Ví někdo proč se udávají váhy celých kol bez pedálů? Zrovna tak by se mohly udávat váhy bez řídítek, sedadel…
Ví někdo proč se udávají váhy celých kol bez pedálů? Zrovna tak by se mohly udávat váhy bez řídítek, sedadel…
Protože se kola převažují ve výrobě, nebo skladech ještě před tím, než jsou dodána konečnému zákazníkovi a nikdo neví jaké pedály si kdo ke kolu koupí. Z toho důvadu je i velká většina kol prodávána bez pedálů.
protože řada výrobců nemá na to postavit lehký kolo s pedálama:-)
:-)
jasný, prodávají se bez pedálů proto, že neví jaký si kdo ke kolu koupí....., ale právě zrovna tak si spousta lidí vymění sedlo, výplety nebo vlajdy za rovný…
že ty sis nechal převážit kolo co ?
Myslim že váha pedálů už člověka nevytrhne :O)
No to by ses divil…
protože se kola vezšinou prodávají bez pedálů
doplnil bych „vyšší kategorie“
protoze bez vahy pedalu je to kolo mnohem „hezci“ nez kdyby to bylo jeste cca o 350g vic…
Blázníš!
350g ani náhodou! Maximálně 200g :-)
Pokud máš exustar nebo crankbros…
Myslel jsem plasťáky :-)
fuj to bych na kolo nechtěl :O(
na KHSu mam exustary a jsem v celku spokojen, ale 540ky jsou snad nesmrtelny…
na mem KHSu :D..ma CB! a nikdy nic jineho:)
khs je pěkný :O)
helejc, chlape, uz se te ptam snad po milionty, chces ty modry rodla?:)
350g tolik vsehojne vozivane 540ky…
200? snad ty nejlehci crankbradry?
nejlehčí CB mají 167g
Je to proto, že ultragramaři pedály ani nepotřebují. Váha je proto bez pedálu, ale za to s leštícím ubrouskem. (:
..že jo..na co pedály..tss :)
to je pravda. ultragramari chodia pesi, cimzto dosiahnu hmotnost svojho biku rovnu 0. sen kazdeho gramhonica :-)
snem každého ultragramaře je minusová hmotnost. Jak toho dosáhnout bude vědělt ale jen wojtek nebo oklyc:-)
Jako trubky plněné heliem a balonové pláště huštěné vodíkem ?!
to ano, to je velmi vyhodne, vyletis do luftu a zostreli ta nejake lietadlo :-D leda ze by si nan stihol nasadnut
Pedaly si kazdy pouzije jake chce, tudiz se vazi bez nich. Neni snad problem si tam tu vahu zamyslenych pedalu pripocist. Taky to samo lip vypada:)
Více mně vadí skutečnost, že většinou uvádá váhu nejmenší velikosti rámu.
Ono zase na druhou stranu – jaká velikost by se teda měla vážit, aby to bylo „správně“?
Myslím si, že každá…
k čemu?
snad si umíš připočítat 100–150g za každou velikost
mno ale aspoň by mohli uvádět ve který ten konkrétní model vážily :O)
to by mohli, ale ber to v jakém předstihu se dělají katalogy, specifikace se navíc mění, mnohdy v té době některé díly ani neexistují, pak je složité uvést přesnou váhu.
Proč na mě prosím tě vůbec reaguješ, když jsi v naprosté opozici v čemkoliv co řeknu. Pokud přijmu tvůj názor, tak proč vůbec kolo třeba zákazníkovi skládat. co pak si neumíš kolo složit?
nemá smysl dál rešit a reagovat – ok máš pravdu
PROBOHA!!!!!!!!!
ODHADOVAT VÁHU??!!!
BARBARE!!!
Každé kolo by se mělo prodávat s Tabulkami, kde by se udávala hmotnost pro různé délky bovdenů a lanek. S čepičkami a bez. V závislosti na zvolených komponentech. A pak samozřejmě s grafem závislosti na opotřebení a nahuštění pneumatik!
TO JE JEDINÁ SPRÁVNÁ CESTA!
:-)
:D
presne tak
mi vadí, že to někde uvádí snad bez laku a nebo bůhví, co to vlastně váží… viz RB, Duratec
no a nevím proč, ale hodně pochybuji, že taková Orbea Lanza bude v nejmenší velikosti 16" vážit deklarovaných 1450 g a bývalý Specialized M5 Team má v 15.5" taky dost – jako na to, že to je Specialized:D
proč ty si nekoupíš nákýho lucifera nebo něco takovýho ? měla bys to lehounký a levný… ? ? ?
Nevhodna geometrie, nema cepy na vecka atd. Navic by nebylo co resit a cim se zabyvat:)
Cepy na Vcka ma. Ale jinak mas naprostou pravdu.
tak vidím, že není zase moc co řešit, pokud chci ještě véčka, a to asi že chci:D
Bohužel ten No Saint je hodně krátký, takže bude muset být něco jiného, vybráno by třeba teď asi bylo, jen našetřit:) Co toto? Dobrý?
heh:) tak ta Lanza to je sila! na 16ku ram 1850gecek, to je hooooodne smutny! nevidim duvod proc si nekoupit Spyder, Superior atd. atd.:)
Nie ten rám na fotke je 20" :) Mňa by zaujímalo či je v ráme hla. zloženie čo bude takých do 100gr.
aha, tak to potom jo:) ale porad bych cekal vyrazne nizsi vahu nez treba u myho KHSa, ktery ma i s tlumakem cca 2,1kg…
Nejvíc mi vadí že nenapíšou co tou váhou vlastně myslí. Nejen velikosti, ale i co se počítá (jestli přijmu teorii že se kola váží bez pedálů protože se bez nich dodávaj – což samo o sobě nemusí být vždy pravda, proč se vážej s pláštěma který jsou ještě větší spotřebák a téměř každý si je hned vymění k obrazu svému?). Ta váha v 95% případů stejně nesedí.
Normální marketing. Lžeme ve jménu prodeje.
Tak pozor! Nelžeme ve jménu prodeje, maximálně pravdu trochu modifikujeme…
A když už to vypadá blbě i modifikované, nazvěme to třeba váhou surového rámu, to si málokdo ověří :-)
Protoze uvadi vahu toho kola, co ti prodavaji, takze i s temi tebou zminenymi nesmyslnymi plasti. A bez tech pedalu, co tam nejsou :o) To, ze se vsichni sekaji pravidelne smerem dolu je uz jina zalezitost.
Treba v automobilove branzi jsou tyhle seky radove v desitkach kg (s podivem- taky smerem dolu :o))) Zato v obsahu kufru zase kupodivu pridavaji desitky litru navic. To byva totiz jeden z hlavnich argumentu, kdyz se clovek rozhoduje mezi 2 modely, ze..