Velo Hanák-odmítli prodat zboží co měli skladem.

123 nepřečtených
  • jeffino

    Docela mě překvapilo, že u Hanáka nejsou ochotni prodat zboží, co mají podle jejich e-shopu skladem, minimálně to považuju v rozporu s dobrými mravy objednávat si zboží po netu a platit poštovný, když mohu zboží osobně vyzvednout v kameňáku. Prodavač byl strašně tajemnej a myslel si jak mě přečůral…

    Všichi normální prodejci jsou schopni dát ve kameňáku internetovou cenu, Hanák ne, asi má nadstandartní vztahy s Českou poštou či jinou spedicí. Tenhle obchod je na BF docela chválenej, za mě ale palec dolů:-/.

    0 0
    • kubad  

      nevim u Hanaka nebyl problém objednat v eshopu a vyzvednout na prodejně, a podle mě je to ten figl, že musíš objednat přes e-shop abys měl internetové ceny, pak jen vyzvedneš na místě

      0 0
      • mastihuba  

        no ja nevim ale aj tam po webu nikdy nic neobjednaval a to co maji na skladě nebyl nikdy problem koupit. tadle informace od zakladele je dost podivná.

        0 0
      • c0d3r  

        +1

        0 0
    • Blade  

      Předpokládám, že sis na netu vyhlídl zboží a přišel sis ho koupit k nim do kameňáku. Příště si ho normálně na netu objednej a jako způsob dopravy uveď osobní vyzvednutí.

      0 0
      • Richi  

        A logika je v čem?

        0 0
        • scalar  

          Na obchodě mají vyšší ceny než na netu, prostě říkají zákazníkovi – když si blbý a neobjednáváš přes e-shop, tak plať navíc. Takhke si kameňáky kopou hrob.

          0 0
        • kubad  

          logiku neřeš, prostě je to tak

          0 0
        • pepek  

          Že jim v tom neleží peníze? Pro E-shop nakoupí pouze to, co je vlastně už prodané a nemusí držet zásoby .

          0 0
        • Vilém  

          Normalni postup. Tak to proste byva. Totez kdyz treba kupuju olej do auta. Objednam na netu, dam osobni vyzvednuti a cena se lisi o peknych par desetikorun na litru.

          Proste z tebe chteji jednak vytahnout adresu atd a jednak je to pro ne jednodussi z hlediska naskladneni atd.

          0 0
          • Lada,s  

            A taky to může být tím, že sklad e-shopu vůbec nemusí být přímo v kamenné prodejně, ale úplně na jiném místě.

            0 0
    • RendyD  

      Já takto kupoval učebnici. Chtěl jsem internetovou cenu v kamenné prodejně, kde měli i místo k osobnímu vyzvednutí, tak mi umožnili se u nich přihlásit na net a zboží online objednat, hned mi ho za internetovou cenu prodali. Kdybych to neudělal, zboží by bylo dražší. Asi je to teda normální.

      0 0
    • warps  

      Hanák už nějak ztratil jiskru a co se proslýchá tak má i existenční potíže…

      0 0
      • Schoscha  

        O existenčních problémech nevím, vím jen, že se stěhují na Špitálku.

        0 0
    • Blazer  

      Zdravím, to je přece normální praxe. Chci-li internetovou cenu, objednám přez e-shop a uvedu odběr na prodejně. Cílem tohoto systému je minimalizovat drahé a po čase těžko prodejné zásoby na prodejně a navézt pouze to, co se prodá, ideálně je-li to již objednané.

      0 0
    • Tomcat  

      á zase se někdo probral do reality.

