Čau,
potřeboval bych poradit s výběrem vidlice kolem cca 8000 Kč.
velikost: 29er
provedení krku: klasické 1 1/8
pokud možno s rychloupínákem a PushLockem (na tom netrvám).
Brzdy hydraulické kotouče.
Předem dík za tipy.
Čau,
potřeboval bych poradit s výběrem vidlice kolem cca 8000 Kč.
velikost: 29er
provedení krku: klasické 1 1/8
pokud možno s rychloupínákem a PushLockem (na tom netrvám).
Brzdy hydraulické kotouče.
Předem dík za tipy.
Reba…bez dalších zbytečných řečí.
Jakože ⇒ http://www.kolokram.cz/…013–2–1.html
z tadyma jsem taky o Vánocích bral, vidlice super a dodnes pracuje perfektně. Nic lepšího za ty peníze neseženeš.
PS: nezapomen si říct o slevu ;)
Tak super asi ji objednám. :) Jen si myslim, že s nějakou slevou se na mě vyprdnou.
Rychle jí vem, než tě někdo místní začne lámat na epicona. Vozí jí více lidí z mého okolí a nikdo si nestěžuje. Za tu cenu bezkonkurenční vidlice.
A já ji samozřejmě vozím taky ;)
Model reby RL 2013 a 2014 vazi cca 1550g a ne 1680g. Nevim co to prodavaj presne za verzi. Koukni i na bike-discount.de .
To netušim jakej je v tom rozdíl, ale těch 100g navíc asi snesu. Ješte jsem to kolo nevážil, ale těžký je jak kráva takže i s tou novou „těžší“ vidlí bude lehčí než s tou stávající. Jo a na tý webovce co jsi postnul jsem ji nenašel vůbec.
+1
Bud Rebu,nebo Epikonku-levnější servis do budoucna.
V čem je levnější servis? Olej stejný, za kroužky dáš dvacku.
ST má celkově levnější díly,to bych řek poznáš při větším servisu,případně v autorizovaném servisu -vidlice holt není jen olej a kroužky – nemusí to přijít,ale může.
Sada s guferama: 400, bylo to i za 250,– Jinak tam není, co by se posralo. Když se poškrabou nohy, tak se oprava stejně nevyplatí.
Reba nebo Epicon X1 a hodit ho na olej. Reba je lehčí, ale při vyšší hmotnosti jezdce, je cítit, že je měkčí, trochu se kroutí. Epicon je o něco těžší, zase tužší a levnější, s olejem co se citlivosti týče mi nepříjde horší jak Reba, docela fajn u Epicona je nastavování pomalý komprese u letošního modelu i pěkně udělanej lock z korunky.
Záleží čemu říkáš vyšší hmotnost, momentálně mám 88 kg tak doufám, že se nebude moc kroutit a nebo ještě hůř…
Ano, to už je vyšší hmotnost na cyklistiku.
možná proto by stála za úvahu spíše pevná osa a přeplést kolo na jiný náboj..
možná proto by stála za úvahu spíše pevná osa a přeplést kolo na jiný náboj..
To má na namáhání vidle takový vliv jestli je tam pevná osa nebo rychloupínák?
U 29 určitě.