli cesty, tak aby doslo na osobni setkani, pak se riziko dost snizuje ;-)

        0 0
    • McBlacky  

      takhle zničený kolo se letos povedlo Šárce u novějších SLek, rána jako prase a vpáčený dovnitř s jasným lomem, někde tady byly i fotky myslím. Ani nás nenapadlo to rovnat.

      Prodejce by měl dát na to slevu kolem 3500kč, což je ráfek + práce. Ale bohužel často nevydrží rozplétání všechny dráty. Nebo tedy je spíš výjimka, že to všechny vydrží. Takže je možný že bys na tom prodělal ranec.

      Ota nedávno prasknul silniční Ksyria ES a jen dva dráty se podařilo znovu použít.

      0 0
      • roud  

        Technická nezkoušeli jste někdo cmaxy nebo ksyrii ráfek svářet ?

        0 0
      • cvalda69  

        Přesně tak, kdyby kápnul božskou a dal slevu, lze to risknout a přeplést. Takhle je to sviňárna. A pro mě zkušenost :-)

        0 0
        • maedva  

          Ale prece ty sam pises:

          „Snadno, přesně tyhle fotky byly na inzerátu, na který jsem je, já pitomec, koupil.“

          Tak pokud tam ty fotky byly, tak to prodejce netajil a jen tva vec, ze jsi to vzal.

          0 0
          • cvalda69  

            Podívej rozumbrado :-), byly tam ty samé fotky, které ten vykuk použil v tom novém inzerátu, tedy fotky celých kol z odstupu. Reagoval jsem na pochybnosti, nabízí-li ta samá kola. Tedy ještě jednou, nešlo o fotky v úvodu threadu, ty jsem fotil já jako dokumentaci poškození ráfku.

            0 0
    • xshreck  

      ročník 91, hmm hmm. Třeba se najde někdo kdo to koupí, potom mu to osobně doveze a zakombinuje ho do výpletu .-)

      0 0
    • Kamikaze 591  

      Neznáte někdo člověka inzerujícího tyto Cmaxy ?

      0 0
      • kubad  

        trochu si připlat a najdeš tam i tady v bazaru jedny ve stavu nových kol, ještě v záruce a nový model

        0 0
        • Kamikaze 591  

          Já jsem ty tvoje viděl. Ale já měl limit kolem 4000kč a ty za to chceš 2× tolik. Možná se něco stane, že si je pořídím, ale spíš ne.

          Leda by se mi podařilo prodat epicona :)

          0 0
          • scret  

            ale ten limit, to nemyslis vazne, ze ne?:) Nerikam, ze za takovou cenu CMaxy nesezenes, ale otazka je, v jakym stavu budou…:) a myslim ze zrovna u tohodle typu kol, kde zahucis za 1rafek trojkou, se vyplati priplatit a koupit je v dobrem stavu… A kdo je ma v dobrem stavu, ten je za bura neproda:)

            0 0
            • Kamikaze 591  

              Já myslel ten limit všeobecně na kola(FRM5 Cride wh-mt65…). Né na Cmaxy :)

              0 0
              • scret  

                aha, tak v tom pripade bych vzal RM5 a nespekuloval dal:) anebo nasetrit a za osmicku se daj sehnat uz velice slusny kola…

                0 0
                • Kamikaze 591  

                  Ještě uvažuju o těch wh-mt65 kvůli řešení full ust. Žádné lepení pásky a lepší spolehlivost. O 300kč dražší než FRM5 a stejně těžké.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Šel bych to těch mt65, plnohodnotný UST ráfek je fajn věc.