      Doporučuji si stěžovat na nejvyšších místech. :-D

      0 0
    • mr.antik  

      skandál…

      0 0
    • weekend warrior  

      tak to můžou být dva důvody, ale dobrá praxe je:

      • objednání přes net je levnější než výběr a vyřízení v obchodě,měl by to ale mít někde napsáno, nejlépe viditelně
      • druhou variantou je, že se cena zboží změnila mezi tím než sis tovykoumal na netu a než si dorazil do obchodu. Faktem je, že v takovémpřípadě by bylo dobré, kdyby to e-shop úváděl(na dotaz, 2–3, atd… adále pak upravoval obchodními podmínkami a jejich úrvky uváděl v kontextus ovládáním shopu), ale pokud není objednávka, není závazek…

      result: máš smolíka:)

      0 0
    • M_ishak  

      Ber to tak, že to logiku má pouze v tom, že zaměstnanec buď prodá člověku co přijde do kameňáku za normální cenu a nebo pokud máš objednávku z netu a způsob dodání máš „osobní převzetí“, tak dostaneš internetovou cenu. Kdybys jednal s majitelem, dohodli byste se jinak. [tečka] Zbytek neřeš.

      Před tím zaměstnancem cykloshopu bych demonstrativně vytáhl mobil, na netu objednal z jejich e-shopu, doprava – osobní převzetí. Zdar su tu, osobně vyzvedávám toto… , už je vše OK?

      0 0
      • kubad  

        1*

        0 0
      • Tyboo  

        jojo tohle sem jim udelal v electroworldu aby mi pak rekli, ze maj asi dve hodiny na vyrizeni objednavky a ja musel jak trouba cekat :D

        0 0
        • McBlacky  

          electroworld jsou v tomhle hodně velký gumy :/

          0 0
          • Lenka.05  

            A přijde mi i neochotní, když jsem si tam byla vyzvednout věc objednanou přes net, tak se na mně prodavači dívali jako na vraha. Asi mají provize z prodejů a tady z toho nemaj nic. Podle toho se chovají :)

            0 0
            • felix.org  

              Stejná zkušenost :-)

              U Electroworldu bývají rozdíly cen v e-shopu a v prodejně občas výrazný. Kupoval jsem tam žehličku, objednal v e-shopu za cca. 1.800,–Kč. Přišel jsem na prodejnu, borec se mnou zašel k regálu s žehličkama, kde ji měli vystavenou za cca. 2400,–Kč, jednu mi v krabici dal a šli jsme na pokladnu, kde jsem zaplatil těch 1.800,–Kč :-)

              0 0
              • Tommy_Lee  

                Asi jak kde. Ja jsem nedavno kupoval do prace mikrovlnku v Datartu, vybral jsem ji na jejich eshopu podle ceny a parametru, nic jsem neobjednaval a jel rovnou do prodejny. A cena stejna…

                Naopak v Brne v Audioteku jsem kupoval obaly na bubny, mrkl jsem na eshop, koukam, ze jsou skladem za nejakou cenu (uz si ji nepamatuju), tak jsem si tam po praci zasel. U pokladny jsem taky cucel chvilu jak puk, kdyz po me prodavac chtel asi o dve stovky vic oproti eshopu. Od te doby tam nakupuju i blby palicky pres net s osobnim vyzvednutim a platbou pri prevzeti.

                0 0
                • Blade  

                  Tak zrovna v Datartu, když jsem kupoval holící strojek, byl rozdíl v ceně dost výraznej.

                  0 0
                  • alinceb  

                    Holící strojek není nic moc, zkus si porovnat ceny třeba vestavných spotřebičů a nabízené záruční podmínky…;)

                    0 0
                    • Tommy_Lee  

                      Ja jsem kupoval troubu za 3k plus jsem k tomu prikupil za 3 kila jakous tu jejich vyfikundaci, ze kdyz se to posere, tak to nebudou rasit a daj mi novej kus. Asi jsem mel stesti na zbozi se stejnou cenou v eshopu i v kamenaku :-)

                      0 0
                      • alinceb  

                        Za 3k? To v ní ale musíš topit uhlím, ne?:D Naše stála asi 12k a to je tak střední třída…:)

