Veloservis Pešek a syn - čtěte zkušenosti !

221 nepřečtených
  • misaxxx

    Jistě to znáte, e-shopů a prodejců velotechniky hodně, tak si člověk může vybírat nejenom dle ceny ale i též serióznosti, rychlost a spolehlivost či přístupu k zákazníkovi. A leckdy to je k posrá…

    Zejména tehdy když by rád zákazník narazil na takové obchodníky, ke kterým by se rád vracel…být takzvaně stálý zákazník-vážený host.

    Jednu takovou komunikaci s takových opravdových nechutných „případů“ obchodníků zasílám…viz níže. odesilatel jsem já- misaxxx

    odesilatel-zákazník:misaxxx 19.5. 2010, 07:03

    dotaz1: Durano

    Mam prosim dotaz jestli tento plast nasadim na rafky svého mtb kola, které jsou na véčkové brzdy?

    Bohužel ted´ neznám výšku ráfku.

    Chci koupit rychlou silniční pláštovku na horské kolo na dlouhé trasy (asfaltové).

    Toto se mi zdala jako ideální volba.¨

    Diky zdraví MK

    Ve stejný den o pár minut později odesílám další dotaz směřující k servisu firmy, který poskytuje a o který mám zájem (tedy nikoliv k e-shopu)..viz níže

    odesilatel-zákazník: misaxxx 19.5. 2010, 07:09

    dotaz2 : BD-Fit

    obsah nepodstatný..uvádím pouze pro časový sled

    příjemce-Veloservis Pešek a syn Martin Verner 19.5.2010 09:34:11

    odpověd2: BD-Fit

    odpověd na druhý dotaz rychlá (obsahově není podstatná)…od­pověd na

    druhý dotaz žádný

    čekám do druhého dne a na muj email s dotazem k plášti Durano z e-obchodu žádný, odesílám tedy druhý den upomínku na další 4emaily!!! kterým obchod disponuje.

    odesilatel-zákazník: misaxxx 20.5.2010 14:53:07

    dotaz1: Durano

    Nikdo na muj email nereaguje tak přeposílám na další emaily které mate na

    e-shopu.

    Doporučuji mít pouze jeden a zavčas reagovat, někteří zákaznici maji rádi

    přesnost a dochvilnost…kon­kurence je myslim silná…

    dostávám do půl hodiny odpověd (evidentně zašantročený

    nezodpovězený email)

    příjemce-Veloservis Pešek a syn Martin Verner 19.5.2010 09:34:11

    odpověd1: Durano 20.5. 2010, 15:30 – včera v 15:30

    Pokud myslíte Durano s rozměrem 559 tak ten je určen jak již rozměr napovídá

    na horské kolo a nepotřebujete znát výšku ráfku ta je Vám k ničemu,ale šíři

    ráfku.Pokud je ráfek s šíří 19 pak tam plášť půjde.

    Jinak pokud si myslíte že Vám konkurence odopví rychleji pište klidně konkurenci,nám se uleví od

    stovky podobných dotazů.Nejste totiž jediný kdo se něčeho dotazuje.Omlouváme

    se za pozdní odpověď,

    Tomáš Hašek,

    odpovídám v 16.19

    Mel jsem na mysli tento plast

    http://www.kola-cykloshop.cz/…kl-5622.html

    na muj email ktery jsem vam zaslal ohledne dotazu vaseho zbozi na e-shopu

    jste nezareagoval…oproti emailu ktery byl veden jinacim smere.a ktery jsem zaslal v samy den podstatne dele…na ten ano. Pokud si nevazite zakazniku tak se jiste obratim na nekoho jineho. Toto bylo poprve co jsem vasi firmu kontaktoval. Hledam firmu ktera je nejenom spolehliva ale take si vazi zakazniku…a popravdereceno tech veci na dotazani nas oddil ktery s cyklistikou zacina ma

    vice…Ochuzujete se jenom vy sam. Obchodnik ktery mi takot dokaze odpoved kopam do prd…ostatni si jiz

    domyslete…

    odpovídá Veloservis Pešek okamžitě:

