Zdravím vespolek,
tady píšou, že max 160mm
tady 185mm
http://beastiebikes.pl/…_product.php?…
je to už jiná gen.? vypadaj stejně
jak to vidíte? díky moc
Zdravím vespolek,
tady píšou, že max 160mm
tady 185mm
http://beastiebikes.pl/…_product.php?…
je to už jiná gen.? vypadaj stejně
jak to vidíte? díky moc
Prvni verze meli omezeni na160mm jak je ale rozeznat nevim.
Taky nevím jak poznat starší verzi od novější. Pokud ale chceš více ostřeji brzdit s větším kotoučem, tak bych asi raději přihodil na váze vidlice a vzal něco robusnějšího.
Ty superlehké karbonky moc velkou tuhostí zrovna neoplívají. Koukal jsem na tohle téma na některá zahraniční fóra a někdo tam srovnával Ninerku (a to už tu novější) oproti o hodně těžší OnOne (tu já teď jezdím).
A rozdíl v tuhosti těch vidlic je prý obrovský. Já Ninerku nikdy nejel, takže to nemůžu ani potvrdit ani vyvrátit.
ruku na srdce ale je to žádoucí pevně věřím že ta ninerka bude mít naprosto dostatečnou tuhost a věřím že její výhodou bude naopak o něco větší pohodlí…
Pohodlí o moc větší podle mě nebude. Pellska také mnohem více předozadně cvičila než OnOne a pohodlnější nebyla. Větší předozadní pohyb nic neřeší.
A o té dostatečné tuhosti. Ninerku jsem nejezdil, tak nemohu posuzovat. Co jsem pročítal ta zahraniční fóra, tak někdo byl s Ninerkou s tuhostí spokojený, někdo vůbec. Takže je to hlavně o tom jaké kdo má nároky, co a jakým stylem jezdí, kolik váží, atd.
Psal jsem do nineru jak to s tím je a dostal jsem odpověď přímo od Chrise Sugaie, že není žádná novější a starší, pouze ze začátku měli omezení na váhu a velikost kotouče, než to pořádně otestují. Takže konstrukčně je to pořád stejná vidlice. Vozím ji se 180 kotoučem, vážím cca 100 kg a naprosto bez problému. Reba se mi často nepříjemně při brždění rozvibrovala, tato vidle to nedělá.
Díky všem !!