                        0 0
                        • felix.org  

                          Hmm, mikrovlnka za 12k, to jste velcí gurmáni :-D

                          0 0
                          • maajkee  

                            On psal ale troubu, ne, mikrovlnnou torubu. A trouba za 3 snad ani nejde zadna koupit, to si mohl Alinceb taky vydedukovat :)

                            0 0
                            • felix.org  

                              Na začátku psal, že to byla mikrovlnka ;-) Ale aspoň, že teď už víme, že Břéťa peče buchty v troubě za dvanáctku :-D

                              0 0
                              • alinceb  

                                Já buchty nepeču, mám na to lidi…;) :D

                                Já každopádně reagoval na Blada a jeho holící strojek – Tommyho úvodní zprávu sem nečetl, bo na mě byla moc dlouhá…:D Pak už sem reagoval jen na troubu a tam se už nic o mikrovlnce nepsalo…:D

                                0 0
                            • alinceb  

                              Pokud se napíše „trouba“, myslí se automaticky trouba na pečení, pokud „mikrovlnná trouba“ nebo „mikrovlnka“, pak se myslí mikrovlnka…;) A divil by ses, ale i pod 3k, se dá trouba koupit…;)

                              0 0
                              • maajkee  

                                To nejsou ale trouby, to jsou nějaký kapesní trouby :D

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Podle obrázku se v tom dá upéct kachna, takže to je trouba a hotovo!:P

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    Spíš je kachýnka :) A husa už by se tam nevešla! :)

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      Husa už je obžérství – pak se nediv, že musíš hodně foukat vidli a vozit DH ráfky…;) :D

                                      0 0
                                      • maajkee  

                                        Ale já se nedivím :) Nicméně vidli nemám ani na max a DH ráfky nevozím :)

                                        0 0
                                        • alinceb  

                                          Neber to tak vážně…;)

                                          Btw.: všiml sis, že se ti vrátil tvůj nejlepší kamarád?:)

                                          0 0
                              • jIrI___  

                                Tohle mám. Na udělání zmrazené pizzy stačí :)

                                0 0
                          • alinceb  

                            Kde si přišel na mikrovlnku? Bavíme se o troubě…;) Kdybychom byli fakt gurmáni a řešili mikrovlnku, tak bychom si spíš koupili parní troubu a pak by nám těch 12k asi ani nestačilo…:)

                            0 0
    • krolebole  

      Když se mi to stalo poprvé v alfacompu v Brně, tak jsem na to taky čuměl, ale pak jsem zjistil, že je to normální praxe. A pokud si ho objednáš přes e-hop a pak si ho osobně vyzvedneš na prodejně, tak ho do 14 dnů můžeš bez udání důvodu vrátit, ale pokud ho koupíš klasicky v kamenném obchodě, tak ne.

      0 0
      • hrajem  

        A pokud si ho objednáš přes e-hop a pak si ho osobně vyzvedneš na prodejně, tak ho do 14 dnů můžeš bez udání důvodu vrátit…

        Toto podle mne není pravda. 14 dnů je kvůli tomu, Ÿe si zboží nemůžeš před koupí prohlédnout. Při osobním převzetí ale tuto možnost máš a je jen na prodejci, jestli ti dá možnost zboží vrátit do 14 dnů nebo ne…

        0 0
        • Polka  

          „Na základě ustanovení § 53 odst. 7 zákona. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, a to do 14 dnů od převzetí plnění. Rozhodným pro právo odstoupit od smlouvy je tedy způsob uzavření smlouvy, nikoliv způsob předání zboží. Je samozřejmé, že k předání zboží, musí dojít v každém případě klasickou, tedy neelektronickou cestou. Pro právo spotřebitele od smlouvy odstoupit tak není rozhodné, zda k předání došlo poštou, využitím třetí osoby jako zasilatele, či tak, že si kupující zboží vyzvedne osobně.“

          0 0
          • mr.antik  

            Často to ale maj tak, že pokud zvolíš osobní převzetí, nejedná se o objednávku, ale provedení rezervace a podobně.