    Pokud umíte číst tak je tam napsán rozměr 26×1.1 a tedy je to plášť na

    MTB.Pokud budu s Vámi trávit celý den na mailu tak budu rád za ten kopanec

    do prd…

    smečuji jako zákaznik ke konci dne:

    Jestli s někým trávíte čas na internetu tak je to jednak vaše práce ale také váš problém…do ****** vás s nyní chuti posilám.

    za HOCK Michal Kopecký

    druhý den ráno dostávám od Veloservis Pešek:

    Jestli jsme na něco háklivý tak na vyhrožování konkurencí,za ta­kové

    jednání, jak s Váma jednám si můžete sám.

    finálně odpovídám:

    Nejste urcite v pozici kdy si muzete vybirat zakaznika…nehlede na to co vy povazujete za vyhrozovani me vubec nezajima…

    ocekavejte v brzke dobe pokles objednavek na internetu…(to jiste budete take povazovat za vyhrzovani…)

    odemne pouze domenka a spise konstatovani

    MK

    Oproti Evropě máme stále co dohánět.(mluvím z osobních zkušeností 4roky v irsku a 3 v usa)

    U Peška Veloservis jsem tedy nenakoupil…nemám to zapotřebí.

    0 0
    • roud  

      Mám přesně opačnou zkušenost s veloservisem vždy výborné jednání možná kdybys je fakt neprudil s blbostma měl bys stejnou zkušenost ;o]

      0 0
      • misaxxx  

        čemu říkáš blbosti?

        0 0
        • roud  

          třeba přímo dotaz ohledně toho pláště ? pak ho poslat Xkrát a ještě je prudit kecama o konkurenci ?

          0 0
          • misaxxx  

            a ze jsi to mel za 2minuty prectene…:-) kamarade a jeste jsi z hradce…:-)

            0 0
            • roud  

              zapoměl jsi napsat že tam dělám bobe…

              0 0
              • misaxxx  

                určite protoze muj dotaz na plast byl primo smerovany…tak:-)

                0 0
      • maajkee  

        přesně tak, mám s nima taky dobrou zkušenost.

        0 0
      • antimony  

        Boha kde žijete takové jednání od prodejce není možné ani v případě stovky otravných dotazů. To by pak ta sametka v 89-tem byla úplně k h…u pokud budete obhajovat takový přístup k zákazníkovy.

        0 0
        • roud  

          Kde žiješ ty prosimtě ? I prodejce je člověk a má právo na to aby se s nim slušně jednalo…

          0 0
          • Pavel  

            Já z toho přímo vidím chcát ironii… ;-)

            0 0
          • misaxxx  

            slušně jednalo?..tím že ho člověk upozorní na konkurenci …nemůže takto jednat se zákazníkem…a posílat ho hned do hnoje…!!!!

            0 0
            • Pavel  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
            • Kubiczech  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
        • misaxxx  

          Přesně tak…jsi jeden z tisíce!!!Dí­ky…mělo to význam sem psát…jsem stejného názoru!!!! To je stale dan komancu…!!!

          0 0
          • Krutor  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
        • marszy  

          prej sametka ha ha ha ha :-)))

          0 0
          • misaxxx  

            ani jednomu prispevovateli co se má reakce nelíbila nežil nikde za hranicemi…

            ja celkem 10let pryc…vim o cem mluvim…tady to bude trvat hodne dlouho nez bude uctivost k zakaznikovi

            …zajed si alespon na vychodni pobrezi US..a vytahni kreditku v obchode nebo o neco projev zajem…!!!a uvidis co se bude dit

            …tady co predvadi firma pesek jsou presne vypovidajici pomery…a jeste k tomu cekaji na BF az otevru diskuzi…!!!!ubohé!!

