Vaše vysněná cyklistická výbava ?

433 nepřečtených
  • Trollix

    Založím další naprosto zbytečné téma aby jsme se mohli všichni společně zasnít a napsat jak by vypadala naše ideální garáž/místnost s koly. :)

    Za pár let se možná zasmějeme tomu co jsme to tehdy v prehistorickém roce 2016 chtěli za překonané plečky :) Začnu já –

    HT : S-Works Stumpjumper Carbon WC

    FULL : Canyon Lux CF 9.9

    SILNIČKA : Giant Propel Advanced

    ZIMÁK : Giant TCX Advanced

    Vím že ne pro všechny znamená vysněné kolo automaticky to nejdražší ale já mám prostě slabost pro drahý kola :D

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Petr L2  

      AMP B4, nebo B5 pochopitelně s F3, nebo F4 vidlí, pověsil bych si ho na zeď, vedle bych si pověsil lyže Elan RC 08, rollery s trucky od Broučka a svůj první SNB, oprašoval bych to a nudil děti vyprávěním, jaké ty osmdesátky a devadesátky byly úžasná doba :-)

      0 0
    • tromboonen  

      To neni zas tak nedosazitelny ne? (teda znam plus minus jen ty silnicky), ale kdyz bys to mel jako prioritu nebude to az zas takovy problem, spis ze bikeri maj tendenci kolo odepsat/nahradit po roce nejmin, i kdyby to bylo pro moralni zastarani??

      U me je to omezeno tim, ze na mou vykonost a cas co na tom stravim bych si pripadal nepatricne kdybych mel uplne top kolo, jedno, natoz tak tri az ctyri, ktery by bylo skoro drazsi nez lecktere auto kterym jezdim a mam jine nechutne drahe konicky a barak a jine veci, ale kdyz to chces, neni duvod to neporidit, jen jestli to dokazes uzivit (ujezdit) a udrzet dyl nez treba ten rok, pokud ani jedno ne tak je to jako kdyz si pubertak povesi na zed plakat nejakeho Ferrari nebo Lamba nebo porno/pop hvezdy, az vyroste, tak jej to nejspis prejde, nebo si to splni az bude tlustej a plesatej a bude mit mid-life crisis a to uz pak neni ono..

      Za me zazitky (na jakemkoli kole nebo jinak nekam/nejak) se vyplati vic nez super duper vybava co je mene vyuzita, nebo i vyuzita, ale jen pro to vyuziti? Mluvim z pohledu hobika, ne zavodnika, samozrejme.

      0 0
    • jIrI___  

      full: Specialized Epic S-Works + Specialized Enduro S-Works

      silnička: Specialized Tarmac S-Works Di2

      zimák: Specialized CruX Pro Race

      HT nechci.

      0 0
    • Dejv94  

      Mě by asi stačila 3 kola a další drobnosti:

      • Cannondale Scalpel SI na XT Di2
      • Bianchi Oltre na vysokých ráfkách a Ultegře Di2 (nejvíc se mi líbí design 2013)
      • nějáká titanová kroska od Firefly na kotoučích a 105
      • KTM Duke 690
      • VW Multivan
      • Subaru BRZ

      Taková garáž by mi stačila…

      0 0
    • Kuba78  

      Lepsi nohy a zpatky fyzicku co sem mel kdyz mi bylo dvacet.. To by mi pro zacatek stacilo :-)

      0 0
      • VladexAndroid  

        jo fyzičku-tu bych přesně taky chtěl. akurát že já ji neměl ani ve dvaceti :D

        0 0
      • mr.ricardo  

        Koukam, jsme stejny rocnik a mame uplne stejny myslenky :) kolikrat si na kole postesknu, jak to bylo ve dvaceti jednodussi, rychlejsi regenerace, minimalni lenost, porad hubenej jak stangle a mohl jsem zrat cokoliv. No a hlavne jsem bydlel v severnich Cechach uprostred lesu, bylo to prima :)

        Ale co se tyka kola, mozna ted nemam kolo uplne svych snu, ale hodne se tomu blizi a hlavne na moji vykonnost je naprosto dostacujici, az mozna zbytecny.

        0 0
        • Dumbíček  

          A lepší to nebude, jste ještě mladí v plné síle. Už bude jen hůř. :-)

          0 0
          • šimlos  

            Tys taky optimista…:-)

            0 0
          • Kuba78  

            Mam to chat tak, ze za 9 let budu vetchy starec sedlajici tak maximalne dve kola u nakupni tasky-duchodky? No poteskoste..

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vitan  

      Vysněná? A to opravdu půlka lidí tady chce Spešla?:)

      0 0
      • VladexAndroid  

        já ho rozhodně nechci :)

        0 0
      • Kubiczech  

        A proč ne? Čím déle s koly zabývám, tím víc mi přijde pohodlné vlítnout do kšeftu a koupit kolo, které funguje, které má dobrou geometrii a na kterém nemusíš nic moc řešit a doladíš jen detaily. Seskládat si kultovku – pokud dnes něco takového vůbec existuje – je sice hezké, ale většinou to nefunguje o nic lépe a jsou s tím akorát starosti.

        A k věci – asi by mi stačil Camber S-Works a nějaká hezká ocelová kroska.

        0 0
        • Spider_29  

          Jako že to, co popisujš, nabízí jen Spešl a nikdo jinej?

          Nebuď směšnej…

          0 0
          • JMT  

            Vidim to uplně stejně jako Kubiczech. Samozřejmě že fungující kolo ti nabídne i pár jiných značek, ale tak nějak u spešlu vim že vlezu do conceptstoru, zaplatim a odjedu. Kdo jinej než S má fungující kola připravený k prodeji ve velikostech ?

            Jety, Rockymountain, Ibis atd jsou krásný kola, ale fakt nevim kam bych si to šel koupit. Tohle kolo nejde „dojít koupit“ to podle laborování čísel objednáš, půl roku čekáš a pak to osadíš…s tím že to bude kultovní, cool, že budu hejtovat spešly…a s tím že to bude snad fungovat jak ten spešl…

            0 0
            • Spider_29  

              Promiň, ale ve druhym odstavci nepopisuješ reálný stav věcí, ale své nesprávné představy a předsudky.

              0 0
              • JMT  

                Ok, kam jít koupit fula za 100–150 aby to nebyl spešl a aby měly velikosti připravený k zaplacení a odvozu ?

                0 0
                • Spider_29  

                  No, především zkus obchody, kde neprodávají jen ženy…

                  A pokud je z nějakého nesmyslného důvodu nezbytně nutné koupit kolo impulsivně teď hned tady, pak i tak jsou samozřejmě četný možnosti u jiných masových značek.

                  Myslím, že normálně myslícím lidem nedělá problém počkat 2, 3, 4 týdny při nákupu takhle drahé věci.

                  0 0
                  • JMT  

                    Ok, jeden konkrétní obchod kde mají zboží ekvivaletně concept storu ?

                    0 0
                    • Spider_29  

                      Nevím, v concept storu jsem nikdy nebyl. Koupi biku nepovažuju za ekvivalent koupě rohlíku a ani běžně nechodím po městě se 150 tisíci v kapse, abych se náhodně zatoulal do obchodu a impulzivně koupil bike.

                      Běžně si nový kolo kupuju tak, že po předchozím předvýběru fyzicky vyzkouším víc možností na různých místech při různých příležitostech (testovačky, známí, různý obchody) a pak si něco z toho vyberu. To celý trvá klidně i několik měsíců.

                      Takže možnost teď hned a tady si koupit silničku, XC i Enduro po vyzkoušení na chodníku před concept storem, má pro mě úplně nulovou přidanou hodnotu.

                      Ale chápu a respektuju, že někomu takovýhle přístup k výběru kola může vyhovovat. Obsahem mojí původní poznámky bylo něco jiného. Nepotřebuju se tady jako malé dítě přít, o tom, že Spešl a jedině Spešl je ten jediný a nejlepší. Není. Je víc alternativ, možností, způsobů. Každému co jeho jest. Názor, že existuje jen ta jedna jediná správná a nejlepší cesta, je nesmyslný a hloupý.

                      0 0
            • MI.KU  

              Tak treba zrovna Cannondale neni zadnej kult ale ty kola funguji víc nez dobre a v současnosti co kousek to jedno z nejlepších kol ve své třídě – maj hodne vyrovnanou nabídku – plus je pak vždy nějaké netradiční řešení takže to i na oko vypada slusne a neni to takova tuctovka.

              A takových značek co funguji je víc.