            0 0
            • Polka  

              No mit to muzou jak chcou, ale v zakone je to dost jasne napsano. Samozrejme pokud na tom budou trvat, tak se s nimi asi nebudes mit cas a chut soudit, ale seriozni shop by na tento argument mel slyset. Takove jsou ostatne pry i zkusenosti u toho alfacompu.

              0 0
              • mr.antik  

                nevim jestli zákon zakazuje rezervovat zboží na prodejně, ale jinak jak řikáš – slušnej zákazník nemá důvod zboží při osobnim převzetí vracet ale pokud už dojde k nějakýmu přehlídnutí (blbý rozměr atd…), tak zas slušnej shop nemá důvod se nějak bránit.

                0 0
          • hrajem  

            Tak to se omlouvam za mystifikaci :). Byl jsem presvedcen ze tomu tak je…

            0 0
        • VLAN  

          Taky myslím, třeba v Alzasoftu to tak mají.

          Když objednáš s doručením domů, tak tam ta možnost je. Při osobním převzetí ne.

          0 0
          • axle  

            Jednak Polka to popsal přesně a hlavně v Alze jsem objednával přes net, osobně vyzvedl a osobně také vrátil…

            0 0
          • krokus  

            V Alze při osobním vyzvednutí můžeš zboží také vrátit, pokud sis zboží objednal přes internet a zaplatil v automatu – vyzkoušeno. Pokud by člověk nakoupil „u obchodníka“, asi by to nešlo.

            0 0
        • krolebole  

          Nevím, jesli to tak funguje ve všech obchodech, ale zrovna v tom Alfacompu jsem se na to osobně ptal a potrvdili mi to. Asi tak..

          0 0
          • JakeF  

            Co myslíš že je důležitější, co ti tvrdí borec v Alfacompu nebo co je v zákoně?

            0 0
            • Barak  

              Záleží jak to vezmeš. Úplne v pohodě ti to může odmítnout i přesto, že na to máš ze zákona nárok.

              Pak záleží jen na tom, jak je to drahá věc a kolik jsi ochoten obětovat času komunikací s ČOI, případně se soudit.

              0 0
            • krolebole  

              Když mi borec v alfacompu tvdí to samé, co je uvedeno v zákoně, tak opravdu nevím co je důležitější:D:D

              Asi si to nepochopil, tak ti ještě jednou zkopíruju, to co sem dala Polka:

              „Na základě ustanovení § 53 odst. 7 zákona. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, a to do 14 dnů od převzetí plnění. Rozhodným pro právo odstoupit od smlouvy je tedy způsob uzavření smlouvy, nikoliv způsob předání zboží. Je samozřejmé, že k předání zboží, musí dojít v každém případě klasickou, tedy neelektronickou cestou. Pro právo spotřebitele od smlouvy odstoupit tak není rozhodné, zda k předání došlo poštou, využitím třetí osoby jako zasilatele, či tak, že si kupující zboží vyzvedne osobně.“

              0 0
              • JakeF  

                Reagoval jsi souhlasně na příspěvek, ve kterém je: „Toto podle mne není pravda. 14 dnů je kvůli tomu, Ÿe si zboží nemůžeš před koupí prohlédnout. Při osobním převzetí ale tuto možnost máš a je jen na prodejci, jestli ti dá možnost zboží vrátit do 14 dnů nebo ne…“ Což je v rozporu s tím, co právě cituješ.

                0 0
                • krolebole  

                  Já jsem reagoval na příspěvek, který reagoval na můj předchozí příspěvek, ve kterém jsem tvrdil, že když si něco objednáš přes net a vyzvedneš na kamenné prodejně, tak máš 14 dní možnost zboží vrátit:D Což mi potvrdili i ve zmiňovaném alfacompu..Tož asi tak:D

                  0 0
                  • JakeF  

                    Už v tom mám zmatek :D. Ale už to asi chápu, k čemu jsi to myslel :).

