• doktorito

    Ahoj, mám na kole Rock Shox XC32 TK 29 Tapered + PopLoc

    (systém pružení//tlumení) Solo Air/TurnKey

    vidlici

    a nikde nemůžu k této vidlici najít nějaký manuál, bližší popis, natož váhu.

    Máte už někdo s touto vidlicí nějaké zkušenosti, nebo bližší informace?

    0 0
    • blisterexist  

      to bude nějaká reba nebo recon ne?

      0 0
    • Cavendish  

      Jak říká Azmir, XC jsou nástupci starých Dartů,pač Tora se stále dělá.Spiš se divím že ji dělají i ve vzduchu…

      0 0
    • Lišák  

      OBNOVA VLÁKNA

      Jsou nějaké nové poznatky o této vidli? Známý chce koupit tohle kolo. tak hledám slabiny. Ty Draca by snad trochu brzdit mohly, jinak člověk, co kupuje devětadvacítku za 23kKč patrně nebude mít závodní ambice a nájezd 1000km/měsíc.

      0 0
      • kudykam  

        měl sem verzi 32 bez tappered sloupku. Nyní mám Epicon od Milana.

        Špatná vidla to není dle mého názoru pro nenáročného bikera je v poho.

        0 0
      • Jakobo  

        Za ty prachy slusne kolo. Kliky a razeni Deore, vzduchova vidle, navic ted v sezone, co bys jeste chtel.

        0 0
        • HUPÍK  

          Zrovna jsem chtěl zareagovat …že cena dost vysoká…

          0 0
          • Erknold  

            trochu pozdě :) Jinak teď to tam měli na krámu za 21k. A na sériovku tvrdím, že to je slušná cena.

            0 0
          • BikeříkCZ  

            Zrovna tohle kolo svou cenou a vybavou, v ramci seriovek, patri mezi ty vyrazne lepsi.

            0 0
    • Hator  

      Ahoj pritelkyne vozi tuto vidlici RockShox XC32 TK 29 Solo Air a po delší vyjížďce se stane ze vidle zustane zajeta skoro nadoraz. Když ji vytahnu funguje dal bez jakých koliv znamek poskozeni. Stalo se asi trikrat. Videl bych to asi na servis, ale ted není cas a ceka nas dovolena na kole. Pokud bych mohl nejak doma popravit byl bych rad za nejkaou radu diky.

      0 0
      • Erknold  

        jaký tam máš tlak na jakou váhu? A zkoušel si s sebou si vzít pumpičku a když zajede změřit tlak?

        0 0
        • Hator  

          Bohuzel pumpičku nemam. Tlak tam je nastavenej od doby co jsem kolo kupoval na jeji vahu. Dva roky nazpátek. Najela cca 2000KM.

          0 0
          • kyl  

            Pochybuju že u Rockshitu ten tlak vydržel dva roky

            0 0
      • Evilcleaner  

        pokud si to pamatuju dobře tak vzduchová komora je u XC32 tvořena samostatnou patronou, kde přepouštění je řešeno pomocí přepouštěcího ventilu (u lepších RS vidlic z posledních let je přepouštění řešeno pomocí drážky v noze). fakt, že přepouštštěcí ventil nefunguje dobře, způsobuje že vidlice zajede do zdvihu (má být otevřený pouze když není vidlice stlačená). pravděpodobně za to může prasklá vlnitá podložka, která má ventil otevřít v nestlačené poloze. pokud je to případ co popisuji, tak foukání pumpičkou, jak ti tady radí ostatní, je samozřejmě k ničemu;)

        0 0
        • Erknold  

          Pokud je tomu opravdu tak, máš pravdu a foukání je k prdu. Tajně doufám, že má jen malý tlak, který stačí na to, aby vidlice držela nezatížená ve zdvihu a jakmile jí zatíží, tak postupně klesá a vlastně jí brzdí jen tlumení. Má porucha je snadno řešitelná, Tvá je složitější :)

          0 0
        • Hator  

          Jelikoz tomu moc nerozumim zkusim pumpičku odjedu dovcu a pak na servis

          0 0
          • Vilém  

            Neni nad to mit zkazenou dovolenou.

            0 0
            • Erknold  

              Také doufám, že přítelkyně neodjede dovolenou jak na zalehávačce :)

              0 0
            • Evilcleaner  

              občas mám pocit že pro spoustu lidí je servis až tou úplně poslední volbou. zajímalo by mě jestli je to tak špatná zkušenost se servisy obecně, nebo nechuť dát někomu jinému peníze, nebo jenom touha po tom, že to nějak guerillově ‚vyřeší‘ sami.

