Letošní sezónu jsem přešel na vilici tipu olej/vzduch a nemám s ní žádné zkušenosti.
Zatím jsem na ní najel cca 1500km a jsem z ní trochu nervózní. Na kluzáku je patrný drobný únik oleje a při zamčení není tvrdost 100%.
Letošní sezónu jsem přešel na vilici tipu olej/vzduch a nemám s ní žádné zkušenosti.
Zatím jsem na ní najel cca 1500km a jsem z ní trochu nervózní. Na kluzáku je patrný drobný únik oleje a při zamčení není tvrdost 100%.
Anketa: Je to u tohoto tipu vidlic běžné, nebo je jedná o závodu?
Neznám vidlici , která by se při zamčení drobet nepohybovala
Drive jsem mel XCM HLO a ta se pri zamceni ani nehnula.
Chod byl samozrejme mizerny, ale lock opravdu fungoval dobre.
A to je podle mě docela velká chyba,že se ani nehla.Měla by tam být nějaká rezerva,kdyby náhodou dostala nějaký pořádný úder.
Úplně jako pevná nikdy nebude, ale dá se na ní nastavit úroveň „tvrdosti“ locku.
Dole na pravé noze je regulace locku. Modré točítko. Pokud to dáš na max, vidlice je při uzamčení opravdu skoro pevná. Já nepoužívám ale ani lock............
Na asfaltu lock není úplně od věci.
taky sem si to dřív myslel a obhajoval, ale stačí trochu přitáhnout Lowspeed kompresi a Lock není potřeba, jedině snad při jízdě ze sedla :-)
Ji mám krátce, vlastně jsem ve stadiu zkoušení..... Low speed komprese je pomalé noření vidlice do zdvihu?
jj
Se to tak chová. Chce to projet několikrát stejný úsek s různým nastavením komprese, tlumení a taky tlaku ve vidli, ale nějak na to pořád nebyl čas.
Mám sice vidli Rock Shox SID Race 100,uzamykání z řidítek,ale i v uzamčenén stavu má ještě možnost nepatrného pohybu. Nicméně nehoupe se ani když jdu ze sedla do pedálů.