              0 0
              • JMT  

                Ale jo, tak určitě, ale problém je v tom že tak nějak nevim kde maj ty CD seřazený na krámě vedle sebe ve všech velikostech…Takže zase ta objednávka a shánění atd…v tom je prostě Spešl silnej, maj to vyřešený a proto se to prodává.

                P.s. na CD jezdim a jsem příznivec, kdyby to nevypadalo :-)

                0 0
                • MI.KU  

                  Bikeclinic, Bikegallery..... Je toho víc určite nemaj vse ale je toho dost.

                  Mě třeba zrovna Spešl krom tech nejdražších rozhodně nepřijde jako sedni a jezdi – záplety mají nic moc a ty levnejsi kola 20–40 mi přijdou neskutečně těžký.

                  0 0
                  • JMT  

                    Popravdě jsem předpokládal, že ve vlákně o výbavě snů se nebavíme o kolech za 40 :-)

                    Ještě mě napad progresscycle/gi­ant. Tam se asi taky dá vybrat, když by zámožnému stačil giant

                    0 0
                    • MI.KU  

                      No u debaty o kolech snů bych se hlavně nebavil o Spešlu a td ale když už to tu padlo ;)

                      Jen sem podotkl že ty levnější kousky proste nejsou sedni a jeď tam je to osazení dost ošizený a u těch dražších tak kola nad 100 sou fajn už u každé značky co kola dělá. ;)

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        To ze ty by ses u kola snu nebavil o speslu ale neznamena, ze nikdo jinej :)

                        Ja docela souhlasim s touhle vetvi. Sice mi ani tak nejde o to, abych nabeh do kramu a oni meli co chci, ale proste u S vim, ze to kolo bude dobre jezdit. Nejsem nejak unesenej ze znacky, ale kdykoliv jsem si na nektery jejich kolo sednul, od svyho prvniho Hardrocka, pres ruzny testovacky a kola co jsem mel, tak to proste dobre fungovalo a geometrie byla fajn.

                        Muzu si snit o tom, jak cool bych byl mit treba nejaky homemade karbon, ale jak pise Kuba, to objednas, cekas, doufas ze ti to sedne. Predloni jsem si vybiral „kolo snu“, zkousel jsem ruzne top modely ruznych znacek, vsechno nejak funguje, ale na Demo jsem proste sednul a jak jsem ujel prvnich 100m po trailu, tak jsem si s kolem rozumnel. Mozna je to vec zvyku, ale ano, pro me dream bike je spesl..co mam doma :)

                        0 0
                        • MI.KU  

                          Víš co nechápu? Spešl je taková konfekce co dobře sedne – ok proč ne proti tomu nic nemám, ale nemusí sednout každému. Ale z jakého důvodu by ti neměl sednout oblek na míru – karbon dělaný na zakázku v geometrii jakou potrebujes ;)

                          Kámoš má Spešla 29" a je to tedy nechutně těžký s podprůměrnými komponenty – geometrie celkem fajn, ale není to kolo pro které bych šel do krámu a jezdil – proti tomu sem se ohradil – je to kolo kde je treba přeházet většinu osazení aby to jezdilo. Spešl co koupíš a jezdí bez nějakýho vyměňování komponent stojí o dost víc než konkurence – přitom v těch vyšších cenách nějak nenabídne něco víc. Jelikož mě baví hlavně silničky tak vím, že jsou podstatně lepší značky ;)

                          0 0
                          • Delkim  

                            otázka výbava je snad mimo TOP modelu problém asi všech značek

                            od Giantu koupíš TT speciál za 70 litrů a máš na něm kola za 3 tisíce…

                            0 0
                          • Tencovozikmin  

                            Tak pokud se bavis o TOP modelech kol tak ty ceny se zas moc nelisi. A nechat si vyrobit neco na miru (hlavne teda ram) bude financne mimo uplne. Muzes si vybrat seriovej ram a na nej si naprat dle vkusu a financi co chces,ale u TOP modelu je to spis o gramareni nebo preferovani nektere znacky komponentu. Pro me je EPIC top.

                            0 0
                            • Tencovozikmin  

                              Promin,ty ses tady bavil o kolech kolem 20. Tak to nic no.

                              0 0
                              • MI.KU  

                                Ne ne psal sem ze kola 20–40 sou u Spešlu mimo – v tyhle ceně proste nemaj smysl a kola nad 100 tam mi zas prijde ze začíná byt prostor na uplne jiny znacky ;)

                                0 0
                          • Mr.Duck  

                            Protoze co ja vim, jakou presne geometrii potrebuju? Si vymyslim ze bych asi chtel tohle, pul roku cekam nez mi to nekdo z toho laminatu vyrobi, a pak zjistim, ze mi nevyhovuje kinematika odpruzeni? A nevyzkousim si to, dokud se to nevyrobi, aby mi nekdo udelal 5 prototypu, a ja si to odladil, to bychom se mozna mohli bavit, ale kdo to udela? Takhle sednu na kolo a citim ze mi vyhovuje, poskladam si ho z dilu co chci a co vic si muzu prat. Bejt unikatni? To je mi uplne sumak :)

                            A prave ze tady resis podprumerny komponenty – tema je o vysnenem kole, tam se nemusime bavit o kolech za 40k. Pokud se ti od 100k otevira nabidka podstatne lepsich znacek, dobre pro tebe :) V MTB, nevim jak bych definoval „lepsi“, mozna nejaky ne tolik okoukany, ale nic moc lepsiho nez S nebo SC objektivne blbe sezenes. Srovnatelnyho urcite, ale znatelne lepsi bude maximalne tim ze ti srdce tahne k jine znacce, treba nejake garazovce..

                            0 0
                            • Spider_29  

                              Je úsměvný, jak se výběr kola snažíš nesmyslně a marně polarizovat na dvě možné situace: buďto laminátový (???) kolo vyrobený přesně na míru nebo jít do koncept stóru.

                              Nevím, co se takovouhle demagogií snažíš prosadit, ale ať je to cokoliv, nefunguje to.

                              0 0
                              • Mr.Duck  

                                Co to meleš?

                                0 0
                                • Spider_29  

                                  Tak to po sobe cti, kdyz zapominas.

                                  0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Já nevím jakou polarizaci v tom vidíš, byla řeč o custom karbonových rámech na míru, říkám jen to, že takový tam si nevyzkoušíš dokud není hotový, a co když na první pokus není úplně top? Nevím kde mluvím o concept store v tom příspěvku, říkám jen to, že když na trhu je kolo co si vyzkouším a sedí mi jako prdel na hrnec, pořídím si ho radši než experimentovat s rámem na míru nebo nějakými značkami jejichž kolo si nevyzkoušíš protože je to super ultra rarita z tuzexu,a je potřeba být unikátní a cool i za cenu horšího svezení..

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      No trochu jsi to napsal tak, že to vypadá, že nikdo jiný než S a SC dělat kola pořádně neumí. A zrovna u toho spešlu, kde je tovární zpracování dost hrozné a člověk by si ho měl raději komplet přeložiskovat, než na tom začne jezdit…

                                      0 0
                                      • Mr.Duck  

                                        To jsem tak v zadnym pripade nemyslel! Chtel jsem tim rict to, ze tezko sezenes neco vyrazne lepsiho, nikoliv to, ze by vsechno ostatni bylo horsi.

                                        Se zpracovanim S jsem teda ale nikdy nemel problem, loziska ve Statusu jsem menil po cca 200 dnech jezdeni, coz ma prumerny vikendovy sjezdar tak nejmin pet let. SX melo puvodni loziska kdyz jsem ho koupil a zadny problem, Demo mi taky starosti nedela, ani jsem o tom nikde neslysel. Co mas presne na mysli tim hroznym zpracovanim?

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          Špatně nalisovaná ložiska, křivé rámy, křivě svařené rámy, nekvalitní lak, příšerná montáž z výroby(nenamazané díly, přetažené,…) co jsme si tu koupili specialized, tak každý měl nějaký problém, navíc kámoš dělá ve storu a nadává jak je to horší a horši(hlavně montáž dílů). Geo umí o tom žádná, ale kolo za 150tis by ti mělo přijít vymazleně sestavené a né jak mě, že po 2 měsících jsem musel řešit reklamaci Ohlinsu, kvůli špatně nalisovaným ložiskám. Předtím jsem měl P3 s křivě navařenou zadní stavbou a další vychytávky

                                          0 0
                                          • Mr.Duck  

                                            Tak ja nevim, jestli do CR posilaj zmetky, nebo to tady cenzurujou :) Ale jeste jsem tu na zadny z tech problemu nenarazil, cimz nerikam ze neexistuje, ale taky tu mam nekolik znamych co S prodavaji a co ja vim, nemaji s tim problem.