                    0 0
                  • scret  

                    pokud chces UST, pak to neni zrejme spatna varianta… Ikdyz netusim jak je to s dostupnosti nahr.dilu na Shimano kola…

                    0 0
                  • v POHODÌ klokan  

                    Ty bezdušový Shimana jsou za hodně lákavou cenu. Jestli chceš určitě jezdit bez duší (kdo by nechtěl :-D), tak kónusový náboje snad překousneš :) A určitě budou lehčí než FRM5 – tak o 100g (1800g Shimana proti 1900g Fulcrumy). Né že bych si na funkci FRM5 nějak stěžoval, to vůbec. Jenom bylo víc patlání s těma bezdušema.

                    0 0
                  • obda  

                    O 300kč dražší než FRM5 a stejně těžké.

                    Omyl, lehčí.

                    0 0
                  • Blahycz  

                    Test těchto kol vyšel na výbornou.

                    0 0
              • alinceb  

                A proč si nenecháš zaplést Magicy od Richarda?

                0 0
                • McBlacky  

                  ty nejsou jednak UST, druhak to není bombproof řešení.

                  0 0
                • Kamikaze 591  

                  Já už je jednou měl na HTčku. Jednou jsem spadnul a přední kolo šlo na centrování. Jinak kdybych je měl někde za slušnou cenu (tím myslím třeba bazar) tak bych do nich možná šel. Ale půjde to na 120/120 fulla, tak bych chtěl trochu odolnější kola.

                  No a později možná na 140/140 :) Ještě možná malinko uvažuju o těch FRM3, teď tady někde hnoj psal že nejen na kupkole jsou za 6,8k.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    ty FRM3 jsou dobrý, až na to, že nemají ploché dráty. Až se s tímhle faktem smířím, koupím si je na AMko :) nebo se zblázním a koupím ST2012

                    0 0
                    • jIrI___  

                      ST taky nemají ploché dráty, ne? :)

                      0 0
                    • scret  

                      myslim ze Mavic 2012 modely nejak uplne nedomyslel, STcka posunul vic do XC – oproti SLRkam tam neni takovy rozdil… Pak k SX uz je zas docela skok…

                      Btw. me stve u novych SX ze vzadu, pres vsechny mozny adaptery budu stejne muset bastlit na 10mm osu:((

                      0 0
          • Joseph de Sax  

            určo se něco stane…bude brzy měna.

            0 0
      • McBlacky  

        Cmaxy za 5 to je snaha zbavit se kol před smrtí :)

        0 0
        • jIrI___  

          Nemůže tak nízká cena být i kvůli stáří? Přesně se v tom neorientuju, ale ta grafika na ráfcích mi připadá už jako dost stará. Nebo si i přes to stáří furt drží Cmaxy cenu?

          0 0
          • McBlacky  

            je to ten starší model 2005 myslím, vyráběl se do 2007 kdy byl nahrazen, tím co prodává Kubad.

            samozřejmě, že stáří je faktor, ale po určitých letech provozu jsou kola na odpis a je fuk jestli to jsou Cmax nebo ne. Nesmrtelný nejsou žádný. Nový v té době byly kolem 15tisíc-dobrá cena. Pointa je v tom, že takhle starý a jetý se nevyplatí kupovat, ikdyby byly za 5tisíc. Dráty se vytahaj po letech i u Cmax, nový výplet, bratru 2000 jen materiál na jedno kolo. Vytahaný dráty jednak začnou praskat druhak už je nelze dále zašroubovat do ráfku=nedocen­truješ=dojezdil­s. Ráfek nakonec praskne taky každej. Někdy dá se poznat, že je načnutej.

            0 0
          • scret  

            Tak cenu si relativne drzej, pokud jsou malo jezdeny, je toho na netu videt spousta… Ale treba SLka bych 5let stary nekupoval, pokud by tam nebyla zaruka nekoho, kdo vi, kolik maji nalitano a ze jsou ve skvele kondici (jako napr. u kubada)

            Stary SLR maji vetsinou taky nacaty rafky:( ST jsou relativne bitelny kola, tam bych se tolik nebal…

            0 0
            • McBlacky  

              přesně jetý SL, ST, SLR jen od někoho kde víš co mají za sebou. dle mě strop za samotný kola 7,5 / 8 / 9

              škoda že člověk nemá přístup na US ebay, jsou tam nový za podobný peníze :/

              0 0
            • Tomcat  

              Hele jenže kolik lidí si kupuje tohle, aby to skoro nejezdilo?