              0 0
              • Vilém  

                Kdo chce kam…

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • Rogosek  

                Servis je strašák, protože je drahej a ještě ke všemu musíš ve spoustě případů čekat neúměrně dlouho, než ti kolo vrátí v cajku. Kdokoli, kdo jezdí se zápalem a trochu vyšší četností se stejně musí naučit vše servisovat sám. Výrazně ušetří a protože sám víš nejlíp jak chceš kolo poladit, uděláš si na něm všechno podle vlastních představ. Dneska tě všechno naučí youtube a internet, tak proč servis.-) nenapadlo by mě jet ani s novým kolem na garančku zdarma, protože nevěřím cizím mechanikům:D

                0 0
                • doktorito  

                  Ahoj, někde jsem vytřepal šroub na vidlici rock shox xc 32 TK air poplock

                  a chci se zeptat jestli je možné ho nahradit klasickým šroubem, nebo je na šroubu nějaká vychytávka? Nikdy jsem ho neměl vyšroubovaný úplně.

                  0 0
                  • novas752  

                    A který šroub?

                    0 0
                    • doktorito  

                      V noze je ze spodku šroub na inbus na ladění odskoku, tak ten.

                      0 0
                      • allrose  

                        Reba má metriku,tak tohle nejspíš taky,obě jsou rs.jen ti bude chybět díra skz na ten odskok

                        0 0
                        • doktorito  

                          Ztratil jsem ho někdy na jaře a vidlice funguje v pohodě i bez něj, jen jsem přišel o možnost regulace.Čekal bych, že šroub bude proti vypadnutí zajištěný segrovkou…

                          0 0
                          • pepek  

                            Chybí ti točítko a ne šroub. Na doktora dobrý. Nahradíš lehce inbusovým klíčem, je to 2,5 myslím

                            0 0
                            • allrose  

                              Jj točítko ,jak píšeš 2,5,drží to o kroužek a nový jde koupit

                              Šroub a knoflík (točítko) je rozdíl..jsem nechápal jak na tom mohl jezdit…ale lidé jsou různí a praxe ukázala ,že jich je dost :)

                              0 0
                          • novas752  

                            Ty šrouby jsou jištěný loclitem. Jištění šroubu segrovkou se na kole téměř nevyskytuje, snad čepy brzdových pák na některých brzdách. Půjde tam normální metrický šroub, ale odskok si nastavíš leda po rozebrání.

                            0 0
                            • Fidži_CZ  

                              Bullshit alert! Zase mluvíš úplně o něčem jiném.

                              0 0
                            • doktorito  

                              Jednou se mi už podařilo šroub vyšroubovat, ale zase jsem ho bez problému zašrouboval. Máš pravdu- je jištěný loctitem, ale při regulaci se loctite strhne. Bohužel si nepamatuju detaily toho šroubu a jak s tímto šroubem funguje regulace. Pamatuju si,že je to cca M 5 závit na inbus, ale neznám délku a jestli na něm je závit po celé délce, popřípadě nějaké zůžení. Asi po vánocích budu muset zavolat do servisu.

                              0 0
                              • novas752  

                                Tady máš rozkres dílů (strana 27), níže je tabulka s číslama, tak ten šroub podle toho můžeš zkusit najít.

                                0 0
                              • pepek  

                                Ale při regulaci se opravdu žádný loctite nestrhne. Šroubem se totiž nic nereguluje. Na to je to točítko 6A,

                                0 0
                      • Petr L2  

                        koukám na tu vidli a nějak mi nedochází o který ti jde, ten co je v noze na straně úchytů brzdy přece není na štelování, ten drží vnitřnosti, s tím se netočí, má být zatažený na 7.3 N·m. Na druhé straně je štelování, ale to zase není obyčejný šroub.

                        0 0
                        • doktorito  

                          Pánové díky za pomoc, ale budu muset zkontaktovat servis. V pravé noze na straně lokautu jsem mněl skutečně stejný šroub jako v levé() ns inbus + na noze je samolepka s vyznačením směru štelování – zajíc/želva což je když se podíván na rozkres nějaký nestandard.Všude je zespod nohy apartní štelovátko.

                          0 0
                          • allrose  

                            šťastný člověk, jezdící po kvalitních cyklostezkách z fondů evropské unie :) ,nebo je ten tlumič úpně na …

                            0 0
                          • pepek  

                            Ztratil jsem ho někdy na jaře a vidlice funguje v pohodě i bez něj – ???? To nedává smysl s tím, cos napsal teď

                            0 0
                          • Petr L2  

                            Kde si k té vidli přišel?

                            0 0
                            • doktorito  

                              Velice jednoduše – koupil jsem ji i s kolem SUP XP 909

                              0 0
                              • Petr L2  

                                Tak to ti někdo na cestě výrobce – prodejce tu vidli slušně „vytunil“ , nebo je to nějaké kouzlo jak udělat OEM vidli ještě levnější.....­.........

                                0 0
        • ziki007  

          +1, taky si myslím… Ale jestli si chce tazatel místo škody za cca 700 kč (výměna podložky + kompletní servis vidle, když už bude otevřená) způsobit škodu za 3000+ ( nový vzduchový píst + air tube a práce, až se mu vypadlá prasklá pérovka šprajcne mezi air tube a těsnění a poškrábe stěnu), tak prosím… Proti gustu.....

          0 0
    • Hator  

      Dobra zkusim pujcit pumpičku a dofouknu tlaky. Diky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.