                                            Pocitam ze se to asi vse sklada nekde v asii, ze by to nebyl rozdil pro vychodni evropu a tady?

                                            0 0
                                            • Atilla  

                                              Nebo máte CA lepší prodejce, který každý rám pečlivě zkontroluje a rovnou to posílá do zmetků. Tady je teď problém, že centrální sklad je jen NL a všechno se řeší na tuhle vzdálenost.

                                              Třeba kámošovy jsem měnil převodník na skoro novém kole, tak jsem sundal kliku a v ose byla vyjetá od ložiska 1mm hluboká drážka:)

                                              0 0
                                              • Mr.Duck  

                                                Shit to je slusny. Ono uz neni Specialized Eastern Europe nekde tam u Prahy?

                                                Tady se vse posila z Quebec, coz je teda taky celkem z ruky :) At uz to posilaji z Cali nebo rovnou z Asie, i docela oklikou..kazdopadne co tak vim od prodejcu ve Whistleru i na north shore, tak s tim problemy nemaji, je dost mozne, ze si na to daji majzla.

                                                Se divim, ze pri tech cenach Speslu v CR to nezkontroluji ctrnactkrat :(

                                                0 0
                                                • Atilla  

                                                  Není v době kdy jsem měnil tlumič, tak zrovna vše přesouvali do NL, týpek říkal, že mám kliku, páč potom by to byl asi problém, nebo dlouhá čekačka( bylo to zrovna před dovolenou).

                                                  0 0
                    •  

                      Pokud by si chtěl někdo plnit sny, je tu Exceed v akci za 84 tisíc.

                      0 0
                      • kotew CZE JIHLAVA  

                        za 84.tyček,bych si představoval jinou trumpetku,než tohlecto:) ps.věc v kusu

                        0 0
                        • Delkim  

                          a hlavně „vysněná“ věc nebude za 84 ne? to přitlač! :)

                          0 0
                          • Spider_29  

                            Proboha a proč by nemohla? Když mi bylo 16, snil jsem o Olpranu Mike za 21 500 Kč.

                            0 0
                          • kotew CZE JIHLAVA  

                            tak záleží na v kusu a každej má hranice jinde,ale můj názor,mít tohle jako sen,tak to by byl hodně černej,z toho bych se hodně rád rychle probudil:),kort za 84.papouchů:)

                            0 0
                        •  

                          Viděl jsem ho taky na letošním ForBikes, byl fajn, měl jsem na něj, ale … ten můj se mi prostě líbil víc. Beze srandy.

                          A byl jsem zvědavý, jestli si ho u nás někdo koupí, ale zatím jsem ho nikde ve fotkách neviděl.

                          0 0
                          • Delkim  

                            vysněnej bike a on to není FULL? no ještě že to není 27.5… to by bylo ukázkové B-F znemožnění se :)

                            0 0
                      • MI.KU  

                        Za tu cenu radeji F-SI

                        0 0
            • scret  

              tyhle starosti muze mit asi jenom „prazak“…

              Nutne potrebuju utratit 150 koliku, tak si pujdu koupit kolo:)

              My z vesnic, kde dre bida s nouzi mame postup uplne jiny… Nejprve nekolik tydnu minimalne vybirame, pak nekolik slintame, pak zkousime a pak teprve objednavame:) Diky tomu, ze se to takhle natahne, tak mame jeste cas neco vydelat, abysme to zaplatili a zaroven nechcipli hlady:)))

              0 0
              • Martin  

                a to tě ještě netrápí změny kurzu :)

                0 0
          • Petr L2  

            Fakt mi to vrtá hlavou už dlouho, co vlastně kdo proti tomu Spešlu máte? Sinard je jeden z těch, kteří to rozjeli a nevydal se sice cestou kultovky, ale velké fabriky, zato dodnes funguje a krom kol dělá i prakticky vše okolo, cpou peníze do vývoje výzkumu a rozhodně kola někam posouvají, což se o mnoha výrobcích, které tady davy opěvují, říct nedá. :-)

            0 0
            • scret  

              vicemene souhlasim, jen mi rekni, kam ty kola konkretne spesl posunuje??

              0 0
          • Kubiczech  

            Nemyslel jsem jen tuhle značku, spíš jsem to směřoval na „koupit hotovku vs. postavit kultovku“. Ale když už se ptáš, tak ano, Spešl je podle mého v mnoha ohledech nejdál v celé branži, a to samozřejmě nemluvím jen o markeťingu. Pro mě osobně je to jedna z mála značek, na kterou prostě sednu a jedu. Nezvykám si, ty kola mě prostě padnou do ruky hned. Ale jasně, tohle může jinému nabídnout i třeba Trek nebo Merida.

            To kolo vybereš, zaplatíš a jezdíš. Nemusíš na nic čekat, něco vybírat, něco složitě reklamovat v Německu, spoléhat se na tři různé strany a dva bratrance přes koleno. Nemusíš řešit žádné vosery a ztrácet čas. Někoho to baví, někoho ne.

            0 0
            • snas89  

              Tak já osobně mám spešla tak trochu už za nálepkovnu a u jejich „levných“ kol je to prostě hlavně o marketingu a předraženým průměru.

              Jenže: epic, stumpjumper. Víc není třeba dodávat :)

              0 0
            • pepek  

              Nemusíš řešit žádné vosery a ztrácet čas ?

              Měl jsem starýho epica-svařený nakřivo (jako Merida)

              Na zadní kyvce hrubě poddimenzovaná ložiska (st. unosnost 83kg, jen tah v řetězu je značně vyšší)), nepotřebovala ani bordel, aby se posrala. Spešl to chytře vyřešil: na novější modely dával tato ložiska po dvou :-) Kromě stále nízké unosnosti máš jako bonus ještě složitější demontáž.

              0 0
              • Petr L2  

                Vzhledem k tomu, že Merida drží 49% ve Specialized, tak jaksi kvalita rámů Spešl, bude stejná jako kvalita rámů Merida, kde jinde by je tak asi vařili že?

                0 0
            • scret  

              jj, takovy brainy byly povestny svoji spolehlivosti:)))

              Jejich vidle a tlumaky taky…

              Povez to mymu kamaradovi, nic neresit a jezdit a dostanes lepana:)

              Malem bych zapomnel loziska vzdy na cca jednu sezonu, prtze do nich chytre furt chcije voda…

              0 0
              • McBlacky  

                nevim no, asi je kámoš trochu nemehlo na udržbu. Ložiska jsem neměnil na SJ FSR nikdy a na Epicu taky ne. První šel do světa po 8mi letech, druhý je deset let starý a mám ho pořád – ted jsem teda dal nový spodní v hlavku a časem už bude chtít kulovej čep u brainu, ale zase má 4 Loudačky kdy se jede nonstop bordelem a další tisíce km. Kola meju wapkou na benzínkách…

                co se týče brainů na tlumiči, jedna generace nebyla úplně nejlepší, jiný ale drží desítky tisíc a stačí servisovat jen vzduchovou komoru (ne brain). Ve srovnání s posledními dvěma generacemi lefty zlatý. Brain ve vidli má jiný problémy než servis, to uznávám to je super *****, chod horší jak solo air a ten už je v xc zdvihu na hraně použitelnosti.

                0 0
                • scret  

                  To je takovy to jednoduchy klise, hodit to na to, ze je nekdo nemehlo:) Zrovna u nej tohle neplati…

                  Obcas i neco prohodim s klukama, co u nas spesly prodavaj a taky to nejsou opevne ody na vydrz…

                  Napr. ty titerny tlumice na poslednich epicach udajne taky problem…

                  A dalsi veci…

                  0 0
                  • McBlacky  

                    není to výrazně víc než jinde. Akorát proti SJ se v ČR rozjel slušný hate. Kdyby každý hater dostal Sworks bylo by najednou mrtě spokojených spešlistů :)

                    0 0
                    • scret  

                      Nerikam, ze to je sunt, jen je potreba na to koukat min pres ruzovy brejle… Souhlasim s tim, ze maj spesly dobrou „univerzalni“ geo, ktera sedne spouste lidem… dobry odpruzeni, dobrej marketing…

                      Cim si vysvetlujes ten hate? jinak kdyz bys dostal TOP od jakykoliv znacky, asi bys taky chrochtal blahem:)

                      (ber s nadsazkou)

                      0 0
                    • Spider_29  

                      Pokud by každej biker dostal bike libovolný značky v ceně Sworks, nebyl by o nic míň spokojenej.

