• deda

    Ví někdo proč se udávají váhy celých kol bez pedálů? Zrovna tak by se mohly udávat váhy bez řídítek, sedadel…

    0 0
    • Zdenda CUBE  

      Protože se kola převažují ve výrobě, nebo skladech ještě před tím, než jsou dodána konečnému zákazníkovi a nikdo neví jaké pedály si kdo ke kolu koupí. Z toho důvadu je i velká většina kol prodávána bez pedálů.

      0 0
      • black.horse  

        protože řada výrobců nemá na to postavit lehký kolo s pedálama:-)

        0 0
      • deda  

        jasný, prodávají se bez pedálů proto, že neví jaký si kdo ke kolu koupí....., ale právě zrovna tak si spousta lidí vymění sedlo, výplety nebo vlajdy za rovný…

        0 0
    • roud  

      Myslim že váha pedálů už člověka nevytrhne :O)

      0 0
    • kubad  

      protože se kola vezšinou prodávají bez pedálů

      0 0
    • scret  

      protoze bez vahy pedalu je to kolo mnohem „hezci“ nez kdyby to bylo jeste cca o 350g vic…

      0 0
    • Kubiczech  

      Je to proto, že ultragramaři pedály ani nepotřebují. Váha je proto bez pedálu, ale za to s leštícím ubrouskem. (:

      0 0
      • Lucke  

        ..že jo..na co pedály..tss :)

        0 0
      • hribik A1  

        to je pravda. ultragramari chodia pesi, cimzto dosiahnu hmotnost svojho biku rovnu 0. sen kazdeho gramhonica :-)

        0 0
        • Volf  

          snem každého ultragramaře je minusová hmotnost. Jak toho dosáhnout bude vědělt ale jen wojtek nebo oklyc:-)

          0 0
          • Attila  

            Jako trubky plněné heliem a balonové pláště huštěné vodíkem ?!

            0 0
            • hribik A1  

              to ano, to je velmi vyhodne, vyletis do luftu a zostreli ta nejake lietadlo :-D leda ze by si nan stihol nasadnut

              0 0
    • Vilém  

      Pedaly si kazdy pouzije jake chce, tudiz se vazi bez nich. Neni snad problem si tam tu vahu zamyslenych pedalu pripocist. Taky to samo lip vypada:)

      0 0
    • Volf  

      Více mně vadí skutečnost, že většinou uvádá váhu nejmenší velikosti rámu.

      0 0
      • Pavel  

        Ono zase na druhou stranu – jaká velikost by se teda měla vážit, aby to bylo „správně“?

        0 0
        • Volf  

          Myslím si, že každá…

          0 0
          • kubad  

            k čemu?

            snad si umíš připočítat 100–150g za každou velikost

            0 0
            • roud  

              mno ale aspoň by mohli uvádět ve který ten konkrétní model vážily :O)

              0 0
              • kubad  

                to by mohli, ale ber to v jakém předstihu se dělají katalogy, specifikace se navíc mění, mnohdy v té době některé díly ani neexistují, pak je složité uvést přesnou váhu.

                0 0
            • Volf  

              Proč na mě prosím tě vůbec reaguješ, když jsi v naprosté opozici v čemkoliv co řeknu. Pokud přijmu tvůj názor, tak proč vůbec kolo třeba zákazníkovi skládat. co pak si neumíš kolo složit?

              0 0
              • kubad  

                nemá smysl dál rešit a reagovat – ok máš pravdu

                0 0
            • Attila  

              PROBOHA!!!!!!!!!

              ODHADOVAT VÁHU??!!!

              BARBARE!!!

              Každé kolo by se mělo prodávat s Tabulkami, kde by se udávala hmotnost pro různé délky bovdenů a lanek. S čepičkami a bez. V závislosti na zvolených komponentech. A pak samozřejmě s grafem závislosti na opotřebení a nahuštění pneumatik!

              TO JE JEDINÁ SPRÁVNÁ CESTA!

              :-)

              0 0
          • Ricci  

            presne tak

            0 0
      • siafu  

        mi vadí, že to někde uvádí snad bez laku a nebo bůhví, co to vlastně váží… viz RB, Duratec

        no a nevím proč, ale hodně pochybuji, že taková Orbea Lanza bude v nejmenší velikosti 16" vážit deklarovaných 1450 g a bývalý Specialized M5 Team má v 15.5" taky dost – jako na to, že to je Specialized:D

        0 0
        • roud  

          proč ty si nekoupíš nákýho lucifera nebo něco takovýho ? měla bys to lehounký a levný… ? ? ?

          0 0
          • Vilém  

            Nevhodna geometrie, nema cepy na vecka atd. Navic by nebylo co resit a cim se zabyvat:)

            0 0
            • jecnak  

              Cepy na Vcka ma. Ale jinak mas naprostou pravdu.

              0 0
            • siafu  

              tak vidím, že není zase moc co řešit, pokud chci ještě véčka, a to asi že chci:D

              Bohužel ten No Saint je hodně krátký, takže bude muset být něco jiného, vybráno by třeba teď asi bylo, jen našetřit:) Co toto? Dobrý?

               
              0 0
        • scret  

          heh:) tak ta Lanza to je sila! na 16ku ram 1850gecek, to je hooooodne smutny! nevidim duvod proc si nekoupit Spyder, Superior atd. atd.:)

          0 0
          • qasko  

            Nie ten rám na fotke je 20" :) Mňa by zaujímalo či je v ráme hla. zloženie čo bude takých do 100gr.

            0 0
            • scret  

              aha, tak to potom jo:) ale porad bych cekal vyrazne nizsi vahu nez treba u myho KHSa, ktery ma i s tlumakem cca 2,1kg…

              0 0
      • MaPa  

        Nejvíc mi vadí že nenapíšou co tou váhou vlastně myslí. Nejen velikosti, ale i co se počítá (jestli přijmu teorii že se kola váží bez pedálů protože se bez nich dodávaj – což samo o sobě nemusí být vždy pravda, proč se vážej s pláštěma který jsou ještě větší spotřebák a téměř každý si je hned vymění k obrazu svému?). Ta váha v 95% případů stejně nesedí.

        Normální marketing. Lžeme ve jménu prodeje.

        0 0
        • karliner  

          Tak pozor! Nelžeme ve jménu prodeje, maximálně pravdu trochu modifikujeme…

          0 0
          • MaPa  

            A když už to vypadá blbě i modifikované, nazvěme to třeba váhou surového rámu, to si málokdo ověří :-)

            0 0
        • Bully  

          Protoze uvadi vahu toho kola, co ti prodavaji, takze i s temi tebou zminenymi nesmyslnymi plasti. A bez tech pedalu, co tam nejsou :o) To, ze se vsichni sekaji pravidelne smerem dolu je uz jina zalezitost.

          Treba v automobilove branzi jsou tyhle seky radove v desitkach kg (s podivem- taky smerem dolu :o))) Zato v obsahu kufru zase kupodivu pridavaji desitky litru navic. To byva totiz jeden z hlavnich argumentu, kdyz se clovek rozhoduje mezi 2 modely, ze..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.