            0 0
            • Ruprt2  

              nemohl bys nám to ukázat?

              Jeď napřed a počkej tam na nás.

              0 0
              • misaxxx  

                ja tam byl a se vratil…ted je rada na tobe:-)

                0 0
                • maajkee  

                  nechápu proč jsi se teda vracel :)

                  0 0
                • lidumil  

                  A žes tam teda člověče nezůstal,když je to tam tak super?? Co Tě táhlo nazpátek?? Už to tu psali další – chovej se slušně i v mailu a odpovědí bude ve většině případů slušné chování i k Tobě. Na hrubý pytel patří hrubá záplata.

                  0 0
            • Pavel  

              Mýlíš se. Mne se tvá reakce nelíbila, ale za hranicemi jsem nějaký čas žil (2 x USA). Pravda, nežil jsem ale na východním pobřeží (anóbrž poprvé severovýchod a pak západní pobřeží).

              0 0
            • martin_bakov  

              No tak to chapu ze po 10ti letech ve statech jsi rozcarovany ze zakaznik tady v CR neni panem, si zas zvyknes :) Jako rekni mi co ti v CR chybi :)

              0 0
    • JakeF  

      Chápu to dobře, že jsi z toho servisu a stěžuješ si na přístup zákazníka, žejo? :-) Když se dožaduješ okamžitý reakce, to je takovej problém zavolat?

      0 0
      • misaxxx  

        ne ja jsem zakaznik a stezuji si na pristup servisu:-)

        0 0
        • martin_bakov  

          Hm, a jeste ztracis cas tim ze nam to tady budes vsem vysvetlovat jak to bylo, ja sem na strane prodejny…

          0 0
    • ELx  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • mr.antik  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Kubiczech  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • t100-CZ  

      já se u nich ptal na tretry a odpověď byla za pár minut a tretry doma druhý den,u mě není si nač stěžovat . . .

      0 0
      • misaxxx  

        to je dobře…ne vždy se podaří…ja mám opačnou zkušenost.

        0 0
    • onik  

      tak nějak se ani nedivím…ty jsi asi prostě jiny no…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • maajkee  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Ruprt2  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • arcco  

      Okamžitě bych se odstěhoval z kotlinky zpět do usa :-)

      0 0
      • mr.antik  

        jako správnej amík bych na ně poslal svýho právníka

        0 0
        • misaxxx  

          ten servis skonci…nebude zadny potreba:-)..tech par lidi jak to vidi…vidi nespravne…urcite souvislosti tam nejsou videt…pak pokud si mysli ze jsem ten spatny…tak se maji opravdu co ucit…howgh

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • misaxxx  

      osobně si myslím že jejich filozofie firmy se neschoduje s tím jak jednají: mají napsáno

      Naší filosofií je dělat maximum pro své zákazníky v co nejvyšší kvalitě.

      0 0
      • Dlabka  

        právě kvůli tomu nemají čas na Tvé dotazy!

        0 0
    • Dlabka  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Ruprt2  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • daymaker  

      No nevím nevím… Občas se nepodaří reagovat do 30 minut. Možná stačilo napsat druhý mail bez „připomínek“. Tak trochu slušnou reakci eshopu chápu. Z komunikace jde vidět, že jsi konflikt celkem vyhledával, takže jak se do lesa… Samozřejmě je to Tvá věc, příště už budeš chytřejší.

      0 0
      • misaxxx  

        podívej..to že se pan obchdník cítí hned dotčen jenom tím že ho upozorním o tom že je opravdu konkurence veliká…a ta je …a že sám si cením rychlosti tak to není vyhrožování…měl by si z toho brát ponaučení on…nikoliv já…

        0 0
    • mara53  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • rhapsody  

      FAIL

      0 0
    • rasto  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • antuch  

      tak tos mě rozesmál…:-DDDDD

      Já jako obchodník si osbně vždycky určuju prioritu věci. Pokud jsem zahlcenej objednávkama, tak je jasný, že dotaz na plášť za pár stovek pro mě hroje druhotnou roli.Prodávám kola a to je důležitější.