                      0 0
                      • MI.KU  

                        Možná by byl víc spokojenej ;) Me by z těch ,,obyčejných,, značek třeba Cipollini, Cinelli, Cervélo, i ten blbej Cannondale udělalo vetsi radost – jen z rychlíku.

                        0 0
                        • Tencovozikmin  

                          Presedni do jineho vlaku tohle rozhodne obycejne znacky nejsou

                          0 0
                          • MI.KU  

                            Tak nejsou to takové ty tuctovky – sam jsem vybíral mezi Bianchi, De Rosa, Cinelli, Colnago a Cannondale – ale pokud by člověk mel fakt neomezený rozpočet – opravil Pichlovi duši pohadkovemu dedecku který by ti pak rekl ze ti vykouzlí kolo jaké chces tak bych chtel rozhodne nějakou fakt specialitku neco staveneho na míru zajimavé, neobyčejné a neco co jen tak nepotkáš. A i těchto značek jezdí dost, ale pořad to ma oproti Specialized neco ,,víc,,. ;)

                            0 0
                            • McBlacky  

                              já se časem propracoval ke kolům který vezmu do ruky a mám pocit, že na nich mám tisíce km. Dostanu se k testům, takže srovnání mám. Nakonec je mi fuk co je na rámu napsáno, musí to umět co já chci, mít bezproblémové dodání náhradních dílů a hlavně solidní reklamační politiku -. nemyslím podmínky, myslím reál.

                              0 0
                    • raw 4  

                      :-) jasan ale do urcity ceny..jsou to predrazeny kola…

                      0 0
                  • snas89  

                    čeče já nevím…

                    mám epica, zatím najeto cca 4500 km a neměnilo se ani jedno ložisko, jen jsem posílal zadní tlumič na servis před sezónou (ne brain).

                    myslím, že alfa omega u takovýhleho kola je dobrá a pocitvá údržba (např. nestříkat wapkou na čepu a ložiska, promazávat teflonovým olejem) a dobrý mechanik / servis (můj je super, navíc je nohama na zemi a dokáže poradit rozumně s poměrem výkon/cena)

                    0 0
              • Kubiczech  

                My se bavíme o koupi kola a o voserech s ní spojených, pokud ti to nedocvaklo. To, o čem píšeš, je pak všude stejné, ať koupíš Spešla nebo poskládáš Yetiho. Sere se to všechno, mnohdy záleží jen na náhodě. S tím rozdílem, že když se ti vysere Canyon a podobné, mailuješ jak splašený na všechny strany a hejtuješ na všech fórech, co mají co společného s kolama. A když se ti nedejbože pokazí kultovka, čekáš na díly půl století.

                0 0
                • satch  

                  tak ono i ten epic se umí slušně podrbat. Známej s tím byl v concept storu asi 5× během roku, než vyřešili skutečnej problém. (a že nabídky různých řešení byly čím dál divočejší). Asi docela zábava koupit kolo za 150k a furt to vozit sem a tam.,

                  0 0
                  • McBlacky  

                    to je jak historka ze servisu francouzských vozů ;)

                    nevím, zkuste a uvidíme, zase, aha, zkuste tohle,…

                    0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Ha, to píšeš schválně, ty chceš vyvolat další hate :-)

                      0 0
                    • satch  

                      přesně tak :-) akorát mu teda servisovali vidli asi 2×, pak ji posílali do Holandska, pak mu nabízeli novou, když na ni nějakej čas počká a když jim řekl, že si to teda můžou nechat celý, rozdělali kliky a dotáhli pavouka nebo co :-)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        mezi řádky čtu, že mu něco cvakalo, myslel, že to je vidle a byl to pavouk?

                        jestli to tam bylo a není to for, tak to je dost smutný. Dobrý servis je nutnost na cokoli.

                        0 0
                        • satch  

                          čteš dobře. Skřípalo to. Stačilo by to asi pořádně projet a našli by to dřív… on si nemyslel nic, řekl že to skřípe a závadu řešili oni.

                          0 0
                          • alinceb  

                            Podobně jsem natřikrát řešil drnčící plast pod palubkou Fabie v autorizovaném servisu. Potřetí, když mi zase řekli, že tam nic nedrnčí, jsem toho člověka posadil do auta, nastartoval, nechal motor spadnout do volnoběžných otáček (tak jsem jim to popisoval) a ejhle, plast začal drnčet. Prostě diletanti…

                            0 0
                          • McBlacky  

                            můj názor, o kterým si můžeš myslet co chceš, je ten, že pokud někdo nepozná rozdíl mezi problémem v klikách a ve vidli, plus má levýho mechanika, jde trochu těm problémům naproti.

                            0 0
                            • satch  

                              Myslím, že jim od začátku říkal ze to jde ze středu. Ten byl mimochodem rozdelany taky, akorát na pavouka se asi nemyslelo…

                              a koupil v concept storu, tak to tam i řešil.

                              0 0
                • scret  

                  Jestli to nebude tim, ze si ty vosery, jak pises, clovek vytvari i trochu sam…

                  Nemam ani jednoho spesla a nikdy jsem nemel a presto se zadny voser pri koupi nikdy nekonal…

                  Timpadem asi nebudu cilovka speslu, authoru apod.:)

                  A napsal bych to tak, ze vsechno se sere, neco ale prakticky vic..:)

                  Je zvlastni, ze s predchozim Giantem zadnej problem… myslim, ze ram ma stale zdejsi clen BFka a snad porad ok…

                  LV taky neresim…

                  A co je ta „kultovka“, kde se ceka pul roku na dil?? Diky.

                  0 0
                  • mastihuba  

                    Lak vod Jahody. :)

                    0 0
                    • scret  

                      to jsem si ztizil sam:) mohl jsem nechat puvodni barvu… To beru tak, ze bych to resil i u jinyho kola, nezavisle na znacce… Navic zena mela na cem jezdit…

                      0 0
        • kpitti  

          Jasně, že mě hlavně baví na kole jezdit a trávit na něm co nejvíc času. Ale součástí mé lásky k cyklistice je právě i ta technika co dělá kolo kolem a skvostem. Takže mě osobně baví a užívám si, když si můžu kolo poskládat a ovlivnit jaké komponenty a vybavení na něm budu mít. Jsem asi starší generace a právě návštěva cyklistického obchodu s tím, že tam pokecám, proberu novinky a podívám se co mají nového … to je nedílná součást mého pojetí cyklistiky.

          Rozhodně nesouhlasím s tím, že poskládané kolo nefunguje o nic lépe a jsou s tím akorát starosti, naopak mě někdy připadá, že sériové kolo z fabriky je poskládané jako kompromis kvůli ceně a dostupnosti. Každý to má prostě jinak a právě to dělá život zajímavější :)

          RIDE MORE. WORK LESS.

          0 0
          • McBlacky  

            tj ale kdo dneska vozí kolo z krabice. Pokud je někdo jen trochu fanoušek a nekupuje vrchní dva top modely tak to vytuní

            0 0
            • kpitti  

              Už se v tom asi ztrácím, ale myslel jsem to jako reakci na příspěvky „zajít do obchodu a koupit kolo a odjet na něm“ tady není na ladění a tunění ani čas ani chuť :)

              0 0
      • Spider_29  

        Stačí jet kolem Prahy a Brna a odpovíš si sám. Zvlášť kolem tý Prahy má spešla 70% lidí. Nechápu.

        Ne že by spešly byly funkčně špatný kola, to ani náhodou. Ale rozhodně nejsou taaaak výrazně lepší než Ibis, Intense, YT, Rocky Mountain, Commencal…, kterých je poskrovnu.

        0 0
        • Barak  

          Co na tom nechápeš? Většina lidí nechodí na B-F a o YT nebo Ibis v životě neslyšela. Prostě berou Specialized jako kvalitní značku s viditelnou sítí prodejen, kde si všechny kola můžeš zkusit, kde ti poradí atd.

          0 0
        • Dorsiflex  

          A před kolika lety jsi naposledy kolem (třeba) té Prahy jel? Už to bude asi pěkně dlouho, co? Máš hodně zastaralé informace. Aktualizuj si je, než tady začneš pálit podobné hlouposti.

          0 0
          • Mojmír Skála  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Spider_29  

            Bydlím tady, ty hlouposti.

