• Phates

    Ahoj,

    mám možnost dovést od známého ze zahraničí vesty/budny s airbagem, jsou určeny pro motorkáře a jezdce na koních, tak nevim zda by to fungovalo i na biku.

    Zajímá mě názor hlavně motorkářů jestli zda by si něco takového koupili. Pracuje to na principu lanka přidělaného ke kostře a k oblečení, které se v případě pádu odrhne a nafoukne krční, páteřní a hrudní airbag v rozmezí 0,5 – 0,25 s.

    Jinak vypadá k nerozeznání od běžné vesty či bundy, nafukuje ji bombička CO2 a je znovupouživatelná i po pádu.

    Cena je asi 10.000 Kč.

    Jakej je Váš názor na tohle, koupili by jste si to i za tu poměrně vysokou cenu?

    Díky

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  

      To bych ten airbag vystřelil pětkrát za vyjížďku, pokaždé co mi třeba ve výjezdu klouzne zadní kolo, já vycvaknu, vystoupím do strany a setrvačností třeba odhopkám kousek od biku. A taky by byla sranda tím lankem někde vzít o větev.

      0 0
      • Phates  

        Celá diskuse se Sgt. onanistou v čele je OT, prosím o relevantní příspěvky, jinak je to permanentně určeno na motorku.

        0 0
        • Kubiczech  

          Možná proto tu máš OT příspěvky, když je OT celé vlákno. Na kolo je to s tímhle systémem blbost. Možná na DH a nějaké extrémnosti. Motorkáři fórum nemají?

          0 0
          • M_ishak  

            Třeba můj poslední pád na namrzlém mostku v zatáčce byl takový, že mi ustřelila obě kola a já tak jak jsem seděl, tak jsem si ustlal na boku a kolo mezi nohama. Takže pravděpodobně by nedošlo k vytržení toho lanka.

            A navíc, kde je to lanko uchyceno? na kole narozdíl od motorky občas člověk potřebuje jít např. ze sedla, pustit se rukou a pod… Na motorce či na koni člověk letí chvíli mimo motorku/koně a tam může mít lanko třeba 0,5–0,7 m a je podle mě funkdce zajištěna.

            0 0
            • Kubas.1  

              třeba to myslel tak, že i mezi bikerama je fůra motorkářů ;-)

              0 0
            • pepek  

              Navíc ta reakční doba je nějak dlouhá, troufám si tvrdit, že na ledě už jsem byl na zemi párkrát rychleji, jak za 0,25 vteřiny.

              0 0
            • Jetson  

              Při tom Tvém pádu ale nehrozí úraz kde by ten airbag pomohl. Asi by to mělo smysl pro borce na DH a FR, ale Těm by to zase snižovalo adrenalin. Zajímavější bude, až to se-se namontuje na kolo.

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • mr.antik  

      jestli se to nafukuje natažením té tkaničky, tak je to na kolo absolutně nepoužitelný

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Svart  

      No jako motorkar bych si to nekoupil a jako biker teprve ne. Na motorce aspon clovek casto odleti z motorky jeste pred narazem a mohlo by to mit smysl, na kole vetsinou prvni naraz prichazi kdyz mas kolo jeste pod sebou.

      Na motorce by to cloveku aspon nevadilo v pohybu kdyz by to bylo pod kombi, na kole si to nedovedu pod dresem predstavit. Navic integralka na motorku je neco naprosto jineho nez integralka na kolo a jak by to spolupracovalo si nejsem uplne jistej. (o klasicke cyklo helme radeji ani nemluvim, tam jsme uplne jinde).

      0 0
    • karliner  

      Když už je tady to vlákno, s dovolením ho také využiji – nezkoušel někdo náhodou, jestli je možné vyrobit zlato vyfukováním tabákového kouře do vody? Prý by to při správném postupu mělo fungovat.

      0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Levne se to da najit v letadle pod sedadlem, akorat si musis pridelat tu tkanicku :)

      0 0
      • pepek  

        :-) No právě, když padáš z letadla, tak je na to nafouknutí dost času.

        0 0
    • Lenicka1313  

      Já bych spíše než po nějaké bundě s prapodivným způsobem ochrany raději sáhla po pořádné bundě, která dokáže mnohdy pomoci více než cokoliv jiného. Nejraději nakupuji třeba tady http://www.crackonosh-outlet.cz/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.