• SCIENTIST

    Zdravím všechny, mám tuto vidlici. Dříve se mi zdál její chod velice hladký a citlivý, dnes už to však není co to bývalo. někde jsem četl že by to mohl vyřešit silikonový olej, ale nevím jestli tím něco nezníčím. Vidlice je vazelínová-aplikuje se mazací pistolí-podle návodu pravidelně aplikuji. Používá se silikonový olej pouze u olejových vidlic? Děkuji všem za odpovědi

    0 0
    • juli  

      Silikonový olej se používá u všech vidlic, kvůli mazaní stíracích kroužků.

      Jinak tato vidle je snadno rozebiratelná pro odstranění staré vazeliny a vyčištění, vnitřního prostoru, demontáži dvou pojistných kroužků ze spodu vidlice.

      0 0
      • SCIENTIST  

        Jasné, o tom vím, cca po půl roce rozdělám a vyčistím, ale tam je zase problém, že nevím jak se té staré vazelíny mám pořádně zbavit. Ty mažeš tím silikonem taky? je poznat nějaký rozdíl?

        0 0
        • Vilém  

          Vazeliny se dobre zbavis pomoci stetky na cisteni lahvi a nejakeho cistice. Delal jsem to pomoci cyklostaru, pak vyplachnout vodou a nechat vyschnout.

          0 0
          • SCIENTIST  

            no jo, ta štětka mě naoadnout mohla:) jdu se po nějaký hned mrknout

            0 0
        • juli  

          Používám Brunox Deo.

          0 0
          • SCIENTIST  

            A jak jsi celkově spokojený s tou vidlicí? začal jsem uvažovat i o jiné…třeba ten upravený epicon má hodně dobrý ohlas. co ty na to? která je lepší?

            0 0
            • juli  

              Spokojený jsem s tuhostí, váhou a možností nastavení. Nic moc mazání, už jsem přemýšlel nad olejovým, pokud by to vůbec šlo.

              Osobně bych za Epicona nevyměnil, to za DT asi jo :-)

              0 0
              • SCIENTIST  

                mazání mi taky vadí, hlavně jak se na tu vazelínu chytá bordel..mě právě až tak tuhá nepřijde, docela se prohýbá při brždění. olejové mazání by bylo super, ale já bych si na takový zákrok netroufl. Kdybys něco takovýho podnikl, tak mi dej vědět jak to dopadlo, díky

                0 0
                • juli  

                  Tak kdybych s mazáním něco udělal dám vědět, pokud si v profilu povolíš e-mail :-)

                  Co se týká tuhosti, porovnávám vidle co jsem kdy na kotouče vozil (Maruny, RS, Sutour), tak je z nich doposud nejlepší. Jaká je tuhost carbonového monobloku u 36 nevím, ale moc by se lišit od 38 nemusela. Jinak se spiněním vnitřních nohou z důvodu mazání vazelínou teda nemám. Stíráky mi nepustí vazelínu nahoru, na obnaženou čát nohy.

                  0 0
                  • SCIENTIST  

                    myslím si, že mezi 36 a 38 rozdíl nebude, podle toho co jsem četl, tak je to ten samý model s jiným pružením. mě ta vazelína teče ven celkem dost, ale možná ji tam prostě moc cpu:D nebo jsou třeba poškozené stíraky. dali by se někde dokoupit a vyměnit?

                    0 0
                    • juli  

                      Nevím, jestli DT nebudou stejné. Nicméně mě po sezoně preventivní výměna čeká taky, tak snad MaxCursor.

                      0 0
                      • kubad  

                        Zapomen nejsou díly :-( Cursor posila na repas k Pace do Anglie a příprav si poradny balík peněz :-(

                        0 0
                        • juli  

                          jj to jsem slyšel, ale něšlo teda o stíráky. Ty by se snad daly použít z DT, nebo jiné 28mm. Do Anglie bych jí teda neposílal, to se už nevyplatí, nechám dožít a pak novou. Ale bude mi jí líto.

                          0 0
                          • SCIENTIST  

                            dneska jsem tam volal, stíráky mají skladem, ale 890kc za pár se mi zdá celkem hodně…

                            0 0
                            • juli  

                              Tak to je dobrá zpráva. Cena je sice vyšší, ale pořád je to jen zlomek ceny vidlice. S ohledem k žívotnosti vidlice se jejich výměna vyplatí i za tuto cenu.

                              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.