Prosím o srovnání těchto vidlic,jen vlastní zkušenosti.Dík.
Prosím o srovnání těchto vidlic,jen vlastní zkušenosti.Dík.
hm, mám zkušenosti jen s druhou jmenovanou, ale jelikož muj názor nikoho nezajímá, tak ti nic nepovim, kdybys chtěl, tak to udělej chytře tako ostatní, na mail,
ps, nechci aby někteří omezenci měli kecy
Jasný, udělej to chytře, nech si poradit od Wojtka přes mail, tam ty jeho kraviny nemá kdo uvést na pravou míru :-D. Ne, Wojtku, nějaký zkušenosti s kolama určitě máš, ale to tvoje preferování toho, na čem jezdíš je trošku mimo objektivní hodnocení.
tyjo porovnávaš docela neodpovídající si vidlice. k first by nejvíc seděla od suntouru Axon, popřípadě trochu těžší, ale technikou stejný epicon. nejdřív si urovnej na co tu vidlici vlastně chceš a pak to tu hlavně napiš, tebou jmenované vidlice mají docela odlišný projev a třeba taky tuhost;)
Jde mi o to,že raidon mám teď,ale RST F1 je váhově někde jinde,proto chci porovnání od někoho,kdo jezdil obě tyto vidle.
rst vychází z R7 od manitou, což ais už víš, podle toho se odvíjejí její vlastnosti jako je např nižší tuhost, sám bych si při svých 77kg a ostřejším jízdním styl připadal na tu vidlici trochu těžší. na rozdíl od R7 je mazána vazelinou. a i když wojtek tvrdí opak tak neoplývá přílišnou citlivostí. na tvém místě bych raději investoval podobný obnost peněz do upraveného epicona (což je asi nejprovařenější vidlice na foru po rebě pyčo:-D)
Tuhost moc neřeším,mám 69kg.Epicon je asi trochu těžší(1800g)a cenově vyjde asi stejně,RST F1 jde sehnat za 3990.
ještě tu bylo doporučení kupovat platinum verzi first, vyrobená z lepšího matroše, nižší váha.
Pokud si chceš pomoct váhově, tak bych šel do F1, ale vzal bych upravenou RST First Platinum.
Cenově si sice znatelně výše, ale rozdíl váhy bude větší a chod bude super.
Když vezmeš F1 obyč verzi neupravenou, tak váha tak perfektní nebude a chodem žádný zázrak.
Upravený Epicon v tomto případě tak moc smysl nemá. Chodem sice super, ale váhově by to nebyl tak moc velký rozdíl, přeci jen dalších 300g dolů pro RST First Platinum je hodně.
jenom bych dodal, část mého mailu: že ta f1 má zdvih necelých 90mm, nad čím bych se už zamyslel, spíš lehká závodni vidlice, která vypadá že má velký zdvih ale opak je pravdou:-(
a ještě bych se chtěl zeptat, v pravé(tlumící) noze mi něco šplouchá, měla by tam být otevřená olejová lázeň, je možné aby olej takto šplouchal? mám podezření na vodu
neví někdo jestli je to olej nebo voda?, páč když sem ji vážil před koupí v obchodě tak vážila 1.5kg, a teď má 1,6kg
:-)
a nebude těch 100g navíc taky miskou hlávka?
cele hlavove 100–150g :-)
ale zase tam nemám čepy
1,5kg nikdy neměla to už jsme tu jednou vyřešily
máš na ní sezonu tak si vidle rozhodně zaslouží servis, minimálně rozdělat vyčistit + nový olej !!!
měla!
a teď jde na reklamačku, tak do toho nechci kuchat, pak se na to podívám
měla prd tady máš novou na váze
nedělej ze sebe ještě většího vola
Mám jí bez navářek na V brzdy a nová měla lehce pod 1500g…
no návařky sou cca 50g
:-DDDDD, já jenom říkám co sem viděl
citace z komentářů pod fotkou této vidlice:
já měl F1 platinum taky, i s návarkama na V brzdy měla přesně 1,5kg. Chod supr, tuhost na úrovni R7, zamklá se ani nehla (ne jako SID),po roce malý vakl byl znát.Cena ale nepřekonatelná
jezdil si jí?
ale být tebou, tak bych se skusil podívat v bazaru po nějaké, jednou sem našel SIDa co stál míň jak nová platinka
RST F1 Platinum ;-)
Firstku sem měl možnost ji vyzkoušet a její chod mi přišel naprosto ideální ze začátku citlivá pak lehce přituhne a s rozumem využívá celého zdvihu :O) klidně bych si ji na kolo dal a když ne firstku tak bych šel do epikona (klidně i bez tunningu)