      Taky bych ti neodepsal hned. Odpověď do druhého nebo třetího dne je normální. Neobjednal jsi, jen se ptáš…nemůžeš čekat, že se každý obchodník strhá. A pokud ano, tak má asi hovno co na práci…

      PS:nemakám u Peška, ale v Trutnově ve Velle. To je tam, jak jsi minule sepsul mechanika, bez odůvodňení…

      0 0
      • misaxxx  

        Ve Vele…ano tam dela mechanik ktery cpe nove dily tam kde neni vubec potreba…a take ten samy neseriozni obchod ktery se pred casy nestitil prodavat kola s naprosto velikostne nevhodnymi ramy!!!..ale to ty asi nepamatujes…

        0 0
        • antuch  

          jen střílej, mě nevytočíš…tohle je tak obecná informace jako když v 16.stoltí církev trvdila, že Země je plochá…

          0 0
          • misaxxx  

            je mě tě opravdu líto…a asi tomu sám jsi schopý uvěřit…ale kdo je staršího ročníku ti řekné své…a já ti to teď říkám…pracuješ na nesprávném místě.

            0 0
            • antuch  

              To sem rád, že ti je mě líto, chováme totiž k sobě vzájemně úplně stejné city…

              asi se budu muset zeptat v Adršpachu, copak ty seš zač…

              0 0
              • misaxxx  

                jak chceš..spíše se poptej něco na vrub své firmy…

                0 0
                • antuch  

                  Nemusím, za 5 let mého působení ve firmě máme stovky spokojených zákazníků.

                  To že v 90.letech tam možná něco takovýho bylo, otom by mohla vyprávět každá firma. Dneska je jiný majitel a jiní lidé…

                  Opět mi to připomíná hezký srovnání…Sudety dříve nejsou stejné jako Sudety dnes…:-*

                  0 0
                  • misaxxx  

                    devadesatky a te´d není rozdíl…navíc pan mechanik tak je stále stejný…takže se sám zamysli..

                    0 0
          • dancing dog  

            hele, počkej, ale Země je plochá…

            0 0
        • Ruprt2  

          ty jsi dobrý exot.

          Ty musíš mít spoustu přátel :-)

          0 0
      • mara53  

        přesně tak – než řešit prodej 2 ks plášťů přes net tak radši prodám 3 kola a pak až řešim to ostatní ..

        0 0
        • misaxxx  

          ten pan mluvil ale o stovkach dotazu…a obecne je to nejrychleji rozrustajici se firma ve vychodnich cechach…ja to vidim jinak…malo najatych lidi, kseftu mnoho a nestihaji…a to je pocatek konce pokud to nepochopi to co jsem se jim snazil naznacit…

          0 0
          • JakeF  

            Ty to s nima vlastně myslíš dobře! Kdyby od všichni z B-F přestali nakupovat, tak maj hned míň objednávek a budou stíhat. Ach jak šlechetné!

            0 0
    • KRAJIC  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • dancing dog  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • onik  

      ještě se mi moc libi ten podpis

      „za HOCK Michal Kopecký“

      Jako by byl HOCK nějaky prestižní,celos­větový tým :)

      0 0
    • BigKarel2  

      Před pár dny jsem tam kupoval brzdy a kotouče. Super cena, rychlé dodání, dobře zabaleno, a pocelou dobu jsem byl informován co se děje s mojí obědnávkou…Takže já mám zatím jen ty nejlepší skušenosti!

      0 0
      • misaxxx  

        to je dobře…tak uvidíš jak to bude dál.