              Skoro to pak připomíná vzlykání u ojetých aut jak by všichni nejraději koupili Passata, po duchodci, jen s 20k nejezdíno. A neakceptují, že to co koupěj, za ty prachy sedí.

              Chtělo by se to trochu vrátit do reality tohle je normální.

              0 0
              • Jířa1  

                možná to překvapí, ale nemyslim si že budu uplně sám kdo má SLRka a nenajede na nich několik tisíc za rok.

                nepíšu to, že bych nějaké prodával:-) ale za čtyři sezóny kdy jedu tak tři závody pro radost, pak týden někdy s kolem(to není žádné závodní nasazení) a jeslti to je tisíc za rok tak je to moc. Mam na nich poctivých 3tis a samozřejmě že starnou a je lepší mít nové, ale jen chci říct i použité můžou být ve slušné stavu. ovšem kupovat o d někoho neznámehé je věc co bych asi ani já nikomu nedoporučil!

                0 0
              • scret  

                dobry, nezklamals…:)

                myslim ze spousta lidi co si koupi CMaxy, tak nemusej byt zrovna zadny zavodnici…

                To mi prijde stejny klise, jakoze si kolo nad 50tis. koupi jen zavodnik a tak musi byt olitany:)

                Nejsem zadny zavodnik, rocne nenajedu tisice kilometru, jsem rad ze kdyz najedu rocne 2,5–3tis.km (z toho se to deli na 3kola) a presto mam dvoje CMaxy:)) a neni to o tom, ze bych si potreboval honit triko, v mym okoli nevidi lidi rozdil mezi zaplety za 7micku a za dvojnasobek, ale o tom, ze mam rad tu tuhost, UST reseni a taky nizsi hmotnost:)

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak, tak. Letos mám sice zhruba 2× tolik co Ty (mám teď těsně pod 6tis), ale zase mám 4 páry takových kol, takže je to nastejno :-)

                  Sice teď už mám poslední Cmaxy (už jen jedny STčka), ale to je fuk, jestli to jsou Cmaxy nebo Fulrumy stejné kategorie.

                  A co teprve manželka. Ta má 2 páry kol (jedny STčka na fullu a jedny Crosstraily na HTčku) a letos má něco málo přes 2tis. km.

                  A zrovna nedávno jsem prodával C29ssmaxy (a nechával si už jen Red Metal 29 XL), které měly najeto těsně pod 2tis. km a byly v perfektním stavu.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A co teprve jestli se náhodou rozhodnu prodat poslední kolo, co tu mám navíc a to zadní SXko (vyměnil jsem ho za Red Zone XLR, které jsem měl přední a v době pořízení SXka ještě RZ XLR nešly na X-12 osu).

                    To nemá najeto ani celých 1500km.

                    0 0
                  • scret  

                    nevim jestli jsem se te na to uz neptal, ale potreboval bych srovnani tuhosti ST a SX…

                    A jeste jedna vec, nahodou se asi nebudes zbavovat nejakych zapletu (CMax nebo CTrail) na 15mm osu co?:)

                    mrzi me, ze zena ma 15mm osu, ja 20mm a stale premyslim nad novyma SX, jenze takhle budu muset svoje STcka prodat a pritom pro pritelkyni by se mi libilo neco UST, lehkyho a zaroven tovarniho…:(

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To se těžko objektivně hodnotí, když STčka a SXko (a Red Zone XLR) jezdím na jiném kole.

