Mohli byste mi doporučit vidli a tlumič na GT force 1.0 (2009). Zdvih 150, nebo 160mm. cena za oboje max. 25 000Kč.
Mohli byste mi doporučit vidli a tlumič na GT force 1.0 (2009). Zdvih 150, nebo 160mm. cena za oboje max. 25 000Kč.
RS RVL od 2011,případně Sektor , tlumič Fox RP2 , RP23, nebo něco od X fusion. Prakticky cokoliv, záleží co od vidle nebo tlumiče čekáš – lock, snižování, …
98 kg není taková hrůza aby jsi zrovna u Force řešil zda vydrží. Měl jsem 93, teď 88kg a nejmenší problém – koukni ke mě do profilu
Nad X-Fusion jsem uvažoval. O2 RL Remote, nebo O2 PVA. Daj se sehnat pod 5 000,– Víc se mi zamlouvá Remote. A když 98kg není žádná hrůza, tak ji asi vezmu. Na vidli chci LOCK.
no mně by se zamlouval O2 PVA Remote :) ale když není tak raději než Remote tak PVA.
Mám na vidli lock a právě jsem ho jakožto zbyzečnost zrušil. Daleko důležitější pro mě je od 150 mm zdvihu funkce snižování
JJ sorry spletl jsem se. PVA jsem myslel. Ta má ten 4 polohovej systém. A co vidle Vidlice Fox Float 150 RLC QR15 Fit 2010 ??? Na TALASe mi rozpočet asi nevyjde :) (Jinak máš pěkný GTčko)
Pokud chceš citlivou vidlici tak na Talase rovnou zapomeň – ani po úpravě v TT to není žádná sláva.Pokud se trefí pružina tak je dobrá právě RS RVL DPC RCT3 a máš to i se snižováním
Tak já se po ni podívám. V tomhle jsem úplnej nováček. Vždycky jsem kupoval jen HT od GT a ještě k tomu komplet. Koukal jsem na tvůj profil a na tom Force máš tlumič PVA 190/51. Není to trochu nepoměr oproti 150mm předku?
:)
u tlumice je tech 190mm roztec oko-oko, cili dylka a 51mm jeho chod..
ale kolik bude zdvih zadni stavby zalezi od konkretniho ramu, jak ma pomer a prepakovani…
(napr.: ja mam na biku tlumic 165/38 a zdvih 110mm)
Ahoj jestli chceš set od Foxe např. Talase nebo Floata 150 s pevnou osou a k tomu třeba RP23 nebo pružinu, tak dej vědět, mám možnost sehnat nové díly s plnou zárukou za dobrej peníz (do těch 25ti se vejdeš a povozíš super materiál).
talas je na nic rikaji borci z BFka takze je to asi pravda :)
To fousac: JJ už jsem si to našel. Já myslel, že těch 190 je zdvih :D
To kotliczech: Díky za nabídku. Já už si objednal X-Fusion O2 PVA za necelých 4400Kč.
Jen ještě řeším tu vidli.
já vidlu bral tady :http://www.bike-discount.de/…ountain.html
Velikým obloukem se ale vyhni verzi Dual Position AIR – pokud snižování tak jedině pružinu, tzn DPC.
Takže, jestli tomu správně rozumím, tak rozdíl nezi Air a Coil je, že Air je vzduchem a coil pružinou.? Sorry za pro vás ostatní asi blbé otázky, ale každej nějak začínal no ne? :) Nějakej důvod, proč je Aira ne?.
On nemyslel že se máš vyhnout vzduchové verzi, ale že se máš vyhnout snižování zdvihu pod názvem dual position, které u RS bývá dost poruchové.
On nemyslel že se máš vyhnout vzduchové verzi, ale že se máš vyhnout snižování zdvihu pod názvem dual position, které u RS bývá dost poruchové.
klidne byt tebou vezmu obycejny Dual Air, tzn. bez zmeny zdvihu…
s menitelnym zdvihem funguje zatim asi jen Dual Position Coil – tedy s pruzinou…
záleží na preferencích mohla by stačit třeba http://www.bike-discount.de/…-option.html
Škoda, že není nikde s tapered krkem (nevím jaký potřebuje tazatel, to jen obecné povzdechnutí).
A zaujal mi ten aktuální stav, že je skladem a přitom i není skladem :-)
To jsem na bike-discount ještě neviděl :-)
Já myslím, že určitě bude stačit. Díky za pomoc při výběru.
To MlokCZ: Mám to do GT Force 1.0 (2009).
Pokud bys bral DPC, tak nezapomeň, že určitě musíš vyměnit pružinový DPC kit.
Pro 98kg střední červená nevyjde určitě a budeš potřebovat nejtvrdší černou a ještě to může být i s ní na hraně.
Tabulkově je pro 90–99kg. Všichni tu psali jak jsou u RS pružiny nadhodnocené co se týká doporučených rozsahů vah a je lepší brát měkčí.
U mě to pro DPC kit neplatilo. Mám 70–72kg, žlutá pružina která je 63–72kg, tak je pro mě moc měkká a mít ji nemůžu a měním za červenou, která je 72–81kg.
U každého to ale dle geometrie, posedu, stylu jízdy vyjde trochu jinak.
já mám modrou na 92 kg, možná bych zkusil i tu měkčí, ale mám strach že bych už lítal po dorazech, takhle mám ještě nějakou rezervu na prasení. Uvidím až nebudu vědět co s prachama tak možná koupím druhou :)
Na tom je vidět jak se to může lišit. Já jsem právě dle všech možných informací co kdo jezdí vzal žlutou a při zkoušení jsem ji dokázal poslat na doraz jen při testu na místě (dynamické se opření do řídítek při stání v pedálech).
Za jízdy občas jdu ještě o trošku více do zdvihu, takže bych po dorazech chodil už hodně.
Tu měkčí si asi nechám, kdybych náhodou třeba něco zhubnul :-)
to není tapered, mám stejný ročník rámu, takže klasika hlavovka
ještě malá poznámka- jaká máš kola?
Důležité pro výběr jestli 15mm pevná osa nebo 9mm na rychloupínák
Mám rychloupínák, ale chci si to nechat přeplést na náboj pro 15mm pevnou osu.