                    0 0
                  • quak  

                    Hele a neuzavírá se náhodou kupní smlouva většinou zaplacením? tim pádem by záleželo, jestli to zaplatím předem a nebo až na prodejně…

                    0 0
                    • alinceb  

                      Kupní smlouva se rozhodně neuzavírá zaplacením…pros­tuduj si občanský a obchodní zákoník…;)

                      0 0
                      • vinca  

                        Ano, ale ona se neuzavírá automaticky ani pouhým kliknutím tlačítka objednat :-)

                        0 0
        • vikicek  

          valíš srance :)

          0 0
    • mastihuba  

      je to sotva 14dnu co sem tam kupoval kliky a bez internetove objednavky jsem je normalně koupil za cenu co mají na webu, takže zkušenost naprosto opačná.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jojina20  

      Vždycky jsem na prodejně nakoupil za internetovou cenu. Jestli neměli skladem jeden kus a někdo si nezavoval, aby mu to odložili.

      0 0
    • StuntJ  

      klasika …, oni už jsou takový :o), chce si to zvykat

      0 0
    • BigKarel2  

      Tak já teda nevim, že si přídeš do akměňáku a budeš se něčeho dožadovat za cenu co maj na netu, to je nesmysl…musíš to přes net objednat a zakliknout že si to vyzvedneš osobně, to by pak problém být neměl…

      0 0
      • nox159  

        nekde to tak ale funguje bez problemu… :)

        0 0
        • BigKarel2  

          Já vím…ale chápu že někde nemusí…

          0 0
          • nox159  

            ano nemusi ale vzdycky se da prece nejak slusne domluvit ne?

            to ze to tak nemaji standartne to je jedna vec ale kdyz tam nekdo prijde slusne pozada tak si myslim ze by nemusel byt problem…

            0 0
            • JakeF  

              Prodavač byl strašně tajemnej a myslel si jak mě přečůral…

              Osobně si to překládám tak, že se mu snažil vysvětlit, že to na prodejně prostě nemaj a že to je někde na skladě nebo u dovozce…

              0 0
              • nox159  

                pokud je to opravdu takhle tak cele vlakno je zalozene zbytecne ne? :D

                0 0
              • gumid  

                No, jmenovaný obchod na svém net. obchodě v drtivé většině nabízí zboží, které má na prodejně – viz. např jeho výprodeje. Tudíž to není případ netového překupníka.

                0 0
    • Goby  

      Je to absolutne normalni, ze se lisi e-shopova cena s cenou v kamene prodejne. Mel jsme stejny problem. Ikdyz se mi to moc nelibi, chapu to.

      Slusne jsem zadal: „pane lituji, nejde to, je to eshopova cena.“

      0 0
    • jonti  

      Bych si spíš myslel, že na netu jsou neaktuální informace a skladem to není.

      0 0
    • rock  

      Přidávám se k nechápajícím; vždycky, když jsem tam nakupoval, měli na pultě stejný ceny jako v eshopu …

      Spíš bych to tipoval na to, že sice bylo psaný v eshopu „skladem“, ale už nenapsali, kde ten sklad je :-), takže to možná na prodejně fyzicky neměli.

      0 0
      • jeffino  

        No když to shrnu přátelé, tak já měl zájem nakupovat, od prodavače jsem se dočkal absolutní nevstřícnosti až nadřazenosti, to že jsou na netu jiné ceny než na pultu v kameňáku je vcelku normál, ale např. v rockroadu, když jsem jim řekl, že na netu to maj levnější, tak mi to okamžitě za tu cenu dali, tady ne…chtěl jsem kupovat brýle a ty je lepší předem vyzkoušet, takže přístup 0b, zájem o kšeft 0b, v době kdy lidi hodně rozmýšlí za co utratit svoje prachy trošku sebedestruktivní strategie:-/.