                      Tužší to rozhodně je. Jenže těžko říct, co je ten rozhodující faktor. U STček jsem u žádných ani u těch zbývajících neměl ani 15mm osu. Takže se mi to liší o obě pevné osy, navíc ještě na jednom kole o tapered krk, jiné rámy…

                      A zbavovat se nebude teď ničeho, maximálně toho samotného SXka, ale asi si ho raději nechám (samotné zadní se stejně bude prodávat blbě a tak moc bych za něj nedostal).

                      0 0
                      • scret  

                        myslel jsem u zadniho kola, ikdyz tam to samozrejme ovlivnuje i ta pevna osa cos tam mel…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Právě u toho zadního je ten rozdíl asi ještě větší než u předního (myslím ty vlivy mimo zadní kolo samotné. Novější Stereo je s X-12 osou mnohem tužší než starší bez ní (on je i ten rám samotn těžší skoro o 400g u novějšího Sterea), což byla slabina staršího Sterea.

                          0 0
                          • scret  

                            Hergot, ty mi to neulehcujes:))

                            Ja myslim ze tusim Slavik ma k dispozici jak ST, tak SX a nekde rikal, ze SX jsou zase o rad tuzsi…

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Tak určitě o něco budou. Jen prostě nemůžu říct, že zrovna 50% udělal rám a osa a 50% kola, to nemám jak poznat.

                              Prostě si je kup a udělej si radost. Rozhodně jsou ještě o něco odolnější, 21mm ráfek, nový ořech (i když řechtačka), nedotýkají se dráty při křížení (takže se nemhou o sebe šoupat) a váha je jen o málo vyšší (hlavně pokud máš ještě starší STčka)…

                              0 0
                              • scret  

                                jj, „starsi“ ST (viz.profil)

                                SX jsou cca o 100g tezsi, sirsi rafek se hodi, jezdim fakt nizky tlaky (kdysi jsi me tim nakazil:) ) ikdyz jezdim Contiky 2,4 UST – coz je cca nastejno jako napr. NN 2,25 ss… Vetsi balony bych asi uz nechtel, ikdyz kdo vi?:)

                                A rechtacku miluju:) Trochu mi to vadi u ST, ze jsou tak tiche:))

                                No, to je to, radost bych si udelal, coz o to, chtic nekde v hlave by se chtel nasytit:) ale tech penez zase…:( obvzlast kdyby jsem si chtel koupit jeste novy kliky:)) (bud XTR nebo Noiry)…

                                A co je hlavni a predevsim hooodne dulezita vec, netusim jak mi zdravi na jare dovoli vubec jezdit, letos jsem musel predcasne ukoncit sezonu uz nekdy v srpnu:((

                                No, zivot by byl jinak moc jednoduchy:)

                                0 0
                    • Sharka1  

                      tak je holt prodej, zena si prihodi nejaky ten peniz a muze si koupit novy kola, jak proste :-)))

                      0 0
                      • scret  

                        Dekuji za radu:D ..no ono mi nic jineho stejne nezbyde:) teda pokud by je nekdo treba nechtel vymenit:) anebo pokud bych ji nekoupil novou vidli:)

                        Pravdepodobne STcka pujdou do bazaru, pro sebe koupim nove SX (ikdyz nechapu kdo Mavicu poradil tu debilni barvu) a zena dostane CTraily:)

                        0 0
                        • Sharka1  

                          Me spis bavi jak tady chlapi resi, co musi koupit svym polovickam, nebo jak jim neco posunout, co by se jim pro ne libilo atd… Snad kdyz zenska neco chce, tak si to muze koupit sama, ne? ;-)

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • alinceb  

                            Možná to bude tím, že většina ženských rozlišuje kola pouze podle 3 hledisek:

                            1. líbí se mi / nelíbí se mi
                            2. je pohodlné / není pohodlné
                            3. jede / nejede (volitelné hledisko, které není u všech partnerek)

                            …a pokud chceš jezdit s ní, tak musíš splnit všechny požadavky…:)