            0 0
      • snas89  

        já ho chci:)

        0 0
      • Lanzinho  

        všichni ne já sem zaláskovanej do fullů od Santa Cruz :D

        0 0
      • Lanzinho  

        já sem třeba zaláskovanej do fullů od Santa Cruz

        0 0
    • THORX  

      Základní model Spectral 2017

      0 0
      • Arty22  

        Nevíš náhodou jestli se u spectrala chystají oproti letosku, nějaký změny?

        0 0
    • Spider_29  

      A máš fyzičku a celkovou výkonnost odpovídající těm kolům? Aneb v technice to není :-).

      Za sebe moje ideální garáž:

      • kola stejný, jaký mám (Intense Spider Comp 29 a Trek Session 88)
      • lepší nohy, fyzičku, techniku jízdy, –20 let a –15 kilo :-)
      0 0
      • Dejv94  

        Na co odpovídající fyzičku? Nebo myslíš, že lidi, co si koupí BMW M5 mají odpovídající řidičský um? Není to o fyzičce, je to o radosti, co ti to kolo přináší.

        0 0
        • Bubaaak  

          A není ta radost větší, když ten kopec vyjedeš bez motoru celej a nahoře nehledáš kde si ztratil plíce? :)

          0 0
          • Dejv94  

            Tak s takovým kolem fyzička přijde sama, stačí jen jezdit… :-) Zas na druhou stranu, i když tu fyzičku mám, tak jedu někdy tak, že na kopcu tak tak motám nohama a z toho mám tu radost…

            PS: motor patří do motorky, ne na kolo, motorka patří na silnic, ne do lesa…

            0 0
            • Bubaaak  

              Taky jezdím na doraz :)

              Posledně jsem to ale přepálil a asi 10 km před cílem jsem musel dát zdravotní u vietnamců, Budvar je spása lidstva a mé kondičky :)

              0 0
              • artilicz  

                Pro mne je Budvar samos.r,ale funkci by splnil.Urcite bych na misu domu letel rychleji,nez Honza Barta pri casovce.

                0 0
            • Mr.Duck  

              Ale ono to tak trochu je, ze s kolem fyzicka prijde. Koupis kolo, koukas doma na novy kolo, hned te na nej vic bavi vyrazit, vic jezdis, vic fyzicky, svet je lepsi! :)

              0 0
              • jIrI___  

                Tenhle u nového kola mi převládal asi 2 dny od koupě, pak se vše vrátilo do starých kolejí :D

                0 0
                • Mr.Duck  

                  To me to u Dema sezonu vydrzelo, pak prisla operace a sezona pryc, tak snad pristi rok se to vrati :D A kdyz ne, novy kolo ceka uz letos, tak snad aspon na to slapani me to motivuje!

                  0 0
          • Lanzinho  

            plíce.. to je muj problém.. nohy by i sloužili ale ty plíce.. s tím mám problém od mala.. bohužel s tím nic nenadělám.. tak si udělám aspon tu radost :D

            0 0
        • Spider_29  

          Jo, souhlas, taky mám obě kola, která jsou daleko nad mýma schopnostma :-). Jen že se ta technika mnohdy zbytečně přeceňuje. Mít kolo za 150 namísto kola za 80 tě na kopec rychlejc nedostane, ani z kopce.

          0 0
    • Pavel  

      Plně funkční klouby (a bez artrozy) a mínus dvacet kilo k tomu. ;-)

      0 0
      • McBlacky  

        čas, čas, čas a aby drželo zdraví. Z vybavení už mám všechno co potřebuju ;)

        0 0
        • nomecz  

          přesně tak, kdyby v rovnici práce x rodina x sport vycházelo víc času na ten sport tak by se hned jezdilo lépe

          0 0
      • Martin  

        to bych taky bral, ale proti zimě už mám – 7 :)

        0 0
        • Pavel  

          No já to po zimě už začal vidět pozitivně, jenže pak jsem místo kil shodil sám sebe a už měsíc jsem bez kola… Příští týden už bych měl sundat půltělový korzet a začít zase trošku jezdit.. Drtič se nějak nebezpečně blíží… :-D

          0 0
          • Martin  

            tak se drž, ať pak můžeš prohnat pana Skládačku :)

            0 0
    • Bubaaak  

      Teď pokukuju po jednom CX rámu co prodává bezmozek, ale těch 5000,– mi přijde dost, když vemu v úvahu že to co na něm zůstalo bude asi po smrti :) Takže městský CX je teď můj sen :)

      Pak samozřejmě naučit se šlapat, zlepšit kondičku, zůstat zdrav, mít kam zaparkovat své stávající věci…

      Takže prakticky jsem rád za to, co mám, možná to jsou vraky a šunky, ale co, užiju lepší? Nezávodím, jezdím abych dělal něco pro sebe.. A machrovat nemám zapotřebí, dokud předjíždím na své 26" authoru spešli, canony a podobně, tak není třeba cokoliv lepšit :)

      Ale jo Lotus Sport 110 z 94 by se mi líbil, jen bych na něm nejezdil asi :)

      0 0
    • Sodoma  

      mínus 40 let, ten zbytek už by se nějak ošéfoval :-)

      0 0
    • Yura  

      .

      0 0
    • Radovan84  

      Noo u Benčíka na krámě bych si asi něco vybral:-)

      Spešla určitě ne.To samé mě nabídne i jeho konkurence a navíc na tom jezdí kdejakej jouda.

      0 0
    • Martin  

      nebát se ve sjezdech a těžším terénu + RB CRR 29 Kawa green

      to druhé si splním na podzim, to první bude větší ořech :)

      0 0
    • Kire  

      Schurterova technika a Absalonova holka :-).

      0 0
    • t29  

      Gary Fisher Ferrous 29 model 2007

      0 0
    • Edwin  

      Ellsworth Epiphany 29 a nejaka silnicka colnago. Je to ciste o sympatiich. No a pak jeste jiny nohy :)

      0 0
    • okam_z_brna  

      CX: NNorco Threshold SL Force CX1

      Silnice: Cipollini RB 800 Na Lightweightech, sadu ještě nevím

      Bike: full i HT – FRM, Bianchi nebo něco takovýho komplet na AX Lightness

      0 0
      • Radovan84  

        Jedno frm na prodej mám:-)

        0 0
        • okam_z_brna  

          jednak to jsou vysvěný kola a ne takový, pro který jdu. Zadruhé vysněný kola se kupují nový a ne jetý (pokud to není starej model) a zatřetí…29, nic jinýho

          0 0
    • snílek  

      Speciální ponožky nezranitelnosti by mi naprosto stačily ;)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  

      Hezké vlákno, ale bude to v mém případě na trochu delší povídání.

      Když jsem byl dítě školou povinné, rodiče mě příliš nerozmazlovali (i když jsme nebyli chudí). Měl jsem vše, co jsem potřeboval, to ano, ale nic navíc a žádný luxus. Hračky jen k narozeninám nebo Vánocům, a vždy jen ty, které jsem si přál hodně dlouho. Tak jsem se naučil TOUŽIT. Toužit po věcech. Tehdy jsem se dokázal dennodenně cestou do školy zastavit u výlohy hračkářství a okukovat jezdící tank v ceně 80 Kčs (žádné dálkové ovládání, jezdil dopředu a dozadu, spouštěl se takovým šoupátkem a pro zatáčení se muselo ručně otočit kanónem). Vydrželo mi to od září do Vánoc. Při štědrovečerní večeři jsem se pak tradičně pozvracel z nervozity, jestli ho dostanu, a když jsem ho dostal, byl jsem nejšťastnější na světě a na nic jiného nemyslel.

      Později se hračky změnily, ale principy zůstaly. Prvního bajka jsem dostal asi ve třinácti, byl ocelový, bez odpružení, a dokonce s jakýmsi noname řazením BEZ ARETACE!!! Z hypermarketu asi za dva a půl tisíce. Váha 15 kg. Že prý to stačí …

      Takže jsem zoufale šetřil kapesné (tehdy snad 200 Kč/měsíc) a peníze, které jsem dostával od rodičů na jídlo, jsem tajně utrácel za komponenty (vesměs Shimano SIS, protože to mělo aspoň tu aretaci na nic lepšího jsem neměl), a pak jsem si vždycky koupil suchý rohlík a sáček vanilkového nebo skořicového cukru, a to byl můj oběd. A touha – TOUHA byla stále stejná. Skoro každý den jsem se cestou z gymplu stavil v některém cyklistickém obchodě a vydržel tam třeba hodinu okukovat řady nádherných bajků a šeptat si jména jako Cannondale, Scott, Checker Pig a další. Nejluxusnější obchod měl tehdy Štěrba na nám. bratří Synků, tam byly k vidění i první karbonové fully za šesticiferné částky tehdejších korun. A Cannondaly s HeadShokem. Taky Bike Ranch, tehdy na Palackého náměstí, prodával nádherné věci. Vzpomínám na obrovskou, několikapatrovou vitrínu přes celou místnost, plnou komponent. Osmirychlostní řazení. STX … LX … XT. A já nic z toho nemohl mít.