        0 0
        • alinceb  

          Dle citací zákona (viz. výše), je normální postup takový, že brýle po netu objednáš s osobním vyzvednutím na prodejně, kde si je zkusíš a pokud ti nesednou, můžeš je tam rovnou nechat (dle zákona na to máš 14 dní). Zboží skladem znamená, že je skladem, ale třeba ne přímo na prodejně, tak skousni. Každý může mít občas špatný den – i prodavač u Hanáka, kterého tu vesměs všichni chválí, tak už to tu konečně zamkni a neházej na něj špínu…;)

          0 0
        • Schoscha  

          Byl sem u Hanáka minulý týden a taky jsem se šel podívat na brýle.

          Normálně sem řekl, že bych chtěl zkusit brýle XY co mají na netu v akci.prodavač mne jen upozornil, že cena platí jen při objenání na netu.na stránkách to mají dost výrazně napsaný.

          Hotovo.Žádná neochota prodat, jen vysvětlení.

          Naopak mi před zhruba měsícem ochotně objednali montážní stojan.Hned to vytelefonovali s dodavtelem a já sem věděl kdy a za kolik bude.

          0 0
          • mastihuba  

            aha ja todle ani nečetl novej veb myslim nemají moc dlouho

            Chcete-li nakoupit za ceny e-shopu Velo Hanák cyklosport, zboží si objednejte přes e-shop.

            E-shop Velo Hanák a kamenná prodejna Velo Hanák nemají všechny ceny shodné.

            Způsob dodání: osobní odběr, PPL, rozvoz Velo Hanák cyklosport.

            0 0
            • Paja  

              To neni moc logickej pristup, bud rozdil v cene neni vyraznej a donutis tak zakaznika koupit o neco draz (nechce se mu objednat pres net a cekat az si bude moct zbozi vyzvednout osobne) nebo rozdil vyznamnej bude a vyplati se mu pockat, v obou pripadech je vysledek zklamanej pokud ne nasranej zakaznik…zpocatku to s dvojima cenama zkouseli i v Bikezone, ale brzo pochopili, ze z dlouhodobyho hlediska se jim to nevyplati…

              0 0
        • mastihuba  

          ja nevim jak často chodiš nakupovat k Hanakovi, ale s tim co popisuješ jsem se tam nikdy nesetkal. Hlavně ne s rozlišováním kameňák versus web bo právě kvuli tomu že cenu si přečtu na netu tam chodim. Co se tyče nadřazenýho chování tak občas cosi zaslechnu :D, ale vícemeně když tam člověk přijde a jasně definuje co chce tak je za 3min spokojenej venku a pokračuje v cestě.

          0 0
          • Excel  

            tak ti 3 minuty rozmlouvá, že je to špatná volba a snaží se ti vnutit něco jinýho ;-)

            0 0
            • mastihuba  

              posledně se prej s kamošem dohadovali kterej nytovač že je nej a nakonec se dověděl že má levý ruce :D todle zakaznik fakt slyšet nechce :D

              0 0
            • pepek  

              3 minuty? 30 minut. Začal jsem u konusů za 200,– a nakonec jsem skoro odešel s párem kompl. kol za 2400,– :-) Rozhodně se tedy nedá říct, že nemají zájem o kšeft :-)

              0 0
              • mastihuba  

                pár kompletních kol na tu tvoju plečku koupíš od remerxu za 1,3kk :D 2,4kk je moc.

                0 0
        • pepek  

          Ty máš s těma obchodníkama asi furt problémy

          Když jseš třeba pro rohlíky, tak to proběhne hladce, nebo je taky nějaký zádrhel? :-)

          0 0
    • milan-z-brna1  

      tak asi to skladem neměli, zrovna no, je éšopů co maj v označování ne/skladem takovej bordel…taky je otázka jestlis dostupnost ověřoval na naetu ve stejný moment kdy js byl v prodejně.