                            0 0
                            • Sharka1  

                              njn, to je ten vecny boj, ze si chlapi mysli, ze kdyz tyhle pozadavky splni, tak s nimi jejich draha bude jezdit, a nepochopili jeste, ze pokud ona sama nema touhu jezdit, nepomuze nic :-) tj. pokud sama neprojevi prani nebo neni ochotna si lepsi kolo/komponenty koupit sama, tak je stejne nevyuzije

                              0 0
                              • alinceb  

                                To není tak úplně pravda…

                                Šárka na kole vždycky jezdila +/- spíš z donucení. Pak sem jí postavil oceláka (15kg! a navíc na ní velkého) na relativně rychlých pláštích místo starého celopevného trekinga a najednou se mnou začala jezdit a moc u toho ani neremcala.

                                Když sem jí navrhl, že bych jí koupil silničku (pochopitelně zase oceláka), tak nejdřív protestovala, ale jen do doby, než se na tom poprvé projela. Pak dostala dualy a hned to bylo zase o fous lepší. Letos jsme byli v létě v Alpách, kde se mnou zvládla i celodenní okruh 135km / 1300m a výjezd po Hochalpenstrasse 25km / 1600m.

                                To samé měla s lyžema. Pořídil jsem jí solidní výbavu na SNB a naučil jí jezdit a teď jezdí moc ráda.

                                Teď jí chci postavit trošku lehčí MTB, aby se mnou jezdila i terén a netahala mě jen na silnici…:)

                                0 0
                                • Sharka1  

                                  tak to mas stesti, ze umis odhadnout, co ji bude bavit, kdyz ona to nevi :-)

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    A ona má štěstí, že má mě…:)

                                    0 0
                                    •  
                                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                      0 0
                              • MlokCZ  

                                Taky mám stejnou zkušenost jako alinceb. Manželka jezdila vždy HTčko a jezdila poměrně dost. O fullu pořád říkala, že ho nepotřebuje a to samé o kotoučovkách.

                                Po té co na fulla přešla (a to samé předtím kotouče), tak o obojem prohlásila, že to je nejlepší změna, kterou na kole kdy měla a už by nechtěla jinak.

                                Oproti tomu věci jako jiná kola (lehčí), jiné řazení, to moc neoceňuje.

                                UST pláště také oceňuje. A to hlavně proto, že nemá defekty a když občas jede i sama, tak nemusí nic řešit (duši by sama nevyměnila). Sama by si o ně rozhodně neřekla, protože by ani nevěděla, že něco takového existuje.

                                0 0
                                • scret  

                                  uplne stejny pripad!:)

                                  Presne jsme resili to same – full neni potreba, kotoucovky, bezduse atd. A dnes ma pritelkyne Trance Xe na komplet XTecku, na bezdusich a libuje si:)

                                  Takze evidentne se Sharka v tech zenskych tolik nevyzna jako mi chlapci:))

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    Ale fuj…MY! chlapci vždycky s tvrdým…;) :D

                                    0 0
                                  • Sharka1  

                                    No dobre dobre, vy mate zrejme to stesti, kdy vase polovicka akceptovala a prijala za svuj vas konicek (nebo to aspon tak vypada), bod pro vas :-) Je ale dost pripadu, to proste nejde.

                                    Jsem chtela jen rict, ze zenska, ktera na kole jezdi poradne a trochu tomu rozumi, tak vi, co chce, nebo k tomu dospejea resit to bez ni nema smysl. Ale mozna mam ze svyho pohledu trochu zkreslenej nazor :-)

                                    0 0
                                    • scret  

                                      spis bych napsal, ze jsem sve drahe polovicce ukazal a odkryl tu krasu jezdeni na kole… A myslim ze to vubec nebere, ze vzala muj konicek za svy, ale ze dnes to ma jako svuj oblibeny konicek sama od sebe…

                                      A bavime se o tom co chceme a ne co potrebujeme..:) Clovek asi vylozene nepotrebuje napr. zaplety za cenu neci vyplaty:) kdyz by stacily daleko levnejsi..:)