      Mým nedostižným snem byl tehdy snad jakýkoli bajk s hliníkovým rámem, osazený kompletně v XT a s odpruženou vidlicí. Ale věděl jsem, že to nikdy mít nebudu, a tak jsem na to ani příliš nemyslel. Ostatně i za těžkou pružinovou vidlici značky Kangaroo na můj starý bajk, kterou měli ve Vltavské, bych tehdy byl nejšťastnější na světě. Jenže stála 4 tisíce a takové přání jsem se ani neodvážil vyslovit před rodiči nahlas. Doufal jsem ale, že jednou budu mít aspoň odpružený představec značky SlickRock (s jen jedním kloubem). Ten stál jen tisícovku a jako vánoční dárek mohl být dostupný. Leč – neměl jsem ani ten.

      Byla to dobrá výchova? Vážně nevím.

      Pak jsem na bajky na dlouhou dobu zanevřel a vystřídaly je počítače, elektronika, zbraně, foťáky, mobily atd. TOUHA tu byla pořád … provázela mě přes studentská léta až do dospělosti. Jenže od té doby, co jsem začal vydělávat, začal jsem někdy až nesmyslně utrácet. Jako bych si chtěl vynahradit všechno, po čem jsem kdy toužil marně. Vše, co jsem kdy začal dělat, jsem dělal na maximum, a opatřil si na to i nejlepší (nebo aspoň hodně dobré – nadprůměrné) vybavení. A tak to dělám nepřetržitě, posledních tak 15 let. Levné a nekvalitní věci nenávidím, chci podvědomně vždy ve všem nejvyšší kvalitu, maximální životnost a usiluji o dokonalost.

      Dnes, kdybych opravdu chtěl, mohl bych mít prakticky jakýkoli bajk, který existuje na trhu. Jenže ta TOUHA už tak nějak není, co dřív …

      0 0
      • Kuba78  

        touzis po vecech, protoze je mit nemuzes. kdyz si je budes moci dovolit, touha celkem opadne… clovek se dostane do stadia, kdy ma dost penez na to, aby ses rano probudil, rek si „dneska je hezky den, dneska si koupim Scalpela v plny palbe“, ale neudela to. protoze nastoupi (vetsinou) racionalita – no jo, muzu si ho koupit kdykoliv budu chtit, ale fakt ho potrebuji?

        0 0
        •  

          Vlastně – dnes jezdím na přesně takovém bajku, jaký byl tenkrát mým tajným a nedostižným snem. Není to úžasné?

          Ostatně kdosi moudrý (už nevím kdo) řekl, že není štěstí mít to, co chceš, ale chtít to, co máš. A právě k tomu jsem asi dospěl.

          0 0
        • Spider_29  

          Navíc je to klasický příklad tápání po naplnění potřeb. Hrozně po něčem toužíme, pak si „sen“ splníme, ale fáze bažení buďto nepřijde nebo je jen kraťoučká. Proto si najdeme nový cíl touhy a tak pořád dokola. Jak křečci v kleci.

          Přitom pocit skutečného uspokojení nepřichází. Protože je nesprávný cíl…

          0 0
          • Kuba78  

            Ale to prece neni spatne. Kam bychom prisli, kdyby clovek porad po necem netouzil. Touha, lenost a valka jsou tri hlavni zdroje lidskeho pokroku a evoluce.

            0 0
          • embi  

            Filozoficka chvilka na bike-foru? Neco na tom bude.

            0 0
        • pocestny  

          racionalita, pro mě hlavní faktor „mezní užitek“ (máš doma řekněme rozumný funkční bike za 60 litrů, a nový bike za 65 ti nepřinese vůbec nic, za 80 ti přinese dejme tomu pár gramů dolů nebo jinou malou výhodu, za 100 ti přinese dalších pár gramů dolů… ale nejdeš do toho, protože ten rozdíl v kupní ceně není vyvážen tím rozdílem v užitné hodnotě)

          0 0
      • pocestny  

        Kdo by to řekl,ty umíš docela hezky vyprávět…

        0 0
      • mr.ricardo  

        toho predstavce nelituj, uz jsem to psal tady

        0 0
      • scret  

        neboli :)

        0 0
      • scret  

        hezky napsano…

        0 0
      • MartinaBu  

        Pěkně jsem si početla ;-) no jo mít sny a cíle, to je to co nás žene dál. :-)

        0 0
        •  

          A já se těšil, že nám napíšeš taky něco o svém zrání, snech a touhách … :-)

          0 0
          • MartinaBu  

            No já jsem vždy snila o tom, že budu mít vlastního koně :-D Ke kolu jsem se dostala před třemi lety a tak nějak postupně zjišťuju, jak jde čas a moje zkušenosti, co mě dokáže na kole posunou dál… ;-) a podle toho přizpůsobuji kolo a komponenty. ale jo teď mám samozřejmě sen co nejlehčí karbonové HT (se třemi dcerami, které jdou pomalu postupně do puberty, je to, ale opravdu sen hodně vzdálený)

            0 0
    • logoman  

      Ja bych zas bral nejakyho ibise, mojo 3 je paradni :-)

      0 0
      • krabica  

        +1

        0 0
        • pumpy  

          jj /Ibis mojo 3 je take můj sen a celkově Ibis byl můj velký sen ale sny se mají plnit a tak sem si letos jednoho postavil :D Ibis HDR650b ;) a spokojenost

          BTW = dokázal sem to postavit za 42500Kc – a jenom kola jsou použité

          0 0
          • raw 4  

            Fakt a ram jsi ukradl kde?:-)…za tu cenu extra mašina

            0 0
            • pumpy  

              hold jsem měl štěstí na nákup

              0 0
              • Koloman  

                Hold ?… Hold ??..... Hold ??? Uááááááá ! HOLT !!!

                0 0
                • Mojmír Skála  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • scret  

            hmm, tak to by me fakt zajimaly cenovky komponentu, prtze to je opravdu unreal…

            Novej ram stoji kolik? cca 65tycek? takze ikdyby byl novej a nejetej, jses tam minimalne za 30 a to by byl hodne dobre kup… Dal vidle… no a jsi skoro na tech 42:)

            Nesmis uvadet cenu, kterou rikas doma manzelce:)))

            0 0
            • MI.KU  

              Bych mu tech 42 klidne věřil. Číňan ti dneska prodá cokoliv za hubičku k nerozeznání od originálu ;)

              0 0
            • -b-n-x-  

              Co kdyz tady manzelka chodi. Nekdy je lepsi byt prehnane opatrny :-)

              0 0
            • pumpy  

              čínan :D v poho = věřte nebo ne = hold sem se dobře domluvil btw ram, vidle, hl, soz a stred sem koupil ba cyklobazaru za 30 jako 26" prodal tlumič – dal kratší a mám 650b hold štěstí na kup. A važně nejeté poslane z obchodu. A to kdo si co o tom myslí je mi jedno = ja si žiju svůj SEN :D

              0 0
              • -b-n-x-  

                Tak ono to porad vypada divne sehnat ostatni komponenty za 12000. Nicmene paradni kup a vzdavam tomu hold :-)

                0 0
              • scret  

                to teda musel bejt hodne velkej zoufalec, kdyz vidli + ram poslal za 30!

                Doklady k tomu urcite byly?:)

                0 0
                • pumpy  

                  doklady mám a kolo poslané z obchodu – ??zoufalec – to s nemyslím jen nechtěl čekat s prodejem . jak mě řikal místo Ibis si kupoval Storka = hold se rozhodl že nechce celoprďo

                  na bazar občas také něco dám a pokud nespěchám s prodejem, tak cenu dám vyšší a pak snižuji každá věc má svého kupce za určitou cenu

                  0 0
                  • scret  

                    zoufalec!

                    Ikdyby nechtel cekat s prodejem, prodal by to minimalne cca o 10tis. draz… A lidi by mu urvali ruce…

                    Je to sice 26ka a pseudo 27,5ka, ale i tak…

                    0 0
                • alinceb  

                  Ty do nepamatuješ na 2 skoro nejeté rámové sady LV601 komplet na BOSu za 35k každá? Prostě občas se objeví nabídka, která nejde nevzít…

                  0 0
            • raw 4  

              Jo jo dival jsem se na novej a chtěli 2 100 ecek

              0 0
          • Frostty  

            42,5? Si mě nasral.

            0 0
    •  

      A víte, po čem teď hluboce a upřímně TOUŽÍM a nemohu to mít?

      POUŽITELNÝ montážní stojánek na kolo s pevnou osou vzadu.

      Společně s novým bajkem jsem pořídil tenhle mrdkosračkozkur­vybazmek a od té doby se s ním trápím. Neustále něčím obalovat zadní vidlice, abych to neodřel … neustále být ve střehu, kdy to začne padat … neustále se to klátí ze strany na stranu a sjíždí dopředu, až se zarazí o kotouč. Tolikrát už jsem chtěl tu hnusnou věc prohodit oknem, jenže nic jiného prostě není!

      0 0
      • Spider_29  

        Bike otočíš vzhůru nohama, postavíš na sedlo a řídítka a montuješ doaleluja :-).

        0 0
      • alinceb  

        Co třeba tohle ?

        0 0
        •  

          Ten Topeak je hezký, jenže když po vnějšku středového domečku vede brzdová hadice a navíc je tam vyústění řadícího lanka, tak je to taky úplně na psí díru …

          0 0
    • Dumbíček  

      Určitě by se mi libilo Lampierre http://www.lapierre-bike.cz/…-600-fdj-cp/

      Ale tolik peněz za něj nedám, to by mě km vyšel dráž než taxíkkem. :-) Pokud to půjde dobře, budu na kole jezdit ještě 15 let. A to mi asi vystačí kolo co mám. S věkem člověk mění priority, tak nějak si víc váží peněz a chápe jejich hodnotu.

      0 0
    • Tydlii  

      Tak urcite:

      http://www.radon-bikes.de/…-140-90-xtr/

      Jinak se svym bikem jsem max. Spokojenej, mit o 15kg min a 2× tolik km by bylo urcite lepsi nez vsechny biky sveta :D .

      0 0
    • Mojmír Skála  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • motacek  

      Buď

      Canyon Lux CF 9.9 LTD

      nebo

      Canyon Exceed CF SLX 9.9 LTD

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kpitti  

      Hezký vlákno :)

      osobně jsem s tím jaká mám kola spokojený. Ale sen je sen, spíš jen chuť vyzkoušet si:

      MTB: Santa Cruz a Pivota na pěkný Enduro, pro porovnání a zkušenost.

      Silnice: Festka a Colnago, protože jsou to krásný kola.

      To by se mi líbilo.

      0 0
    • embi  

      Mondraker Dune XR

      &

      Specialized Demo S-Works

      0 0
    • Atilla  

      Všichni tak skromní

      Fitbike 24" cruiser do hospody

      canyon Stitched 720 na dirty

      Mondraker Dune XR na enduro

      Pole EVOLINK 176 27.5 DH do parku

      0 0
    • -b-n-x-  

      Tak hlavně by to mělo být něco co tady nikdo na bf nemá. Takže třeba já už pár snovych kol musel změnit. Jednu dobu to byl Scott Genius LT700, pak SC Nomad, a teď nějak nevím.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • scret  

      vysnena cyklo vybava? To co jsem chtel, to vicemene mam. Takze spis mit daleko vic casu na jezdeni + mit moznost testnout na nejakou dobu kazdou novinku v TOPu…

      0 0
      • -b-n-x-  

        Jojo, taky bych teď nejvíce chtěl ten čas.

        0 0
      • jIrI___  

        To je ten smutný paradox – člověk má vysněnou výbavu, ale nemá čas ji využít, nebo naopak má jen šunky, ale zas má čas je využít. Nebo se dobře narodí, vdá, je ve správnou chvíli na správném místě atd. a pak má vysněnou výbavu i čas a takovému člověku pak lze jen závidět :-)

        0 0
        • Radek Broz  

          Mám obojí a můžu si za to jenom sám.

          0 0
          • Mojmír Skála  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • jIrI___  

            Tak to máš fajn.

            0 0
        • mr.antik  

          ale většinou to to není tak ultimátní… i když člověk má všecko, čas i kolo, nemusí mit furt chuť jezdit, nebo chce zkusit i něco jiného než kolo

          0 0
        • scret  

          ted jsem mel zenu s detma tejden pryc a jezdil jsem dosytosti:) takze zaver je ten, ze muzes klidne makat a vydelavat, ale jen si neporizovat zenu a deti:))

          0 0
          • Atilla  

            +1:)

            0 0
            • scret  

              zapomnel jsem dodat, ze pak uz neni totiz ani cas, ani prachy:))

              0 0
              • Mojmír Skála  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Pedro404  

      Poslední dobou hodně přemejšlim, že by se mi líbil Zerode Taniwha, a to eště ani neni venku.

      0 0
    • alinceb  

      EN: karbonový SC Nomad nebo Turner RFX

      Silnice: titanový Baum

      XC: ocelový English nebo Independent Fabrication

      Nejsem náročný…:)

      0 0
      • jIrI___  

        Tak karbon jsem u tebe nečekal.. .:O

        0 0
        • alinceb  

          No, u fulla jsem od oceli/titanu ustopil. Teď mám hlínu a ten SC se mi dost líbí. Kamarád ho má v černé a je to krásný kolo. A když má člověk ten neomezenej budget, tak asi ani nevadí, když z toho při špatném dopadu udělá trsátka…:D

          0 0
    • mastihuba  

      Neni to tak zlý. Momentálně sním o vidlici. :)

      http://enve.com/…d-forks-2-0/

      0 0
    • krabica  

      Ibis Mojo 3, pořádná kola a elektrickou Ultegru na Grade.

      0 0
    •  

      Před pár dny jsem s tím mým granďákem zažil úsměvnou příhodu. Jezdil jsem s kamarádem, zkušeným cyklistou ve vrcholové kondici a s nájezdem přes 6000 km ročně. Tento kamarád má už starý bajk a uvažuje o koupi něčeho nového. Tak jsme si kola na chvilku vyměnili. Ujel na mém GC AL SLX 8.9 asi 5 km v lehkém terénu, víceméně chválil, ale nakonec řekl: „Nó, ten karbon je znát.“ Tak jsem ho jemně upozornil, aby se lépe podíval, na čem jel. Nevěřívně koukal, cvrnkal prsty do rámu a pak to nějak zamluvil. (Podotýkám, že jeho starý bajk je taky hliníkový). A tak nevím, co si mám myslet. Že už by hliník dosáhl takových kvalit v pružnosti, anebo je to všechno placebo?

      0 0
      • Pedro404  

        Jasně že to je placebo.

        0 0
      • Kuba78  

        mozna kdybys mu rek, ze je to novy ram z durania experimentalne zihaneho v deuteriove lazni, tak by dalsich 5 kilometru ujel jeste s o tretinu vyssim prumerem..

        0 0
    • mr.antik  

      Endurko se mi aktualně líbí docela Turner nebo i Ghost, Silnice nevim, ale starší designy od Giantu s hranatýma trubkama se mi líbily… ale je to jedno, klidně Canyona.

      Jinak mi je jedno, co je napsáno na rámu, rád bych si to sám skládal do posledního detailu.

      0 0
    • Sunshine 29  

      full: Knolly Delirium, Knolly Chilcotin (mám), Ibis Mojo HDR

      DH: Knolly Podium (bude)

      0 0
      • Mr.Duck  

        Počkej na nové podium, měla by to být docela pecka :)

        0 0
        • Sunshine 29  

          Mě by stačilo i staré, jen vyskládat kolo je tak 120k a nějak je úplně nemám a nic jetýho se v okolí (SK, CZ, GER) neprodává. Nějaký info k novému??