      Jinak u hanáka mě poslední dobou spíš pobavil jejich věrnostní antiprogram, kterej svou nevýhodností působí jako absolutní výsměch…

      0 0
    • angelstorm  

      Já s nima mám taky jen ty dobré zkušenosti, koupila jsem u nich eshopu brýle, přítel je v Brně bez problému na místě vyzvedl, žádná neochota. Naopak! Po nějaké době se zlomil ten gumovo-plastovej nánosník, samozřejmně nebyl nikde k sehnání a tak jsem se zeptala přímo pana Hanáka, komunikovala jsem s ním mejlem a můžu říct že alespoň po mejlu je to moc milý člověk. Nánosník sehnali bez problémů a ještě k tomu dva kousky a zadarmo:-)))…prý dárek od dealera:-)…

      0 0
    • Kynio  

      vždy u nich objednávám přes internet, osobně vyzvedávám na Křence v Brně. Nikdy nebyl problém. Mám jen dobrý zkušenosti s ochotou, příjemností prodavačů, domluvou ohledně ceny, objednání zboží co ani nemají v nabídce atd. Jeden prostorově výraznější pán prodavač je jako chodící encyklopedie, ví snad všechno :)

      Já u Hanáka nakupuju rád a asi ještě dlouho budu..

      0 0
      • alinceb  

        Nikdy bych nevěřil, že ten prostorově výraznější prodavač i jezdí na kole, kdybych ho 1. ledna nepotkal na novoroční vyjížďce…:)

        0 0
        • Kynio  

          já si právě říkal, jestli tu práci nedělá jen proto, že ho to strašně baví a bohužel kvůli zdraví nemůže jezdit. Mno tak přecejen jezdí..palec nahoru :)

          0 0
      • frederick  

        To je Pánové, nejlepší prodavač co znám! Ten je 1. živá bikova encyklopedie, 2. umí to se zákazníkem, jak nikdo jiný:) Kam se na něj hrabe celý XCR Svorada a Hobby bike dohromady.:D

        0 0
    • RomanH  

      Jestli oni nemaji neco proti manifestacnim cyklojizdam ;-)

      Nicmene jak pisi ostatni, maji na to pravo, deje se to ve vice prodejnach, z ruznych duvodu, tak se neni cemu divit. Nektere kamenaky se snazi cast trhu prevest na virtual, podobne se chovaji i firmy pracujici ve sluzbach (banky, pojistovny,…).

      S Hanakem jinak vzdy maximalni spokojenost.

      0 0
    • Joseph de Sax  

      no jo, až budeš mít papírové kameňáky v Thajsku, tak budeš taky dávat zadara…

      0 0
      • kubad  

        už aby to bylo a mohl si tam člověk objednat kola co letí s oboustranným radiálním výpletem

        0 0
    • Milanvelo  

      Za problém se Vám omlouvám a budu moc rád, když mi na e-mail napíšete o co se konkrétně jednalo.

      Jen pár vět na vysvětlenou: V současné době provádíme mnoho změn ve fungování našeho obchodu, nový e-shop a Cykláky jsou prvními krůčky, další změny budou následovat.

      Chápu že s těmito změnami vznikají nejrůznější nedorozumění a problémy. Omlouvám se Vám všem za ně. Věřím a doufám, že až bude vše hotovo, že tyto změny oceníte.

      Děkuji Vám všem za připomínky, jsou pro nás moc důležité. Pochvala nás potěší a taky víme, v čem máme pokračovat. Pokárání nám jasně napoví, kde jsme šlápli vedle a co máme napravovat.

      Ještě jednou Vám děkuji a prosím: pište připomínky.

      Chceme být takoví, jako nás chcete Vy.

      Milan Hanák

      0 0
      • RomanH  

        1*

        Jinak, za me skoda, ze neni sobotni prodej.

        0 0
        • Milanvelo  

          Děkuji Vám za připomínku. Sobotní prodej je pro nás otevřená otázka, kterou znovu začneme řešit v říjnu po přestěhování na Špitálku.

          0 0
          • mastihuba  

            jen taková myšlenka. Nebudete na te Špitálce moc zastrčení? Přeci jen je to taková boční ulice a na Křence jste velmi blízko MHD. Ty nový prostory jsou ty co míval Svorada?