                                      0 0
                          • scret  

                            mam skromnou zenu (zrejme vyjimka potvrzujici pravidlo) a tak vubec nic nechce… a novy veci na jeji kolo chci vetsinou hlavne jen ja:))

                            0 0
                            • Sharka1  

                              :-)

                              0 0
                            • romachain  

                              Přesně tak to mám i já. S vlasním kolem se mi zrovna nic dělat nechce, tak zanu vymýšlet co s tím jejím. A tak pořád dokola…

                              0 0
                              • scret  

                                tak to ja mam, kdyz uz se neda relativne levne tunit na mym kole, prechazim na svy druhy kolo a pak na kolo pritelkyne:))

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                                • Pebe  

                                  mě když už se nechce tunit moje kolo, tak tunim kola přítelkyně…za její peníze :-)

                                  0 0
                                  • romachain  

                                    ideální varianta. u mě to tak bohužel moc nefunguje…

                                    0 0
                                  • Medunka  

                                    lepší je ještě tunit svoje kolo za její prachy ne :-)

                                    0 0
                                    • Pebe  

                                      to si úplně netroufám, přece jenom bych byl rád, aby nám to spolu vydrželo :-)

                                      0 0
                                    • alinceb  

                                      Jsme s přítelkyní 3 a půl roku a tak nějak jsme nikdy neřešili moje/tvoje. Sice máme oddělené účty, ale peníze se přelívají tak, jak je zrovna potřeba. Máme kamarády, co jsou spolu ještě delší dobu a ti naopak řeší a dělí každou korunu – z toho by mi asi drblo…

                                      0 0
                  • Kamikaze 591  

                    Nechceš prodat manželčiny Crosstraily za nějakou pěknou cenu :)?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ani ne, ty jsem kupoval dokonce teprve letos. A byly za pěknou cenu :-)

                      0 0
                • felix.org  

                  Přesně tak. Já jsem třeba všech svých letošních 350km na silničce řadil Ultegrou. 1000km na biku jsem najel na XTéčku, RM3 a Rebě. Na ty kilometry by mi stačilo i Alivio :-)

                  Stejně tak znám lidi, co si koupili novýho Passata a najedou do 10kkm ročně, nebo A4 a najedou 7kkm ročně :-)

                  0 0
          • vsn  

            kola po 4 letech jsou kapůt, je jedno jestli na nich jezdíš nebo se válejí v koutě (teda pokud nepovolíš všechny dráty :))

            0 0
            • scret  

              ?? mas na mysli tovarni nebo vsechny zaplety vseobecne?

              0 0
              • vsn  

                tak každej záplet je napnutej a „pracuje“ i když nejezdíš … možná ty 4 roky jsou trochu nadsazený ale říkal to Stárek at s takhle starejma kolama rači nic neděláme že si akorat naserem do bot

                0 0
                • scret  

                  myslim ze je to prehnany… Par lidi jezdi v dnesni dobe jeste XL nebo SLka a to jsou kola starsi nez 4roky…

                  0 0
                  • vsn  

                    tak jasný … on to bral tak třeba když žačnou praskat dráty ať nedáváme nový, že by to ten ráfek už nemusel pobrat :)

                    taky doufám, že mi moje ST vydrží při 65KG dýl :)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Měl jsem ruční záplet (2mm nezeslabované dráty) na kole, co jsem kupoval 1998.

                      Nejzdil jsem na něm cca 20tis. km a pak ho v podstatě věnoval kamarádovi (prodáno za symbolickou cenu).

                      Ten je jezdil ještě několik let (i když na nich nenajel nijak moc kilometrů) a pak už definitině se musely přeplést, protože byly totálně probržděné oba ráfky.

                      Výplet ale pořád držel (při jízdě žádný přehnaný projev, že by byly úplné bláto, tensiomtrem jsem je ale neměřil), i když je možné, že už nebyl úplně 100%.