          0 0
          • -b-n-x-  

            Zrovna nedávno jsem nějaké pódium viděl v nějakém výprodeji. Buď cc nebo jensonusa.com

            0 0
          • Mr.Duck  

            Uz je to chvile co jsem se bavil s klukem co v knolly dela, ale mam pocit ze to bude klasicky „zavodnejsi“ – soucasny podium je spis takovy hravejsi kolo, nove by melo byt klasicky polozenejsi nizsi delsi, to asi nikoho neprekvapi, a nejak tak mluvil o karbonu. Moc ukecany o tom nebyl, a ja si to uplne presne nepamatuju, byl jsem na morfiu po operaci. Nicmene tohle by se dalo i tak nejak tipnout, ze to tak bude, no mluvil o tom dost nadsene, ale kdo by nemluvil o kole co designuje :)

            0 0
            • Sunshine 29  

              Ja bych prave radsi spis parkovy kolo, takze ta hravost by mi vyhovovala. Tak snad se neco objevi :)

              0 0
    • pendergast  

      Chcel by som fulla cca 150/150, ktorému by sa do rámu veľkosti M vošla litrová fľaša a 1,5 litrová rámová brašňa + šikovného a skúseného servismana za suseda.

      0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      Už je doma,neřeším jezdím.Zamykám:DDD

      0 0
    • Kamilac  

      Až jednou vyrostu, taky bych chtěl od našeho ježiška né od santy SANTA CRUZE Highball 29 CC XT. http://www.santacruzbicycles.com/…/highball-29

      0 0
      • Mojmír Skála  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  

      Momentálně nejvíc sním o tom, aby byly všude důsledně odděleny cyklostezky od stezek pro pěší. A aby všechny stávající „stezky pro chodce a cyklisty“ (********* to vynález) byly buldozerem rozšířeny o 1 metr a tam byl zbudován pruh pouze pro pěší (oddělený tlustou čarou), zatímco jízdní dráha by patřila výhradně cyklistům.

      0 0
      • Kamilac  

        Tohle podepisuju v plném rozsahu

        0 0
      • MartinaBu  

        ta tlustá čára by nestačila, muselo by tam být min. pletivo ;-)

        0 0
        • tromboonen  

          S el. proudem a ostnatym dratem a co 500 m pohranicnik s AKckem na vezi :)

          0 0
        •  

          To nejde, to by se na něj někdo napíchnul …

          0 0
      • Kire  

        Ty nechodíš nikdy pěšky? Stačí tolerance a vejdem se tam všichni.

        0 0
        • MartinaBu  

          No na cyklostezce platí stejný zákon jako na silnici, takže když se tak budou chodci chovat, nemám žádný problém. Kdo to ale bude vysvětlovat těm nechápavým (a že je jich teda většina) ten by měl dostat metál. Když jsou pozorní a uhnou, nemám problém a poděkuji, v opačném případě se bohužel občas neudržím komentáře na jejich stranu. Ono tady jde totiž jen o toleranci že strany nás cyklistů, u chodců už to tak není. :-/

          0 0
          • Kire  

            Pravda, ale intolerance se projevuje u cyklistů, chodců i řidičů. Najedu desítky tisíc km autem, se psy nachodím stovky km a najedu tisíce km na kole, znám to ze všech úhlů.

            0 0
        •  

          Kdykoli jdu pěšky, nadávám na cyklisty, že mě každou chvíli málem srazí. Kdykoli jedu na kole, nadávám na chodce, že musím každou chvíli snižovat rychlost na 5 km/h a objíždět je, protože ani neuhnou.

          Obě skupiny mají svou pravdu a proto je vážně nesmyslné, aby se pohybovaly ve stejné dráze. Ten metrový pruh navíc by to vyřešil k všestranné spokojenosti.

          0 0
      • Kuba78  

        byvaly doby, kdy prasne cesty ceskeho kralovstvi museli vystacit veskeremu provozu – tedy pesim, jezdcum na koni, volskym/kravskym/kon­skym povozum, kocarum, fiakrum, prvnim velocipedistum, automobilistum.. jedinej kdo mel vyhrazeny jizdni pruh byla tak maximalne konesprezka. Pravidla silnicniho provozu byla neobjevena jeste ani v nejdivocejsich snech predku dnesnich dopravnich fasistu, kvalita vozovek nevalna, stejne tak kvalita dopravnich prostredku. Jediny kdo mel ze zakona prednost byl tak maximalne cisarsky kocar, zbytek se zaridil sam dle zakonu fyzikalnich a zdraveho rozumu.

        presto prese vsechno se tam vsichni tak nejak porovnali, srovnali a vicemene v poradku a vsichni se dopravili za svym cilem.

        Dokazu pochopit, ze kde je misto a kde to dava smysl, vybuduje se cyklostezka aby se kola nemotala mezi auty. Ale co nedokazu pochopit, ze se pesi a kolari na te stezce neporovnaji a je mezi nimi (nekterymi) takova tridni nenavist – fakt to musi skoncit tak, ze krajinou pojede soubezne osm asfaltovych hadu? pro auta, pro nakladni auta, pro bajky, pro ziletky, pro segway, pro inlajnisty, pro pesi, pro pejskare? To se lidi vazne nedokazete srovnat na kusu asfaltu? Jak jste to delali za komancu, kdyz zadny stezky nebyly a byl pouze dualni system silnice-chodnik a to este ne vsude?

        protoze pokud to byla ironie, tak byla bud prilis sofistikovana a omlouvam se za nepochopeni, nebo to ironie nebyla a myslel si to fakt vazne a pak je mi z toho smutno.

        0 0
        • Renda69  

          Problém je v hustotě provozu a blbosti a bezohlednosti lidí.

          Jestli-že jdou dvě blbky vedle sebe na úzké cestě, na vytahovacím neviditelném vodítku je čokl na druhé straně tak je prostě problém. To samé inlajnisti, který zabíraj celej pruh samotní a brzdit to neumí.

          Stačilo by chovat se rozumně.

          0 0
          • Mojmír Skála  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • kali222  

      vysnene – zni jako z budoucnosti, ale ja ted nejsem nespokojeny.:) v budoucnu… to budu muset otevirat katalog po katalogu, a budu vybirat jenom podle geometrie. zadne dalsi podminky, sympatie a pod. jen kratka zadni stavba a dlouhy predni trojuhelnik. bohuzel nevim zatim, co je nejkratsi zadni stavba na fullu pro 650b. 26" je pryc. i Kona to vzdala. az mi bude jedno znacka, dal pristoupim na 15mm osku a pod, pak pro me bude kolo jenom spotrebak. a mozna dobre pro me. :)

      0 0
    • BikerM  

      Neřešit finance, tak má aktuální vysněná kola by byla:

      Silnice Cinelli XCR http://goo.gl/YVsNKg

      Bike Cannondale F-Si Hi-MOD Team http://goo.gl/a9DsJL

      Tyhle dvě kola a byl bych mooooc spokojený. :)

      0 0
    • -b-n-x-  

      Kdysi to bylo Mountain Cycle San Andreas. Nejlépe v černé.

      No a dneska mě napadlo, že kdyby existoval takový SA s VPP, nebo DW linkem, na 27,5+ kolech, v karbonu a 180 zdvihem, tak by to určitě bylo Mé vysněné kolo :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • IndyCZ  

      Moje vysněné kolo by mělo jet po rovině 50 km/h bez výraznějšího zadýchávání. :-)

      0 0
      • Lišák  

        20", vlaštovky, časovkářská hrazda a siglspeed.

        Tahle sestava dělá 30 km/h a jezdec se ani nezapotí. Pokud bys trochu potrénoval, tak ta pajda na rovince bude bez výraznějšího zadýchání.

        0 0
    • lidumil  

      Já jsem se svými Kleiny spokojenej :-)

      0 0
      • Petr L2  

        Tak připíchni do profilu nějaké fotky, ať se můžeme pokochat :-)

        0 0
    • Opoce  

      jedině tohle (samozřejmě s Vorlojem)

      0 0
      • Radovan84  

        Hmm…pěkný Ibísek.Bohužel bych pro takové kolo neměl uplatnění. Resp.bych nevyužil ani z poloviny jeho potenciál :-)

        Mě by se líbili tyhle „talianský“ dvojčata… ta silnička je pro mě absolutní top.

        0 0
        • Mojmír Skála  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • plzakj  

      Moje vysnena cyklisticka vybava je 15kg vahy dole :-)

      0 0
      • Roby  

        Ji mi to vyfoukl :-) mám to stejně :-)

        0 0
        •  

          Tak to na tom nejsem ještě nejhůř – mně by stačilo 10

          0 0
          • Pavel  

            Mne taky. A klidně dvakrát… :-D

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • hovado_cz  

      Za mě je to

      Na raketění KTM MYRON SONIC 12

      Na blbnutí KONA HEI HEI Race Supreme

      Ale nejraděj bych si postavil (asi spíš nechal postavit) nějakej ultimáně osazenej bike na titanovým rámu s vlastní geo

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.