            0 0
      • mastihuba  

        1

        0 0
      • Excel  

        1, k těm cyklákům. Abych si objednal tyto „fusakle“:http://www.velohanak.cz/…zky-force-1/ v hodnote 99 Kč,– v cyklácích 290, při cykláku za 33,– káčé, mi to dělá nákup zboží za 9570,– a pak dostanu tyto ponožky zcela zdarma, což je vlastně 1% z hodnoty celého nákupu. Imho když si u vás budu chtít koupit kolo za 100.000,– a řeknu, že ho beru, ale slevte mi 3000,– tak tipuju, že mi bez mrknutí oka tu slevu dáte. Proč to píšu. Chtěl jsem tím jen říct, že od obchodu vašich kvalit očekávám solidní cenu, solidní jednání a servis a to procento si úplně klidně nechte. Ty cykláky mi přijdou trošku pod úroveň a radši bych je nechal zmizet v toaletní míse dějin.

        0 0
        • Milanvelo  

          Rozumím Vám a přiznávám, že s Cykláky jsme tak trochu mezi mlýnskými kameny.

          Chceme, aby pro každého našeho nakupujícího zákazníka byly opravdu výhodné. Máme promyšlené benefity a ty opravdové trumfy představíme až s naskladněním kolekce 2012. Věříme, že pak Cykláky budou mít pro Vás vážně smysl.

          Chápu, že s těmi informacemi, které jsme doposud o Cyklácích zveřejnili, ale spíš působí takovým dojmem, jak píšete.

          Existují důvody pro které teď víc říci nemohu. Věřte však, že pokud jste naším zákazníkem, Cykláky se Vám vyplatí a čím dříve se do nich zapojíte, tím lépe pro Vás v roce 2012.

          Dnes jdme spustili Akci CYKLÁKY : http://www.velohanak.cz/…kce-cyklaky/ . Je to jeden z krůčků ke zatraktivnění Cykláků. Je to dobré? Nebo je to z Vašeho pohledu krok špatným směrem?

          Milan Hanák

          0 0
          • Goby  

            Kdyz nekdo neco nekdy kupuje, tak ne vzdy koupi z webu, a na prodejne pokud se nemylim tak jsou jine ceny a nejsou cyklaci. ceny jsou mi jedno – ty chapu. Ale chtelo by to nejak sjednotit s cyklakama i na prodejne. Treba planuji koupi kola, z toho cyklaku bude dost,ale jen kdyz ho vemu z netu, pokud se nemylim. (info o cyklacich jsem si precetl pred dobou.)

            Cyklaky bych hodnotil kladne, lepsi nez nic.

            0 0
    • frederick  

      Sakra ve mě hrklo…

      To snad ani není možný, aby měl někdo problém u Hanáka…ale evidentně to bylo jen nedorozumění:)

      Hanák je prostě nej!:)

      0 0
      • mastihuba  

        hele zas je nepřechval :D

        http://www.youtube.com/watch…

        0 0
        • Volf  

          Sice nejsem z Brna, ale pár cykloshopů v Brně jsem už prošel a když si můžu vybrat, tak svoje peníze nejraději utratím u Hanáka. Sice obchod tak trochu stísněnej, ale milí a hochotní prodávající a to je věc, kterou dokázu ocenit.

          0 0
          • rexa  

            Stísněnej už ne na dlouho. Mají ohlášeno stěhování na Špitálku. Asi už je jim tam těsno. Jinak souhlas, jeden z NEJ obchodů v Brně.

            0 0
          • jIrI___  

            Tak, tak. 3 roky, co jsem bydlel v Brně a narazil na Hanáka, tak jsem pak jinam ani nechodil. Vstřícnost, ochota, žádné namyšlené vystupování ve stylu „já jezdím XTR, ty jsi úplná nula když sháníš X.7 hazku“ jako jsem zažil v XCR a Hobby Sportu. Navíc ceny většinou velmi podobné internetovým a se servisem taky spokojenost, co víc si přát. Snad jen víc prostoru :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.