• 2stoun

    Chtel bych poradit,.,,,,mam 15 velikost ramu a mam tam 130mm vidli zdvih a chtel bych tam dat vetsi???ale nekdo mi rikal ze se to nedela ze ten ram praskne.. tak sem se chtel zeptat co je na tom pravdy a mam ram RAVO.....dekuju pisne na meil …rady nebo sem an form diky

    0 0
    • Vilém  

      Ravo dela pomerne dost modelu, takze tvuj popis asi staci nebude. Zalezi na jaky zdvih je ram navrzen. Kolik je u tebe vetsi? o 20mm? 40mm? 70mm?

      0 0
    • kubad  

      najdi si na stránkách výrobce tvůj rám, mělo by tam být napsané jaký je doporučený zdvih vidle, ten bych o víc jak 20mm nepřekračoval

      0 0
    • misak.kadlec  

      Podle tohodle návodu to můžeš sám snadno zjistitt, kolik tenrám snese zdvihu, co se úhlu hlavovky týče.

      0 0
    • kali222  

      bejt tebou tak si koupim neco,kde muzes snizit zdvih a bejt tebou 2×, koupim si meho lyrika uturn coil, protze proste potrebuju foxe  abych byl YN : )

      0 0
    • socorista  

      chci se zeptat…jak zmekcit vidli sutourku s olejovou patronou a pruzinou???jiz sem vyndal elastomer z pruziny a zadny velky pokrok!!mazani vazelinou mozna vymenit jen za olej…nevim…mate nekdo zkusenosti???di­kec!!

      0 0
      • Wojtek  

        elastomer tam neni,to je jen gumovej doraz,ale změkči se dá aji tak,že páčku lockoutu otočíš do poloviny,pak vyloupneš tu páčku a dáš ji tam v pozici open,tím trochu zmírníš tlumení,a když ji budeš chtít zavřít tak se ti bude propadat tak o 1cm,takže při nárazu nezníčíš patronu

        0 0
        • Wojtek  

          mam pravdu?,myslím že mám,aspon si to myslím :-),co milane z tuningtestu?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • fousek  

          tim ze rozstrachas tlumic jiste zmekcis pruzinu:-). Co treba na riditka namontovat 10kg zavazi tim urcite zlepsis prubeh pruziny:-)

          Socorista: Nedelej ani jednu z tehle veci, pokud je pruzina prilis tvrda, tak nejednodusi bude vymenit pruzinu za mekci a vrat tam ten doraz

          0 0
          • Wojtek  

            nerozdrbeš tlumič,jen trochu bereš na tlumení a tím to vidlice bude chodit vic do zdvihu a bude citlivější,sam to mam odskoušene,takže to funguje

            0 0
            • milan1  

              Vidlice XCR je v jiném vlákně a tam se to dá třeba zkopírovat.

              Elastomer se říká přesně tomu, co je uvnitř pružiny. tento gumový špalík tam má velmi zajímavou funkci, dělá progresivitu, jednak jako dodatečná koncová pružina ale  také tlumí. takže vidlice je schopná pracovat velice podobně i bez Locku, který vlastně tlumičem není.

              V průběhu let byl průtok uvnitř v několika provedeních a tak také různým způsobem kazí chod. Jestliže je průtok malý, tak brzdí samozřejmě i pohyb směrem vzhůru a to, co se na místě zdá jako hladký chod se jízdou promění opět v kodrcání, čím rychlejší jízda, tím hůře. Takže mastit a hrát si s odpory nemá téměř smysl (podotýkám, že z mého pohledu). Každopádně ještě platí, čím více se podaří otevřít Lock, tím úspěšněji je zabráněno jakémukoliv útlumu. (to záleží i na konkrétním provedení, kterých bylo několik).

              Takže vyndat ten elastomer (gumu) úspěšně otevřít Lock (když to umožní), tak máme vidlici změkčenou ale jenom a čistě na pružině. Tedy kopavou a na doraz lehce jdoucí vidlici. tohle je to zlepšení a změkčení, které je zde probíráno.

              Kdokoliv, kdo by byl následně spokojen, by se měl na zkoušku projet na opravdu funkční a správně olejem tlumené vidlici. teprve potom pozná rozdíl.

              0 0
          • socorista  

            no tak ted teda nevim co s tou vidli dal…:-)…mam na ni lock z riditek takze otacet packou nelze-vyvod na lanko atd…mekci pruzinu-dobry tip…upravovat tlumic…no nevim jak.....10kg zavazi…ledaze bych slecne na riditka pridelal pul basy lahvaču aby se to vyplatilo!!!!

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.