                      0 0
                    • scret  

                      jj, to potom nejspis ano, me zatim neprasknul ani jeden a kola jsou jak nova:) Na KHS jsou jak funglovky a na Reignu dostanou precijenom vetsi sodu, tam mam lehoucky vakl na orechu, ale nic velkyho…

                      0 0
                      • vsn  

                        tak bacha at ti nepraskne to keramicky kluzny lozisko ve vorechu … pry kdyz prasken tak ofrezuje telo naboje a samotnej naboj se neprodava … prasknout to může kdyz se povoli osa… a chce to častěji servisovat a nemazat vazelinou ale mineralnim olejem :) (ted můžu dělat chytrýho :D)

                        0 0
                        • scret  

                          nenee, kluzny lozisko je v cajku, mazu pomerne hodne casto primo Mavic olejickem, takze suchem rozhodne netrpi:) telo naby je jen lehce olesteny… Videl jsem na to spesl vlozky, ale uz to nebudu asi resit, stejne pujdou z domu, ikdyz je mam hodne rad a jsem spokojeny…

                          0 0
                • McBlacky  

                  taky už jsem to slyšel. Obecně se to týká nejvíc výpletů s plochými dráty typu SLR, Zero. Klasické výplety se vytáhnou a docentrují, ale ty ploché lehoučké ze slitin prý nějak křehnou. Každopádně u starších kol pak praskají dráty a výplety se už nemají docetrovávat na stejný tah jako nové. Což je pak o ničem a ztrácíš vlastnosti výpletu.

                  Doporučuje se 2 roky plné nasazení a pak už to závodně nedrtit.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    U kulatých drátů můžu říct u STček, že po 4 letech zcela ok. Dotahoval jsem je pouze jednou asi po 1000km.

                    A teď nedávno jsem je zrovna lehounce docentroval a přitom hned měřil tensiometrem jeslti nepotřebují dotáhnout a nepotřebovaly.

                    A zase něco jsem na nich odjezdil (cca necelých 10tis. km), takže ani nestály úplně jen v koutě.

                    0 0
                    • jonti  

                      Přední crossmax SL z roku 2006, ježděný závodně, dost vyjížděk, ani jedno centrování, původní ložiska a pořád drží.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Treba moje Vckove XLka uz to maji za par. Nove draty co se tam davaly vloni uz jsou zasroubovane v rafku temer po hlavicku, orech ma vuli jak blazen a keramika vzadu na par mistech slejza. Zas maji ale najeto znacne pres 50 000.

                        0 0
                        • romachain  

                          Tak keramika když sleze, tak se na tom ale dá ještě jezdit a brzdit přímo o ráfek, ne?

                          0 0
                          • jecnak  

                            Jo, slezla keramika problem neni, problem jsou vytahany draty a sesmirglovany orech a dosedaci plocha orechu/kluzneho loziska. Opravny kit z e-bay uz asi ani resit nebudu.

                            0 0
                        • scret  

                          tak myslim ze tvoje XLka maji na to bikove nebe uz narok:)

                          0 0
                      • McBlacky  

                        nj ale vem je někam na tenzometr a uvidíš

                        0 0
                        • jonti  

                          Mě je jasný, že nejsou jako nové, ale odhaduju, že na nich těch 10000km ještě dám.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            vtip je v tom, že se ten výplet pořád povoluje až to pak někde ohneš na nevinným kamínku. Když to dotáhneš (pokud to půjde) tak začnou praskat dráty.

                            0 0
            • Vilém  

              To joooo:))

              0 0
            • pepek  

              Mám jedny 8 let. Mám se bát?

              0 0
            • pepino  

              Jj, jako lion baterky.

              0 0
    • romachain  

      http://www.cyklobazar.cz/…ax-slr-disc/

      To je zajímavá nabídka! Už jsem se domluvil na koupi STček 2011 se zbývající víc jak dvouletou zárukou (původně 3 roky) v perfektním stavu s komplet příslušenstvím, ale bez kotoučů nebo kazety a s nic moc plášti za 9000 a teď jsem narazil na tohle a dost mě to zvyklalo…

      0 0
      • destr  

        No a přidáš dvojku a máš skoro novy 2011 včetně RR ust ;-)

        0 0
        • romachain  

          Tak to vyjde nastejno s těma STčkama, co je mám domluvený, ne?

          0 0
          • destr  

            Myslel sem SLR 2011.

            0 0
            • romachain  

              Jenže ty už se mi tolik nelíbí. Ony ani ty 2010 se mi s tou červenou barvou moc nehodí, ale v kombinaci s tou spoustou černé na ráfku bych to snad i (z?s)kousnul.

              0 0
            • romachain  

              Každopádně o takové nabídce ani nevím!

              0 0
                • romachain  

                  Aha, to jsem nějak přehlíd, taky pěkná nabídka. No já víc jak těch 9 dávat nechci, klidně bych raděj dal i míň, ale zatím není nabídka. A taky bych raději černý, příp. bílo-černý dizajn a ráfek 19mm. No prostě ideálně STčka.

                  0 0
                  • destr  

                    Ok, no kdyby sis to rozmyslel, tak se na ně můžeš přijít kouknout na Lesnou, a třeba by se pak ještě nějaká ta koruna dala shodit ;-)

                    0 0
      • Kamikaze 591  

        Ty vypadají hezky. Chvilku jsem uvažoval o těch kubadovych, ale řekl jsem si, že tolik peněz už do kola investovat nebudu :)

        0 0
        • kubad  

          přečti si můj inzerát pořádně :-) a případně se ozvi, nějak se dá domluvit

          0 0
          • romachain  

            Škoda, že ty kola nejsou černý. Ta stříbrná se mi na to žlutozelený Furio vůbec nehodí:-( Jinak bych je už dávno od tebe vzal…

            0 0
            • kubad  

              jj barva je bohužel jasná, musí být kolo ke kterému sedne

              0 0
              • romachain  

                Co bys poradil ohledně tohoto inzerátu? Jsem domluvenej na cenu 9000 s jinýma plášťama, bez kazety a kotoučů, s příslušenstvím a zárukou do května 2014. Samozřejmě bych je přebíral osobně, takže kontrola ráfků, výpletů, ořechu, ložisek je samozřejmostí, předpokládám, že to bude vše ok…

                http://www.cyklobazar.cz/…max-st-2011/

                0 0
                • kubad  

                  nevím to by potřebovalo vidět, ale ty si z branže ne takže si najdi nákup u dovozce :D

                  0 0
                  • romachain  

                    Proto jsem popsal plánovaný postup a myslel jsem předpokládat platnost toho, že vše bude ok. Takže vlastně jen poradit s tou cenou, jestli se to dá, či je to moc… Já jsem si říkal, že by to celkem šlo…

                    0 0
                  • romachain  

                    Jinak je to samo levnější než nákup, to bych o tom ani nepřemejšlel:-) Nejsem si teda jistej, jestli jsou vůbec ještě modely 2011 dostupný a už jsem trochu mimo na to, abych po tom pátral, ale i kdyby byly, tak to pořád bude určitě dražší než za 9…

                    0 0
                    • kubad  

                      já vidím v inzerátu 11900kč a nějak sem přehlédl že jste domluvení na 9. :D to už je pak OK

                      0 0
                      • romachain  

                        OK, dík za názor. Mě se právě těch 9 zdá být tak akorát, víc bych nedal ani o fous, on už víc nezlevní… Tak jsem ještě váhal, jestli to nechat být, ale asi do toho půjdu…

                        0 0
      • jIrI___  

        Tohle je asi nejhezčí design Cmaxů, který kdy byl.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.