        0 0
        • onik  

          jo to uvidiš!ty brzdy sou fejk a hned se ti rozpadnou!to je jasna paka přeci

          0 0
        • BigKarel2  

          Jóó…a než jsem je koupil tak jsem měl na ně taky dotaz…a odpověděli myslim za 3dny…Mě se zdaj jako Solidní obchod…

          0 0
    • Al Stra  

      moc pěkná debata.

      0 0
    • Pavel  

      Po pročtení vlákna jsem si udělal jednoznačný názor a závěr:

      1. ty jsi namyšlený arogantní idiot
      2. servis tě s velkou chutí poslal do ****** a ke konkurenci, což je pro tu

      konkurenci to nejhorší, co mohl udělat, protože trckat se takovým idiotem je za trest

      0 0
      • antuch  

        Přesně…to než takového zákazníka, tak ho také většinou pošlu jinam. Jsem obchodník, ale taky sem člověk a mám jedny nervy…ať se s tím sere někdo jinej…

        0 0
    • šlapatko  

      Celé jsem to přelouskal a Pan Misaxxx je k smíchu.Takové hnídopichy slušně posílám doprdele.Jsou to neustálí prudiči a vůbec nemá smysl věnovat se těmto lidem.

      0 0
      • zum  

        Howg. :-)

        0 0
      • M_ishak  

        Přesně mi mluvíš z duše, to je přesně ten typ, co má milion keců/dotazů na několik dní e-mailové korespondence (o věcech dohledatelných googlem) a nakonec stejně koupí akorát pitomý plášť. To opravdu pro firmu je výhodnější, když takový zákazník potáhne ke konkurenci…otra­vovat, prudit a zdržovat od práce.

        0 0
    • Hnoj  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • mr.antik  

      Tak už dost těch sociologických a psychologických výzkumů… Já jdu na kolo :-)

      0 0
    • Manas  

      Tento thread mi vyrazne zlepsil patecni odpoledne. Uz jsem se dlouho takhle nezasmal.

      Pro zakladatele: Panu Peskovi se nedivim, zachoval bych se naprosto stejne. Vem si ze mu posles X emailu, ktere predpokladam skonci ve stejne schrance (jen pouzivaji jiny alias, pro hnidopicha – to je korektni, maji to i velke firmy) a ted ten chudak vidi asi x emailu nejen od tebe. Tezko bude listovat v tom milionu odpadu aby nasel prvni email, ktery je navic lehce slabomyslny.

      0 0
    • snowflake  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • M_ishak  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • baboon  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • přišlapávač  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • StuntJ  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • o5majkl  

      Souhlasim s roudem…

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Z té mailové komunikace jsem nabyl úplně stejného pocitu jako drtivá většina fóra. Přijde mi, že si myslíš, že jsi jediný a nejdůležitější zákazník na světě. Když ti ten samý den na mail neodpoví, toje snad proboha normální, ne? Kdybys jim zavolal, máš to bez nervů ty i prodejce. Já být prodejcem, tak bych asi reagoval na tvoje maily víc nekompromisně. A posílat e-obchod někam za takovou blbost mi přijde extrémně přehnané. Věřím tomu, že v některých zemích mají obchody lépe zařízené a snaží se co nejvíc podřídit zákazníkovi, ale myslím, že na tvoje maily by reagovali minimálně stejně jako zmíněný Pešek.

      0 0
      • friblos  

        :-D

        0 0
      • Lenka.05  

        Měli reagovat čistě věcně a osobní či jiná invektiva si odpustit.

        0 0
    • Dalas  

      S Veloservisem Pešek mám jen výborné zkušenosti a poslali mi všechno hned druhý den a i zboží, které jsem neoznačil přímo do košíku-jen popsal co k tomu by měli přiložit–a vše bez komplikací!

      0 0
    • Barak  

      Nic ve zlym, ale měl sis tam zavolat, když jsi informaci potřeboval hned. Ne každý pořád sedí na mailu, i když se jedná o e-shop.

      Na druhou stranu bych řekl, že si ty řeči o konkurenci mohli v té první odpovědi nechat.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce